Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Pervažiuoju miestą per 15-20 minučių neskubant prieš piką. 9km į vieną pusę. Su autobusu būtų dvigubai-trigubai ilgiau, nes reiktų arba persėsti, arba eiti 15 minučių iki tinkamo autobuso. Net ir piko metu Panevėžį galima pervažiuoti per kokias 40 minučių daugiausiai. Tai tegul vilniečiai savo girtas pasakas apie gatvių siaurinimą ir kitokias nesąmones gali pasilikti sau.
    Tai puiku, jeigu jūs važinėjate prieš piką. Nors per piką 40 minučių atrodo jau daugoka

    //

    Man atrodo, kad jūsų diskusijos truputį nukrypo nuo pačios esmės. Nereikia nieko niekam specialiai bloginti vien tam kad bloginti, nes automobilis ir kelionės juo savaime nėra kažkokia blogybė. Manau, kad reikia diskutuoti apie susisiekimo mieste gerinimą apskritai.

    Bendrą susisiekimo situaciją mieste gerina VT, nes jis vienu metu gali pervežti daugiau žmonių ir mažina kamsčių, parkingo ir panašias problemas. Tad jeigu sutinkame, kad bendros situacijos gerinimas yra prioritetas - reikia nebijoti atimti eismo juostą iš automobilių ir įrengti VT juostą. Jeigu gerai veikiančiam VT reikia persėdimo hub'ų - nereikia bijoti panaikinti stovėjimo aikštelę ir joje įrengti hub'ą. Jeigu eismo situaciją mieste pagerins tramvajus, tuomet gerai suplanuokime jo liniją ir panaikinkime automobilių eismą centro gatvėse, kur to tikrai reikia normaliam tramvajui. Jeigu nėra parkavimo vietų, žmonės priversti sukti ratus ieškodami laisvos vietos ir taip sukelti taršą ir spūstis - padidinkime parkavimo kainas. Jeigu rajono gyventojai skundžiasi lakstančiais automobiliais ir jų keliama tarša - siaurinkime gatves. Svarbiausia, kad bendra miestiečių gyvenimo kokybė gerėtų.

    Apskritai, manau mažai kas mano, kad automobiliai yra visiškas blogis. Automobilis yra patogi, nepriklausoma, ir - artimoje ateityje - tiesioginės taršos kietosiomis dalelėmis nesukurianti transporto priemonė, kuria galima važiuoti ir į darbą, ir į parduotuvę, ir į kiną. Problema su automobiliais tame, kad kai jų per daug ir nėra alternatyvų - jų naudojimas neišvengiamai blogina bendrą eismo situaciją, tad reikia alternatyvų, kurių, deja, be situacijos automobiliams bloginimo, vargu ar sukursi, nes vieta miestuose ribota.

    Kalbant apie Vilnių, čia reikia priemonių komplekso - nuo geresnio VT, dviračių takų ir šaligatvių (walkability), iki geresnių kelių (estakadų, tunelių ir t. t.) ten, kur alternatyvų tiesiog nėra (tranzitinės, arterinės gatvės, priemiesčiai ir t. t.) Nė viena iš šių priemonių atskirai situacijos visiškai neišspręs. Tačiau mūsų didžiuosiuose miestuose klostosi situacija, kai tik kelių gerinimas problemų nesprendžia, tad, kai nėra lėšų ir galimybių daryti abu vienu metu ir greitai, prioritetas turi būti teikiamas VT.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Romas pasiskundė: "Romas rašioma iš didžiosios raidės."
      Romai, prašyčiau nesusireikšminti, čia nebuvo turėtas omeny konkretus Romas (tamsta), o specialiai parašyta "koks (nors) romas" - bendrinis vardas, panašiai, kaip rašyčiau "koks nors jonelis".
      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Stop romo genocydui!
      Fu, kokie judu abudu apgailėtini.
      Kas jus vaikystėje nuskriaudė, kad dabar savo kompleksus bandot kompensuiti patyčiomis.

      Grįžtame.į temą.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą


        Fu, kokie judu abudu apgailėtini.
        Kas jus vaikystėje nuskriaudė, kad dabar savo kompleksus bandot kompensuiti patyčiomis.

        Grįžtame.į temą.
        Mus tai neaišku, kas nuskriaudė. Ant tamstos tai 100% koks radaras užkritęs buvo...

