Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakarų Europos miestai - šįkart Briuselis - toliau sėkmingai vykdo vairuotojų genocidą. Gatvių siaurintojų aukomis tapę miestiečiai netenka prigimtinės teisės pasiparkuoti prieš pat parduotuvę ar atvažiuoti pažiūrėti sakurų žydėjimo su savo kibiru.

    O po šia sugadinta gatve važiuoja taškant miestiečių pinigus pastatytas tramvajus, kurį ekonaciai perdarinėja į pilnavertę metro liniją. Geriau būtų asfaltą atnaujinę ar kokią estakadą pastatę.

    'From grey highway to lively boulevard': Brussels inaugurates redesigned Boulevard Adolphe Max

    Continuing the success of Brussels' pedestrian zone, the redesigned Boulevard Adolphe Max in the city centre and its side streets are being inaugurated on Saturday.

    About a year after the start of the works, Boulevard Adolphe Max and its side streets (Rue de la Fiancée, Rue du Finistère, Rue du Pont-Neuf, Rue Saint-Pierre and Rue de Malines) look completely new: 16,000 m² of public space has been made future-proof: more nature, less mineral.

    https://www.brusselstimes.com/brusse...rd-adolphe-max
    Prieš:

    Click image for larger version

Name:	image_142149.png
Views:	638
Size:	1,60 MB
ID:	2124028 Po:

    Click image for larger version  Name:	IMG_0296.jpeg Views:	1 Size:	798,0 kB ID:	2124026
    Paskutinis taisė eigh; 2024.04.13, 23:29.

    Comment


      VLR kiek teko girdėt iš gyvenančių šalia Vakarinio, pagrindinė problema dėl triukšmo yra vakare besidrąskantys kiaurų duslintuvų mėgėjai. Apart to sako tylu. Bet čia tokia problema, kurią turint noro nėra sunku išspręsti. Ir seniau ji buvo Laisvės prospekte, tik mažesniais kiekiais.

      Šiaip galėtų Laisvės prospektą paverst kokiu linijiniu parku kai jau yra VA.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Šiaip galėtų Laisvės prospektą paverst kokiu linijiniu parku kai jau yra VA.
        Laisvės prospektas yra labai tankiai apstatytas, tad, po aplinkkelio atidarymo, būtų buvę racionalu:

        - kelią humanizuoti nuimant tvoreles tarp juostų, įrengiant daug vieno lygio perėjų, sumažinant greitį ir pan.
        - atiduoti bent dvi juostas (per visą ilgį) viešajam transportui (greičiausiai vidurines) sukuriant naują VT standartą mieste (greičiausiai Light Rail, nes sąlygos - idealios ir geresnių nebūna)
        - sukurti galimybę statyti arčiau gatvės užpildant tarpus tarp namų ir kuriant jaukią komerciją pirmuosiuose aukštuose

        Vietoje to, nebuvo padaryta nieko, o pėstiesiems sąlygos buvo dar labiau pablogintos. Bet kuriame ES mieste tai būtų laikoma katastrofa, Vilniuje tokie sprendimai - kasdienybė.

        Comment


          Dėl linijinių parkų - Vilniuje, skirtingai nei kituose tokio dydžio ES miestuose, nėra suformuotų linijų, kuriose VT važiuotų visišku pirmumu. Absoliuti dauguma ES miestų yra išraižyti geležinkelio linijomis, kur VT turi visišką prioritetą. Tokie miestai taip pat dažniausiai turi tramvajaus/Light Rail linijas su labai aukštu prioritetu. Tiek tas, tiek tas linijas miestai plečia smarkiai iki šiol ir į jų plėtrą investuoja milijardus. Vilniuje tokių linijų neturime nei vienos ir jų čia desperatiškai reikia, kaip desperatiškai reikia ir (tikro) centrinio transporto mazgo, be kurio jokia VT sistema negali funkcionuoti, o kamščiai tampa užprogramuotais. Bet kas, kas vietoje tokių linijų tiesimo ar 'Šiaurinės gatvės' trasoje, ar bet kur kitur tankioje miesto teritorijoje, mato linijinius parkus ir siūlo užsodinti vidurines juostas medžiais, nes pAdIdiNSiM auTObUsŲ daŽNį visiškai nesigaudo, kaip veikia miestas, transporto srautai jame, ir tiesiogiai prisideda prie Vilniaus tolimesnės automobilizacijos. Turbūt nemažiau nei žmonės, kurie ten siūlo tiesti didžiules milžiniškas miesto gatves, nes iŠspRęS kAmŠČiUs ir pAsKIrStYS srAUTuS.

