Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    "elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos.
    kas ta "šunauja"?

    -

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      kas ta "šunauja"?
      Neorganizuotos visuomenės grupės, kurios dėl savo neorganizuotumo neturi jokios politinės įtakos, ir jų nepasitenkinimas išreiškiamas skalijimu - rašymu fb postų ar į naujienų portalus, į kurį galima tiesiog nekreipti dėmesio.

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        kas ta "šunauja"?
        Šunis VT leidžiama vežti nemokamai. Visi alergiški šunimis yra antrarūšiai piliečiai.

        Comment


          “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
          Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.

          Comment


            Man rodos V.L. šunauja buvo įvardinęs “Respublikos” žurnalistus.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              “.
              Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į
              Kavianski nacionaliniuose rinkimuose kažkaip labiausiai palaiko konservatorius.

              Kaip kavianskas vietinių konservatorių fiasko labiau siečiau su Kupčinsku, ne nacionaliniais politikais.

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
                Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
                "Šunauja" profesorius pavadino žurnašliūchas, bet runkeliai pritaikė sau ir ėmė dar labiau nekęsti "elitų".
                -

                Comment


                  Įdomi mintis nuskambėjo, kad Kanadoj anksčiau darydavo dvikrypčius dviračių takus (gatvėje), bet priėjo išvados daryti vienkrypčius. Nemažai pavyzdžių, kad yra tik vienoj pusėj vienkryptis dar ir automobilių judėjimo kryptimi. Atgal kita gatve tada.

                  How To Build a Bike Lane that Breaks Records · 7 Jan 2024


                  "The Guardian" aiškiai vizualiai išaiškina "Induced demand" su šiek tiek statistikos.
                  Why bike lanes don't make traffic worse | It's Complicated · ­19 May 2022

                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Jei didesnė gatvė, turėtų būti dvikrypčiai abiejose pusėse

                    Comment


                      Mes taip ir darom, kaip sakai. Taip ir olandai. Visgi kanadiečiai mėgsta gatvės zonoj įrengti dviračiams infrą, o tai daug ką keičia. Be abejo saugiau vienkrypčiai išvažiuojančių mašinų iš kiemų atžvilgiu. Išauga dviračių pralaidumas ir greitis. Paminėjo mažiau komplikuota sankyžose. Pvz., kai mąsčiau Vilniuje, kaip įmanoma padaryti perėjimą iš potencialios Latvių dviračių g. į esamą dvirtakį, priėjau išvados, kad darant dvikryptį taką būtent gatvėje (kad nejudint bortų, kad be projektų greit pasidaryt), tai atsirastų papildomas šviesoforo ciklas. Darant tik vienkryptes juostas / takus – ciklai lieka esami:

                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	0 Size:	420,3 kB ID:	2103694 Click image for larger version  Name:	410170338_10211637040198767_1658923264901184399_n.jpg Views:	0 Size:	319,4 kB ID:	2103695
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Kanada mėgsta daryti nesaugius dvirtakius gatvėje be fizinio atskyrimo.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
                          Pačiai statybai lėšų gal ir galima būtų surasti per ES fondus, kitas programas. Tik kažkaip mūsuose nepopuliaru galvoti apie išlaidas eksploatacijai. Pasistatyti yra viena, bet išlaikyti, kad būtų naudojama pagal paskirtį - dar papildomi nemaži pinigai, kurie bus reikalingi kasmet.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
                            O kiek gyventojų tame antrame Rumunijos mieste pagal dydį?

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
                              Vel nori buti pedantic. Gerai, nori konkreciu pvz - Lund, Svedija - maziau nei 100k zmoniu. Pasistate/ir toliau plecia tram linijas. Tampere - 200k zmoniu. Tas pats - naujas tramvajus, ir plecia linijas. Yra daug kitu pvz kurie jau ne karta buvo apkalbeti cia.