        Comment


          Šiandien buvo atvejis, kai vakarinio piko metu teko važiuoti į/iš centro (po gan ilgo laiko), tai liūdnas vaizdzelys būvo.
          VT sausakimši, žmonės kaip sardinės sugrūsti, langai aprasoję, kad net vizualiai varva nuo jų kondenstas. Aiškiai nėra pajėgumų daugiau žmonių paimti, tai apie kokias VT utopijas galima kalbėti? Tokiu VT, kokį turime Vilniuje, važiuoti yra elementariai savęs negerbti.

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            95.3% vaikų, senolių ir neįgaliųjų džiaugtųsi važiuodami (būdami vežami) automobiliu. Tik radikaliesiems automobilių naikintojams atrodo kad panaikinus automobilius, vaikų, senolių ir neįgaliųjų gyvenimas pagerėtų.
            Žmona du metus vežiojo uošvienę kas savaitę į Santariškes automobiliu į onkologinį. VT būtų košmaras arba liūdna pabaiga. O jeigu tiesiai iš kaimo važiuoti?
            Ir tai - esmė. Sūnus dabar gyvena Santariškėse ir kasdien važiuoja autobusu į darbą (mašina ramiai stovi garaže, kol neuždaužė auto-luditai).

            Comment


              Vėl eilinis bandymas supriešinti. Vienas duoda pavyzdį, kur nuvažiuoja į 5 vietas per dieną, ir sako, kad VT tas neįmanoma/labai ilgai - tai juk ir taip aišku. Kitas veža uošvienę iš Grigiškių į Santariškes, ir irgi bando sakyti, kad tik automobiliu. Taigi niekas dėl to ir nesiginčija - yra situacijų, kai automobilis nepakeičiamas.

              Šioje temoje labiau kalba eina apie tokius, kurie kasdien vaikus vežioja į mokyklas ir būrelius, kai tie vaikai laisvai galėtų pasinaudoti VT.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Mus tai neaišku, kas nuskriaudė. Ant tamstos tai 100% koks radaras užkritęs buvo...
                Nors ne man adresuota bet šitas bendravimo stiliukas tai toks... nekoks.

                Comment


                  Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                  Nors ne man adresuota bet šitas bendravimo stiliukas tai toks... nekoks.
                  Kaišioti kažkokias menamas vaikystės traumas irgi nėra labai aukštas lygis. Taip kad 1:1.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą
                    Apskritai, manau mažai kas mano, kad automobiliai yra visiškas blogis. Automobilis yra patogi, nepriklausoma, ir - artimoje ateityje - tiesioginės taršos kietosiomis dalelėmis nesukurianti transporto priemonė, kuria galima važiuoti ir į darbą, ir į parduotuvę, ir į kiną.
                    Iš esmės viskam labai pritariu, bet šitoje vietoje likau nesupratęs. Čia kas turima galvoje, kad artimoje ateityje neliks dylančių guminių padangų? Nes tai yra vienas pagrindinių taršos kietosiomis dalelėmis šaltinių, kurio, pvz., elektromobilių plitimas niekaip neveikia.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Vėl eilinis bandymas supriešinti. Vienas duoda pavyzdį, kur nuvažiuoja į 5 vietas per dieną, ir sako, kad VT tas neįmanoma/labai ilgai - tai juk ir taip aišku. Kitas veža uošvienę iš Grigiškių į Santariškes, ir irgi bando sakyti, kad tik automobiliu. Taigi niekas dėl to ir nesiginčija - yra situacijų, kai automobilis nepakeičiamas.

                      Šioje temoje labiau kalba eina apie tokius, kurie kasdien vaikus vežioja į mokyklas ir būrelius, kai tie vaikai laisvai galėtų pasinaudoti VT.
                      Tai Jūs ten ir iššipešiokite, nuleiskite testosterono antplūdžius tame Vilniaus burbule, užsisodinkite gatves ir kiemus bulvėmis, neliks kamščių savaitgaliais iš miesto Nes kaip matau tema apsiriboja tik Vilniaus pavyzdžiu, tai gal ir prie temos pavadinimo tai pridėkite. Neklaidinsite likusių lankytojų, nebeliks nei bandymų, nei supriešinimo.