          Comment


            Vilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
            https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf

            Pėstieji nuo 2017 iki 2023 : DDDD. O ko jie tikisi 2030 irgi komedija neatsilieka.

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1306
Size:	37,3 kB
ID:	2124105

            Comment


              Pradėti nuo 15-min cities kompleksų formavimo, o tik po to nagrinėti transporto srautus (maksimaliai juos sumažinus). Joks VT neišspręs darželinukų vežiojimo ar važiavimo prekintis ir krūvos kitų poreikių, kurie lengvai išsprendžiami su infrastruktūra po langais (ką ir darė sovietai su savo mikrorajonais, o laisvos Lietuvos valdžia nuėjo free-market Perkūnkiemių, 0 gyventojų NMC ir suburbijų keliu, nes viskas, ką darė sovietai, yra vienareikšmiškas blogis lol).
              Paskutinis taisė ifl; 2024.04.14, 13:58.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą
                Pradėti nuo 15-min cities kompleksų formavimo, o tik po to nagrinėti transporto srautus (maksimaliai juos sumažinus). Joks VT neišspręs darželinukų vežiojimo ar važiavimo prekintis ir krūvos kitų poreikių, kurie lengvai išsprendžiami su infrastruktūra po langais (ką ir darė sovietai su savo mikrorajonais, o laisvos Lietuvos valdžia nuėjo free-market Perkūnkiemių, 0 gyventojų NMC ir suburbijų keliu, nes viskas, ką darė sovietai, yra vienareikšmiškas blogis lol).
                Gal nori apie šią '15-min' miesto versiją papasakoti '15-min' miesto koncepto autoriui, kuris dabar konsultuoja Paryžiaus merę, kurios iniciatyva yra dvigubinamas metro linijų ilgis, plečiamas RER ir masiškai įrenginėjamos naujos tramvajaus linijos? Ir tu tikrai rimtu veidu nori pasakyti, kad didžiausia transporto problema Vilniuje (ypač centre ir aplink jį) šiuo metu yra mokyklos ir darželiai, kai visas Vilnius yra pastatytas mikrorajoniniu principu, kur kiekvienas mikrorajonas turi savo ugdymo įstaigas (nesakau, kad nėra problemų su naujais rajonais)? O kaip dėl kitų traukos taškų? Planuoji perkelti jau susiformavusius verslo rajonus centre į kiekvieną mikrorajoną, kad žmonėms į juos nereiktų kas rytą atvažiuoti? Išskaldysi net mažesnius ofisus į tiek dalių, kiek yra mikrorajonų? Kaip tai padės žmonėms iš kokių Pašilaičių patogiau pasiekti 'centrinę' Vilniaus stotį, kad į Kauną ar Klaipėdą jie važiuotų traukiniu, o ne automobiliu? Ar atvažiuoti iš senamiesčio vakare, kad nereiktų mokėti 15 eurų už Boltą?

