Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Palaukit, kaip tai sumažins automobilizmą?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Mm? O kam jį dirbtinai mažint? Ta prasme kokių tikslų jūs norit pasiekt? Ar sumažint turimų automobilių kiekį šalyje ar kelionių automobiliais kiekius mieste? Pirmą dalyką sumažins taršos ar kiti automobilių mokesčiai, antrą - apsunkintas parkavimas ir eismas mieste.
Ir dar vienas dalykas - VT pajėgumai ir kokybė turi būti labai stipriai didinami - tačiau tai nenumatoma "darnaus judumo" planuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai gi čia vos ne kas antrame postinge postringaujama, kad automobilizmo naikinimą - automobilių kiekio mažinimą Lietuvoje, ypač Vilniuje ir kituose didmiesčiuose - reikia įgyvendinti gal netgi represiniais metodais. Kelionių kiekį ribotose teritorijose ar tam tikromis magistralėmis galima įgyvendinti nors ir šiandien, be kėsinimųsi į privačią nuosavybę ir laisvo judėjimo teisę. Tačiau to nedaroma ir grįžtama vėl prie kalbų apie automobilizmą.
Ir dar vienas dalykas - VT pajėgumai ir kokybė turi būti labai stipriai didinami - tačiau tai nenumatoma "darnaus judumo" planuose.
O jeigu ten kas svajoja apie automobilių nusavinimus, nu tai ar tikrai verta dėl to diskutuot?
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Blogai kai automobilizacijos baimės aukomis tampa geri sprendimai, pvz kad ir Kernavės g. tiltas, kurio turbūt neturėsime. G.V. tiltas neturi alternatyvų judant iš Naujamiesčio į šiaurinę miesto dalį, todėl piko metu ten gaunasi butelio kaklelis ir visos gatvės aplink jį užsikemša, automobiliai stovi ir dūmina kelias valandas. Ir neduok dieve ant tilto ar privažiavimo nutiks kokia avarija. Kernavės tiltas būtų alternatyva, kuri efektyviai suvalgytų dalį srauto, nebeliktų vieno kritinio taško, būtų atlaisvinta mažesnių gatvelių, kurios dabar naudojamos tik patekimui link G.V.. Trumpesnis kelionės atsumas, mažiau sugaišta laiko, mažiau taršos.
Ką daryti, kad pastačius tiltą neatsirastų daugiau automobilių? Kadangi tai nebūtų pagrindinė transporto arterija kirsti miestą (tokia liks G.V. gatvė ir ji pralaidesne netaps dėl to, kad bus pastatytas Kernavės tiltas), problemos sprendimui pakaktų neplėsti parkingo centre arba net jį riboti/ženkliai apmokestinti darbo metu, teisiškai reguliuoti privatų parkingą (nežinau, kiek tai reali problema), kad nebūtų visokių nuolaidų mėnesinių abonimentų pagalba.
Tokia pralaidi bet nepatogi automobiliams infrastruktūra neprivers vaikus po mokyklas vežiojančius tėvelius persėsti į VT, bet privers juo naudotis žmones, kuriems VT yra ant patogumo ribos.
Tą pripažinus, tuomet pradėti galvoti, kaip tą autostradą paversti normalia gatve, ir kur dėti visą "autostradinį srautą".
p.s: automobiliai išplito ne tik kaip utilitarinė priemonė nukakti iš taško A į tašką B. Automobiliai plito ir kaip laisvės simbolis, kaip išsilaisvinimo priemonė - tą, beje, puikiai suprato Šiaurės Korėjos, Albanijos ir Mao laikų Kinijos komunistai, bei Saudo Arabijos fundamentalistai (draudimas vairuoti kaip moterų kontrolės priemonė). Todėl privačius automobilius visiškai uždraus nebent koks nors naujas totalitarinis režimas.
Comment
-
15 min.lt 2019.10.03
Darniojo judumo plane kauniečiai kritikavo automobilių ribojimus ir požiūrį į pakraščius
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...us-221-1211950
Comment
-
Peržiūrėjus, kokios NT tendencijos buvo JAV po magistralinių kelių panaikinimo, kur kainos tokiose teritorijose išaugdavo iki 20 proc. ir daugiau, tai tikėtina ir priešinga tendencija aplinkinėse teritorijose, pro kur eis Šiaurinė gatvė : ten gali NT vertė ir kainos nukristi 20 ir daugiau proc.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaurinės gatvės, be abejo, reikia. Bet relaybė yra ta, kad ji planuojama per plati. Užtektų maksimum 4 juostų. Projekto rengėjai ir užsakovai puikiai supranta, kad daroma klaida. Ištaisyti klaidą ir keisti projektą dar nėra vėlu, bet tai tikriausiai nebus padaryta.