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        Tai Jūs ten ir iššipešiokite, nuleiskite testosterono antplūdžius tame Vilniaus burbule, užsisodinkite gatves ir kiemus bulvėmis, neliks kamščių savaitgaliais iš miesto Nes kaip matau tema apsiriboja tik Vilniaus pavyzdžiu, tai gal ir prie temos pavadinimo tai pridėkite. Neklaidinsite likusių lankytojų, nebeliks nei bandymų, nei supriešinimo.
                        Negi tikrai yra nesutinkančių kad geras ir patogus VT (kurio Lietuvoje kol kas nėra) yra naudingas visiems?
                        Įskaitant tuos, kurie VT niekada nesinaudos.

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                          Negi tikrai yra nesutinkančių kad geras ir patogus VT (kurio Lietuvoje kol kas nėra) yra naudingas visiems?
                          Įskaitant tuos, kurie VT niekada nesinaudos.
                          Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...
                            Tai net ir skatinantys tinkamą urbanistiką žmonės, pabrežia, kad kaimiškų vietovių nereikia liesti. Reikia kažką daryt su dviem dalykais: suburbizacija ir automobilizacija miestų viduje.
                            Žodžiu, ką daryt, kad atkimšti miestus, ir nesinorėtų vieni kitiems ant kojų važiuoti.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Tai net ir skatinantys tinkamą urbanistiką žmonės, pabrežia, kad kaimiškų vietovių nereikia liesti. Reikia kažką daryt su dviem dalykais: suburbizacija ir automobilizacija miestų viduje.
                              Žodžiu, ką daryt, kad atkimšti miestus, ir nesinorėtų vieni kitiems ant kojų važiuoti.
                              Kaimiškoms vietovėms taip pat reikalingas VT. Tiek jas ir reikia liesti.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Niekados nebuvau ir nesu prieš VT, ir jei tik tuo metu man jis tinka ir naudojuosi. Tiesiog kai, bet kuriam diskusijos dalyviui ne iš Lietuvos kelių didmiesčių yra radikaliai aiškinama, kad tu toks ir anoks, nes važiuoji automobiliu. Diskusija tampa keista ir supriešinanti... tiesiog...
                                Nežinau, gal kažkaip nevisiškai teisingai išsireiškiau ar ne taip tiesiog priėmei, bet bent nuo savęs noriu pasakyti, kad nuolatinis važinėjimasis automobiliu po miestą pas mus yra visiškai normalus ir suprantamas dalykas ir joks ne radikalumas/automaroziškumas. Radikalumu, užsispyrėlišku automaroziškumu laikau nuomonės laikymąsi, kad toks status quo (t. y., automobilis daugeliu atveju – patogiausia, racionaliausia transporto priemonė) yra gerai, nepaisant visų įrodymų, kaip nuo to kenčia aplinkos (pirmiausia – miestų) kokybė, kaip neracionaliai ištaškomas biudžetas, ieškant vis brangesnių ir vis neefektyvesnių sprendimų trumpinti pagrinde vienos rūšies transporto kelionių laiką. Pažįstu daug žmonių, kurie iš automobilio išlenda kažkur eidami tik iki laiptinės, parduotuvės ar darbovietės durų, bet, ilgiau padiskutavus, dažnas sutinka, kad čia nėra gerai dėl daugelio priežasčių, bet pas mus tiesiog viskas sistemingai daroma, kad automobilis būtų patogiausia. Na, o kai automobilis būna patogus daugeliui situacijui daug metų daugeliui žmonių, tai ilgainiui turime įpročius, kur automobilis tampa tuo įrankiu, su kuriuo bandai padaryti absoliučiai viską (t. y., važiuoti visada ir visur automobiliu). Taip kad nenustembu pamatęs, kaip žmonės suka ratus po Akropolio parkingą, kad išliptų 50 metrų arčiau įėjimo, ar kad važiuoja 200 metrų iki parduotuvės ir pan.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Užmiestyje gyvenantys sakys, kad už viską susimoka ir dar plius su akcizais biudžetą pildo
                                  T.y. meluos.
                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  1. iš kur žinot, kad sąlygos suprastės, jei pvz. 2/3 vairuotojų iš 2 juostų susikels į vieną juostą be kamščių? Tik pagalvokit - išnyks antraeilininkai, nebereiks manevruot tarp eilių, o darželinukams nereiks minti 10km dviračiu...
                                  2. Žinau, kad problema yra, žinau, kad ją įmanoma išspręsti, bet kol man ji neaktuali, tol atsikniskit, o kai bus aktuali, tai sprendimams ieškoti reikės pernelyg daug laiko ir per 5 metus ji vėl nebebus aktuali, todėl irgi atsikniskit
                                  1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
                                  2. tai Šimašius sprendė ne per 5 metus. Nuo 2011 metų stato darželį perkunkiemyje. Kolkas egzistuoja tik brėžiniuose. Bent jau konkurso nugalėtoją išrinko. Tas pats su pradine mokykla. O kokioje Švedijoje tai toks perkūnkiemis tieisog negautų leidimų statyti namus kol nebūtų pakankamai viešos infrasturktūros tinkamu atstumu.
                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Visas gatves, kurias remontavo nemačiau nieko, kad padarytų kažką panašaus, jokių kliūčių nesustatė, gatvių nuo tranzito neuždarė (visą Vilniaus senamiestį kiauriai ir toliau galima pravažiuoti), net greičio ribojimų ir radarų nesustatė. Užliejo nauja lygų asfaltą ir vadina čia sąlygų bloginimą...
                                  Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  automobiliai iš miestų niekur nedings, reikia gerinti sąlygas ir jiems,
                                  Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Nei vienas vaikas, nėščia bobutė nei proto neįgalusis dėl to nenukentėjo.
                                  tai jūs net nesuvokiate kas yra tarša?
                                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                  Iš esmės viskam labai pritariu, bet šitoje vietoje likau nesupratęs. Čia kas turima galvoje, kad artimoje ateityje neliks dylančių guminių padangų? Nes tai yra vienas pagrindinių taršos kietosiomis dalelėmis šaltinių, kurio, pvz., elektromobilių plitimas niekaip neveikia.
                                  Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    1. Tai nesvarbu bus tie kamščiai ar ne, jeigu bent centimetras važiuojamosios dalies tenka ne automobiliams tai jau yra genocidas.
                                    "Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
                                    Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...



