Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Medinis su savo mediniai bajeriais.
    Informuoju kad Elektros tinkai nėra Miesto priklausinys.
    Dabar papasakok kiek milijonų kainavo atvesti elektrą į miestą.
    Vienam gyventojui elektrą mieste atvesti yra daug kartų pigiau.

    Comment


      Jūsų gyvenimo tikslas gyventi pigiau ar gyventi geriau?
      -

      Comment


        Gyvenant pigiau – galima sau leisti gyventi brangiau. Sutaupius tiesiant elektrą – lieka pinigų ir unitazo vamzdžį atsitiesti.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Jūsų gyvenimo tikslas gyventi pigiau ar gyventi geriau?
          gyvenant pigiau yra gyvenama geriau, nes atliekantys pinigai yra panaudojami kitiems dalykams kaip pvz šaligatvių egzistavimui.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            gyvenant pigiau yra gyvenama geriau, nes atliekantys pinigai yra panaudojami kitiems dalykams kaip pvz šaligatvių egzistavimui.
            Tai gi dabar bendro naudojimo gatvės viename lygyje labai madingos. Sodų bendrijos ir visokio plauko priemiesčiai su tokiom gatvėm seniausiai aplenkė senamiestį, naujamiestį ir t.t.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Tai gi dabar bendro naudojimo gatvės viename lygyje labai madingos. Sodų bendrijos ir visokio plauko priemiesčiai su tokiom gatvėm seniausiai aplenkė senamiestį, naujamiestį ir t.t.
              vieno lygio gatvėse automobilis turi būti retas svečias, o ne pagrindinė transporto priemonė kaip priemiesčiuose.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                vieno lygio gatvėse automobilis turi būti retas svečias, o ne pagrindinė transporto priemonė kaip priemiesčiuose.
                Sodų bendrijų ar priemiesčių kotedžynų gatvelėse automobiliai ir yra gan retas svečias. Iš principo naudojama tik gyventojų privažiavimui. Kaip ir turėtų būti vieno lygio gatvėse.

                Didelė dalis rimtesnių tranzitinių gatvių jau dvirtakiuotos irba šaligatviuotos.

                Comment


                  Niujorkas naikina nemokamą parkingą gatvėje ir neblogai siaurina – sprendimas dažais. Turint laiko, siūlau nuo pradžių atsisukt:



                  Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	810,8 kB ID:	2097960
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Žiūrėjau be garso, panašu, kad beveik visur yra fizinis atskyrimas nuo automobilių.

                    Comment


                      Įdomu, kad pranešėjas mato parkavimo naikinimą kaip labiau neigiamą dalyką. "Padaugės pėsčiųjų, padaugės dviratininkų – padaugės nelaimių!" Settle down, dude.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                        Suprantama kodėl nėra to visuomenės spaudimo. Nes Vilniuje deja, dabar automobiliai yra praktiškai kiekvienoje šeimoje, viešojo transporto tvarkymas ir padarymas normaliu yra ilgas procesas, dividentus atnešantis po kelių metų (jei ne po dešimtmečio), o neigiamos pasekmės nuo vienos iš juostų atidavimo viešąjam pasijaus čia ir dabar. O niekas, suprantama, nenori aukoti dabartinio komforto dėl ateities perspektyvų. Dėl to tokį nepopuliarų sprendimą gali atlikti nebent VMS, prieš tai sukaupusį didelį politinį kapitalą.
                        Buki žmonės nori komforto čia ir dabar, ilgalaikiai planai ir pasiaukojimas dabar dėl dividendų ateityje jiems nesuprantami. Tas pats su politikais. Demokratijos problema: priimti nepopuliarus sprendimus dabar ir prarasti populiarumą, kai dividendus gaus kažkoks kitas politikas po dešimties metų. Tam reikia idealizmo ir to pačio pasiaukojimo. Bet tauta nerenka idealistų. Vyrauja niekuo nepagrįstas įsivaizdavimas, kad va reikia pakelti algas, todėl ateis "profesionalesni" politikai į valdžią. "Profesionalesnis" (kas tai bebūtų) politikas visiškai nereiškia, kad jis aukos savo populiarumą vardan geresnės ateities. Gal kaip tik priešingai: supras, kad tokie sprendimai reikš jo karjeros pabaigą ir niekada tokių nepriims.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Buki žmonės nori komforto čia ir dabar, ilgalaikiai planai ir pasiaukojimas dabar dėl dividendų ateityje jiems nesuprantami. Tas pats su politikais. Demokratijos problema: priimti nepopuliarus sprendimus dabar ir prarasti populiarumą, kai dividendus gaus kažkoks kitas politikas po dešimties metų. Tam reikia idealizmo ir to pačio pasiaukojimo. Bet tauta nerenka idealistų. Vyrauja niekuo nepagrįstas įsivaizdavimas, kad va reikia pakelti algas, todėl ateis "profesionalesni" politikai į valdžią. "Profesionalesnis" (kas tai bebūtų) politikas visiškai nereiškia, kad jis aukos savo populiarumą vardan geresnės ateities. Gal kaip tik priešingai: supras, kad tokie sprendimai reikš jo karjeros pabaigą ir niekada tokių nepriims.
                          Dėl politikų sutinku, bet žmonių bukais aš vis dėl to nevadinčiau - po kelių dešimtmečių bardako, neprofesionalumo bei neištesėtų pažadų jie teisingai daro kad į kiekvieną valdžios megaprojektą žiūri su skepticizmu. Nes pablogės situacija dabar (o ji ir taip šūdina), o tai kad ateityje pagerės, toli gražu ne faktas. Gali būti kaip su stadionu, kurį jau 35 metus statome ir dar neaišku kiek metų statysime.

