Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Buvo dar seniau. Yra Street view užfiksuota kokiu būdu panaikino: https://www.google.com/maps/@54.6572...5410&entry=ttu
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vairuotojams vis trūksta juostų, tačiau kai jos būna trys į vieną pusę (Savanorių pr ar Vakarinis aplinkelis), pirmoji būna beveik nenaudojama.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVA šiknarankiai nesugeba suprojektuot dangčių ne ratų trajektorijoj. O Savanoriuose gal ir nesugeba.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
VA buvo daroma praktiškai nuo nulio. Netikiu, kad nebuvo galimybės važiuojamosios dangos arba komunikacijų patraukt per porą metrų į šoną.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Perkelti liukus į juostos vidurį, t.y. ten kur jie nebus pastoviai mušami ratais ir nepradės lysti gilyn taip sudarydami duobes.
Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
Kai to nedaroma, šulinių dangčiai pradeda lįsti gilyn, dėl ko per juos važiuojant jie gauna vis stipresnius smūgius ir dėl to smunka vis sparčiau, pradeda trupėti asfaltas aplink ir pan. Paskui tenka tvarkyti ne tik šulinio viršų, bet ir frezuoti asfaltą aplink, dėti lopus, kurie kaip taisyklė būna nelygūs ir dėl to smūgiai į šulinio dangtį nesibaigia.
Aišku, būtų gerai projektuojant naujas gatves tinklus tiesti po šaligatviais, skiriamosiose juostose ar pan., bet čia jau visai kitas klausimas. Pas mus, kai net Konstitucijos prospekte 5 metus raportuojamų šulinių nesugeba sutvarkyti, vargu ar verta stebėtis tokia tragiška padėtimi.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.
Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPrimenu, kad šulinys ir jo dangtis dažniausiai yra ne Grindos, o tinklo savininko atsakomybė.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.
Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.
Comment
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimąlabai keista čia girdėti kažkokių netipinių kelionių matavimų. Juk VT maršrutai, kad ir kokie jie bebūtų, jų dažnis, vis tiek nėra iš lempos sugalvotas. Judu mato jų apkrovimą, žino populiariausias stoteles, žino keleivių srautus (visai tiksliai), iš visuomenės priėma pasiūlymus ir t.t. Tai jeigu iš perkūnkiemio link oro uosto (ar kur čia didysis debatas) nėra ten žiauriai greitai/patogu, reiškia, tai nėra kasdienė kelionė daugumai. Žinoma, oro uostas yra svarbus objektas ir link jo turi būti greitas susisiekimas, bet čia parodė n pvz, kad tai egzistuoja. Kad Vilniuje VT suckina - tai faktas, bet pagrindinė ir esminė dedamoji, kodėl - A juostos. Tai reikia visaip kaip daryti spaudimą sprendimų priėmėjam, kad tai būtų išpildyta ne taip, kaip dabar numatyta "ambicinga" keli km, bet normaliai. Kas liūdniausia, net vertinant JUDU strateginius/veiklos planus, pateikta info, kurios tikrai nepavyks įgyvendinti. Pažiūrėkite, kokie mastai numatyti iki 2024 m (t.y. šiemet), koks įgyvendinimo tempas ir tada bus aišku, ar 2030 (t.y. po 6 m.) bus pasiektas numatytas planas (nebus).
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Jeigu būtų toks A juostų tinklas tai ženkliai būtų geresnė situacija. Nebuvau matęs šio žemėlapio, bet tikrai atrodo sudėtos visos vietus, kur reikia. Ir kai kuriose gatvėse net nereikia naujų juostų, o užtenka dažų.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai kodėl tas savininkas tos atsakomybės neprisiima? Nejau nėra jokių būdų kažkaip tą savininką priversti tai padaryti? Nes daugybė šulinių mieste taip ir tupi susmukę dešimtmečiais. Gal, jei savininkas yra neįgalus tai padaryti, reiktų galvoti apie tos jo probleminės nuosavybės perdavimą savivaldybės žinion.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.
AS galėtų važiuoti Vytauto, o Kęstučio tik VT.
Comment
-
Vytauto g. negalėtų, nes tą draudžia jos D kategorija ir tas pats DJMP. Būtų nutrynę dviračių juostas (kurių nėra nei Dviračių spec. plane nei BP), tai padarius 1 A juostą, būtų galima tiek "varnelę" užsidėt, tiek realiai džiaugtis.
Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
-
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Užtenka liukus kasti, pats tinklas gali eiti sena vaga, tik įėjimą reikia iškasti. Ir taip, kiekvieną kartą, t.y. kas kokį 50 metų.
Naujas.
JAE.
Comment
Comment