                                    Tai kad kol kas bloginimų ir nebuvo, net Narbuto gatvėje nesugebėjo A juostos nutiesti.
                                    Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
                                    "A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.


                                    Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
                                    Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.

                                    Veikia. EV paprastai yra sunkesni dėl baterijų svorio. Sunkesnių auto padangos dyla labiau, todėl išmetama daugiau taršos.
                                    Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      "Genocidas" bus , kai asmeniniam automobiliui įsigyti bus reikalingas leidimas, o metinis automobilio mokestis sieks bent 1/2 VDU.
                                      Bet kai LR keliasdešimt eurų taršos mokestis vaidenasi kaip bolševikų revoliucija, tai ką aš žinau...




                                      Tai kur gi visi tie "darnistai"?? Beveik visi buvo tikri, kad ties iki pat "Panoramos". Bet progresyvistų "dievaičiai" nusprendė kitaip.
                                      "A" juostą galima brėžti nors ir dabar - vietos pilna.




                                      Kai Regitra neberegistruos automobilių su žemesniu nei EUR 5, tuomet gal kažkas keisis.



                                      Bet EV-mobiliams gi dar reikia ir kelių? Ai, pala...
                                      Leidimas reikalingas ir dabar (bent jau kad registruoti, įsigyti ir laikyti garaže gal ir nereikia). O autombilio mokesčio kolkas nėra iš vis jokio.

                                      Aš dar projekto metu koneveikiau VMS, kad dėl kažkokio 3 cm išsikišusio privataus sklypo nesugebėjimo paimti, nepadarė VT juostos ten, kur jos labiausiai reikia (prieš nusukimą į žvėryną). Visiškai sutikčiau jeigu A juosta būtų nupišta vietoj pirmos automobilių juostos.

                                      EURO5 yra jau 14 metų senumo automobilis.



                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Va toks scenarijus yra iš viso nesvarstytinas. Automobiliai iš miesto dings arba pačių noru arba kai sukelsime taršą tiek kad gyvenimo kokybės sumažėjimas tiesiog neleis jų išlaikyti.
                                        Automobiliai nedings, nes teks Vilniui svečius su automobiliais priimti arba tvorą tvertis

                                        Tikimasi, kad tai leis sustabdyti nuo pandemijos tebesitęsiančia tarpmiestinių reisų ir maršrutų mažėjimo problemą. LTSA duomenimis, nuo 2022 sausio 1 d. iki šios dienos reisų skaičius susitraukė 33 proc., maršrutų sumažėjo 28 procentais. Šiemet iš keleivių vežimo rinkos pasitraukė 5 įmonės, palikdamos joje veikti 28 įmones.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ekimo-95078219

                                        Comment


                                          Svečius reikėtu apmokestinti už įvažiavimą taip bent dalinai padengiant padaromą žalą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X