Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol čia plėšom maikes: ko gero pagrindinė problema ta, kad niekas nežino kur važiuoja VT keleiviai. Tik __žinant__ kur jie važiuoja, galima planuoti maršrutos ir intervalus.
    Pvz: kodėl ryte yra kamštis GVilke? Kodėl vakare yra kamštis Tūkstantmečio g.? Kai paaiškės __tikrieji__ srautai, tuomet ir galima bus projektuoti maršrutų tinklą. O dabar į Žemuosius Panerius VT važiuoja taip, lyg Vilniaus Vingis ar Vilniaus Baldai vis dar dirbtų.

    Comment


      Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
      Iš esmės vienintelė rimta problema Vilniuje su VT - A juostos. Tik sujungus visą miestą arba bent jau greituosius maršrutus į A juostų tinklą, būtų galima užtikrinti konkurencingumą kitų priemonių atveju. Labai nustebino, kad net Narbuto g. kažkodėl A juosta tik iki stotelės, o mano žiniomis dviračių tako projektas buvo vis atidedamas, nes buvo nuspręsta A juosta įrenginėti, bet kad įrengė tik dalyje gatvės. Kai bus greitųjų maršrutų A juostos, bus galima suteikti prioritetą ir sankryžose. O visa kita - autobusai su AC, seni nauji, čia smulkmenos, kurios pataisomos labai greitai.
      Dar visai nesenai zuokas pasakojo kaip sudės TOKIUS ŠVIESOFORUS, kad VT per juos važiuos su didžiausiu prioritetu.
      Deja.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        Kol čia plėšom maikes: ko gero pagrindinė problema ta, kad niekas nežino kur važiuoja VT keleiviai. Tik __žinant__ kur jie važiuoja, galima planuoti maršrutos ir intervalus.
        Pvz: kodėl ryte yra kamštis GVilke? Kodėl vakare yra kamštis Tūkstantmečio g.? Kai paaiškės __tikrieji__ srautai, tuomet ir galima bus projektuoti maršrutų tinklą. O dabar į Žemuosius Panerius VT važiuoja taip, lyg Vilniaus Vingis ar Vilniaus Baldai vis dar dirbtų.
        Paneriuose šiaip dabar įmonių ir darboviečių gerokai daugiau nei tada, kai tas Vingis veikė. Problema tik ta, kad į tuos pramoninius rajonus važiuoja nebe iš žirmūnų ar karoliniškių, o iš gerokai platesnės teritorijos įskaitant visus priemiesčius.
        Flickr

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Taigi Perkūnkiemio centre yra VT Perkūnkiemio st., iki kurios išvis nereikia eiti. Kelionę suvedžiau dabar (9 val. ryte), tai trunka 58 min. iki oro uosto:

          Daugiabučiai arčiau Skalvių žiedo (įskaitant seną Pašilų dalį) gali eit į 7 trol., kurie kas kelias min. važiuoja ir persėst į tą patį 3G Juozo Tumo-Vaižganto st.
          Perkūnkiemio stotelėje VT nevažiuoja (vienas autobusas kad 20-30 minučių nesiskaito VT).

          7 troleibusas kasmet retinamas ir dabar važiuoja jau kas 10 min net piko metu.

          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Tai galima palaukti privežamojo maršruto artimiausioje stotelėje. Pavyzdys buvo tiesiog paimtas atsitiktiniu laiku, kai greičiausias būdas buvo eiti 15 min iki tolimesnės stotelės. Laukiant privežamojo buvo berods 5 min ilgiau (nes atsiranda laukimo laikas). Jeigu konkretus žmogus planuos tokią kelionę, tai jis išeis iš namų (kelionės pradžia) pasižiūrėjęs kada kas važiuoja, o ne atsitiktiniu laiku, kai privežamasis autobusas gal išvažiavo prieš 1 min ir kelionė būtų buvusi net dar trumpesnė.
          išėjus laiku autobusas dažnai irgi būna nuvažiavęs. Ir koks čia dar kelionės planavimas ir laiko žiūrėjimas. VT turi būti patogus išėjus bet kada, kai tau reikia, o ne su planais iš anksto.


