Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš laukiu kad gal koks Citybee ar dar koks Lime į rinką ateitų - iš karto kaina pasidarytų perpus mažesnė. Prisiminkime kaip pasikeitė automobilių kainos į rinką atėjus Spark, o vėliau Bolt.
    Citybee berods buvo ir pasitraukė po vieno ar dviejų sezonų?

    Comment


      CityBee tai jau kažin ar begrįš. Bet užsienyje frančizių daugėja, tai teoriškai yra tikimybė turėti dar kokį tiekėją.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Šiaip čia motoroleris, o ne dviratis. Pedalų nematau.
        Pedalai yra, bet daugiau dėl vaizdo.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Citybee berods buvo ir pasitraukė po vieno ar dviejų sezonų?
          neužfiksavau.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

            neužfiksavau.
            – 2019 m. startavo nauja „CityBee“ paslauga – el. paspirtukai, bet pernai vasarą jų Vilniaus gatvėse nebematėme. Kas nutiko?

            – Koronavirusas užgriuvo Kiniją dar gruodį, o kadangi daugelis paspirtukų ar jų dalių gaminama Kinijoje, tuo metu sutriko jų gamyba ir tiekimas, matėme, kad sunku arba neįmanoma gauti paspirtukų ateinančiam vasaros sezonui, nes planavome ateiti su kito modelio paspirtukais. Tada nusprendėme, kad jei negalime pakeisti, atsikratome senais ir nebesiūlome naujų. Man atėjus, persvarstėme mūsų prioritetus. Vis dėlto, man atrodo, kad paspirtukai yra labiau mados reikalas, o ji ateina ir praeina, gal visai neišnyksta. Manau, kad tokio pirminio susižavėjimo nebebus. Kas norės važinėti paspirtukais, jų bus, bet „CityBee“ fokusuojasi į mūsų pagrindinę veiklą – dalijimąsi lengvaisiais ir komerciniais automobiliais, todėl neplanuojame grįžti su paspirtukais.
            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ektus-86349425

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą

              Žiūrėjau vieną video iš Niujorko, tai žmogus nurodė konkrečias kainas savaitei (atrodo abonimentai). Grubiai, gavosi nuomuojamas dviratis dvigubai brangiau nei traukiniu važiuot. Irgi šokiravo. Kainos didžiulės ten. Persikelinėjo per tiltą / -us link centro.
              Aš rugsėjį Kopenhagoj turėjau 5 valandų persėdimą, nuvažiavau į miestą. Mačiau Bolt elektrinius dviračius, galvojau imti, bet atsidaręs programėlė pakonvertavau valiutas, kad ten išeina ar ne 30 € per valandą. Tada mačiau daug oranžinių nuomos dviračių, įsidiegiau jų Donkey Republic appsą ir išsinuomavau paprastą dviratuką, išėjo ~12€ pusantrai valandai, fantastika. Tik išsinuomavus ėmė lyti, bet nieko, buvo smagu, iki skrydžio ir išdžiūvau.
              Attached Files

              Comment


                JUDU: Kviečiame dalyvauti apklausoje apie Jūsų keliones Vilniaus mieste.

                https://app.gisform.com/judu/form/1?...tMeD_KrCWuUtCA
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  į vairavimą jau dabar žmonės žvelgia kitaip – tenka keisti įpročius

                  Pasak ekspertų, jau kelerius metus stebima tendencija, kad jaunimo tikslų sąraše vis rečiau atsiduria vairuotojo pažymėjimo įgijimas. Vilnietis Paulius tikina, kad vairavimo teisės įgijimo kaštai per dideli, tuo pačiu viskas nesunkiai pasiekiama viešuoju transportu. Automobilių eismo ekspertas Saulius Šuminas atkreipia dėmesį, kaip ši tendencija jau dabar veikia automobilių pramonę.

                  Comment


                    Vilnietis Paulius matyt apsirūkęs, jeigu mano kad viskas Vilniuje yra nesunkiai pasiekiama VT. Kasmet darosi vis sunkiau retinant maršrutus.

