Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
-
Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMažiau jūs kreipkite dėmesį į tą "urbanistą", jam ir Narbuto viadukas gi buvo blogai.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiaurinė gatvė nereikalinga privačiam transportui - tai gal pasvarstome apie pirmą VT/dviračių/alternatyvaus transporto arteriją.
Tas pats vyksta, tik sparčiau, labiau apgalvotai ir su geresniu finansavimu ir Vakarų bei Šiaurės Europos miestuose.
TIkrai taip nera kad vakaru europa staiga nustojo daryt naujas gatves ir stampuoja vien dvirtakius. Is fantastikos srities kazkas jau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Vakar valandą važinėjau po pietų. Sutikau studentą su miesto dviračiu Pašiluose, sportininką vidutinio amžiaus Fabuose, tvarkingai apsirengusį pensininką su tašėm Viršuluose. Vakar pats tik antrą kart gyvenime išlindau esant sniegui ir daug kur aplediję. Išvada: klimatas tinkamas visom amžiaus grupėm. Kaip čia bus Kopenhaga, jei tik dabar pradėti tiesti ir valyti dvirtakiai?
Esu žiemą numynęs ne vieną tūkstantį kilometrų. Įskaitant ir prie -20c. Bet nesakyčiau, kad vidutiniam piliečiui mūsų klimatas tinkamas važinėt į darbą kiaurus metus. Nesvarbu dvirtakiai valomi ar ne.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTIkrai taip nera kad vakaru europa staiga nustojo daryt naujas gatves ir stampuoja vien dvirtakius. Is fantastikos srities kazkas jau.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dažniausiai ta fantastika būna "nuvažiavau į XYZ miestą, studentaudamas pamačiau milijoninio miesto senamiestį, reikia mano miegamajam rajone Vilniuje irgi daryti taip pat".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, nuvažiuoja į Amsterdamo centrą ir galvoja, kad visi tik su dviračiais važinėja ar pėsčiomis vaikšto, o kad keli km nuo centro visur po miestą eina tikrų tikriausi 8 juostų greitkeliai, prieš kuriuos šiaurinė gatvė atrodo kaip eilinė siaura vidinė kvartalo gatvelė, to aišku nesužino.
Comment
-
Stovėjimas kamščiuose piko metu yra kiekvieno pasirinkimas. Viešasis beje piko metu gana pakankamai ir taip apkrautas. Kamščiai yra trumpalaikė bėda, o rajonų kiemai nukrauti belekaip numestais automobiliais pastoviai. Aš priešingai - skatinčiau važinėjimą viešuoju savaitgaliais ir vakarais centro kryptimi, kad žmonės juo naudotųsi laisvalaikiui ir keliaujant į renginius. Taip gal viešasis ir taps gyvenimo būdo dalimi ir pirmu žingsniu automobilio atsisakymui. O kuriems jis būtinas išvykai į kaimą ar prie jūros, reiktų sudaryti sąlygas saugiai laikyti ir kur tolėliau nuo namų, bet kur būtų garantuota tvarkinga vieta.
Comment
-
Jau ne kartą kartojau ir dar kartą pakartosiu, kad spūstys neišnyks niekada. Tai elementarus paklausos-pasiūlos klausimas. Vos paplatinus gatves ar dalį persodinus į viešąjį transportą, atsilaisvinusią vietą užims nauji automobiliai. Tad nuo kamščių negelbės nei vienas, nei kitas, jie bus tokie, kokius pasirengę iškęsti vairuotojai. Šią tendenciją pasaulyje jau senai pastebėjo ir išnagrinėjo, ta tema straipsnis: "WHAT'S UP WITH THAT: BUILDING BIGGER ROADS ACTUALLY MAKES TRAFFIC WORSE" https://www.wired.com/2014/06/wuwt-t...il_onsiteshare
Bet užtat, kaip nekeista pastebimą efektą duoda ekonominės priemonės, kaip įvažiavimo apmokestinimas, nes žmonės ima skaičiuotis ir daryti mažiau neplanuotų kelionių.
Lygiai tas pats galioja ir parkavimo vietoms.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 07:10.
- 7 patinka
Comment
-
Atsimenu per debatus visi peike statyk ir vaziuok aiksteliu vietas, mat jos turetu buti prie miesto ivaziavimu. Nei dabartiniu nei siulomu atveju jos tikrai neveiks pagal savo paskirti. Joks durnius nepalikines masinos dar kazkur prie Perkunkiemio kad paskui valanda su autobusu baladotis iki centro. Tai tikrai butu kvaila. Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu. Bet taip tikrai nebus nei prie vieno ivaziavimo i Vilniu. Visu antra kiek zmoniu galetu palikti masinas vienoje aiksteleje, pvz 40? Tai nieko nepakeistu kamsciu prasme. Kazkoks pazaidimas uz biudzeto pinigus.
Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai Lietuvoje ir yra pigu. Kitaip aš tikrai nesipirkčiau naujos mašinos savaitgalio pasivažinėjimui į kavinę arba į pažintinį taką vasarą. Mašinos turėjimą reikia apmokestinti. Tai padaryti yra be galo lengva ir būtų nušauti keli zuikiai vienu šūviu: surinkta pinigų į biudžetą, kuriuos aš esu pasirengęs pradėti mokėti kad ir nuo rytojaus. Ir apvalytos gatvės nuo dūmijančių kregždžių ir Passatų. Na ir kiemai atsilaisvintų nuo laužų.
Valdžia šitų lengvai surenkamų ir administruojamų pinigų kažkodėl pasiimti nenori.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
Comment