Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Pirmiausiai reikėtų panaikinti lengvatas automobilių parkavimui, tarkim sovietiniuose kvartaluose parkavimas miesto zemeje isvis nemokamas, ko pasekoje visi kiemai pergrusti automobiliais. Parkavimas paciose brangiausiose centro zonose turint buta centre isvis dempinguojamas. Imamas simbolinis 35 eur per metus mokestis.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąPasiskaitykite darnaus judumo planus, kuriuos įsipareigojo įgyvendinti daug Lietuvos savivaldybių. Kaip čia dabar, lyg susitarusios, savivaldybės tą Šiaurės Korėją idealizuoja?
Kai gerb. kolegos argumentai apsiriboja vien raginimais kažką drausti ir vien bloginti gyvenimą siekiant kažką išbuožinti, tai tokiu represijų keliu greit nuleliautume į vieną šalį kazkur Korėjos pusiasalyje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDar pirmiau reikėtų žymiai labiau bausti "parkuojančius" ant vejos ar šaligatvių.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Turėtų būti derinami visų grupių interesai.
Kai gerb. kolegos argumentai apsiriboja vien raginimais kažką drausti ir vien bloginti gyvenimą siekiant kažką išbuožinti, tai tokiu represijų keliu greit nuleliautume į vieną šalį kazkur Korėjos pusiasalyje.
Įdomu, iki kokių „ekstremizmų“ ir „komunizmų“ būtų galima prieiti diskutuojant vien citatomis iš galiojančių teisės aktų, vyriausybės ir savivaldybių planų ir panašių dokumentų... Reikės ateityje taip dažniau daryti. Gal padės ir šiaip prie šiokio tokio teisinio išprusimo didinimo bent šio forumo aplinkoje
Yra geras angliškas posakis, manau, tinkantis diskusijose apie darnų judumą ir vairuotojų „priespaudą“, kuriems bet koks jų sąlygų bloginimas yra kažkoks -izmas (komunizmas, fašizmas, darnizmas, ekofašizmas ir pan.): When you’re accustomed to privilege, equality feels like oppression (Kai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda).Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 21:12.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIškreiptos kraugiariškos mintys pas Benkūnską šiaip.
Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Tai čia konkrečiai Klaipėdos darnaus judumo plane rašoma, kad reikia bloginti sąlygas automobiliams ir gerinti sąlygas pėstiesiems, dviračiams ir viešajam transportui. Spėju, kitų savivaldybių DJP rašoma panašiai.
Įdomu, iki kokių „ekstremizmų“ ir „komunizmų“ būtų galima prieiti diskutuojant vien citatomis iš galiojančių teisės aktų, vyriausybės ir savivaldybių planų ir panašių dokumentų... Reikės ateityje taip dažniau daryti. Gal padės ir šiaip prie šiokio tokio teisinio išprusimo didinimo bent šio forumo aplinkoje
Yra geras angliškas posakis, manau, tinkantis diskusijose apie darnų judumą ir vairuotojų „priespaudą“, kuriems bet koks jų sąlygų bloginimas yra kažkoks -izmas (komunizmas, fašizmas, darnizmas, ekofašizmas ir pan.): When you’re accustomed to privilege, equality feels like oppression (Kai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda).Gal tada paprasčiau bus susiprast kaip iš vieno teiginio nueinama iki ekstremizmo ar komunizmo. Prisiklijavimas prie asfalto ar paveikslų niokojimas turbūt ne pats efektyviausias problemų sprendimo būdas?
Gal galima išvardinti mano kaip auto savininko privilegijas? Ko trūksta iki lygybės? Šaligatvio pločio kaip automobilio kelio? Greičio sumažinimo iki dviračio ar pėsčiojo greičio?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
VT dabar veža senelius, studentus, nevairuojančias moteris ir vaikus. Ir neišveža - nėra nei autobusų, nei vairuotojų.
Jei suliptų "darbingi 30-50 m. vyrai/moterys" būtų tragiškas kolapsas.
Vilnius įsivarė save į kampą. VT yra neišvystytas, o mašinos nebetelpa.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVT dabar veža senelius, studentus, nevairuojančias moteris ir vaikus.
Jei suliptų "darbingi 30-50 m. vyrai/moterys" būtų tragiškas kolapsas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa veža ir mane, nors aš priklausau šitiems:
Tik, atsistojus ant viaduko, nesunku pamatyti, kas yra "vidutinis vairuotojas". Ir jei jie persėstų į VT - viskas, krachas. Matematika tokia.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąGal galima išvardinti mano kaip auto savininko privilegijas?
Galimybė daug teršti minimaliai už tai sumokant.
Infrastruktūra dažniausiai kuriama visų pirma atsižvelgiant į vairuotojų poreikius.
Neproporcingas dėmesys automobilių pralaidumui stipriai sumažina kitų judėjimo būdų pralaidumą.
Nemokamas naudojimasis didžiuliais valstybinės žemės plotais (parkingai prie daugiabuičų).
Parkingais prie daugiabučių ir jų plėtra rūpinamasi labiau nei VT stotelėmis prie daugiabučių ir jų plėtra bei dviračių stovais/saugyklomis (pavyzdys – kelių šimtų metrų atstumu prie mano daugiabučių kvartalo nėra nė vieno dviračio stovo, bet parkingui vietų po langais – apstu).
Kaip reikia skaityti forumą, kad nepamatyti n+1 priežasčių, kaip Lietuvoje automobilių vairuotojai yra privilegijuojami? Gal surengti kažkokį grandiozinį post'ą iš šios temos 300 puslapių su pavyzdžiais ir tiesiog copy-paste'int kaskart iš naujo iškilus panašiam klausimui?
Šaligatvio pločio kaip automobilio kelio?
Greičio sumažinimo iki dviračio ar pėsčiojo greičio?Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 23:26.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kaip platinant gatves yra „induced demand“, taip jas ir siaurinant - jeigu susiaurini ir kažkokiam momentui kamščiai padidėja, tai po poros savaičių ar mėnesių vėl grįžtama į pusiausvyros būseną - kamščiai atslūgsta nes dalis publikos persėda į kitokio tipo transportą. Tad tokių projektų rezultatą galima vertinti tik gerokai vėliau, o ne kaip pas mus mėgstama tą pačią dieną po atidarymo.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąKai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda[/I][/B]).
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai daug ko trūksta, kas po truputį jau keičiama - pvz., kad įvažose į kiemus automobiliai keistų aukštį, o ne dviračiai ir pėstieji.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai kad ne. Visi turi lygias teises turėti automobilį ir pamiršti viešąjį transportą kaip baisų sapną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš tai siūlau išvos varguoliams uždrausti vairuoti. Vairuoti galėtų tik valdžia, karininkai ir jų šeimos. Šitie ir panašūs dalykao jau yra kai kuriose valstybėse. Ai, dar moterims reiktų uždrausti vairuoti, vyresniems irgi. Taip irgi jau yra padaryta ne vienoje valstybėje.If a lion could speak, we could not understand him.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Nereiktų net teisiškai uždrausti, tereiktų. nustoti finansuoti auutomobilistus iš visuomenės kišenės. Kaip mat daugelis persėstų į VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
VT neveža krovinių, skubių siuntų ar gaisrininkų.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
Comment