                    Comment


                      Vilnietis Paulius. 28 metų, vaikų neturi, dirba programuotoju iš namų. Tvirtina, kad su VT jam Vilniuje viskas lengvai pasiekiama.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Vilnietis Paulius matyt apsirūkęs, jeigu mano kad viskas Vilniuje yra nesunkiai pasiekiama VT. Kasmet darosi vis sunkiau retinant maršrutus.
                        Vertinimas žiauriai subjektyvus ir priklausantis nuo žmogaus poreikių ir įpročių. Vienam, kuris turi nuvažiuoti į savo kolektyvinį sodą Salininkuose palaistyti agurkų ir pomidorų, VT mieste bus niekam tikęs, nes kelionei į sodą jam reikia min pusantros valandos, o kitas, kuris į parduotuves eina pėsčiomis ir tik vakarais ar savaitgaliais važiuoja į miesto centrą ir kartais kokį akropolį - viskas normaliai, nes kelionės neužtunka ilgiau 30 min.
                        Ką bendrai objektyviai galima įvertinti, tai mieste žiauriai trūksta A juostų ir prioriteto VT. Visa kita bus pakankamai subjektyvu.

                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        Vilnietis Paulius. 28 metų, vaikų neturi, dirba programuotoju iš namų. Tvirtina, kad su VT jam Vilniuje viskas lengvai pasiekiama.
                        Jeigu vertinti pagal vaikų turėjimą, tai ne VT problema, kad tenka vaikus vežioti kažkur į mokyklas ar darželius. Tikriausiai bet kuriame mieste, net ir su labai gerai vertinamu VT, jeigu reikėtų kažkur nukrypstant nuo maršruto palydėti vaiką į ugdymo įstaigą, būtų galima sakyti, kad VT naudotis nepatogu.
                        Jei kalbėti apie pasiekiamumą, tai dauguma vietų (niekur nebus "viskas") yra pasiekiama. Aišku tai niekada negalios tiems, kurie gyvena kokiuose Gulbinuose, pasistatę namą viduryje laukų.
                        Paskutinis taisė sleader; 2024.07.08, 09:41.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Vertinimas žiauriai subjektyvus ir priklausantis nuo žmogaus poreikių ir įpročių. Vienam, kuris turi nuvažiuoti į savo kolektyvinį sodą Salininkuose palaistyti agurkų ir pomidorų, VT mieste bus niekam tikęs, nes kelionei į sodą jam reikia min pusantros valandos, o kitas, kuris į parduotuves eina pėsčiomis ir tik vakarais ar savaitgaliais važiuoja į miesto centrą ir kartais kokį akropolį - viskas normaliai, nes kelionės neužtunka ilgiau 30 min.
                          Tai gal tadao toks neturėtu komentuoti kad viskas yra nesunkiai pasiekiama?

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Tai gal tadao toks neturėtu komentuoti kad viskas yra nesunkiai pasiekiama?
                            O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?

                            Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?

                              Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
                              Turėtu komentuoti tie, kurie realiai juo naudojasi, o ne kartą per savaitę į centrą nuvažiuojantys.

                              Na, sunkiai pasiekiami tai yra visi objektai, nes miestas neturi normalaus VT. Bet šiaip tai va pavyzdys kur teko važiuoti, Perkūnkiemis-Oro Uostas. 1,5 val ratu per miesto centrą su 20 min laukimu persėdime. Ir čia dar tuo paros metu kai važiuoja tankiai.

                              Automobilių dalyjimosi platformos visiškai nieko nesprendžia, nes tam vis tiek yra reikalingas vairuotojo pažymėjimas ir jos sudaro visas tas pačias bėdas kaip automobiliai.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?
                                Teoriškai viskas pasiekiama VT, net tie patys gulbinai, tik praktiką patys matom, kas žmonėms patogiau. Pabandykite iš kokių gulbinų ar antakalnio, nors ir gyvenate prie VT stotelės nuvažiuoti į kokius kirtimus ar panerius, ar vaiką nuvežti VT su visais daiktais į kokį burelį ar į oro uostą su lagaminais.

                                Galiu paprašyti draugų ar brolio arba jau blogiausiu atveju su taksi arba autobusu su persėdimais keliauti.
                                | Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ocius-n1347379
                                Paskutinis taisė Lettered; 2024.07.08, 10:06.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Na, sunkiai pasiekiami tai yra visi objektai, nes miestas neturi normalaus VT. Bet šiaip tai va pavyzdys kur teko važiuoti, Perkūnkiemis-Oro Uostas. 1,5 val ratu per miesto centrą su 20 min laukimu persėdime. Ir čia dar tuo paros metu kai važiuoja tankiai.