- 2 patinka
Comment
-
Vienas iš žymių transporto specialistų teigia, kad tramvajaus kaip VT privalumas - tas, kad nereikia kontroliuoti jiems skirtos važiuoti juostos. Šalyse, kur yra tramvajus, KET tik tam tikromis aplinkybėmis leidžia važiuoti tramvajaus juosta kitoms transporto priemonėms. Klausimas: jei taip yra , kur būtų Vilniuje tiesiami tramvajaus keliai, kai nėra tam laisvos vietos kaip skiriamosios juostos ? Vietoje vienos iš dabar naudojamos asfaltuoto kelio juostos ? Keliai po žeme pagal rastus apie metro statybos duomenis kainuotų tarkim >200 mln. EUR/km (gal tramvajui pakaktų mažiau) . Pagal schemą 8.5 km viso apytiksliai kainuotų 1,7 mlrd. EUR . Tai labai brangu. Jei daryti ne po žeme, tai "atimti" juostas politiškai niekas nesiryš.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąJei daryti ne po žeme, tai "atimti" juostas politiškai niekas nesiryš.
- 1 patinka
Comment
-
Anksčiau ar vėliau atimt juostas privers realybė. Tie kurie galvoja, jog automobilizacijos lygis niekada nekris - naivūs trumparegiai.
Jeigu ketinam bent apsimest kad esam "Europiečiai" pokyčiai čia yra neišvengiami, automobiliai privalo būt išstumiami iš miestų centrų ir jų vietą turi užimt patogus viešasis transportas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąAnksčiau ar vėliau atimt juostas privers realybė. Tie kurie galvoja, jog automobilizacijos lygis niekada nekris - naivūs trumparegiai.
Jeigu ketinam bent apsimest kad esam "Europiečiai" pokyčiai čia yra neišvengiami, automobiliai privalo būt išstumiami iš miestų centrų ir jų vietą turi užimt patogus viešasis transportas.
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
Tai tada jau dabar reikia galvoti apie stovejimo aiksteliu "Park & Ride" statybas. Ar tai priestarauja simasiaus tikejimui?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąAnksčiau ar vėliau atimt juostas privers realybė. Tie kurie galvoja, jog automobilizacijos lygis niekada nekris - naivūs trumparegiai.
Jeigu ketinam bent apsimest kad esam "Europiečiai" pokyčiai čia yra neišvengiami, automobiliai privalo būt išstumiami iš miestų centrų ir jų vietą turi užimt patogus viešasis transportas.Paskutinis taisė Al1; 2019.10.22, 20:50.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPradėsite presuoti automobilius miesto centrinėje dalyje, visi ims bėgti, o pirmiausiai verslas į miesto pakraščius. Netgi kalbos apie visokių valdžios institucijų iškėlimą iš centro yra žalingos, o jei tai prasidėtų, tai tik paskatintų ekstensyvią plėtrą ir dar pabandyk centre papresuoti automobilistus... Presuoti reikia, tik švelniai, o ne atiduodant gatves VT.
- 5 patinka
Comment
-
Netipinis. Vakarai ne pavyzdys, nes ten urbanizacija sutvarkyta ir planingai vykdoma, o ne taip, kaip pas mus, kad statosi kur nori ir beveik kaip nori. Vilnius nesveikai išsiplėtė per 20 metų, o gyventojų skaičius neauga. Vakaruose centrinėse miesto dalyje ir ne tik prie eilinių prekybos centrų nėra jokių parkingų. O jei pas mus taip būtų, tai tokie PC žlugtų. Nes tūlas lietuvis ir ne tik be mašinos apsipirkti negali, šikti be jos negali. Todėl nereikia svaigti, ir aklai žiūrėti, kas yra Vakaruose, o taikytis prie mūsų realijų. Verslas ir taip bėga iš centro, o jei dar pradės keltis ir valdiškos institucijos? Juk ketinimai ministerijas iškelti yra. Ir vienas iš argeumentų ten tikrai yra tai, kad eilinis klerkas negali su savo tačke į darba atvažiuoti. Todėl reikia naujų patalpų kažkur toliau nuo centro, kad būtų parkingas. Nemanyk, kad toks kamietis-miesčionis kaip Pranckietis yra mažumoje (čia aš apie jo "siūlymą" ministerijas iškelti kažkur į pakraštį miesto, kad būtų patogiau automobiliais privažiuoti).
Pažiūrėk, kiek visokių firmų išsikėlė iš miesto į miesto pakraščius ar netgi rajoną palei pagrindinius kelius iš(iĮ) miesto (-ą). Ir ten dažniausiai jokio susisiekimo VT nėra, arba jis laba i prastas. Visi važiuoja dirbti ir su reikalais į ten tik su automobiliu. Įvažiavimai į miestą piko metu užgrūsti tokių žmonių automobiliais. Žodžiu, sprendžiant vieną problemą, nereikia prigaminti neapgalvotais sprendimais naujų problemų.Paskutinis taisė Al1; 2019.10.23, 18:01.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniečiai pasipiktino: gatvę pertvarkė taip, kad vienu metu neprasilenkia du automobiliai
Vairuotojai džiaugiasi, kai kelio danga būna atnaujinama, tačiau Vilniaus Karoliniškių mikrorajono gyventojai sunerimo – neseniai išasfaltuotoje Igno Šimulionio gatvėje kilo chaosas, o to priežastis – naujos kelio ženklinimo linijos...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
Comment