                          Comment


                            Stadionas - megaprojektas, kuris daugiau iš serijos "gerai turėti" arba "bent negėda prieš kitus". Transportas tuo tarpu yra visiška kasdienybė, tik dažnam matoma pro automobilio langą.

                            Jei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                              Jei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
                              Aš kai pamatau nuomonę iš serijos "viskas paprasta, tik valdžioje nesusipratėliai" tai iš karto prarandu interesą diskutuoti. Nes praktika rodo kad tokie individai būna arba a) netolimi žmonės, kurie neįsivaizduoja jokių šiuolaikiniuose darbuose vykstančių procesų arba b) fanatikai, kurie turi savo viziją ir nuoširdžiai nesupranta, kodėl visi kiti nesiaukoja vardan jos.

                              Comment


                                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                Jei miesto architektai bent kažkiek būtų atsitraukę nuo savo snobizmo, o Šimašius būtų bent pademonstravęs bent kažkokį supratimą apie miestą kaip organizmą ir bendrus gyventojų poreikius (o ne užsiiminėję sėdmaišininkų ir visokių hipsterių šūdmalystėm, vietoje gatvių humanizavimo psiūlęs kokią nors VT viziją, nebūtų tiek pralošę visokiems eksfaltininkams, kuriems labiau rūpėjo laimėti rinkimus, o ne pasiūlyti kokią konkretesnę viziją.
                                Na, cituojant buvusį merą, "apie jokią beprasmę pinigų švaistyklą a la tramvajus kalba neina". Tai turim ką turim. Tarp kitko, savo svajonių Vilniaus vizijoje jau baigiant mero pareigas Šimašius rašo, koks VT yra nuostabus dalykas ir kaip 2025 Vilniuje jau atsiras BRT, o ateityje galbūt netgi tramvajus ar metro...Kai pačiam sprendimų priimti nebereikia tai ir mintys prašviesėjo.

                                Comment


                                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                  Aš kai pamatau nuomonę iš serijos "viskas paprasta, tik valdžioje nesusipratėliai" tai iš karto prarandu interesą diskutuoti. Nes praktika rodo kad tokie individai būna arba a) netolimi žmonės, kurie neįsivaizduoja jokių šiuolaikiniuose darbuose vykstančių procesų arba b) fanatikai, kurie turi savo viziją ir nuoširdžiai nesupranta, kodėl visi kiti nesiaukoja vardan jos.
                                  Aš norėjau pademonstruoti, kad jiems darnus transportas buvo lygus dviračių takams. Neneigiu kad jų kokybė akivaizdžiai pagerėjo, bet iš kitos pusės, aš manau kad tie žmonės kurie paprastai turėtų pasufleruoti viršunėlėms, kad miestas be gero VT negali būti tvarus, užsiėmė visokiais mielačiais ir kalbomis be jokių rimtesnių minčių.
                                  Politikams akivaizdu kad reikia orientuotis į rinkėją, kad ir koks žemas lygis būtų, bet architektai, urbanistai turi teikti pasiūlymus. Vietoje to, dažnai būna toks Jan Gehl stiliukas - orientuojasi į kažkokius paviršinius dalykus, iš kažkokio vieno geresnio pavyzdžio (skirto dažniausiai itin pasiturintiems) daro išvadas, kaip čia visur 15 minučių miestas turi būti, realybėje planuoja stambius kompleksus be jokio viešojo transporto, nes niekas juk nereikalauja. O transportininkams raktinis žodis - pralaidumas, vietoje to kad būtų permąstomas transportas apskritai.

