Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Iki 5001 nepakils, net jei ryt ryte atsirastų metro vietoje visų G autobusų maršrutų. Ten, kur dabar Vilniuje nukeliauti užtrunką ~35 min, tai metro tokį atstumą nuvežtų per ~20 min. Ar tikrai tos 15 min yra tas dalykas, kad imtų ir drastiškai visi persėstų į VT?
    Per pus trumpesnė kelionė nėra reikšmingas faktorius? Čia kam?
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man tikrai labai patiktų kokybiškas VT. Visi trūlikai ir autai apynaujai, važiuoja ištisomis A juostomis nestrigdami kamščiuose...
    Kitaip sakant siūlyčiau daryti konkrečius žingsnius pažingsniui, o ne įstrigti megaprojekto svajonėse.
    Va todėl ir esame bananų respublika, kad eilinis VT projektas kurį vakaruose miestai pradeda statyti nuo 100k gyventojų yra laikomas megaprojektu.
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Žvilgtelėkite į jaukų VRM kiemą ir suskaičiuokite tarnybinius automobilius
    O kaip juos suskaičiuoti? Tarnybiniai automobiliai nebūtinai paženklinti. Ypač pastebėti tai iš tokio atsutmo iš viršaus.


    Comment


      Nutariau papresinguoti "Susisiekimo paslaugas". Neįsivaizduoju ar yra įmanoma atsakyti logiškai nepriimant siūlymų naikint dviračių juostas ir parkingą, kurio anksčiau nebuvau prašęs naikinti. Visą "Tvarkau miesto" trilogiją galima pavadinti "Saugokis automobilio"

      https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342761

      https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342765

      https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342769

      Click image for larger version

Name:	Screenshot (10).png
Views:	1156
Size:	1,50 MB
ID:	2104666
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Vis dėlto pagrindinis faktorius kiekvienoje savivaldybėje turėtų būt interesas sukurti puikų VT savam mieste, o tuo pačiu ir automobilizmo mažinimas. Šito didžiuosiuose miestuose, deja, nematyt (gal Kaune su milžiniška lupa ir galima šį tą įžiurėti).

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Neįsivaizduoju ar yra įmanoma atsakyti logiškai nepriimant siūlymų naikint dviračių juostas ir parkingą, kurio anksčiau nebuvau prašęs naikinti. Visą "Tvarkau miesto" trilogiją galima pavadinti "Saugokis automobilio"
          Huh? Gali gal perfrazuot kažkaip, nes nesuprantu minties. Rašybos klaidos Tvarkaumiestą pranešimuose neprideda kredibilumo irgi, gal spellcheckerį įsijunk. Kiekvienoj žinutėj bent po klaidą pamačiau.

          Nepritarčiau dviračių juostų naikinimui, jas tiesiog išvalius gatvė IMHO pablogėtų. Ar esamas sprendimas prieštarauja referuojamam STR punktui irgi man neakivaizdu, čia nėra nei parkavimo juostų, nei viešojo transporto juostų.
          Paskutinis taisė alga; 2024.01.17, 14:41.

          Comment


            Gal reiktų apsiriboti parkavimo vietų pašalinimu, nes čia net pėstiems nėra kur praeiti?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Huh? Gali gal perfrazuot kažkaip, nes nesuprantu minties. Rašybos klaidos Tvarkaumiestą pranešimuose neprideda kredibilumo irgi, gal spellcheckerį įsijunk. Kiekvienoj žinutėj bent po klaidą pamačiau.

              Nepritarčiau dviračių juostų naikinimui, jas tiesiog išvalius gatvė IMHO pablogėtų. Ar esamas sprendimas prieštarauja referuojamam STR punktui irgi man neakivaizdu, čia nėra nei parkavimo juostų, nei viešojo transporto juostų.
              Mokyk kitus, kai pats bendrausi normine kalba. Kredibilumas: https://ekalba.lt/naujazodziai/kredi...7-78380445be12
              Click image for larger version  Name:	Screenshot (12).png Views:	2 Size:	32,4 kB ID:	2104700
              Ne diktantą rašau, o teisinius terminus. Gal gali parašyti oficialius apibrėžimus "parkavimo juostos" ir "viešojo transporto juostos"?

              Jei atsakys panašiai, kaip pats interpretuoji, tai tada bus galima pasiskųsti pvz. Seimo kontrolieriui.

