Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lygiai taip pat negalima ignoruoti, kad moderni urbanistika dažniausiai šneka kaip keisti esamus pilnai išpildytus miestus. O ne pusiau sutvarkytą, pusiau palopytą sistemą kaip Vilniuje.
    Nežinau, kodėl taip manote. Nėra specializuotos urbanistikos tokiems miestams kaip Vilnius. Tai būtų tas pats kaip sakyti, kad medicina tinkama tik sveikiems žmonėms, o demokratija tinka tik demokratinėms visuomenės. Urbanistika juk siūlo problemų sprendimo kelius, o ne jau gero pagerinimus.
    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

    Comment


      Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Mažiau jūs kreipkite dėmesį į tą "urbanistą", jam ir Narbuto viadukas gi buvo blogai.
        Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.
        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

          Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
          Koks dar dviračių judėjimas? Pasižiūrėk pro langą ir suskaičiuok kiek tų dviračių važiuoja dabar? Čia ne Kopenhaga ar Amsterdamas ir net ne Klaipėda. Čia Vilnius. Čia kalnai ir žiemos būna. Toks pinigų kišimas į dvirtakius yra dar blogesnis nei į asfaltą.
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

            Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.
            Kokiame pasaulio mieste tų specialistų ir mokslininkų projektai yra įgyvendinti?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Šiaurinė gatvė nereikalinga privačiam transportui - tai gal pasvarstome apie pirmą VT/dviračių/alternatyvaus transporto arteriją.
              Tas pats vyksta, tik sparčiau, labiau apgalvotai ir su geresniu finansavimu ir Vakarų bei Šiaurės Europos miestuose.
              As manau cia jau puolat i krastutinumus. Uztenka paziuret i zemelapi ir matosi kaip ji nukraus trafika nuo dalies Ukmerges, Buivydiskiu g. ir sumlkiu rajonu gatveliu. Daryti vien dvirtaki butu neprotinga, nes salia is tikruju galetu buti vien miskas. Dabar padarius nauja gatve su VT salia tikrai manau atsiranda gera erdve smulkiajam verslui. Vienintelis dalykas kad reikia priziureti statybu leidimus.
              TIkrai taip nera kad vakaru europa staiga nustojo daryt naujas gatves ir stampuoja vien dvirtakius. Is fantastikos srities kazkas jau.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Vakar valandą važinėjau po pietų. Sutikau studentą su miesto dviračiu Pašiluose, sportininką vidutinio amžiaus Fabuose, tvarkingai apsirengusį pensininką su tašėm Viršuluose. Vakar pats tik antrą kart gyvenime išlindau esant sniegui ir daug kur aplediję. Išvada: klimatas tinkamas visom amžiaus grupėm. Kaip čia bus Kopenhaga, jei tik dabar pradėti tiesti ir valyti dvirtakiai?
                Vakar kaip žiemai buvo gan šilta, sausa, nevėjuota ir jau senai nebuvo rimtesnių kritulių dėl ko +/- pravažiuojama. Be to, popietė yra šilčiausias metas. Net ir tokiu oru kaip vakar piko metu, 7:30 ir 17:30, būtų gerokai mažiau jauku važiuoti. Ir apledėjimas buvo mizeris palyginus su tuo kas buvo pvz antradienį iš ryto.

                Esu žiemą numynęs ne vieną tūkstantį kilometrų. Įskaitant ir prie -20c. Bet nesakyčiau, kad vidutiniam piliečiui mūsų klimatas tinkamas važinėt į darbą kiaurus metus. Nesvarbu dvirtakiai valomi ar ne.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  TIkrai taip nera kad vakaru europa staiga nustojo daryt naujas gatves ir stampuoja vien dvirtakius. Is fantastikos srities kazkas jau.
                  Dažniausiai ta fantastika būna "nuvažiavau į XYZ miestą, studentaudamas pamačiau milijoninio miesto senamiestį, reikia mano miegamajam rajone Vilniuje irgi daryti taip pat".

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Dažniausiai ta fantastika būna "nuvažiavau į XYZ miestą, studentaudamas pamačiau milijoninio miesto senamiestį, reikia mano miegamajam rajone Vilniuje irgi daryti taip pat".
                    Geras pastebėjimas, nuvažiuoja į Amsterdamo centrą ir galvoja, kad visi tik su dviračiais važinėja ar pėsčiomis vaikšto, o kad keli km nuo centro visur po miestą eina tikrų tikriausi 8 juostų greitkeliai, prieš kuriuos šiaurinė gatvė atrodo kaip eilinė siaura vidinė kvartalo gatvelė, to aišku nesužino.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Geras pastebėjimas, nuvažiuoja į Amsterdamo centrą ir galvoja, kad visi tik su dviračiais važinėja ar pėsčiomis vaikšto, o kad keli km nuo centro visur po miestą eina tikrų tikriausi 8 juostų greitkeliai, prieš kuriuos šiaurinė gatvė atrodo kaip eilinė siaura vidinė kvartalo gatvelė, to aišku nesužino.
                      Būtent. Pvz N kartų buvau Berlyne kai tik pavaikštau centrine dalimi, aplankau turistines vietas, pavažiuoju metro porą stotelių ir tiek. Šiemet buvo proga ilgiau pabūt, pačiam pavairuot su mašina po Berlyną ir dar su dviračiu apmint apylinkes, išlendant ir už A10 žiedo. Sakykim... gerokai praplėčiau savo įsivaizdavimą apie miestą.

