Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tie radikalūs pasiūlymai kažkuo primena siekį įvest "svajonių režimą", koks dabar yra Šiaurės Korėjoje.
    Pasiskaitykite darnaus judumo planus, kuriuos įsipareigojo įgyvendinti daug Lietuvos savivaldybių. Kaip čia dabar, lyg susitarusios, savivaldybės tą Šiaurės Korėją idealizuoja? Na, bent jau ant popieriaus...

    Comment


      Pirmiausiai reikėtų panaikinti lengvatas automobilių parkavimui, tarkim sovietiniuose kvartaluose parkavimas miesto zemeje isvis nemokamas, ko pasekoje visi kiemai pergrusti automobiliais. Parkavimas paciose brangiausiose centro zonose turint buta centre isvis dempinguojamas. Imamas simbolinis 35 eur per metus mokestis.

      Comment


        Dar pirmiau reikėtų žymiai labiau bausti "parkuojančius" ant vejos ar šaligatvių.

        Comment


          Parašė 1252 Rodyti pranešimą
          Pasiskaitykite darnaus judumo planus, kuriuos įsipareigojo įgyvendinti daug Lietuvos savivaldybių. Kaip čia dabar, lyg susitarusios, savivaldybės tą Šiaurės Korėją idealizuoja?
          Turėtų būti derinami visų grupių interesai.
          Kai gerb. kolegos argumentai apsiriboja vien raginimais kažką drausti ir vien bloginti gyvenimą siekiant kažką išbuožinti, tai tokiu represijų keliu greit nuleliautume į vieną šalį kazkur Korėjos pusiasalyje.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Dar pirmiau reikėtų žymiai labiau bausti "parkuojančius" ant vejos ar šaligatvių.
            Sumažėjus automobilių skaičiui šitie tiesiog statytųsi normaliai

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Turėtų būti derinami visų grupių interesai.
              Kai gerb. kolegos argumentai apsiriboja vien raginimais kažką drausti ir vien bloginti gyvenimą siekiant kažką išbuožinti, tai tokiu represijų keliu greit nuleliautume į vieną šalį kazkur Korėjos pusiasalyje.
              Tai čia konkrečiai Klaipėdos darnaus judumo plane rašoma, kad reikia bloginti sąlygas automobiliams ir gerinti sąlygas pėstiesiems, dviračiams ir viešajam transportui. Spėju, kitų savivaldybių DJP rašoma panašiai.

              Įdomu, iki kokių „ekstremizmų“ ir „komunizmų“ būtų galima prieiti diskutuojant vien citatomis iš galiojančių teisės aktų, vyriausybės ir savivaldybių planų ir panašių dokumentų... Reikės ateityje taip dažniau daryti. Gal padės ir šiaip prie šiokio tokio teisinio išprusimo didinimo bent šio forumo aplinkoje

              Yra geras angliškas posakis, manau, tinkantis diskusijose apie darnų judumą ir vairuotojų „priespaudą“, kuriems bet koks jų sąlygų bloginimas yra kažkoks -izmas (komunizmas, fašizmas, darnizmas, ekofašizmas ir pan.): When you’re accustomed to privilege, equality feels like oppression (Kai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda).
              Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 21:12.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Iškreiptos kraugiariškos mintys pas Benkūnską šiaip.
                Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
                Lyg ir ne pilnatis. O negalvojai apie VT sistemos gerinimą?
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                  Tai čia konkrečiai Klaipėdos darnaus judumo plane rašoma, kad reikia bloginti sąlygas automobiliams ir gerinti sąlygas pėstiesiems, dviračiams ir viešajam transportui. Spėju, kitų savivaldybių DJP rašoma panašiai.

                  Įdomu, iki kokių „ekstremizmų“ ir „komunizmų“ būtų galima prieiti diskutuojant vien citatomis iš galiojančių teisės aktų, vyriausybės ir savivaldybių planų ir panašių dokumentų... Reikės ateityje taip dažniau daryti. Gal padės ir šiaip prie šiokio tokio teisinio išprusimo didinimo bent šio forumo aplinkoje

                  Yra geras angliškas posakis, manau, tinkantis diskusijose apie darnų judumą ir vairuotojų „priespaudą“, kuriems bet koks jų sąlygų bloginimas yra kažkoks -izmas (komunizmas, fašizmas, darnizmas, ekofašizmas ir pan.): When you’re accustomed to privilege, equality feels like oppression (Kai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda).
                  Plikas sakinys ir žodis - bloginti tėra tik sausa eilutė dokumente. Viską apsprendžia tolimesni veiksmai su juo. Kaip pvz. didžiųjų valstybių esminis tikslas - dominavimas pasaulyje. Tik vienos to siekia per minkštąją galią (JAV, dabar ir Kinija), o mūsų žinoma kaimynė patys suprantate kaip... Kuris variantas priimtinesnis spręskite pagal save Gal tada paprasčiau bus susiprast kaip iš vieno teiginio nueinama iki ekstremizmo ar komunizmo. Prisiklijavimas prie asfalto ar paveikslų niokojimas turbūt ne pats efektyviausias problemų sprendimo būdas?
                  Gal galima išvardinti mano kaip auto savininko privilegijas? Ko trūksta iki lygybės? Šaligatvio pločio kaip automobilio kelio? Greičio sumažinimo iki dviračio ar pėsčiojo greičio?

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
                    Esminis pastebėjimas - savivaldybės organizuojamas VT retina grafiką, nes neturi vairuotojų

                    VT dabar veža senelius, studentus, nevairuojančias moteris ir vaikus. Ir neišveža - nėra nei autobusų, nei vairuotojų.
                    Jei suliptų "darbingi 30-50 m. vyrai/moterys" būtų tragiškas kolapsas.