              Pagal KET tavo suponuota "A" juosta yra "maršrutinio transporto eismo juosta". Tai nėra lygu "visuomeninio transporto eismo juostai". DJMP detaliau paminėta, kad ten kur vyksta VT eismas, ten dviračių juostos negalimos.

              KET:
              Click image for larger version  Name:	Screenshot (11).png Views:	1 Size:	16,1 kB ID:	2104701

              SAUGAUS EISMO AUTOMOBILIŲ KELIAIS ĮSTATYMAS
              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.111999/asr
              97. Viešasis eismas – žmonių ir transporto priemonių su kroviniu ar be jo judėjimas kelio ribose.

              "Viešojo transporto eismo juostos" apibrėžimo nėra, tai gaunasi, jog į sąvoką patenka visiškai visas transportas. Nebent turi apibrėžimą?

              Iš ortofoto parkingas formuoja juostą. Ar ten kvadratu, ar ratu įrengtas parkingas? Turi apibrėžimą?

              Gatvė tuščia neliktų, vėliau būtų prašoma įrengti 1 "A" juostą šiaurėn, nes dabar nukėlė 2030-iesiems m.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                O tai jei vaikas uzsimanys i bureli, kuris uz keliu kilometru, arba jei jam veliau reikes i univera, kuris kitam miesto gale?
                Taigi Pilaitė turės savo univerą ir savo nacionalinį stadioną.

                -

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Kur gyvenamieji highrise Vilniuje (be vienetinių pavyzdžių), jei Vilnius tankinamas?
                  Matau nenustoji išsikalinėti. Ar tikrai tam būtini 100 metrų dangoraižiai? Užstatytos visos Šnipiškės, kuriose vietoj lūšnų atsirado tūkstančiai būtų. Ta pati situacija Manufaktūrų g., Paupy, aplink Panoramą. Ar tai nėra miesto tankinimas?
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Ne diktantą rašau, o teisinius terminus.
                    "Iniciavo" ir "pažįmėtina" nėra teisiniai terminai, tik rašybos klaidos, kurios leidžia traktuoti parnešimus kaip neraštingo žmogaus sapaliones, į kurias neverta kreipti dėmesio. Prarandi kredibilumą, taigi mažiau pasieki. Tik tai noriu pasakyti. Čia rašom beveik šnekamąja kalba, o tu "Tvarkau miestą" pranešimus formuluoji kanceliarine.

                    Tavo pateiktoje duombazėje geltonam laukelyje antraštėje parašyta, kad ji nesprendžia apie žodžių teiktinumą bendrinei kalbai, tik fiksuoja vartoseną. Beje, šitas žodis yra lotynų klimės: "credo" -> "credibilis" -> "credibilitas", plg. italų "credibilità", prancūzų "crédibilité", ispanų "creibilidad". Tarptautinis žodis ir tiek.

                    "Viešojo transporto eismo juostos" apibrėžimo nėra, tai gaunasi, jog į sąvoką patenka visiškai visas transportas. Nebent turi apibrėžimą?
                    Tai nori pasakyti, kad STR 2.06.04:2014 174 punktas draudžia įrengti dviračių juostas šalia visiškai viso transporto juostų? Tai absurdas.

                    Iš ortofoto parkingas formuoja juostą. Ar ten kvadratu, ar ratu įrengtas parkingas? Turi apibrėžimą?
                    Bet ar galima tai vadinti juosta, jei transporto priemonės statomos įstrižai jos? Gal tu turi tokį apibrėžimą?

                    Gatvė tuščia neliktų, vėliau būtų prašoma įrengti 1 "A" juostą šiaurėn, nes dabar nukėlė 2030-iesiems m.
                    Naje, parašysi pranešimą, ištrins dviračių juostą, parašysi dar vieną, nupieš A juostą.

                    Comment



                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Tai nori pasakyti, kad STR 2.06.04:2014 174 punktas draudžia įrengti dviračių juostas šalia visiškai viso transporto juostų? Tai absurdas.
                      Vadovaujantis protingumo kriterijumi, dviračių juostų buvimas visiškai niekuo nesiskiria nepriklausomai juosta šalia pažymėta "A" ar ne, bet vis tiek vykstant VT eismui. Atvirkščiai – padarius šalia "A" juostos būtų net saugiau, nes būtų mažiau eismo, todėl būtų keista drausti dviratininkams "saugesnį" variantą.