                              Jo, tokie projektai brangus, ir daug metu reikia projektuoti ir statyti. Bet nieko nedarant ir apsisike sedeti ir toliau tiketis kazkokio proverzio VT sistemoje - net nesugebant pora kilometru A juostu nutiesti per desimtemti, ar cia dazam is Senuku irgi reikia pora milijardu pakloti?

                              Ar tie nauji autobusai - kurie jau net ir pora metu atitarnave jau taisomi su lipnia juosta ir medvarzciais - sukurs kazkoki proverzi kas liecia VT kokybe? Nemanau.

                              Comment


                                Parašė jan Rodyti pranešimą

                                O kiek gyventojų tame antrame Rumunijos mieste pagal dydį?
                                300k

                                Comment


                                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                  Vel nori buti pedantic. Gerai, nori konkreciu pvz - Lund, Svedija - maziau nei 100k zmoniu. Pasistate/ir toliau plecia tram linijas. Tampere - 200k zmoniu. Tas pats - naujas tramvajus, ir plecia linijas. Yra daug kitu pvz kurie jau ne karta buvo apkalbeti cia.

                                  Jo, tokie projektai brangus, ir daug metu reikia projektuoti ir statyti. Bet nieko nedarant ir apsisike sedeti ir toliau tiketis kazkokio proverzio VT sistemoje - net nesugebant pora kilometru A juostu nutiesti per desimtemti, ar cia dazam is Senuku irgi reikia pora milijardu pakloti?

                                  Ar tie nauji autobusai - kurie jau net ir pora metu atitarnave jau taisomi su lipnia juosta ir medvarzciais - sukurs kazkoki proverzi kas liecia VT kokybe? Nemanau.
                                  Lundo (apie 100k gyv.) atvejis gana įdomus. Pirmiausia, planuotas regioninis greitojo tramvajaus tinklas, apjungiantis Malmės, Lundo ir Helsingborgo miestus. Kadangi atskiros savivaldybės planuoja atskirai, Malmėje ir Helsingborge pasirinktas BRT variantas (kaip pereinamasis variantas), o Lunde priimtas sprendimas tiesti tramvajaus liniją kombinuojant su naujų rajonų statybomis pakeliui link Europos reikšmės lygio laboratorijų European Spallation Source (ESS). Ateityje, matomai, bus daugiau greitojo tramvajaus linijų ir kelis netoli esančius miestus sujunks dar viena bėginio transporto priemonė (priedo prie autobusų ir S-bahn).
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2024.01.16, 00:03.

                                  Comment


                                    JUDU publika užsiima tik instagraminiu PR’u. Tokius reiktų išvaikyt kuo greičiau, tegu karamelinę late su avižų pienu pardavinėja. Klausimas, aišku tuoj atlėks “kas dirbs”? O kas dirba tose srityse Rumunijoj, Latvijoj? Juk dirba ir padaro.

                                    Comment


                                      Automarozai/VMS: ‘tramvajui Vilniuje per maži srautai, o metro niekas be milijono žmonių nestato’

                                      *parodai į naujus rajonus, kur dar nėra jokių srautų, mažesniuose miestuose tiesiamas tramvajaus linijas ir metro linijas, tiesiamas dvigubai mažesniuose miestuose*

                                      Automarozai/VMS: ‘o tai ką nėra daugiau Vilniuje kur pinigų leisti’

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Automarozai/VMS: ‘tramvajui Vilniuje per maži srautai, o metro niekas be milijono žmonių nestato’

                                        *parodai į naujus rajonus, kur dar nėra jokių srautų, mažesniuose miestuose tiesiamas tramvajaus linijas ir metro linijas, tiesiamas dvigubai mažesniuose miestuose*

                                        Automarozai/VMS: ‘o tai ką nėra daugiau Vilniuje kur pinigų leisti’
                                        Juokinga terminologija "automarozai" ir jos kišimas į šią temą.
                                        Pasiskaičius daug komentarų, susidaro įspūdis, kad jei jau išikasime tunelį po miestu ir jame paklosime bėgius (metro), tai jau viskas išsispręs ir VT bus pavyzdinis. Tai gal taip ir reikia sakyti, kad kamuoja nepilnavertiškumo kompleksas ir tiesiog pavydas miestams, kad ir mažesniems, kurie tą metro turi ar statosi, bei butinai reikia pasirodyti ir tiesiai eiti prie metro statybų, net nežiūrint kur problemos ir ką iš tiesų reikėtų keisti/daryti?

