Vilnietis Paulius. 28 metų, vaikų neturi, dirba programuotoju iš namų. Tvirtina, kad su VT jam Vilniuje viskas lengvai pasiekiama.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Vertinimas žiauriai subjektyvus ir priklausantis nuo žmogaus poreikių ir įpročių. Vienam, kuris turi nuvažiuoti į savo kolektyvinį sodą Salininkuose palaistyti agurkų ir pomidorų, VT mieste bus niekam tikęs, nes kelionei į sodą jam reikia min pusantros valandos, o kitas, kuris į parduotuves eina pėsčiomis ir tik vakarais ar savaitgaliais važiuoja į miesto centrą ir kartais kokį akropolį - viskas normaliai, nes kelionės neužtunka ilgiau 30 min.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVilnietis Paulius matyt apsirūkęs, jeigu mano kad viskas Vilniuje yra nesunkiai pasiekiama VT. Kasmet darosi vis sunkiau retinant maršrutus.
Ką bendrai objektyviai galima įvertinti, tai mieste žiauriai trūksta A juostų ir prioriteto VT. Visa kita bus pakankamai subjektyvu.
Jeigu vertinti pagal vaikų turėjimą, tai ne VT problema, kad tenka vaikus vežioti kažkur į mokyklas ar darželius. Tikriausiai bet kuriame mieste, net ir su labai gerai vertinamu VT, jeigu reikėtų kažkur nukrypstant nuo maršruto palydėti vaiką į ugdymo įstaigą, būtų galima sakyti, kad VT naudotis nepatogu.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVilnietis Paulius. 28 metų, vaikų neturi, dirba programuotoju iš namų. Tvirtina, kad su VT jam Vilniuje viskas lengvai pasiekiama.
Jei kalbėti apie pasiekiamumą, tai dauguma vietų (niekur nebus "viskas") yra pasiekiama. Aišku tai niekada negalios tiems, kurie gyvena kokiuose Gulbinuose, pasistatę namą viduryje laukų.Paskutinis taisė sleader; 2024.07.08, 09:41.
- 8 patinka
Comment
-
Tai gal tadao toks neturėtu komentuoti kad viskas yra nesunkiai pasiekiama?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vertinimas žiauriai subjektyvus ir priklausantis nuo žmogaus poreikių ir įpročių. Vienam, kuris turi nuvažiuoti į savo kolektyvinį sodą Salininkuose palaistyti agurkų ir pomidorų, VT mieste bus niekam tikęs, nes kelionei į sodą jam reikia min pusantros valandos, o kitas, kuris į parduotuves eina pėsčiomis ir tik vakarais ar savaitgaliais važiuoja į miesto centrą ir kartais kokį akropolį - viskas normaliai, nes kelionės neužtunka ilgiau 30 min.
- 3 patinka
Comment
-
O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai gal tadao toks neturėtu komentuoti kad viskas yra nesunkiai pasiekiama?
Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
- 1 patinka
Comment
-
Turėtu komentuoti tie, kurie realiai juo naudojasi, o ne kartą per savaitę į centrą nuvažiuojantys.Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?
Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
Na, sunkiai pasiekiami tai yra visi objektai, nes miestas neturi normalaus VT. Bet šiaip tai va pavyzdys kur teko važiuoti, Perkūnkiemis-Oro Uostas. 1,5 val ratu per miesto centrą su 20 min laukimu persėdime. Ir čia dar tuo paros metu kai važiuoja tankiai.
Automobilių dalyjimosi platformos visiškai nieko nesprendžia, nes tam vis tiek yra reikalingas vairuotojo pažymėjimas ir jos sudaro visas tas pačias bėdas kaip automobiliai.
- 10 patinka
Comment
-
Teoriškai viskas pasiekiama VT, net tie patys gulbinai, tik praktiką patys matom, kas žmonėms patogiau. Pabandykite iš kokių gulbinų ar antakalnio, nors ir gyvenate prie VT stotelės nuvažiuoti į kokius kirtimus ar panerius, ar vaiką nuvežti VT su visais daiktais į kokį burelį ar į oro uostą su lagaminais.Parašė sleader Rodyti pranešimąO tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?

Galiu paprašyti draugų ar brolio arba jau blogiausiu atveju su taksi arba autobusu su persėdimais keliauti.
| Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ocius-n1347379Paskutinis taisė Lettered; 2024.07.08, 10:06.
