O kaip ten su ES nurodymais? Nelabai sekiau tų dalykų, bet kokia tikimybė, kad ES užpyks ir duos lazdų Lietuvai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąBikeless in Berlin: Europe’s cycle backlash has begun
Įdomus straipsnis iš POLITICO. Pas mus dviračių kultūra nespėjo labai išvešėti, bet vis tiek įdomu, kaip Berlyne visa tai atsisuko prieš buvusią kairiųjų valdžią ir buvo opozicijos išnaudota laimėti miesto rinkimus
Be to, Berlyne, norint pastatyti dviračių taką, reikia išimti iš gatvės arba eismo, arba parkavimo juostą, kas natūralu kad supykdė nemažai vairuotojų. Kaip ir minima straipsnyje, nepasiteisino ir Friedrichstrasse uždarymas. Taip pat visokie atvejai, kai dėl klimato aktyvistų protesto kilusio kamščio negalėjusiame pravažiuoti greitosios pagalbos automobilyje mirė moteris. Galiausiai, Vokietijoje dešinė labai smarkiai ėmėsi strategijos kategoriškai prieštarauti siūlymams apriboti greitį autobahnuose, įvesti 30 kmh limitą urbanizuotose teritorijose. CDU Berlyne stumia autostrados žiedo (A100) pratęsimą ir taip pat atšaukė bet kokių dviračių takų statybą, jei nuo to nukenčia automobilių eismas. Buvo atšaukti ir jau pradėti statyti projektai, kas yra gan absurdiška ir tipinė Berlyno, kuris ir taip garsėja Vokietijoje savo chaosu ir betvarke, problema.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
toje teritorijoje kur važiuoja kartą per savaitę autobusas gyvena gal 5% Lietuvos gyventojų. 70% gyvena miestuose dar kažkiek priemiesčiuose. Mokesčiai leistų pagerinti tą VT, sumažint išmetamas sumas kelių į laukus tiesimui, gatvių ir parkingų įrengimui. O žmonės galėtų rinktis ar gyventi mieste ir naudotis patogiu VT ar mokėti pinigus už automobilį ir gyventi kaime. Be to galima turėti ekonomišką automobilį už kurį mokesčiai minimalūs. Pvz. Estijos variantu man kainuotų 74EUR per metus, jei gyvenčiau kaime tai tikrai nepriverstų atsisakyti automobilio, o mieste jau pagalvot galima.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar tiki tuo ką rašai? Matau, kad taip. Degalų akcizas irgi tik keliams naudojamas "tikrai nemeluoju" Jau matau kaip kokių Troškūnų gyventojai užremia šluota namų duris ir pėstute iškeliauja gyventi į Kauną, Vilnių Panevėžį. Juk jie gali rinktis kur gyventi
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.
-
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
O taip būtinai pėsčiom, nes važiuot galima tik X7 arba Escalade. Elementarus dyzelinis golfas su 50EUR metiniu mokesčiu (~4EUR/mėn.) tampa neįperkamas.-
- 1 patinka
Comment
-
Teisingai suprantu, estijoje senesni automobiliai apmokestinami mažiau?
Parašė John Rodyti pranešimąO tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
Svarbiausia, kad galima būtų apkaltinti konservatorius.
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąRealiai tas mokestis ir turi būti iškomunikuotas kaip kokybiško VT finansavimas.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
Norint gerinti gyvenamąją aplinką mieste ir didinti Klaipėdos miesto patrauklumą turi būti mažinamas automobilizacijos lygis (bloginamos sąlygos automobiliams) ir gerinamos sąlygos pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui.Įgyvendinus Klaipėdos miesto darnaus judumo viziją, 2030 metais Klaipėdoje dažniausiai būtų
judama darniu transportu, kelionės automobiliu sudarytų tik apie ketvirtį visų kelionių. Modalinis kelionių
pasiskirstymas būtų toks:- viešuoju transportu 35 %;
- pėsčiomis 33 %;
- dviračiu 8 %;
- automobiliu 24 %.
Paskutinis taisė 1252; 2023.11.14, 11:36.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Įgyvendinus Klaipėdos miesto darnaus judumo viziją, 2030 metais Klaipėdoje dažniausiai būtų
judama darniu transportu, kelionės automobiliu sudarytų tik apie ketvirtį visų kelionių. Modalinis kelionių
pasiskirstymas būtų toks:
Jei parengti darnaus judumo planai būtų įgyvendinami, tai pasekmės būtų daug radikalesnės negu, matyt, radikaliausio forumiečio „darnisto“ svajonės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Šiaip tai kelnes juk maunamės tradiciškai, ne per galvą. O mūsų judrumo planai puolami įgyvendinti kažkaip per galvą. Pirma uždraudžiam, o po to kažką darom arba imituojam, nes uždrausti yra žymiai pigiau ar paprasčiau. Matosi, kaip "daugėja" tarpmiestinių, priemiestinių autobusų. P+R aikštelės "dygsta" prie kiekvieno miesto. Tikrai radikali vizija
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąDieve atleisk jam, nes jis nežino ką daro. Ar kažkaip panašiai Prastinant sąlygas automobiliams gaunasi tik prastesnės sąlygos visam miestui - per kamščius, užterštą orą, sugaištą laiką ir t.t.
Kaip platinant gatves yra „induced demand“, taip jas ir siaurinant - jeigu susiaurini ir kažkokiam momentui kamščiai padidėja, tai po poros savaičių ar mėnesių vėl grįžtama į pusiausvyros būseną - kamščiai atslūgsta nes dalis publikos persėda į kitokio tipo transportą. Tad tokių projektų rezultatą galima vertinti tik gerokai vėliau, o ne kaip pas mus mėgstama tą pačią dieną po atidarymo.
Na žinoma bus tokių kurie ir dvi valandas sėdės kamštyje kad tik nereikėtų išlipti iš mašinos, galbūt jiems reiktų kokios nors programos priklausomybių centre.
- 10 patinka
Comment
Comment