Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sovietinių daugiabučių kiemai prigrūsti automobilių, naujuose daugiabučiuose būna daugiaaukščiai požeminiai parkingai. Kamščius daro ne tik Tarandė, bet ir Karoliniškės. Viešų pinigų paskirstymas daugmaž proporcingas tiems mokesčių eurams kvadratiniam metrui: mano kaime Vilniaus m. savivaldybėj viešasis transportas už kilometro ir kas pusvalandį, už visas komunikacijas teko susimokėti patiems, mano gatvės miestas nevalo išvis, o privažiuojamą kelią valo penktu prioritetu (per 72 val po snygio). Mokyklos ir darželiai mieste. Apie dvirtakį palei Lentvario g. galim tik pasvajot.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Sovietinių daugiabučių kiemai prigrūsti automobilių, naujuose daugiabučiuose būna daugiaaukščiai požeminiai parkingai. Kamščius daro ne tik Tarandė, bet ir Karoliniškės. Viešų pinigų paskirstymas daugmaž proporcingas tiems mokesčių eurams kvadratiniam metrui: mano kaime Vilniaus m. savivaldybėj viešasis transportas už kilometro ir kas pusvalandį, už visas komunikacijas teko susimokėti patiems, mano gatvės miestas nevalo išvis, o privažiuojamą kelią valo penktu prioritetu (per 72 val po snygio). Mokyklos ir darželiai mieste. Apie dvirtakį palei Lentvario g. galim tik pasvajot.
      Nekelk bangų prieš Vilniaus centro talibaną. Esi parazitas svajojantis apie dvirtakį

      Comment


        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

        Mano mąstymas, skirtingai nei jūsų, yra grindžiamas skaičiais (o ne emocijomis). Kai tik skaičiais gebėsite parodyti, kad priemiestiečiai yra miestui naudingi (nepaisant to kad visuose miestuose juos subsiduoja ir kad jie savo mašinom pastoviai užkiša kelius/stovėjimo aikšteles, kas generuoja nerealią žalą visiems miestiečiams), aš iš karto jūsų nuomonę priimsiu. Bet kol kas gi aš jokių argumentų iš jūsų neišgirdau. Nes surprise - vadinti mano pateiktus skaičius "pieno riebumu" nepateikiant savo, tikslesnių skaičių, nėra argumentas.
        Mano mąstymas pagrįstas ne emocijomis ir ne skaičiais iš oro, nes nesu nei iš centro, nei iš priemiesčio. Matau mėgstate skaičius tai gal galima konkrečiau. kiek ir kurie čia tie tikrieji miestiečiai, kur brėžiama ta naujoji Vilniaus miesto "gynybinė" siena? Ar Vilnius niekados neturėjo ir neturi plėstis? Ar Vilniaus gyventojų skaičius turi būti reguliuojamas? Ar sutinki su dvigubu trigubu miesto tankinimu ir aukštinimu?

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Mano mąstymas pagrįstas ne emocijomis ir ne skaičiais iš oro
          Prašau, patekite skaičius ne iš oro. Bent kažkokius skaičius pateikite, kur individualių namų kvartalai miestui neštų nors kokią naudą.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          kiek ir kurie čia tie tikrieji miestiečiai, kur brėžiama ta naujoji Vilniaus miesto "gynybinė" siena?
          Paprastai tariant, sutampa su daugiabučių namų kvartalų rajonais.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Ar Vilnius niekados neturėjo ir neturi plėstis?
          Turi plėstis, bet daugiabučiais rajonais, o ne asmeninių namų, kur tankumas gaunasi 30 gyventojų hektarui ir kur viešasis transportas neturi šansų išeiti netgi ant nulio.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Ar Vilniaus gyventojų skaičius turi būti reguliuojamas?
          Čia jau visai offtopic, bet bendrai manau kad mums tikrai nereikia rusijos ar Ukrainos modelio, kur jei nori gerai gyventi, turi važiuoti į sostinę. Reikia kad vienodai vystytųsi visi miestai.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Ar sutinki su dvigubu trigubu miesto tankinimu ir aukštinimu?
          Žiūrint kur. Jei sovietiniuose miegamuosiuose rajonuose tai ne, jie ir taip pakankamai tankūs (vakaruose paprastai statomi 4-7 aukštų daugiabučių rajonai, kaip optimalūs, tiek žmonių koncentracijos, tiek jų patogumo prasme). Jeigu individualių - tai taip, reikia tankinti.
          Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.12.01, 19:52.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