Comment
-
Na šiam momentui, įvertinus 15 min ėjimą iki VT iš Perkūnkiemio, kelionė iki Oro uosto užtruktų ~1:05 val. trimis variantais pagal Google maps'us. Trukmė šiaip labai priklauso nuo maršruto, persėdimo ir kt. pasirinkimų, nes pasirinkus neoptimaliai gali užtrukti ir 2x ilgiau. Kadangi iš tos miesto pusės važiuoja 3G į oro uostą, ganėtinai tiesiu maršrutu, tai tokį kelionės variantą kaip blogą sunku vertinti, nes atstumas net trumpiausiu įmanomu keliu yra ~15 km.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa, sunkiai pasiekiami tai yra visi objektai, nes miestas neturi normalaus VT. Bet šiaip tai va pavyzdys kur teko važiuoti, Perkūnkiemis-Oro Uostas. 1,5 val ratu per miesto centrą su 20 min laukimu persėdime. Ir čia dar tuo paros metu kai važiuoja tankiai.
Automobilių dalyjimosi platformos visiškai nieko nesprendžia, nes tam vis tiek yra reikalingas vairuotojo pažymėjimas ir jos sudaro visas tas pačias bėdas kaip automobiliai.
Vairuotojo pažymėjimo turėjimas ar neturėjimas yra asmeninė preferencija. Čia tuos car sharing'us paminėjau žiūrėdamas iš savo pozocijų. Kiti gali klautis Bolt, Uber ar draugais, jei reikėtų vykdyti tolimesnę kelionę.
Comment
-
Žiūrint iš "kas žmonėms patogiau", tai visada su automobiliu bus patogiau ir čia nežinau ką reikės padaryti, kad VT būtų patrauklesnis. Nebent labai bloginant sąlygas judėjimui automobiliu, siaurinant gatves, branginant parkavimą, t.y. vykdant "vairuotojų genocYdą".Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Teoriškai viskas pasiekiama VT, net tie patys gulbinai, tik praktiką patys matom, kas žmonėms patogiau. Pabandykite iš kokių gulbinų ar antakalnio, nors ir gyvenate prie VT stotelės nuvažiuoti į kokius kirtimus ar panerius, ar vaiką nuvežti VT su visais daiktais į kokį burelį ar į oro uostą su lagaminais.
Įdomumo dėlei, rašydamas praeitą pranešimą, pasižiūrėjau tokią atsitiktinę kelionę į Oro uostą Vilniuje, Varšuvoje ir Hamburge. Pradžia daugiabučių kvartalas ~15 km važiavimo automobiliu nutolęs nuo Oro uosto.
Vilnius: automobiliu 16 min; VT 1:04 val. (čia iš Perkūnkiemio)
Varšuva: automobiliu 39 min; VT 59 min.
Berlynas: automobiliu 22 min.; VT 57 min (S bahn);
Hamburgas: automobiliu 21 min; VT 54 min (S bahn).
Tai šiaip nematau didelio esminio skirtumo. Vokietijoje automobiliu greitai, nes oro uostai miesto pakraštyje ir beveik visa kelionė vyksta automagistralėmis (miesto aplinkkeliais) dėl gero kelių tinklo. Vat jeigu važiuoti ten, kur automobiliu bus spūstys, bus sudėtinga ir ilgai užtruks jį prisiparkuoti, tai jau VT ir įgaus pranašumą. Pas mus automobiliu visur per lengvai ir per greitai galima nuvažiuoti. Todėl pagal tą lyginti VT patogumą, greitį ar pasiekiamumą yra labai subjektyvu.
O jeigu kalbėti apie keliones iš Gulbinų į Kirtimus, tai visų pirmą reikia suprasti, kad čia kelionė, kurios atstumas yra >20 km. Tai tokio dydžio (pagal gyventojus) mieste kaip Vilnius, tai čia žiauriai didelis atstumas ir tai net neturėtų būti kelionė miesto ribose. Net ir milijoninuose miestuose, dažnu atveju 20 km ilgio kelionė bus nuo vieno miesto pakraščio iki kito, skersai per miestą, ir tikrai užtuks nemažai. Juo labiau tai bus dideli miestai, su didesniu gyventojų ir VT tankiu, bei pasiekiamumu. Ne kaip Vilniuje, kur Gulbinai kažkur toli už miesto esantys individualūs gyvenamieji namai pastatyti viduryje laukų.Paskutinis taisė sleader; 2024.07.08, 10:45.
- 8 patinka
Comment
-
Komentuoti gali bet kas, bet tai neturi būti pateikiama kaip ekspertinė nuomonė. Mokslininkai, tyrėjai turi tirti visumą, reikalui esant, pažymėdami netipiškus atvejus. Ir pateikti rekomendacijas vykdomajai valdžiai.Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?
Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
Taip pat tokie apibrėžimai kaip "sunkiai" ar "lengvai" neturi būti naudojami, arba privalo būti sukonkretinti.
Automobilių dalijimasis nėra VT, nebent labai plačiąja prasme.
Dar yra svarbu, kaip tyrimai įtakoja veiksmus.
Smulkus pavyzdukas. Per Dainų šventę šeštadienį link Lazdynų 30 min. nei vienos transporto priemonės. Po to keli autobusai kaip silkių prispausti.
Tuo tarpu link Ž.Panerių 4 beveik visiškai tušti troleibusai.
Tai čia klausimas ar lengva, ar sunku ir patogu. Ir kodėl taip suplanuota? Suprantu, kad netipinė diena, bet...
- 2 patinka
Comment
-
Būtų įdomu sužinoti, nuo kurios vietos prasideda "per lengvai" ir "per greitai".Parašė sleader Rodyti pranešimąPas mus automobiliu visur per lengvai ir per greitai galima nuvažiuoti.
Vietoj to, kad būtų siūlomos patrauklios alternatyvos, turbūt reikia kaip Sovietų laikais kažkam kažką pabloginti vien dėl pabloginimo.
Dar būtų galima pridėti, kad ir vanduo pas mus per geras (išgaunamas ne iš upių, o iš požeminių telkinių) gal irgi tuo pačiu reikėtų pabloginti.
Comment
-
Straipsnyje tai ir nebuvo pateikta kaip ekspertinė nuomonė. Labai aiškiai įvardinta, kad tai vaikino, gyvenančio Vilniuje, nuomonė.Parašė Sula Rodyti pranešimąKomentuoti gali bet kas, bet tai neturi būti pateikiama kaip ekspertinė nuomonė. Mokslininkai, tyrėjai turi tirti visumą, reikalui esant, pažymėdami netipiškus atvejus. Ir pateikti rekomendacijas vykdomajai valdžiai.
Taip pat tokie apibrėžimai kaip "sunkiai" ar "lengvai" neturi būti naudojami, arba privalo būti sukonkretinti.
Niekas jo tokiu ir neskaito. Tiesiog tai papildinys, kuriuo gali pasinaudoti kai reikia važiuoti visokius, kitų asmenų paminėtus maršrutus iš vieno miesto pakraščio į kitą, ar kitus nutolusius objektus. Tiesiog tai nepakeičia fakto, kad gyvenant mieste (būtent mieste, o ne kažkokiuose individualių namų kvartaluose, kurie tik administraciškai priskirti miestui, bet yra >10 km nuo centro) galima išsiversti su VT ir juo pasiekti reikalingus taškus.Automobilių dalijimasis nėra VT, nebent labai plačiąja prasme.
Faktas ir visi sutiksime, kad VT pas mus turi problemų su dažnumu, prioritetu gatvėse ir pan. Tačiau tai nereiškia, kad Paulius ar Saulius gali visur, kur reikia nuvažiuoti patogiai, nes yra žmonių, kurie renkasi gyvenamąją vietą pagal poreikius ir susisiekimo galimybes, o ne išsikraustę į Gulbinų laukus, nori į savo fabriką Kirtimuose nulėkti tuos 24 kilometrus su autobusu per 30 minučių.Smulkus pavyzdukas. Per Dainų šventę šeštadienį link Lazdynų 30 min. nei vienos transporto priemonės. Po to keli autobusai kaip silkių prispausti.
Tuo tarpu link Ž.Panerių 4 beveik visiškai tušti troleibusai.
Tai čia klausimas ar lengva, ar sunku ir patogu. Ir kodėl taip suplanuota? Suprantu, kad netipinė diena, bet...
Comment
-
Cituotame komentare buvau surašęs viską, reikia ne selektyviai vieną sakinį perskaityti.Parašė Romas Rodyti pranešimąBūtų įdomu sužinoti, nuo kurios vietos prasideda "per lengvai" ir "per greitai".
Vietoj to, kad būtų siūlomos patrauklios alternatyvos, turbūt reikia kaip Sovietų laikais kažkam kažką pabloginti vien dėl pabloginimo.
Dar būtų galima pridėti, kad ir vanduo pas mus per geras (išgaunamas ne iš upių, o iš požeminių telkinių) gal irgi tuo pačiu reikėtų pabloginti.
Tema apie VT palyginimą su nuosavu automobiliu. Tai kai kelionė nuosavu automobiliu, važiuojant 15 km, trunka 16 min, kieme purvyne tą automobilį gali nutrenkti vakarais nemokamai, tai joks VT nebus konkurencingas ir niekaip nebus patrauklesnis. Todėl turint tokią palyginamąją bazę, nereikia fantazuoti apie kažkokius konkurencingumus.