                                  Automobilių dalyjimosi platformos visiškai nieko nesprendžia, nes tam vis tiek yra reikalingas vairuotojo pažymėjimas ir jos sudaro visas tas pačias bėdas kaip automobiliai.
                                  Na šiam momentui, įvertinus 15 min ėjimą iki VT iš Perkūnkiemio, kelionė iki Oro uosto užtruktų ~1:05 val. trimis variantais pagal Google maps'us. Trukmė šiaip labai priklauso nuo maršruto, persėdimo ir kt. pasirinkimų, nes pasirinkus neoptimaliai gali užtrukti ir 2x ilgiau. Kadangi iš tos miesto pusės važiuoja 3G į oro uostą, ganėtinai tiesiu maršrutu, tai tokį kelionės variantą kaip blogą sunku vertinti, nes atstumas net trumpiausiu įmanomu keliu yra ~15 km.

                                  Vairuotojo pažymėjimo turėjimas ar neturėjimas yra asmeninė preferencija. Čia tuos car sharing'us paminėjau žiūrėdamas iš savo pozocijų. Kiti gali klautis Bolt, Uber ar draugais, jei reikėtų vykdyti tolimesnę kelionę.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Teoriškai viskas pasiekiama VT, net tie patys gulbinai, tik praktiką patys matom, kas žmonėms patogiau. Pabandykite iš kokių gulbinų ar antakalnio, nors ir gyvenate prie VT stotelės nuvažiuoti į kokius kirtimus ar panerius, ar vaiką nuvežti VT su visais daiktais į kokį burelį ar į oro uostą su lagaminais.
                                    Žiūrint iš "kas žmonėms patogiau", tai visada su automobiliu bus patogiau ir čia nežinau ką reikės padaryti, kad VT būtų patrauklesnis. Nebent labai bloginant sąlygas judėjimui automobiliu, siaurinant gatves, branginant parkavimą, t.y. vykdant "vairuotojų genocYdą".

                                    Įdomumo dėlei, rašydamas praeitą pranešimą, pasižiūrėjau tokią atsitiktinę kelionę į Oro uostą Vilniuje, Varšuvoje ir Hamburge. Pradžia daugiabučių kvartalas ~15 km važiavimo automobiliu nutolęs nuo Oro uosto.
                                    Vilnius: automobiliu 16 min; VT 1:04 val. (čia iš Perkūnkiemio)
                                    Varšuva: automobiliu 39 min; VT 59 min.
                                    Berlynas: automobiliu 22 min.; VT 57 min (S bahn);
                                    Hamburgas: automobiliu 21 min; VT 54 min (S bahn).

                                    Tai šiaip nematau didelio esminio skirtumo. Vokietijoje automobiliu greitai, nes oro uostai miesto pakraštyje ir beveik visa kelionė vyksta automagistralėmis (miesto aplinkkeliais) dėl gero kelių tinklo. Vat jeigu važiuoti ten, kur automobiliu bus spūstys, bus sudėtinga ir ilgai užtruks jį prisiparkuoti, tai jau VT ir įgaus pranašumą. Pas mus automobiliu visur per lengvai ir per greitai galima nuvažiuoti. Todėl pagal tą lyginti VT patogumą, greitį ar pasiekiamumą yra labai subjektyvu.

                                    O jeigu kalbėti apie keliones iš Gulbinų į Kirtimus, tai visų pirmą reikia suprasti, kad čia kelionė, kurios atstumas yra >20 km. Tai tokio dydžio (pagal gyventojus) mieste kaip Vilnius, tai čia žiauriai didelis atstumas ir tai net neturėtų būti kelionė miesto ribose. Net ir milijoninuose miestuose, dažnu atveju 20 km ilgio kelionė bus nuo vieno miesto pakraščio iki kito, skersai per miestą, ir tikrai užtuks nemažai. Juo labiau tai bus dideli miestai, su didesniu gyventojų ir VT tankiu, bei pasiekiamumu. Ne kaip Vilniuje, kur Gulbinai kažkur toli už miesto esantys individualūs gyvenamieji namai pastatyti viduryje laukų.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2024.07.08, 10:45.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?