            Prašau, patekite skaičius ne iš oro. Bent kažkokius skaičius pateikite, kur individualių namų kvartalai miestui neštų nors kokią naudą.
            Neturiu konkrečių skaičių, todėl net ir teoriniais būrimais neužsiimu. Saviškių be prielaidų irgi negalite faktiškai įrodyti.

            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
            Turi plėstis, bet daugiabučiais rajonais, o ne asmeninių namų, kur tankumas gaunasi 30 gyventojų hektarui ir kur viešasis transportas neturi šansų išeiti netgi ant nulio.
            Traukinys jau faktiškai nuvažiavo. Ir radikalūs purkštavimai situacijos nebepataisys. Leista buvo statyti... viskas, rėk nerėkęs.

            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
            Čia jau visai offtopic, bet bendrai manau kad mums tikrai nereikia rusijos ar Ukrainos modelio, kur jei nori gerai gyventi, turi važiuoti į sostinę. Reikia kad vienodai vystytųsi visi miestai.
            Reikia nereikia, bet Vilnius jau atitrūkęs nuo likusios Lietuvos ir norinčių gyventi Vilniuje nemažės. Visada bus miesto pakraštys, o už pakraščio kas nors statysis. Ar reik visame Vilniaus rajone uždrausti privačių namų statybą, kad sukurti buferinę zoną?


            Comment


              Su vaizdu į Astravą nuo terasos, kaip romantiška! Kas gi nenorės čia gyventi.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Sovietinių daugiabučių kiemai prigrūsti automobilių, naujuose daugiabučiuose būna daugiaaukščiai požeminiai parkingai. Kamščius daro ne tik Tarandė, bet ir Karoliniškės. Viešų pinigų paskirstymas daugmaž proporcingas tiems mokesčių eurams kvadratiniam metrui: mano kaime Vilniaus m. savivaldybėj viešasis transportas už kilometro ir kas pusvalandį, už visas komunikacijas teko susimokėti patiems, mano gatvės miestas nevalo išvis, o privažiuojamą kelią valo penktu prioritetu (per 72 val po snygio). Mokyklos ir darželiai mieste. Apie dvirtakį palei Lentvario g. galim tik pasvajot.
                Gyveni mieste ar rajone?
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Man labiausiai tai patinka noras visus suvaryt į daugiabučius. Jei kažkas nenori gyvent daugiabutyje - automatiškai blogai. Apmokestinam įvažiavimą, užbranginam parkavimą ir bus nusikratyta kaimiečių. Aišku visi suprantam, kad to pasekmė bus ir taip vykstančios tendencijos - verslai ir įstaigos kelsis ant miesto ribos. Ir tada eina verkimas, kad reikia lankytojų į kabakus, parduotuves, darbuotojų šiknų ofisuose ir t.t. O kokie žmonių norai tai koks skirtumas Turi būti efektyvūs homo ekonomicus ir tiek.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                    Gyveni mieste ar rajone?
                    Lentvario gatvėje rajono nėra - arba Vilniaus miestas, arba iškart Lentvario miestas (Trakų rajone).