Aš pvz. Varšuvoje iš miesto pakraščio į centrą važiuočiau VT ne todėl, kad jis labai fainas ir spalvotas, o tiesiog todėl, kad važiuojant automobiliu ne tik ilgai brausiuosi per kamščius, bet ir todėl, kad nuvažiavęs ilgai ieškosiu stovėjimo vietos, bet ir užtrukęs ieškant, dar už stovėjimą daug sumokėsiu.
Vilniuje už trijų valandų važiuosiu į pati senamiestį (Didžioji g.) ir esu garantuotas, kad 50m atstumu nuo savo tikslo, rasiu laisvą stovėjimo vietą per porą minučių (t.y. papildomai neiškant ir niekur nevažiuojant).
- 4 patinka
Comment
-
Nelabai suprantu vėl to dalinimo į "miestą" ir "nemiestą". Atjunkime "nemiestus" tuomet. Bet tuomet rūpinkimės priemesčio VT. Koks skirtumas?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Faktas ir visi sutiksime, kad VT pas mus turi problemų su dažnumu, prioritetu gatvėse ir pan. Tačiau tai nereiškia, kad Paulius ar Saulius gali visur, kur reikia nuvažiuoti patogiai, nes yra žmonių, kurie renkasi gyvenamąją vietą pagal poreikius ir susisiekimo galimybes, o ne išsikraustę į Gulbinų laukus, nori į savo fabriką Kirtimuose nulėkti tuos 24 kilometrus su autobusu per 30 minučių.
Niekas juk nekalba apie kažkokius vienkiemius laukuose. Kam tuomet siuntinėjame autobusiukus į tam tikrus užkaborius? Jie tikrai nebūna stipriai apkrauti.
Tie patys jūsų minėtieji Salininkai turi beveik 10000 nuolatinių gyventojų. N.Vilnia su 40000 gyv. Pilaitę irgi prie nemiesto skiriame?
Yra pakankamai seni pramoniniai rajonai tiek A.Paneriuose, tiek Kirtimuose ar Gariūnuose.
- 1 patinka
Comment
-
"Miestas" ir "nemiestas" (arba tiesiog priesmiestis), atskiras dėl kokybinių parametrų vertinimo. Pilaitė tai tikras miestas, bet tai nežinau kur iš Pilaitės ir ko negalima pasiekti su VT? Gal tiesiog apsibrėžkime kokybinius parametrus ir objektyviai pažiūrėkime, kokia turėtų būti kelionė VT važiuojant tarp taškų, tarp kurių yra pvz.15 km atstumas, kad galėtume sakyti jog VT užtikrina susisiekimą arba netgi yra kokybiškas? Jeigu norima nuvažiuoti greičiau nei su automobiliu, tai to nebus, nes pas mus mieste su automobiliu važiuojama praktiškai nesustojamai ir niekur stipriai nestringant (išskyrus trumpus laikotarpius piko metu).
Net užkaboriuose dažnu atveju yra opcija važiuoti kas 30 min su VT. Tik juose ir nereikia norėti, kad VT važinės kas kokias 7 min veždamas orą.
Ir kad ir koks senas rajonas su nuolatiniais gyventojais tai bebūtų, bet jeigu jis yra >10km nuo centro, tai iki to centro teks važiuoti minimum 30 minučių.
Comment
-
Turėtų būti pateikiamos įvairios nuomonės. O ne atsirenkama nuomonė pagal tai kokį reklaminį straipsnį užsakė.Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?
Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
Jei jau VT „viską galima pasiekti“, tai Liepkanis su slidėm irgi turėtų būti pasiekiamas. Tiesa, bent seniau vežtis slides VT buvo nelegalu net ir su papildomu bagažo talonėliu, esu turėjęs problemų su kontrole.
- 2 patinka
Comment
-
Tai ne diskusija VT prieš asmeninį automobilį.
Todėl VMS ir stato reisus link atokesnių vietų, nes reikia žmonėms, neturintiems galimybių naudotis savo mašina (ar net pvz. dviračiu), užtikrinti susisiekimą.
Bet jeigu randa lėšų paremti tokius maršrutus, kodėl pvz. iš Lazdynų piko metu sunkiai (retkarčiais tiesiog neįmanoma) prasibrausi į prikimštą G2, nors lyg ir važiuoja dažnai? Tiesa, iš grafiko karts nuo karto išsimušdami.