                    Vilnius įsivarė save į kampą. VT yra neišvystytas, o mašinos nebetelpa.

                    Comment


                      Tai daug ko trūksta, kas po truputį jau keičiama - pvz., kad įvažose į kiemus automobiliai keistų aukštį, o ne dviračiai ir pėstieji.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        VT dabar veža senelius, studentus, nevairuojančias moteris ir vaikus.
                        Na veža ir mane, nors aš priklausau šitiems:
                        Jei suliptų "darbingi 30-50 m. vyrai/moterys" būtų tragiškas kolapsas.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Na veža ir mane, nors aš priklausau šitiems:

                          Tai viskas gerai. Šaunu, kad veža, šaunu, kad renkatės VT.

                          Tik, atsistojus ant viaduko, nesunku pamatyti, kas yra "vidutinis vairuotojas". Ir jei jie persėstų į VT - viskas, krachas. Matematika tokia.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                            Gal galima išvardinti mano kaip auto savininko privilegijas?
                            Neproporcingai didelis infrastruktūros finansavimas iš biudžeto, atimantis teisę į mažiau taršius bei greitesnius būdus pasiekti kelionių tikslus.

                            Galimybė daug teršti minimaliai už tai sumokant.

                            Infrastruktūra dažniausiai kuriama visų pirma atsižvelgiant į vairuotojų poreikius.

                            Neproporcingas dėmesys automobilių pralaidumui stipriai sumažina kitų judėjimo būdų pralaidumą.

                            Nemokamas naudojimasis didžiuliais valstybinės žemės plotais (parkingai prie daugiabuičų).

                            Parkingais prie daugiabučių ir jų plėtra rūpinamasi labiau nei VT stotelėmis prie daugiabučių ir jų plėtra bei dviračių stovais/saugyklomis (pavyzdys – kelių šimtų metrų atstumu prie mano daugiabučių kvartalo nėra nė vieno dviračio stovo, bet parkingui vietų po langais – apstu).

                            Kaip reikia skaityti forumą, kad nepamatyti n+1 priežasčių, kaip Lietuvoje automobilių vairuotojai yra privilegijuojami? Gal surengti kažkokį grandiozinį post'ą iš šios temos 300 puslapių su pavyzdžiais ir tiesiog copy-paste'int kaskart iš naujo iškilus panašiam klausimui?

                            Šaligatvio pločio kaip automobilio kelio?
                            Kai kur – taip. Kitur praverstų tiesiog pėsčiųjų ir dviračių takas(-i), kurio trajektorija būtų tokia pati patogi kaip automobilių kelio. Tačiau mieste tokių takų reikėtų ne tik prie automobilių kelių, bet ir atskirų tam, kad būtų išvengta automobilių taršos (triukšmo, oro), kurios patys automobilių vairuotojai iš dalies išvengia sėdėdami kabinose.

                            Greičio sumažinimo iki dviračio ar pėsčiojo greičio?
                            Gyvenamosiose zonose bei dviračių gatvėse – taip.
                            Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 23:26.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Kaip platinant gatves yra „induced demand“, taip jas ir siaurinant - jeigu susiaurini ir kažkokiam momentui kamščiai padidėja, tai po poros savaičių ar mėnesių vėl grįžtama į pusiausvyros būseną - kamščiai atslūgsta nes dalis publikos persėda į kitokio tipo transportą. Tad tokių projektų rezultatą galima vertinti tik gerokai vėliau, o ne kaip pas mus mėgstama tą pačią dieną po atidarymo.
                              kažkaip nepastebėjau kad darant gatvių/viadukų rekonstrukcijas, atsiradę kamščiai po mėnesio dingtų. Kamščiai sumažėja nebent dėka to, kad dalis vairuotojų randa aplinkinius maršrutus (ten didindami kamščius).

                              -

                              Comment


                                Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                                Kai esi pripratęs prie privilegijų, lygybė atrodo kaip priespauda[/I][/B]).
                                Tai kad ne. Visi turi lygias teises turėti automobilį ir pamiršti viešąjį transportą kaip baisų sapną.

                                -

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Tai daug ko trūksta, kas po truputį jau keičiama - pvz., kad įvažose į kiemus automobiliai keistų aukštį, o ne dviračiai ir pėstieji.
                                  tai čia ne kažkokia vairuotojų privilegija, o projektuotojų bukumas.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Tai kad ne. Visi turi lygias teises turėti automobilį ir pamiršti viešąjį transportą kaip baisų sapną.
                                    Apie pusantro tūkstančio eurų per metus tikrai neskamba kaip lygios teisės.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Aš tai siūlau išvos varguoliams uždrausti vairuoti. Vairuoti galėtų tik valdžia, karininkai ir jų šeimos. Šitie ir panašūs dalykao jau yra kai kuriose valstybėse. Ai, dar moterims reiktų uždrausti vairuoti, vyresniems irgi. Taip irgi jau yra padaryta ne vienoje valstybėje.
                                      Nereiktų net teisiškai uždrausti, tereiktų. nustoti finansuoti auutomobilistus iš visuomenės kišenės. Kaip mat daugelis persėstų į VT.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Nereiktų net teisiškai uždrausti, tereiktų. nustoti finansuoti auutomobilistus iš visuomenės kišenės. Kaip mat daugelis persėstų į VT.
                                        VT neveža krovinių, skubių siuntų ar gaisrininkų.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          VT neveža krovinių, skubių siuntų ar gaisrininkų.
                                          Tai dėl gaisrininkų viskas tvarkoje, manau kad visuomenė be problemų padengtų jų kaštus. Skubių siuntų ir krovinių vežėjai gali susimokėti patys.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X