                                  Comment


                                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                    O transportininkams raktinis žodis - pralaidumas, vietoje to kad būtų permąstomas transportas apskritai.
                                    Labai gerai, kad raktinis žodis pralaidumas, nes pralaidumo didinimo paieškos galų gale vis tiek nuveda link VT ir silkių statinėje. Blogai, kad reikia laukti dešimtmečius, kol svarstoma kaip pralaidumą padidinti, nors pasaulyje jau seniai problema išspręsta ir atsakymas yra aiškus. Neaišku, kokių stebuklų laukia lietuviai, bene skraidančių automobilių su papildomomis magistralėmis vertikalioje ašyje?

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                      niekuo nepagrįstas įsivaizdavimas, kad va reikia pakelti algas, todėl ateis "profesionalesni" politikai į valdžią.
                                      Kažką čia maišote. Siūlant pakelti algas tiesiog norima, kad atlygis būtų adekvatus užimamoms pareigoms. Būtent per mažos algos ir sukelia jūsų piešiamą scenarijų – dirbdamas už mažai žmogus dar labiau nemotyvuotas kažką daryti. Greičiau jau susiveikinėja naudą sau kitais, nebūtinai švariais būdais, o tiesioginėms pareigoms dėmesio nelieka. Juolab kad Lietuvos politikoje sėkmės receptas yra tiesiog nieko nedaryti ir kritikuoti kitus.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Kažką čia maišote. Siūlant pakelti algas tiesiog norima, kad atlygis būtų adekvatus užimamoms pareigoms. Būtent per mažos algos ir sukelia jūsų piešiamą scenarijų – dirbdamas už mažai žmogus dar labiau nemotyvuotas kažką daryti. Greičiau jau susiveikinėja naudą sau kitais, nebūtinai švariais būdais, o tiesioginėms pareigoms dėmesio nelieka. Juolab kad Lietuvos politikoje sėkmės receptas yra tiesiog nieko nedaryti ir kritikuoti kitus.
                                        Pažiūrėkite kitu kampu: aukšta alga -> gera darbo vieta -> karjeros politikai ir noras išlikti poste -> noras įtikti visiems ir minimumas nepopuliarių sprendimų. Aš juk ne apie specialistus kalbėjau, o sprendimų priėmėjus. Sprendimų priėmėjai turi būti vertybiniai.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Pažiūrėkite kitu kampu: aukšta alga -> gera darbo vieta -> karjeros politikai ir noras išlikti poste -> noras įtikti visiems ir minimumas nepopuliarių sprendimų. Aš juk ne apie specialistus kalbėjau, o sprendimų priėmėjus. Sprendimų priėmėjai turi būti vertybiniai.
                                          Pradedant nuo žemos algos grandinė būtų lygiai ta pati. Ar dabar politikai nenori išlikti poste? Nenori įtikti visiems ir nesiima nepopuliarių sprendimų? Išvis, mokėti žmogui neadekvačią algą ir tikėtis, kad jis bus bus vertybinis, yra, mano nuomone, labai naivu. Ką ir matome dabartinėje politinėje situacijoje. Paprastas pavyzdys: kai moku darbuotojui minimumą, aš iš jo ir tikiuosi minimumo pastangų – nebus jis roko žvaigždė ir nedarys stebuklų, nesėdės po darbo ir nesimokys papildomai. Tikėtis kitaip galima būtų tik pasiūlius kažkokias kitokias naudas, kurios persvertų neadekvatų atlygį.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X