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Sutinku su kuom? Savo poziciją, pagrįsta tam tikrais praktiniais pvz. ir duomenimis, išsakiau per kelis praeitus pranešimus.
          sutinki, kad VT Vilniuje nėra toks, kuris gali patogiai visur pasiekti, todėl siūlai alternatyvas.
          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Pabraukta vieta šiek tiek nekoreliuoja su prieš tai išsakyta mintimi "15 min iki stotelės yra jau toli už tos ribos kai visi persėda į automobilius". Kadangi nesukonkretinote kur ta riba, bet iš esmės iki greito transporto (metro, tramvajus važiuojantis ne gatvėje, ar tie patys BRT), vidutiniškai teks eiti apie 10 min dėl mažesnio stotelių tankio(kelionės laikas dar labai priklauso kiek reguliuojamų perėjų/sankryžų teks įveikti). Priminsiu, kad 15 min mano pavizdyje buvo nuo pačio vizualiai tolimiausio daugiabučio mikrorajone, kitiems gyventojams atstumas ir laikas būtų mažesnis.
          Taigi puikiai žinai, kaip veikia stuburiniai maršrutai užsienyje, su privežamais maršrutais iki stotelių tiems kas turėtų eiti 10 min.

          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Čia Gulbinai tas tankiausias rajonas mieste? Nes apie jį pavartojau žodį "užkaboris".
          Jeigu tai apie Perkūnkiemį, tai sutinku, kad jame su VT pasiekiamumu yra prastokai (tik tas nereiškia, kad iš jo ar į jį neįmanoma nukakti su VT, tik tas nėra max patogu) ir visada sakiau, kad man nesuprantama kodėl pvz. tas pats 3G nevažiuoja bent jau kažkur iki DEPO parduotuvės kur pasiektų maksimaliai daugiau keleivių, o nusuka ir maršrutą baigia kažkur Fabijoniškių pakraštyje. Nors kaip kai kurie forumo nariai yra sakę, Vilniuje yra viskas puikiai planuojama, parengti bendrieji planai, viskas apgalvota.Tik tam jog tiesiog pakeisti autobuso maršrutą ar įvesti kokį naują, reikia bent poros dešimtmečių [Click and drag to move] ​​​
          DEPO nėra perkūnkiemyje, šiaip. Tai va jau savais žodžiai sakai kad VT nėra lengvai pasiekiamas visais atvejais
          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Tikslingiau būtų žiūrėti maršrutą pvz. Perkūnkiemis-Verslo trikampis, arba Perkūnkiemis-Lukiškių aikštė. Google Maps rodo, kad į Verslo trikampį VT galima nusigauti per 37 min. (be kvailo persėdimo būtų mažiau nei 30 min), iki Lukiškių a., paėjus iki sustojimo Ukmergės autostradoje, 35 min. (bet ir ten autobusas važiuoja grubiai kas puvalandį).
          Tai net nėra svarstytinas variantas, nes tas autobusas ukmergės gatvėje atvažiuoja toks sausakimšas kad vis tiek neįlipsi. Į lukiškių aikštę patogiausia nusigauti 7 troleibusu bet čia vėlgi ta pati problema kad jis stoja toli nuo puses rajono gyventojų.

          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Tad matome tris gana lengvai pataisomus dalykus:

          Perkūnkiemyje VT tinklas yra tragiškas, štai kodėl pasisakau, kad iki Fabijoniškių pabaigos žiedo (kur apsiuka 40 autobuas) turi būti pratęsti Skalvių g. apsisukantys T7 ir 5G, reiktų ir galbūt adekvatesnio G maršruto kryptimi Perkūnkiemis-Centras;
          Kursavimo dažniai Vilniuje yra per reti (Benkunskas dabar lyg žada šią problemą spręsti);
          Reikia tęsti gatvių humanizavimo darbus, pagerinti priėjimus prie stotelių (sunkiau sprendžiama problema).
          Tie dalykai gerai, bet jų net nesiruošiama daryti

