Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šiaip čia motoroleris, o ne dviratis. Pedalų nematau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Citybee berods buvo ir pasitraukė po vieno ar dviejų sezonų?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
neužfiksavau.– 2019 m. startavo nauja „CityBee“ paslauga – el. paspirtukai, bet pernai vasarą jų Vilniaus gatvėse nebematėme. Kas nutiko?
– Koronavirusas užgriuvo Kiniją dar gruodį, o kadangi daugelis paspirtukų ar jų dalių gaminama Kinijoje, tuo metu sutriko jų gamyba ir tiekimas, matėme, kad sunku arba neįmanoma gauti paspirtukų ateinančiam vasaros sezonui, nes planavome ateiti su kito modelio paspirtukais. Tada nusprendėme, kad jei negalime pakeisti, atsikratome senais ir nebesiūlome naujų. Man atėjus, persvarstėme mūsų prioritetus. Vis dėlto, man atrodo, kad paspirtukai yra labiau mados reikalas, o ji ateina ir praeina, gal visai neišnyksta. Manau, kad tokio pirminio susižavėjimo nebebus. Kas norės važinėti paspirtukais, jų bus, bet „CityBee“ fokusuojasi į mūsų pagrindinę veiklą – dalijimąsi lengvaisiais ir komerciniais automobiliais, todėl neplanuojame grįžti su paspirtukais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Žiūrėjau vieną video iš Niujorko, tai žmogus nurodė konkrečias kainas savaitei (atrodo abonimentai). Grubiai, gavosi nuomuojamas dviratis dvigubai brangiau nei traukiniu važiuot. Irgi šokiravo. Kainos didžiulės ten. Persikelinėjo per tiltą / -us link centro.
- 7 patinka
Comment
-
JUDU: Kviečiame dalyvauti apklausoje apie Jūsų keliones Vilniaus mieste.
https://app.gisform.com/judu/form/1?...tMeD_KrCWuUtCA♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
į vairavimą jau dabar žmonės žvelgia kitaip – tenka keisti įpročius
Pasak ekspertų, jau kelerius metus stebima tendencija, kad jaunimo tikslų sąraše vis rečiau atsiduria vairuotojo pažymėjimo įgijimas. Vilnietis Paulius tikina, kad vairavimo teisės įgijimo kaštai per dideli, tuo pačiu viskas nesunkiai pasiekiama viešuoju transportu. Automobilių eismo ekspertas Saulius Šuminas atkreipia dėmesį, kaip ši tendencija jau dabar veikia automobilių pramonę.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVilnietis Paulius matyt apsirūkęs, jeigu mano kad viskas Vilniuje yra nesunkiai pasiekiama VT. Kasmet darosi vis sunkiau retinant maršrutus.
Ką bendrai objektyviai galima įvertinti, tai mieste žiauriai trūksta A juostų ir prioriteto VT. Visa kita bus pakankamai subjektyvu.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVilnietis Paulius. 28 metų, vaikų neturi, dirba programuotoju iš namų. Tvirtina, kad su VT jam Vilniuje viskas lengvai pasiekiama.
Jei kalbėti apie pasiekiamumą, tai dauguma vietų (niekur nebus "viskas") yra pasiekiama. Aišku tai niekada negalios tiems, kurie gyvena kokiuose Gulbinuose, pasistatę namą viduryje laukų.Paskutinis taisė sleader; 2024.07.08, 09:41.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vertinimas žiauriai subjektyvus ir priklausantis nuo žmogaus poreikių ir įpročių. Vienam, kuris turi nuvažiuoti į savo kolektyvinį sodą Salininkuose palaistyti agurkų ir pomidorų, VT mieste bus niekam tikęs, nes kelionei į sodą jam reikia min pusantros valandos, o kitas, kuris į parduotuves eina pėsčiomis ir tik vakarais ar savaitgaliais važiuoja į miesto centrą ir kartais kokį akropolį - viskas normaliai, nes kelionės neužtunka ilgiau 30 min.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai gal tadao toks neturėtu komentuoti kad viskas yra nesunkiai pasiekiama?
Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?
Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
Na, sunkiai pasiekiami tai yra visi objektai, nes miestas neturi normalaus VT. Bet šiaip tai va pavyzdys kur teko važiuoti, Perkūnkiemis-Oro Uostas. 1,5 val ratu per miesto centrą su 20 min laukimu persėdime. Ir čia dar tuo paros metu kai važiuoja tankiai.
Automobilių dalyjimosi platformos visiškai nieko nesprendžia, nes tam vis tiek yra reikalingas vairuotojo pažymėjimas ir jos sudaro visas tas pačias bėdas kaip automobiliai.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?
Galiu paprašyti draugų ar brolio arba jau blogiausiu atveju su taksi arba autobusu su persėdimais keliauti.
| Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ocius-n1347379Paskutinis taisė Lettered; 2024.07.08, 10:06.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa, sunkiai pasiekiami tai yra visi objektai, nes miestas neturi normalaus VT. Bet šiaip tai va pavyzdys kur teko važiuoti, Perkūnkiemis-Oro Uostas. 1,5 val ratu per miesto centrą su 20 min laukimu persėdime. Ir čia dar tuo paros metu kai važiuoja tankiai.
Automobilių dalyjimosi platformos visiškai nieko nesprendžia, nes tam vis tiek yra reikalingas vairuotojo pažymėjimas ir jos sudaro visas tas pačias bėdas kaip automobiliai.