                                      Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
                                      Komentuoti gali bet kas, bet tai neturi būti pateikiama kaip ekspertinė nuomonė. Mokslininkai, tyrėjai turi tirti visumą, reikalui esant, pažymėdami netipiškus atvejus. Ir pateikti rekomendacijas vykdomajai valdžiai.
                                      Taip pat tokie apibrėžimai kaip "sunkiai" ar "lengvai" neturi būti naudojami, arba privalo būti sukonkretinti.

                                      Automobilių dalijimasis nėra VT, nebent labai plačiąja prasme.

                                      Dar yra svarbu, kaip tyrimai įtakoja veiksmus.

                                      Smulkus pavyzdukas. Per Dainų šventę šeštadienį link Lazdynų 30 min. nei vienos transporto priemonės. Po to keli autobusai kaip silkių prispausti.
                                      Tuo tarpu link Ž.Panerių 4 beveik visiškai tušti troleibusai.
                                      Tai čia klausimas ar lengva, ar sunku ir patogu. Ir kodėl taip suplanuota? Suprantu, kad netipinė diena, bet...

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Pas mus automobiliu visur per lengvai ir per greitai galima nuvažiuoti.
                                        Būtų įdomu sužinoti, nuo kurios vietos prasideda "per lengvai" ir "per greitai".
                                        Vietoj to, kad būtų siūlomos patrauklios alternatyvos, turbūt reikia kaip Sovietų laikais kažkam kažką pabloginti vien dėl pabloginimo.

                                        Dar būtų galima pridėti, kad ir vanduo pas mus per geras (išgaunamas ne iš upių, o iš požeminių telkinių) gal irgi tuo pačiu reikėtų pabloginti.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Komentuoti gali bet kas, bet tai neturi būti pateikiama kaip ekspertinė nuomonė. Mokslininkai, tyrėjai turi tirti visumą, reikalui esant, pažymėdami netipiškus atvejus. Ir pateikti rekomendacijas vykdomajai valdžiai.
                                          Taip pat tokie apibrėžimai kaip "sunkiai" ar "lengvai" neturi būti naudojami, arba privalo būti sukonkretinti.
                                          Straipsnyje tai ir nebuvo pateikta kaip ekspertinė nuomonė. Labai aiškiai įvardinta, kad tai vaikino, gyvenančio Vilniuje, nuomonė.

                                          Automobilių dalijimasis nėra VT, nebent labai plačiąja prasme.
                                          Niekas jo tokiu ir neskaito. Tiesiog tai papildinys, kuriuo gali pasinaudoti kai reikia važiuoti visokius, kitų asmenų paminėtus maršrutus iš vieno miesto pakraščio į kitą, ar kitus nutolusius objektus. Tiesiog tai nepakeičia fakto, kad gyvenant mieste (būtent mieste, o ne kažkokiuose individualių namų kvartaluose, kurie tik administraciškai priskirti miestui, bet yra >10 km nuo centro) galima išsiversti su VT ir juo pasiekti reikalingus taškus.

                                          Smulkus pavyzdukas. Per Dainų šventę šeštadienį link Lazdynų 30 min. nei vienos transporto priemonės. Po to keli autobusai kaip silkių prispausti.
                                          Tuo tarpu link Ž.Panerių 4 beveik visiškai tušti troleibusai.
                                          Tai čia klausimas ar lengva, ar sunku ir patogu. Ir kodėl taip suplanuota? Suprantu, kad netipinė diena, bet...
                                          Faktas ir visi sutiksime, kad VT pas mus turi problemų su dažnumu, prioritetu gatvėse ir pan. Tačiau tai nereiškia, kad Paulius ar Saulius gali visur, kur reikia nuvažiuoti patogiai, nes yra žmonių, kurie renkasi gyvenamąją vietą pagal poreikius ir susisiekimo galimybes, o ne išsikraustę į Gulbinų laukus, nori į savo fabriką Kirtimuose nulėkti tuos 24 kilometrus su autobusu per 30 minučių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X