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Man labiausiai tai patinka noras visus suvaryt į daugiabučius. Jei kažkas nenori gyvent daugiabutyje - automatiškai blogai. Apmokestinam įvažiavimą, užbranginam parkavimą ir bus nusikratyta kaimiečių. Aišku visi suprantam, kad to pasekmė bus ir taip vykstančios tendencijos - verslai ir įstaigos kelsis ant miesto ribos. Ir tada eina verkimas, kad reikia lankytojų į kabakus, parduotuves, darbuotojų šiknų ofisuose ir t.t. O kokie žmonių norai tai koks skirtumas Turi būti efektyvūs homo ekonomicus ir tiek.
                      Ne apie tai kalba. Nuosavas namas mieste dar geriau, geras butas mieste irgi ne prasčiau nei kotedžas Kalnėnuose, bet vėl ne apie tai. Klausimas kaip išspręsti susisiekimo, kamščių, VT ir kitus, su tuo susijusius, klausimus.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Man labiausiai tai patinka noras visus suvaryt į daugiabučius. Jei kažkas nenori gyvent daugiabutyje - automatiškai blogai. Apmokestinam įvažiavimą, užbranginam parkavimą ir bus nusikratyta kaimiečių.
                        Tai gyvenk tu nors Labanoro girioje, bet mokėk už savo užgaidas pats. Tame tarpe ir mokėdamas kelių (kamščių) mokestį. Kodėl visi kompaktiškai gyvenantys miestiečiai (ir aukojantys dėl to dalį komforto) privalo kentėti dėl to kad jūs kažko nenorite?

                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Aišku visi suprantam, kad to pasekmė bus ir taip vykstančios tendencijos - verslai ir įstaigos kelsis ant miesto ribos. Ir tada eina verkimas, kad reikia lankytojų į kabakus, parduotuves, darbuotojų šiknų ofisuose ir t.t. O kokie žmonių norai tai koks skirtumas Turi būti efektyvūs homo ekonomicus ir tiek.
                        Aš tik už, jei dalis verslų keliaus į miesto pakraščius. Atsiras bent kokia tai decentralizacija, kiekvienas galės važiuoti ten, kur jam arčiau dirbti/apsipirkti. Negi gerai dabar, kai pusė Vilniaus rytais važiuoja dirbti prie Europos? O taip nors minimaliai pasiskirstys srautai.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                          Neturiu konkrečių skaičių, todėl net ir teoriniais būrimais neužsiimu. Saviškių be prielaidų irgi negalite faktiškai įrodyti.

                          Traukinys jau faktiškai nuvažiavo. Ir radikalūs purkštavimai situacijos nebepataisys. Leista buvo statyti... viskas, rėk nerėkęs.

                          Reikia nereikia, bet Vilnius jau atitrūkęs nuo likusios Lietuvos ir norinčių gyventi Vilniuje nemažės. Visada bus miesto pakraštys, o už pakraščio kas nors statysis. Ar reik visame Vilniaus rajone uždrausti privačių namų statybą, kad sukurti buferinę zoną?

                          Ne, tiesiog apmokestinti visus atvykstančius kelių (kamščių) mokesčiu. Vienas iš būdų, turėtų suveikti.

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                            Aš tik už, jei dalis verslų keliaus į miesto pakraščius. Atsiras bent kokia tai decentralizacija, kiekvienas galės važiuoti ten, kur jam arčiau dirbti/apsipirkti. Negi gerai dabar, kai pusė Vilniaus rytais važiuoja dirbti prie Europos? O taip nors minimaliai pasiskirstys srautai.
                            Kad nevažiuoja. Darbų įvairovė truputi didesnė nei keliuose stiklainiuose prie Konstitucijos prospekto.