                Ta 'pirma padarom X, po to galvosim apie VT' strategija, kuria Vilniuje jau dešimtmečius be perstojo skleidžia transporto ekspertais ar entuziastais save vadinantys piktybiniai pašlemėkai yra niekas kitas, kaip tiesioginis automobilizacijos skatinimas. Taip mes baigiame su debilu mero poste, kuriam 400 kv. kilometrų yra 'mažas miestelis, per mažas tramvajui', o Olštyno prieš mažiau nei dešimtmetį nuo nulio pastatyta tramvajaus sistema tampa pastatyta 'dėl istorinių priežasčių'. Lygiai taip mes gauname Taivano metro linijų skaičius kaip būtiną reikalavimą autobusų srautams prieš statant net BRT kažkokių fake studijų pavidalu. Dabar vietiniai automaroziukai įsikando tą 15 minučių miesto koncepciją kaip pasiteisinimą toliau tiesti fake aplinkkelius. Aišku tai šiame užkampy nesunkiai 'sueis' ir toliau situacija tik blogės. Nebent, aišku, ES pradės kalti rimtas baudas, ko, aišku, labai tikiuosi.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Gal nori apie šią '15-min' miesto versiją papasakoti '15-min' miesto koncepto autoriui, kuris dabar konsultuoja Paryžiaus merę, kurios iniciatyva yra dvigubinamas metro linijų ilgis, plečiamas RER ir masiškai įrenginėjamos naujos tramvajaus linijos? Ir tu tikrai rimtu veidu nori pasakyti, kad didžiausia transporto problema Vilniuje (ypač centre ir aplink jį) šiuo metu yra mokyklos ir darželiai, kai visas Vilnius yra pastatytas mikrorajoniniu principu, kur kiekvienas mikrorajonas turi savo ugdymo įstaigas (nesakau, kad nėra problemų su naujais rajonais)?
                  Didžiausia Vilniaus problema yra nestabdoma suburbanizacija ir Naujųjų X daugiabučių rajonų kūrimasis tiesiog laukuose, kas veda link VT stokos ir automobilizacijos į miestą/iš miesto.

                  Comment


                    Iš tikrųjų tai yra visas kompleksas problemų, ne viena problema. Tiek suburbų, tiek ir inner city projektų (pvz. Šnipiškių) atveju su daugiabučiais/namais nėra daroma beveik jokia reikalinga infrastruktūra, pradedant elementariu gatvių tiesimu, baigiant VT ir darželiais/moklomis. Tai yra ne kas kita kaip senas geras chaliavinimas, krachaborinimas ir kampų kirtinėjimas, kai leidžiama (tikėtina už kyšius) "lengva" dalis t.y. vystytojams duodamas leidimas kažką statyti, bet savivaldybė iš savo pusės nedaro visiškai nieko. Net faking Šnipiškėse, kurios ribojasi su miesto centru, jau fakin DEŠIMTMEČIUS nesugebama sutvarkyti gatvių tinklo. Net užbaiginėjant didelio tankumo daugiabučių projektus, VMS realiai nedaro NIEKO nei su gatvėmis, nei su naujais darželiais/mokyklomis, nei su VT, nei su kuo nors kitu. Vienintelis dalykas, kurį daugmaž pusė velnio padarė, tai yra dviračių takai, kurie kainavo centus ir buvo finansuojami ES, bet daugiau nieko. Maždaug taip atrodo savivaldybės indėlis į vieno tankiausių naujų miesto lokacijų epicentrą, kur ~1km spinduliu privatūs investuotojai jau suinvestavo milijardus. Visiškas tyčiojimasis iš žmonių ir nebe Rusijos, o Centrinės Afrikos ar Kongo Demokratinės Respublikos lygio apsišikimas. Už kadro, beje, yra mokamo parkavimo zonos ženklas. Bent jau tą sugebėjo pastatyti, kad parkuotojai purvyne žinotų, kad už tai reikia susimokėti.

                    Paskutinis taisė John; 2024.04.15, 01:03.

