Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip kitaip, jei ne imbecilais, reiktų vadinti šitos "ataskaitos" autorius

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Kaip kitaip, jei ne imbecilais, reiktų vadinti šitos "ataskaitos" autorius
      Ne tokie ir imbecilai, jei jiems už kiekvieną posėdį buvo sumokama po 2000 auriukų... Spėju, kad nedaugelis iš čia rašančių per porą valandų tiek uždirba.

      Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-10 201407.jpg Views:	80 Size:	113,5 kB ID:	2123418
      Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.11, 01:26.

      Comment


        Bl bl nesikeikiant. Ir turbūt nėra didelio tikslo net bandyt viešint, nes visuomenei visiškai neaktuali/neįdomi tema.

        Comment


          Įdomu kaip viena narė su idealiu lankomumu atlieką darbą. Visi klausimai ir su jais susiję popierizmai išverčiami? Ar „sign, but do not understand“?

          Comment


            Parašė KEdas Rodyti pranešimą

            Ne tokie ir imbecilai, jei jiems už kiekvieną posėdį buvo sumokama po 2000 auriukų... Spėju, kad nedaugelis iš čia rašančių per porą valandų tiek uždirba.

            Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-10 201407.jpg Views:	80 Size:	113,5 kB ID:	2123418
            Board'o darbas tikrai neapsiriboja dalyvavimu posėdžiuose. Tik kitas klausimas dėl kompetencijos, ar ji tikrai pakankama.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Board'o darbas tikrai neapsiriboja dalyvavimu posėdžiuose. Tik kitas klausimas dėl kompetencijos, ar ji tikrai pakankama.
              Įmonė vis dar nebankrutavo, tai valdybos narių kompetencija, reikia manyti, pakankama
              Bet kad nariai gaišo daugiau, nei po 2 valandas posėdžiui, tai neturiu vilčių. Net pati ataskaita kalba už save – mobilume tolstama nuo užsibrėžtų tikslų, o planuose nesimato jokių kurso pokyčių.

              Pažiūrėkite anksčiau įmestame grafike į pėsčiųjų modalumo pokytį ir suprasite apie ką šneku.

              Arba į 15 ir 16 puslapių teiginius, kur viename siekiama „Įrengti papildomas automobilių stovėjimo vietas, išnaudojant esamą perteklinę gatvių važiuojamosios dalies plotį (2100 vnt)“, o kitame „Nedidinti / sumažinti esamą automobilių stovėjimo vietų skaičių“. pastarasis siekis jau „įgyvendintas“...

              Comment


                Pasidomėk minimaliai urbanistikos tendencijomis - Vilniaus sovietmečio laikų transporto planuotojų ir jų gerbėjų teiginiai kaip trŪkStA prAlaIDuMo ir siūlymai plėsti kelius į suburbus yra atgyvena, kuri neveikė ir neveiks. Tai nėra rimtas įrankis miesto transporto problemoms spręsti.

                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                ir visus tuos metus Laisvės prospekto gyventojai turėjo uostyti dulkes ir klausyti triukšmo.
                Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
                  Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.

                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Teisingai, kėglius reikia į požemines kišt, nėra ko stabdyt eismo.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
                      Tokių pasakų geriau nerašinėk, nes pateksi į šitlisto ir linijinio parko direktoriaus KEdas juodąjį sąrašą.

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
                        Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14). Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?

                        Comment


                          Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

                          Tokių pasakų geriau nerašinėk, nes pateksi į šitlisto ir linijinio parko direktoriaus KEdas juodąjį sąrašą.
                          Jis yra mano juodajame sąraše, su kitais save vadinančiais darnaus judumo ar VT entuziastais, kurie prieštarauja rimto VT statybai mieste naudodami sovietmečio klišes ir melagingus argumentus ir dėl to (netiesiogiai) palaiko tolimesnę automobilizaciją.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą

                            Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14). Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?
                            Kažkoks pasąmonės kratinys su įžeidinėjimais be jokios logiškos srautų analizės.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
                              Dėl eismo tiesa - tikrai iki Spaudos rūmų galima nuvažiuoti greitai ir pats tuo kartais pasinaudoju. Bet aplinkiniams gyventojams tas platus Laisvės prospektas yra kaip upė, skirianti rajoną.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Dėl eismo tiesa - tikrai iki Spaudos rūmų galima nuvažiuoti greitai ir pats tuo kartais pasinaudoju. Bet aplinkiniams gyventojams tas platus Laisvės prospektas yra kaip upė, skirianti rajoną.
                                Ir nuolatinio triukšmo šaltinis. Jausmas lyg prie jūros gyventum. Pilaitės pr. irgi stipriai prisideda prie to.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Ir nuolatinio triukšmo šaltinis. Jausmas lyg prie jūros gyventum. Pilaitės pr. irgi stipriai prisideda prie to.
                                  Kaip tai susiję? Yra visai Karoliniškių gale ir plius statmena Laisvės pr.
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2024.04.13, 15:27.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                    Kaip tai susiję? Yra visai Karoliniškių gale ir plius statmena Laisvės pr.
                                    Eismas ten yra kur kas intensyvesnis ir sklinda pakankamai toli, nes gatvė nė kiek neįgilinta. Aišku, aš nekalbu apie Asanavičiūtės g. galą.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                      Kažkoks pasąmonės kratinys su įžeidinėjimais be jokios logiškos srautų analizės.
                                      Kokias srautų analizes pats pateikei? Neradau nei vienos, tik nuolatinį kartojimą atgyvenusių mikrorajon-modernistinių tiesų apie 'srautų nuėmimą' ir 'pralaidumo didinimą', kurios galiojo nebent tais laikais, kai šimtui žmonių tekdavo penki automobiliai.

                                      Kartojate, kad Vakarinis aplinkkelis padarė didelę paslaugą šalia Laisvės prospekto gyvenantiems, kuriems nebereikia kentėti 'triukšmo ir dulkių' ir tai yra viena didžiausių to projekto pergalių. Tuo pat metu visiškai ignoruojate, kiek 'triukšmo ir dulkių' nuo Vakarinio aplinkkelio sklinda į šalia VA esančius rajonus (Justiniškes, Karoliniškes, Pašilaičius bei mažaaukščius rajonus į vakarus nuo jo). Bendras 'triukšmo ir dulkių' kiekis toje Vilniaus pusėje be jokios abejonės smarkiai padidėjo. Turi informacijos kuri tai paneigia? Teigi, kad Laisvės prospekto buvę srautai kokiais 2010-aisiais buvo didesni nei šios dienos Vakarinio aplinkkelio ir Laisvės prospekto srautai? Tikrai? Gal gali pasidalinti skaičiais?

                                      Bet kokiu atveju - kad Laisvės prospekte srautai galėjo kažkiek sumažėti aš tikiu, bet, vis tik, norėčiau pamatyti daugiau faktų apie tai, t.y. metinius srautus prieš ir po. Šiame pranešime cituojama statistika atrodo įdomiai:
                                      https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1857550

                                      Comment


                                        Vakarų Europos miestai - šįkart Briuselis - toliau sėkmingai vykdo vairuotojų genocidą. Gatvių siaurintojų aukomis tapę miestiečiai netenka prigimtinės teisės pasiparkuoti prieš pat parduotuvę ar atvažiuoti pažiūrėti sakurų žydėjimo su savo kibiru.

                                        O po šia sugadinta gatve važiuoja taškant miestiečių pinigus pastatytas tramvajus, kurį ekonaciai perdarinėja į pilnavertę metro liniją. Geriau būtų asfaltą atnaujinę ar kokią estakadą pastatę.

                                        'From grey highway to lively boulevard': Brussels inaugurates redesigned Boulevard Adolphe Max

                                        Continuing the success of Brussels' pedestrian zone, the redesigned Boulevard Adolphe Max in the city centre and its side streets are being inaugurated on Saturday.

                                        About a year after the start of the works, Boulevard Adolphe Max and its side streets (Rue de la Fiancée, Rue du Finistère, Rue du Pont-Neuf, Rue Saint-Pierre and Rue de Malines) look completely new: 16,000 m² of public space has been made future-proof: more nature, less mineral.

                                        https://www.brusselstimes.com/brusse...rd-adolphe-max
                                        Prieš:

                                        Click image for larger version

Name:	image_142149.png
Views:	688
Size:	1,60 MB
ID:	2124028 Po:

                                        Click image for larger version  Name:	IMG_0296.jpeg Views:	1 Size:	798,0 kB ID:	2124026
                                        Paskutinis taisė eigh; 2024.04.13, 23:29.

                                        Comment


                                          VLR kiek teko girdėt iš gyvenančių šalia Vakarinio, pagrindinė problema dėl triukšmo yra vakare besidrąskantys kiaurų duslintuvų mėgėjai. Apart to sako tylu. Bet čia tokia problema, kurią turint noro nėra sunku išspręsti. Ir seniau ji buvo Laisvės prospekte, tik mažesniais kiekiais.

                                          Šiaip galėtų Laisvės prospektą paverst kokiu linijiniu parku kai jau yra VA.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X