                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                            Tai gyvenk tu nors Labanoro girioje, bet mokėk už savo užgaidas pats. Tame tarpe ir mokėdamas kelių (kamščių) mokestį. Kodėl visi kompaktiškai gyvenantys miestiečiai (ir aukojantys dėl to dalį komforto) privalo kentėti dėl to kad jūs kažko nenorite?
                            Tai ir siūlau apmokestint įvažiavimą ir padaryt brangų parkingą. Man retsykiais nebus gaila paremt miesto savivaldybę. Aišku tada ir miesčionims reiktų krapštyt pinigus važiuojant už miesto ribų

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                              Dėl mokesčių tai dar klausimas ir nereikia čia iš "pasiturinčių" didvyrių daryt. Pakanka pažiūrėt Seimo narių mokesčių deklaracijas, patys turtingiausi moka po 10-15 % GPM, to tarpu kai dirbantys kur nors viešajame sektoriuje apie 40 %.
                              procentas nuo 2000 nelygus procentui nuo 20000
                              -

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą


                                "Spėju". Man patinka. Elektrą irgi gauna per lokalius generatorius?

                                mes elektrą išsivedžiojom patys, po to "skirstomieji tinklai" (ar kaip tada vadinosi ESO) išpirko tinklus už 1 Litą.
                                Vandentiekis išvedžiotas irgi savo lėšom.
                                Lokalūs generatoriai - saulės elektrinės irgi ne pas vieną.

                                -

                                Comment


                                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                  Tai gyvenk tu nors Labanoro girioje, bet mokėk už savo užgaidas pats. Tame tarpe ir mokėdamas kelių (kamščių) mokestį. Kodėl visi kompaktiškai gyvenantys miestiečiai (ir aukojantys dėl to dalį komforto) privalo kentėti dėl to kad jūs kažko nenorite?
                                  Niekas nieko neaukoja. Tiesiog renkasi prioritetus. Miestiečiams nereikia vežioti vaikų į mokyklą ir būrelius. Galima užsisakinėt maistą iš Bolto. Parduotuvė už 10 minučių pėsčiom. Galima neturėt mašinos. Galima pareit iš baro senamiesty namo.


                                  Aš tik už, jei dalis verslų keliaus į miesto pakraščius. Atsiras bent kokia tai decentralizacija, kiekvienas galės važiuoti ten, kur jam arčiau dirbti/apsipirkti. Negi gerai dabar, kai pusė Vilniaus rytais važiuoja dirbti prie Europos? O taip nors minimaliai pasiskirstys srautai.
                                  Kai prieš 16 metų atsikraustėm į vakarinį priemiestį (Lentvario g.), jo didelis privalumas buvo, kad rytais ir vakarais judėjom prieš kamščius. Srautai iš miesto į Panerių pramoninius rajonus buvo daug didesni, nei iš šitų priemiesčių į centrą. Didelis pranašumas prieš beviltiškus Geležinio Vilko g. kamščius kompaktiškam branduoly. Dabar, apstačius laukus tarp Vilniaus ir Trakų namais, situacija pasikeitė.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Niekas nieko neaukoja. Tiesiog renkasi prioritetus. Miestiečiams nereikia vežioti vaikų į mokyklą ir būrelius. Galima užsisakinėt maistą iš Bolto. Parduotuvė už 10 minučių pėsčiom. Galima neturėt mašinos. Galima pareit iš baro senamiesty namo.
                                    Nereikia lia lia, kad gautų jūsų išvardintus privalumus miestiečiai aukoja dalį komforto. Nes gyventi atskirame name visada yra komfortiškiau, nei daugiabutyje, kuriame reikia turėti reikalų su kaimynais (triukšmaus, užpils). kuriame nuolatinės problemos su parkingu ir pan. Privačių namų gyventojai gi nori miesto paslaugų (darbai, prekybos centrai, medicina ar kitos paslaugos) gyvendami tame komforte lygyje, kurio miesto gyventojai sau negali leisti. Bet tai dar nebūtų blogiausia, blogiausia tai kad jie savo drandulietais pastoviai užkiša miestiečiams gatves. Ir aš tą žinau ne iš nuogirdų - gyvenu prie vienos tokių tranzitinių gatvių. Vien dėl to reikėtų apmokestinti į miestą iš pakraščių įvažiuojantį transportą.