          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Šiaip priminsiu, kad šis pasirašinėjimas (nes diskusijos čia nėra) vyksta apie tai, kad vilnietis Paulius kažkokiam portalui pakomentavo jog Vilniuje visur gali nuvažiuoti VT ir jam nuosavo automobilio nereikia. Dėl ko čia forume buvo išvadintas neadekvačiu ir apsirūkiusiu.
          Eikite paskaitykite dar kartą pranešimą, net paryškinti svarbūs žodžiai buvo. Nuvažiavimas lengvai ir visur, o ne kad teoriškai yra galimybė per neribotą laiką nuvažiuoti.

          Comment


            labai keista čia girdėti kažkokių netipinių kelionių matavimų. Juk VT maršrutai, kad ir kokie jie bebūtų, jų dažnis, vis tiek nėra iš lempos sugalvotas. Judu mato jų apkrovimą, žino populiariausias stoteles, žino keleivių srautus (visai tiksliai), iš visuomenės priėma pasiūlymus ir t.t. Tai jeigu iš perkūnkiemio link oro uosto (ar kur čia didysis debatas) nėra ten žiauriai greitai/patogu, reiškia, tai nėra kasdienė kelionė daugumai. Žinoma, oro uostas yra svarbus objektas ir link jo turi būti greitas susisiekimas, bet čia parodė n pvz, kad tai egzistuoja. Kad Vilniuje VT suckina - tai faktas, bet pagrindinė ir esminė dedamoji, kodėl - A juostos. Tai reikia visaip kaip daryti spaudimą sprendimų priėmėjam, kad tai būtų išpildyta ne taip, kaip dabar numatyta "ambicinga" keli km, bet normaliai. Kas liūdniausia, net vertinant JUDU strateginius/veiklos planus, pateikta info, kurios tikrai nepavyks įgyvendinti. Pažiūrėkite, kokie mastai numatyti iki 2024 m (t.y. šiemet), koks įgyvendinimo tempas ir tada bus aišku, ar 2030 (t.y. po 6 m.) bus pasiektas numatytas planas (nebus).

            Comment


              Labai įdomiai atrodo A juostos savanorių gale iki 2030. Gal man atmintis sušlubavo nuo karščių, bet gi ten dar prieš kelis metus buvo A juostos. Ir didelė dalis srauto senu įpratimu vis dar važiuoja lyg ten būtų A juostos. Atgaivint tas A juostas turbūt per pusdienį galima.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Ir didelė dalis srauto senu įpratimu vis dar važiuoja lyg ten būtų A juostos.
                Vairuotojams vis trūksta juostų, tačiau kai jos būna trys į vieną pusę (Savanorių pr ar Vakarinis aplinkelis), pirmoji būna beveik nenaudojama.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Labai įdomiai atrodo A juostos savanorių gale iki 2030. Gal man atmintis sušlubavo nuo karščių, bet gi ten dar prieš kelis metus buvo A juostos. Ir didelė dalis srauto senu įpratimu vis dar važiuoja lyg ten būtų A juostos. Atgaivint tas A juostas turbūt per pusdienį galima.
                  Buvo dar seniau. Yra Street view užfiksuota kokiu būdu panaikino: https://www.google.com/maps/@54.6572...5410&entry=ttu

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Buvo dar seniau. Yra Street view užfiksuota kokiu būdu panaikino: https://www.google.com/maps/@54.6572...5410&entry=ttu
                    2012 buvo prieš porą metų!!!