                      Perfrazuojant, atsiimu tuos absurdiškus išvedžiojimus, bet žiūrint iš emsės ir vadovaujantis protingumo kriterijumi, turėtų būti taip:
                      • pagal KET "A" juosta vadinama "maršrutinio transporto juosta". Čia viskas aišku.
                      • STR 174. paminėtą frazę "viešojo transporto juosta" – reiktų traktuoti ne kaip "A" juostą, o lyg bendro motorizuoto transporto eismo juostą, kurioje vyksta ir VT eismas (kas ir yra Žvėryne).

                      DJMP neskirsto "A" juostų nuo eismo juostų, kuriose vyksta VT eismas. Rašo taip:
                      3.1. Magistralinių (E1 kategorijos) dviračių trasų tinklo suformavimas tankiai
                      užstatytoje teritorijoje

                      Pagrindiniai reikalavimai:
                      • Magistralinių dviračių trasų įrengimui taikyti dviračių takų įrengimo tipus:
                      dviračių eismo juostos C kategorijos riboto eismo gatvėse, kuriose ribojamas automobilių greitis
                      iki 30 km/val. bei tranzitinis eismas, nevyksta viešojo transporto eismas
                      Pavyzdžiui, šalia einanti Birutės g. neturi nei "maršrutinio transporto juostos", nei "viešojo transporto juostos".
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                        Matau nenustoji išsikalinėti. Ar tikrai tam būtini 100 metrų dangoraižiai? Užstatytos visos Šnipiškės, kuriose vietoj lūšnų atsirado tūkstančiai būtų. Ta pati situacija Manufaktūrų g., Paupy, aplink Panoramą. Ar tai nėra miesto tankinimas?
                        Yra skirtingi tankinimo lygmenys. Vietoj lūšnos pastatyti triaukštį yra vienas lygmuo, visai kas kitą vietoj lūšnų pastatyti highrise kvartalą.

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Taigi Pilaitė turės savo univerą ir savo nacionalinį stadioną.
                          Nes į univerą ir į stadioną žmogus važiuoja kiekvieną dieną 8h ryto?

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Nes į univerą ir į stadioną žmogus važiuoja kiekvieną dieną 8h ryto?
                            o kada važiuoti į univerą?
                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              o kada važiuoti į univerą?
                              Tada, kada paskaitos

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Nes į univerą ir į stadioną žmogus važiuoja kiekvieną dieną 8h ryto?
                                Nu, bet zinok studiju metu tai jo. Ir dar i biblioteka vaziuoja zmones, ir praktikos atlikinet, net ir vasaros metu.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  Nu, bet zinok studiju metu tai jo. Ir dar i biblioteka vaziuoja zmones, ir praktikos atlikinet, net ir vasaros metu.
                                  Bakalaurų dalis nuo 8, dalis nuo 10, dalis nuo 12, magistrantai iš vis vakarais => studentų srautai išsiskaidę.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Bakalaurų dalis nuo 8, dalis nuo 10, dalis nuo 12, magistrantai iš vis vakarais => studentų srautai išsiskaidę.
                                    O pasiruosimas paskaitoms, testam egzaminam, darbu rasymas ir pan.? Ziurek, nu nepyk, bet nelabai gaudaisi, kaip vyksta studentu gyvenimas ir kaip jie keliauja iki studiju vietos. Zmones vaziuoja i univera ne vien tam ,kad paskaitas paklasuytu, bet, kad ir mokytus ir ,svarbiausia, su zmonem pabendrautu, nes be socialinio faktoriaus universitetas, tai tik intruktazai apie dalykus. Bendrai paemus, nelabai rauki ir kas yra 15 minuciu miestas ir kaip jis be gero VT negali egzistuot. Pats esu gyvenes ne vienam tokiam mieste, ir VT buvo vienas pagrindiniu pasiekiamumo faktoriu, kuris salygojo galimybe kazkur nusigaut per 15min ir truputi didesnius atstumus, nes visko salia nepastatysi ir neretai tenka keliauti toliau nuo namu i darba, mokslus ar net i parduotuves. Nereik apsimest visaziniu ir kitus laikyt kvailiais, nes jie, matai, tokiu elementariu dalyku, kaip "po univera ant kiekvieno kampo" nepagauna.