Tai reiškia, kad gyventojai "nenoriai" naudojasi VT? Kur patenka netelpantys gyventojai ir kas daroma, kad jie galėtų daugmaž įlipti į VT?
Kai kur rūpinamasi vos vienetiniais gyventojais, o kitur nesirūpinama šimtais.
Comment
-
Iš esmės vienintelė rimta problema Vilniuje su VT - A juostos. Tik sujungus visą miestą arba bent jau greituosius maršrutus į A juostų tinklą, būtų galima užtikrinti konkurencingumą kitų priemonių atveju. Labai nustebino, kad net Narbuto g. kažkodėl A juosta tik iki stotelės, o mano žiniomis dviračių tako projektas buvo vis atidedamas, nes buvo nuspręsta A juosta įrenginėti, bet kad įrengė tik dalyje gatvės. Kai bus greitųjų maršrutų A juostos, bus galima suteikti prioritetą ir sankryžose. O visa kita - autobusai su AC, seni nauji, čia smulkmenos, kurios pataisomos labai greitai.
- 4 patinka
Comment
-
Amsterdame, Londone, Ciuriche ir daug kitų miestų VT yra patogiau, Vilniuje priešingai, automobiliu gerokai patogiau.Parašė sleader Rodyti pranešimąŽiūrint iš "kas žmonėms patogiau", tai visada su automobiliu bus patogiau ir čia nežinau ką reikės padaryti, kad VT būtų patrauklesnis. Nebent labai bloginant sąlygas judėjimui automobiliu, siaurinant gatves, branginant parkavimą, t.y. vykdant "vairuotojų genocYdą".
- 1 patinka
Comment
-
3G į perkunkiemį nevažiuoja, iki 3G reikai dar nuvažiuoti. Ir šiaip 15 min iki stotelės yra jau toli už tos ribos kai visi persėda į automobilius, čia neskaitant tai kad į oro uosta su lagaminais paprastai eina.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Na šiam momentui, įvertinus 15 min ėjimą iki VT iš Perkūnkiemio, kelionė iki Oro uosto užtruktų ~1:05 val. trimis variantais pagal Google maps'us. Trukmė šiaip labai priklauso nuo maršruto, persėdimo ir kt. pasirinkimų, nes pasirinkus neoptimaliai gali užtrukti ir 2x ilgiau. Kadangi iš tos miesto pusės važiuoja 3G į oro uostą, ganėtinai tiesiu maršrutu, tai tokį kelionės variantą kaip blogą sunku vertinti, nes atstumas net trumpiausiu įmanomu keliu yra ~15 km.
Vairuotojo pažymėjimo turėjimas ar neturėjimas yra asmeninė preferencija. Čia tuos car sharing'us paminėjau žiūrėdamas iš savo pozocijų. Kiti gali klautis Bolt, Uber ar draugais, jei reikėtų vykdyti tolimesnę kelionę.
Tai vėlgi siūlai alternatvais viešam transportui, nes viešasis transportas nėra toks kuris gali lengvai visur nuvažiuoti. Vadinasi sutinki?
Padaryti galima labai daug ką. Čia tik keli pavyzdžiai - normalios A juostos skirtos VT o ne automobiliams, motociklams ir taksistams, bėginis ir ratinis transportas kuris greitesnis už automobilius, neužgrūdimas kiemų automobiliais taip padarant realiatyvų atstumą iki automobilio didesnį, bent minimalus greičio ribojimų prižiūrėjimas (ir ne 3 veikiančios kameros mieste nesiskaito), VT kuris iš tikro atvyksta, o ne kas 20 min ir tai nežinai ar ne vaiduoklį švieslentėje rodo. Bet va ta sugeba skandinavai, o lietuvoje matyt metereologinės sąlygos neleidžia.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Žiūrint iš "kas žmonėms patogiau", tai visada su automobiliu bus patogiau ir čia nežinau ką reikės padaryti, kad VT būtų patrauklesnis. Nebent labai bloginant sąlygas judėjimui automobiliu, siaurinant gatves, branginant parkavimą, t.y. vykdant "vairuotojų genocYdą".
Taip, tokiuose užkaboriuose kaip... tankiausias rajonas mieste su 17 000 gyventojų...Parašė sleader Rodyti pranešimąNet užkaboriuose dažnu atveju yra opcija važiuoti kas 30 min su VT. Tik juose ir nereikia norėti, kad VT važinės kas kokias 7 min veždamas orą.
O šiaip pagal Olandų studiją jeigu važiuoja rečiau nei kas 10 minučių tai žmonės tiesiog persėda į automobilius. Niekas nesinaudos retai važiuojančiais autobusais.
- 3 patinka
Comment
Comment