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Vairuotojams vis trūksta juostų, tačiau kai jos būna trys į vieną pusę (Savanorių pr ar Vakarinis aplinkelis), pirmoji būna beveik nenaudojama.
                      VA šiknarankiai nesugeba suprojektuot dangčių ne ratų trajektorijoj. O Savanoriuose gal ir nesugeba. Arba atsibosta apvažinėt nusukančius į gatveles ar kiemus ir įleidinėt išvažinėjančius. Nors gal tiesiog A juostos prisiminimai.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        VA šiknarankiai nesugeba suprojektuot dangčių ne ratų trajektorijoj. O Savanoriuose gal ir nesugeba.
                        Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
                          VA buvo daroma praktiškai nuo nulio. Netikiu, kad nebuvo galimybės važiuojamosios dangos arba komunikacijų patraukt per porą metrų į šoną.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            VA buvo daroma praktiškai nuo nulio. Netikiu, kad nebuvo galimybės važiuojamosios dangos arba komunikacijų patraukt per porą metrų į šoną.
                            Koks tuo metu galiojo reglamentavimas inžineriniams tinklams? Aš veiname detaliake buvau parodės tinklus kelraštyje, už važiuojamosiso dalies ribų. Teko labai ilgai ir nuobodžiai prašyti, kad suderintų.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
                              Perkelti liukus į juostos vidurį, t.y. ten kur jie nebus pastoviai mušami ratais ir nepradės lysti gilyn taip sudarydami duobes.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Perkelti liukus į juostos vidurį, t.y. ten kur jie nebus pastoviai mušami ratais ir nepradės lysti gilyn taip sudarydami duobes.
                                Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.

                                Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
                                  Geriausia būtų tiesiog reguliariai tikrinti ir remontuoti šulinių dangčius. Kasmet atlikti inspekciją, pakeisti tarpines (ar kokias nors kitas dalis), kad dangtis būtų lygiai su asfaltu. Kažkada buvo kokybiškai sutvarkyta Geležinio vilko g. ties tuneliu prie Seimo, ten dauguma dangčių iki šiol tvarkingai stovi. Deja, technologijas Grinda (ar kokia kita šūdįstaigė) akivaizdžiai pametė.

                                  Kai to nedaroma, šulinių dangčiai pradeda lįsti gilyn, dėl ko per juos važiuojant jie gauna vis stipresnius smūgius ir dėl to smunka vis sparčiau, pradeda trupėti asfaltas aplink ir pan. Paskui tenka tvarkyti ne tik šulinio viršų, bet ir frezuoti asfaltą aplink, dėti lopus, kurie kaip taisyklė būna nelygūs ir dėl to smūgiai į šulinio dangtį nesibaigia.

                                  Aišku, būtų gerai projektuojant naujas gatves tinklus tiesti po šaligatviais, skiriamosiose juostose ar pan., bet čia jau visai kitas klausimas. Pas mus, kai net Konstitucijos prospekte 5 metus raportuojamų šulinių nesugeba sutvarkyti, vargu ar verta stebėtis tokia tragiška padėtimi.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Yra šulinių konstrukcijos, kuriose dangčio dalis atskirta nuo jo sienų ir juda kartu su keliu, o šulinys - su gruntu. Bet jie brangesni įrengti. Primenu, kad šulinys ir jo dangtis dažniausiai yra ne Grindos, o tinklo savininko atsakomybė.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.

                                      Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.
                                      Nepamenu, kad VA būtų buvę judintos eismo juostos. Nuo pat atidarymo dangčiai taip pat tiesiai po ratais.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                        Primenu, kad šulinys ir jo dangtis dažniausiai yra ne Grindos, o tinklo savininko atsakomybė.
                                        Tai kodėl tas savininkas tos atsakomybės neprisiima? Nejau nėra jokių būdų kažkaip tą savininką priversti tai padaryti? Nes daugybė šulinių mieste taip ir tupi susmukę dešimtmečiais. Gal, jei savininkas yra neįgalus tai padaryti, reiktų galvoti apie tos jo probleminės nuosavybės perdavimą savivaldybės žinion.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.

                                          Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.
                                          Užtenka liukus kasti, pats tinklas gali eiti sena vaga, tik įėjimą reikia iškasti. Ir taip, kiekvieną kartą, t.y. kas kokį 50 metų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X