Vairuotojo pažymėjimo turėjimas ar neturėjimas yra asmeninė preferencija. Čia tuos car sharing'us paminėjau žiūrėdamas iš savo pozocijų. Kiti gali klautis Bolt, Uber ar draugais, jei reikėtų vykdyti tolimesnę kelionę.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Teoriškai viskas pasiekiama VT, net tie patys gulbinai, tik praktiką patys matom, kas žmonėms patogiau. Pabandykite iš kokių gulbinų ar antakalnio, nors ir gyvenate prie VT stotelės nuvažiuoti į kokius kirtimus ar panerius, ar vaiką nuvežti VT su visais daiktais į kokį burelį ar į oro uostą su lagaminais.
Įdomumo dėlei, rašydamas praeitą pranešimą, pasižiūrėjau tokią atsitiktinę kelionę į Oro uostą Vilniuje, Varšuvoje ir Hamburge. Pradžia daugiabučių kvartalas ~15 km važiavimo automobiliu nutolęs nuo Oro uosto.
Vilnius: automobiliu 16 min; VT 1:04 val. (čia iš Perkūnkiemio)
Varšuva: automobiliu 39 min; VT 59 min.
Berlynas: automobiliu 22 min.; VT 57 min (S bahn);
Hamburgas: automobiliu 21 min; VT 54 min (S bahn).
Tai šiaip nematau didelio esminio skirtumo. Vokietijoje automobiliu greitai, nes oro uostai miesto pakraštyje ir beveik visa kelionė vyksta automagistralėmis (miesto aplinkkeliais) dėl gero kelių tinklo. Vat jeigu važiuoti ten, kur automobiliu bus spūstys, bus sudėtinga ir ilgai užtruks jį prisiparkuoti, tai jau VT ir įgaus pranašumą. Pas mus automobiliu visur per lengvai ir per greitai galima nuvažiuoti. Todėl pagal tą lyginti VT patogumą, greitį ar pasiekiamumą yra labai subjektyvu.
O jeigu kalbėti apie keliones iš Gulbinų į Kirtimus, tai visų pirmą reikia suprasti, kad čia kelionė, kurios atstumas yra >20 km. Tai tokio dydžio (pagal gyventojus) mieste kaip Vilnius, tai čia žiauriai didelis atstumas ir tai net neturėtų būti kelionė miesto ribose. Net ir milijoninuose miestuose, dažnu atveju 20 km ilgio kelionė bus nuo vieno miesto pakraščio iki kito, skersai per miestą, ir tikrai užtuks nemažai. Juo labiau tai bus dideli miestai, su didesniu gyventojų ir VT tankiu, bei pasiekiamumu. Ne kaip Vilniuje, kur Gulbinai kažkur toli už miesto esantys individualūs gyvenamieji namai pastatyti viduryje laukų.Paskutinis taisė sleader; 2024.07.08, 10:45.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai kas turėtų komentuoti? Tas kuris važiuoja į sodą laistyti agurkų ir to negali padaryti su VT, bei dėl to jam VT yra tragiškas ir "neįmanoma juo naudotis"?
Man tiesiog tada būtų įdomu išgirsti, kokie objektai mieste, į kuriuos potencialiai vykstama VT, yra sunkiai pasiekiami? Tik nereikia sakyti, kad kokia liepkalnio trasa ar "Baldų turgus" iki kurių galima nuvykti pasinaudojus automobilio dalijimosi platformomis.
Taip pat tokie apibrėžimai kaip "sunkiai" ar "lengvai" neturi būti naudojami, arba privalo būti sukonkretinti.
Automobilių dalijimasis nėra VT, nebent labai plačiąja prasme.
Dar yra svarbu, kaip tyrimai įtakoja veiksmus.
Smulkus pavyzdukas. Per Dainų šventę šeštadienį link Lazdynų 30 min. nei vienos transporto priemonės. Po to keli autobusai kaip silkių prispausti.
Tuo tarpu link Ž.Panerių 4 beveik visiškai tušti troleibusai.
Tai čia klausimas ar lengva, ar sunku ir patogu. Ir kodėl taip suplanuota? Suprantu, kad netipinė diena, bet...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPas mus automobiliu visur per lengvai ir per greitai galima nuvažiuoti.
Vietoj to, kad būtų siūlomos patrauklios alternatyvos, turbūt reikia kaip Sovietų laikais kažkam kažką pabloginti vien dėl pabloginimo.
Dar būtų galima pridėti, kad ir vanduo pas mus per geras (išgaunamas ne iš upių, o iš požeminių telkinių) gal irgi tuo pačiu reikėtų pabloginti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKomentuoti gali bet kas, bet tai neturi būti pateikiama kaip ekspertinė nuomonė. Mokslininkai, tyrėjai turi tirti visumą, reikalui esant, pažymėdami netipiškus atvejus. Ir pateikti rekomendacijas vykdomajai valdžiai.
Taip pat tokie apibrėžimai kaip "sunkiai" ar "lengvai" neturi būti naudojami, arba privalo būti sukonkretinti.
Automobilių dalijimasis nėra VT, nebent labai plačiąja prasme.
Smulkus pavyzdukas. Per Dainų šventę šeštadienį link Lazdynų 30 min. nei vienos transporto priemonės. Po to keli autobusai kaip silkių prispausti.
Tuo tarpu link Ž.Panerių 4 beveik visiškai tušti troleibusai.
Tai čia klausimas ar lengva, ar sunku ir patogu. Ir kodėl taip suplanuota? Suprantu, kad netipinė diena, bet...
Comment
Comment