                      Comment


                        Stovėjimas kamščiuose piko metu yra kiekvieno pasirinkimas. Viešasis beje piko metu gana pakankamai ir taip apkrautas. Kamščiai yra trumpalaikė bėda, o rajonų kiemai nukrauti belekaip numestais automobiliais pastoviai. Aš priešingai - skatinčiau važinėjimą viešuoju savaitgaliais ir vakarais centro kryptimi, kad žmonės juo naudotųsi laisvalaikiui ir keliaujant į renginius. Taip gal viešasis ir taps gyvenimo būdo dalimi ir pirmu žingsniu automobilio atsisakymui. O kuriems jis būtinas išvykai į kaimą ar prie jūros, reiktų sudaryti sąlygas saugiai laikyti ir kur tolėliau nuo namų, bet kur būtų garantuota tvarkinga vieta.

                        Comment


                          Jau ne kartą kartojau ir dar kartą pakartosiu, kad spūstys neišnyks niekada. Tai elementarus paklausos-pasiūlos klausimas. Vos paplatinus gatves ar dalį persodinus į viešąjį transportą, atsilaisvinusią vietą užims nauji automobiliai. Tad nuo kamščių negelbės nei vienas, nei kitas, jie bus tokie, kokius pasirengę iškęsti vairuotojai. Šią tendenciją pasaulyje jau senai pastebėjo ir išnagrinėjo, ta tema straipsnis: "WHAT'S UP WITH THAT: BUILDING BIGGER ROADS ACTUALLY MAKES TRAFFIC WORSE" https://www.wired.com/2014/06/wuwt-t...il_onsiteshare
                          Bet užtat, kaip nekeista pastebimą efektą duoda ekonominės priemonės, kaip įvažiavimo apmokestinimas, nes žmonės ima skaičiuotis ir daryti mažiau neplanuotų kelionių.
                          Lygiai tas pats galioja ir parkavimo vietoms.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 07:10.

                          Comment


                            Atsimenu per debatus visi peike statyk ir vaziuok aiksteliu vietas, mat jos turetu buti prie miesto ivaziavimu. Nei dabartiniu nei siulomu atveju jos tikrai neveiks pagal savo paskirti. Joks durnius nepalikines masinos dar kazkur prie Perkunkiemio kad paskui valanda su autobusu baladotis iki centro. Tai tikrai butu kvaila. Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu. Bet taip tikrai nebus nei prie vieno ivaziavimo i Vilniu. Visu antra kiek zmoniu galetu palikti masinas vienoje aiksteleje, pvz 40? Tai nieko nepakeistu kamsciu prasme. Kazkoks pazaidimas uz biudzeto pinigus.

                            Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.
                              Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tai Lietuvoje ir yra pigu. Kitaip aš tikrai nesipirkčiau naujos mašinos savaitgalio pasivažinėjimui į kavinę arba į pažintinį taką vasarą. Mašinos turėjimą reikia apmokestinti. Tai padaryti yra be galo lengva ir būtų nušauti keli zuikiai vienu šūviu: surinkta pinigų į biudžetą, kuriuos aš esu pasirengęs pradėti mokėti kad ir nuo rytojaus. Ir apvalytos gatvės nuo dūmijančių kregždžių ir Passatų. Na ir kiemai atsilaisvintų nuo laužų.

                                Valdžia šitų lengvai surenkamų ir administruojamų pinigų kažkodėl pasiimti nenori.
                                Vilniuje yra VT ir išsiversti be automobilio dar įmanoma, o ką darytų kaimiečiai, kurie uždirba mažai, bet automobilis yra vienintelis variantas nuvažiuoti iki darbo ar bet kur iš namų?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?
                                  Planai kad nuo balandzio 1 turetu leist, kiek atsimenu. Bet kur bus zonos neaisku, manau kad turetu padaryti daugmaz visur, kitaip nematau prasmes. Vienas normalus zaidejas yra CityBee, tai manau keli is pazadetu keturiu jau po sio sezono pasitrauks, o CityBee turi daugiau sansu islikt gyvam.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu.
                                    Na, mano patirtis rodo, kad važiuojant VT Ukmergės gatve nuo Maximos iki Lazdyno tilto autobusas užtrunka apie 15-17 min (nes yra A juosta). ir kelionė iki sustojimo ir nuo sustojimo sumoje 5-7 min. Važiuojant automobiliu tai užtrunka daugiau nei pusvalandį+parkavimo paieška. Žodžiu, kai kur tai veikia.

                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Comment


                                        ^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          ^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?
                                          Taip. Reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X