                    Comment


                      Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

                      Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	878
Size:	1,16 MB
ID:	2125356

                      Comment


                        Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
                        Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

                        Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	878
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
                        Nes jie kainuoja, kaip statistinis 10 metų automobilis

                        Comment


                          Bet išlaikymas, priežiūra turėtų kainuoti mažiau, ar ne? Greitai atsipirktų. Be to, sutaupytų darbuotojo laiką pašto išnešiojimui, nes yra manevringesnis; nereikia ieškoti vietos ir gaišinti laiką statymui. Pvz., paštininkas kas du šimtus metrų mašinos neperstatinės, o pėsčiomis nueiti užtruks triskart ilgiau vietoj to, kad šoktų ant triračio ir numintų. Be to, žiūrint į tai, kad Lietuvos paštas yra valstybinė įmonė, tai reikėtų pagalvoti, kad tokių naudojimas sumažintų automobilių kiekį, kas reiškia ir sumažėjusį poreikį parkingui ir sutaupytą miestiečių laiką dėl mažiau automobilių važiuojamojoje dalyje

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Iš tikrųjų tai yra visas kompleksas problemų, ne viena problema. Tiek suburbų, tiek ir inner city projektų (pvz. Šnipiškių) atveju su daugiabučiais/namais nėra daroma beveik jokia reikalinga infrastruktūra, pradedant elementariu gatvių tiesimu, baigiant VT ir darželiais/moklomis. Tai yra ne kas kita kaip senas geras chaliavinimas, krachaborinimas ir kampų kirtinėjimas, kai leidžiama (tikėtina už kyšius) "lengva" dalis t.y. vystytojams duodamas leidimas kažką statyti, bet savivaldybė iš savo pusės nedaro visiškai nieko. Net faking Šnipiškėse, kurios ribojasi su miesto centru, jau fakin DEŠIMTMEČIUS nesugebama sutvarkyti gatvių tinklo. Net užbaiginėjant didelio tankumo daugiabučių projektus, VMS realiai nedaro NIEKO nei su gatvėmis, nei su naujais darželiais/mokyklomis, nei su VT, nei su kuo nors kitu. Vienintelis dalykas, kurį daugmaž pusė velnio padarė, tai yra dviračių takai, kurie kainavo centus ir buvo finansuojami ES, bet daugiau nieko. Maždaug taip atrodo savivaldybės indėlis į vieno tankiausių naujų miesto lokacijų epicentrą, kur ~1km spinduliu privatūs investuotojai jau suinvestavo milijardus. Visiškas tyčiojimasis iš žmonių ir nebe Rusijos, o Centrinės Afrikos ar Kongo Demokratinės Respublikos lygio apsišikimas. Už kadro, beje, yra mokamo parkavimo zonos ženklas. Bent jau tą sugebėjo pastatyti, kad parkuotojai purvyne žinotų, kad už tai reikia susimokėti.

                            Problema ta, kad daugumai būsto pirkėjų tokia aplinkai visiškai tinka. T.y., aišku, jei būtų geriau, neprieštarautų, bet dėl to, kaip yra tikrai "nesiparina". Svarbu, kad galima būtų su automobiliu privažiuoti ir, kaip matome foto, yra kur jį palikti! Ko daugiau reikia.
                            Užaugo karta, kuri net neįsivaizduoja, kad Vilniuje galima būtų važinėti tokiu visuomeniniu transportu kaip Lodzėje ar Bratislavoje (apie Kopenhagą ar Amsterdamą geriau nereikia). Čia kaip tarybiniais laikais, liaudis nežinojo, kas yra indaplovė. Na gal tik teoriškai, kad kažkur ten, Vakaruose jos yra. Žmogų formuoja habitus.

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                              Problema ta, kad daugumai būsto pirkėjų tokia aplinkai visiškai tinka. T.y., aišku, jei būtų geriau, neprieštarautų, bet dėl to, kaip yra tikrai "nesiparina". Svarbu, kad galima būtų su automobiliu privažiuoti ir, kaip matome foto, yra kur jį palikti! Ko daugiau reikia.
                              Užaugo karta, kuri net neįsivaizduoja, kad Vilniuje galima būtų važinėti tokiu visuomeniniu transportu kaip Lodzėje ar Bratislavoje (apie Kopenhagą ar Amsterdamą geriau nereikia). Čia kaip tarybiniais laikais, liaudis nežinojo, kas yra indaplovė. Na gal tik teoriškai, kad kažkur ten, Vakaruose jos yra. Žmogų formuoja habitus.
                              Esmė, kad paprasčiausiai rinkoje nėra iš ko rinktis. Jei nori už padoresnę kainą naujo/naujesnio būsto visada bus tokie kompromisai. Kur dabar statomi nauji namai centre ar prie pat jo ir yra gerai sutvarkyta infrastruktūra? Markučiai? Ne ką geriau. Saltoniškės? Jei šaligatviai ir yra tai daugelyje vietų vos 2 plytelės ir tai darant slalomą per parkofkes ir t.t. Naujininkai? Pavadinimas jau viską pasako. Ir t.t. Tai natūralu, kad žmonės renkasi tada patį butą, geresnį statytoja ar geresnę kainą suprasdami, kad kaina patrauklesnė, nes nėra iki galo sutvarkytas rajonas.