                                    Comment


                                      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                      O pasiruosimas paskaitoms, testam egzaminam, darbu rasymas ir pan.? Ziurek, nu nepyk, bet nelabai gaudaisi, kaip vyksta studentu gyvenimas ir kaip jie keliauja iki studiju vietos. Zmones vaziuoja i univera ne vien tam ,kad paskaitas paklasuytu, bet, kad ir mokytus ir ,svarbiausia, su zmonem pabendrautu, nes be socialinio faktoriaus universitetas, tai tik intruktazai apie dalykus. Bendrai paemus, nelabai rauki ir kas yra 15 minuciu miestas ir kaip jis be gero VT negali egzistuot. Pats esu gyvenes ne vienam tokiam mieste, ir VT buvo vienas pagrindiniu pasiekiamumo faktoriu, kuris salygojo galimybe kazkur nusigaut per 15min ir truputi didesnius atstumus, nes visko salia nepastatysi ir neretai tenka keliauti toliau nuo namu i darba, mokslus ar net i parduotuves. Nereik apsimest visaziniu ir kitus laikyt kvailiais, nes jie, matai, tokiu elementariu dalyku, kaip "po univera ant kiekvieno kampo" nepagauna.
                                      Pats dirbdamas univeruose nepagaunu kaip į juos važinėja studentai? Su žmonėmis pabendrautų... Must be a joke. Neaišku kokiais laikais gyvenate. Socialinis faktorius jau seniai persikėlęs iš susitikimų univeruose į online platformas ir CoffeeInn'us bei jų analogus. Patys susifantazavote Pilaitės ir univero joje pavyzdį, dabar bandote jį pritempti kaip kažkokį esminį trukdį 15-min city. Nes juk nebus "po univerą ant kiekvieno kampo"... Taip, lygiai kaip nebus stadiono ar televizijos bokšto ar Santariškių ligoninės. Strawman.

                                      Kokiam jūs 15-min mieste esate gyvenęs, jeigu jis tik dabar bandomas įgyvendinti konceptas?

                                      Ir vakarų Europoje tą padaryti daug sunkiau nei kad čia, Vilniuje, kuriame lyginant su vakarų Europa pilna laisvos vietos tuose pačiuose miegamuosiuose rajonuose.
                                      Paskutinis taisė ifl; 2024.01.17, 23:42.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Joks čia ne faktas, o mitas: https://www.youtube.com/watch?v=73tGTPHD5Ec Video yra realūs paskaičiavimai
                                        Gal nejuokinkit svieto su tokiais jūtūberių paskaičiavimais, o atsiverskit mokslines knygas. Pats tankumo rodiklis gali skirtis 3 kartus, priklausomai kokioje gardelėje matuosi. Pereinant į kvartalo ar miesto mastelį, bokštų didesnis tankumas pranyksta arba netgi sumažina bendrą tankumą. Tai reiškia, kad jeigu pastatysi visą kvartalą ar miestą bokštų, tas miestas greičiausiai nebus tankesnis už vidutinio aukštingumo perimetrinį užstatymą su tankiu susisiekimo tinklu.
                                        Be to, yra visa gausybė kitų aspektų, kodėl bokštai yra žymiai prastesnis pasirinkimas už vidutinio aukštingumo perimetrinius kvartalus. Pradedant energijos sąnaudomis ir eksploatacinėmis išlaidomis (!), baigiant susisiekimo poreikiais, miesto kompleksiškumu, diversity, resilience ir t. t.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Gal nejuokinkit svieto su tokiais jūtūberių paskaičiavimais, o atsiverskit mokslines knygas. Pats tankumo rodiklis gali skirtis 3 kartus, priklausomai kokioje gardelėje matuosi. Pereinant į kvartalo ar miesto mastelį, bokštų didesnis tankumas pranyksta arba netgi sumažina bendrą tankumą. Tai reiškia, kad jeigu pastatysi visą kvartalą ar miestą bokštų, tas miestas greičiausiai nebus tankesnis už vidutinio aukštingumo perimetrinį užstatymą su tankiu susisiekimo tinklu.
                                          Be to, yra visa gausybė kitų aspektų, kodėl bokštai yra žymiai prastesnis pasirinkimas už vidutinio aukštingumo perimetrinius kvartalus. Pradedant energijos sąnaudomis ir eksploatacinėmis išlaidomis (!), baigiant susisiekimo poreikiais, miesto kompleksiškumu, diversity, resilience ir t. t.
                                          Kur tos knygos? Mielai apsikeisčiau šaltiniais. Kol kas aš pateikiau skaičiavimų video, jūs kol kas nepateikėte jokios knygos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X