                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Nereikia lia lia, kad gautų jūsų išvardintus privalumus miestiečiai aukoja dalį komforto. Nes gyventi atskirame name visada yra komfortiškiau, nei daugiabutyje, kuriame reikia turėti reikalų su kaimynais (triukšmaus, užpils). kuriame nuolatinės problemos su parkingu ir pan. Privačių namų gyventojai gi nori miesto paslaugų (darbai, prekybos centrai, medicina ar kitos paslaugos) gyvendami tame komforte lygyje, kurio miesto gyventojai sau negali leisti. Bet tai dar nebūtų blogiausia, blogiausia tai kad jie savo drandulietais pastoviai užkiša miestiečiams gatves. Ir aš tą žinau ne iš nuogirdų - gyvenu prie vienos tokių tranzitinių gatvių. Vien dėl to reikėtų apmokestinti į miestą iš pakraščių įvažiuojantį transportą.
                                      Šiaip, kaip vilnietis, sutinku su viskuo, ką Maalinauskas rašo, bet įvažiavimo apmokestinimas nėra tai, kam pritarčiau – vien dėl to, kad kamščiai vis tiek neišnyks, nes elementariai patys vilniečiai nusipirks po antrą ir trečią šeimos automobilį. Esminis dalykas, mano nuomone, yra gerinti miesto (ne priemiesčių) VT. BRT, tramvajus, fiziškai atskirtos VT juostos (pvz. Geležinio vilko g.) turėtų kur kas geresnį efektą. Pasirinkai gyventi už Pilaitės ir į darbą mieste tau tenka važiuoti 2 val.? Tai niekeno kito, o tik tavo problema. Gali atvažiuoti dviračiu iki tramvajaus ties Karaliaučiaus g. ir sėst į jį. Nori važiuoti savo automobiliu? Kankinkis kamščiuose.

                                      Bet tam reikia, kad miestas išsirinktų normalią valdžią, o ne vadylas iš Kalnėnų ar Naujojo Antakalnio. Manau, kad plečiant miesto administracines ribas buvo padaryta didelė įtaka ir savivaldybių rinkimų rezultatui Vilniuje, dėl ko meras visada turės pataikauti ne daugiabučių, o visokių Kalnėnų, Pavilnio, Bajorų, Platiniškių ir kitų užkaimių populiacijai.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Plano, kaip išsirinkt “normalią valdžią” dar niekas nerado.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                          Šiaip, kaip vilnietis, sutinku su viskuo, ką Maalinauskas rašo, bet įvažiavimo apmokestinimas nėra tai, kam pritarčiau – vien dėl to, kad kamščiai vis tiek neišnyks, nes elementariai patys vilniečiai nusipirks po antrą ir trečią šeimos automobilį. Esminis dalykas, mano nuomone, yra gerinti miesto (ne priemiesčių) VT. BRT, tramvajus, fiziškai atskirtos VT juostos (pvz. Geležinio vilko g.) turėtų kur kas geresnį efektą. Pasirinkai gyventi už Pilaitės ir į darbą mieste tau tenka važiuoti 2 val.? Tai niekeno kito, o tik tavo problema. Gali atvažiuoti dviračiu iki tramvajaus ties Karaliaučiaus g. ir sėst į jį. Nori važiuoti savo automobiliu? Kankinkis kamščiuose.
                                          O aš niekur ir nesakiau, kad apmokestinimas atvykstančio transporto išspręstų visas problemas su kamščiais. Kova su kamščiais turėtų būti kompleksinis sprendimas ir atvykstančių apmokestinimas čia būtų tik viena iš priemonių. Bet būtina priemonė, jei norime nors kiek pagerinti susisiekimą mieste. Nes, perfrazuojant jus, kokia prasmė iš vietinių automobilių ribojimų (kad ir per parkingo zonų plėtimą), jei vietinių automobilių vietas užims antras ir trečias atvykėlių šeimos automobilis. Apmokestinimas priverstų peržiūrėti savo įpročius - galbūt kooperuotis su kolegom, galbūt naudotis tuo pačiu P+R.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X