                              Apskritai yra kvaila kaltinti pirkėjus, čia VMS impotencija, o ne pirkėjai. Ne pirkėjai formuoja miestą, plėtros zonas, bendruosius planus ir pan. Jau ne kartą rašiau, kad norinti turėti normalias Šnipiškes, VMS turi padaryti sutvarkytą gatvių tinklą, o ne kaip dabar duoti kiekvienam statytojui prie savo namų numesti plyteles px kaip, svarbu, kad atitiktų minimalų plotį. Būtų normaliai sutvarkytos gatvės su takais, apšvietimu ir t.t. tai ir statytojui yra motyvacija statyti aukštesnės klasės būstą, ne kaip dabar prie pvz. Kintų projekto, kur prie naujo kvartalo 19 amžiaus stiliaus purvo vonios pavadintos "gatve". Koks durnius tokioje vietoje pirktų premium klasės būstą, su lūšnomis ir alkašais už lango, o išėjus į lauką reikia plauti batus? O tai, kad dar nesugebėta pilnai sutvarkyti Krokuvos ir Daugeliškio gatvių yra absoliuti gėda. Jau prieš 10 metų turėjo viskas sutvarkyta, o tik tada pradėta rajono konversija. O tai, kad valdelis net ištisinio eksvaldavimo šiais metais nei vienoje Šnipiškių g. nepadarė išvis pravalas. Tai kokia išvis nauda iš valdelio?
                              Paskutinis taisė Skeptikas; 2024.04.20, 16:29.

                              Comment


                                Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
                                Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

                                Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	878
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
                                Man yra tekę užtikti va tokį, tiesa, tik kartą. Click image for larger version

Name:	IMG_20190831_123512.jpg
Views:	771
Size:	3,41 MB
ID:	2125399

                                Comment


                                  Va radau: https://www.facebook.com/lietuvospas...2333672853932/

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Vilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
                                    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf

                                    Pėstieji nuo 2017 iki 2023 : DDDD. O ko jie tikisi 2030 irgi komedija neatsilieka.

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	494 Size:	37,3 kB ID:	2124105
                                    Vat ir atsakymas iš JUDU, ieško vėl eksperto, šį kart pirmoj eilutėj orientyras į pėsčiuosius, o ne "bendro" ekeperto ieško: https://cvonline.lt/lt/vacancy/11790...1-50e69002c568
                                    KEdas, mėgink vėl, kaip prezidentas organizacijos. Beje, alga ten ne iki 2 600, o 3 600 € (kaip rašo skelbimo viduryje).
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
                                      Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

                                      Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	878
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
                                      Jau įsivaizduoju kaip driekiasi eilės paštininkų, kad su mūsų pasakiškais orais galėtų išvežioti viską dviračiu

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Jau įsivaizduoju kaip driekiasi eilės paštininkų, kad su mūsų pasakiškais orais galėtų išvežioti viską dviračiu
                                        Miestuose, kur reikia eiti nuo daugiabučio iki daugiabučio, tai matau tik dviračiais arba iš viso pėsčiomis. Važiuoti automobiliu net nėra logikos.

                                        Comment


                                          Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
                                          Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

                                          Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	878
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
                                          Tokių yra:
                                          https://vokbikes.com/
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_3622-Edit-NEW-s.jpg
Views:	674
Size:	123,2 kB
ID:	2125493

                                          Comment

                                          Working...
                                          X