                                        Nes autobusas vs tramvajus vs metro pagrindinis skirtumas yra talpa ir našumas (pervežamų keleivių skaičius per valandą). Kai mes neturime tokio srauto, kad su juo nesusitvarkytų autobusai (troleibusai), tai matyti bėgius kaip kažkokią panacėją yra keistoka. Taigi gal pirmiau reikia spręsti kitas problemas, kad tas srautas bent pradėtų formuotis, o jau tada matant kur jis formuojasi - planuoti našesnio transporto tipo įrengimą.

                                        Nes iš esmės pagrindinės problema, kad VT Vilniuje nesivysto kaip turėtų:
                                        a) Stovėjimo vietų prieinamumas. Kai beveik visur, kur reikia nuvažiuoti, gali šalia durų nesunkiai pasistatyti automobilį, tam nesugaišdamas laiko - nėra ir nebus paskatos naudotis VT. Pas mus beveik visur tarp objekto durų ir VT stotelės bus parkingas. Net ir centre esantys objektai, kaip pvz. Katedros aikštė, kelių šimtų metrų spinduliu turi dešimtis stovėjimo vietų gatvėse, kai intensyviai aptarnaujamo VT stotelės yra kelis kart toliau.
                                        b) VT dedikuotų juostų nepakankamumas, kad užtikrinti judėjimo greitį. Tam nereikia nei bėgių tiesti, nei tunelių kasti. Kai pas mus tarp raudonųjų linijų gatvėse yra belekokio pločio atstumai, kad galima būtų sutalpinti prie esamų dar po 3-4 juostas, tai keistoka, kad nesugebama sukurti VT prioriteto.
                                        c) patogių persėdimo mazgų nebuvimas. Kai pvz. iš greitųjų ar kitų svarbių maršrutų nori persėsti Konstitucijos pr. - Kalvarijų g. sankryžoje, tai turi dar eiti 500-600 metų. Nepadaryta jokių žingsnių, kad visi besikertantys maršrutai stotų viename mazge su peronais, kur galėtum patogiai persėsti. Ir taip daugybėje vietų mieste: prie spaudos rūmų, prie pedagoginio žiedo, Ateities-Ukmergės g. sankryža, prie "Kuro aparatūros", Ozo-Ukmergės g. sankryža ir t.t.. Norint turėti srautus kažkokia viena kryptimi, reikia patogių persėdimų, nes pvz. daug kur minimas Metro taip ir veikia, kad dažnu atveju gali greitai ir patogiai persėsti tarp linijų.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Juokinga terminologija "automarozai" ir jos kišimas į šią temą.
                                          Pasiskaičius daug komentarų, susidaro įspūdis, kad jei jau išikasime tunelį po miestu ir jame paklosime bėgius (metro), tai jau viskas išsispręs ir VT bus pavyzdinis. Tai gal taip ir reikia sakyti, kad kamuoja nepilnavertiškumo kompleksas ir tiesiog pavydas miestams, kad ir mažesniems, kurie tą metro turi ar statosi, bei butinai reikia pasirodyti ir tiesiai eiti prie metro statybų, net nežiūrint kur problemos ir ką iš tiesų reikėtų keisti/daryti?
                                          Nesiruošiu atrašinėti į šitą šiaudinių baidyklių ir ad hominem kratinį

                                          Comment

                                          Working...
                                          X