Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė felar Rodyti pranešimą

    VMS priskyrė darželį toliau nuo namų vietoj arčiau esančio ar VMS privertė juos apsigyventi su vaikais kur arti nėra darželių?
    Ar sunku paskaityti toliau, kad kartais tėvai sprendžia problemas apsikeisdami darželiais? Žinomais atvejais priskyrė į toliau esančius darželius, nes esantys arti pilni. Nors kartais į tuos artimesnius priskiriami vaikai, kuriems tie kiti tolimi būtų arčiau.

    Net ir tamstos paišomu atveju kai gyvenama laukuose, turėtų nereikėt važiuot „per pusę miesto“, o turėtų užtekti privažiuoti iki artimiausio darželio.

    Comment


      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
      Tarsi ne naujiena kad tėvai vaikus priregistruoja pas močiutes ar tiesiog tetas, kad būtų patogiau (pvz. gyvenantys Vilniaus rajone vaikus registruoja Vilniaus mieste). Tai tiek to patogumo ir buvimo arčiau namų.
      Vilniaus rajone gyvenantys registruoja mieste dėl to, kad rajonas piktybiškai nesteigia pakankamai darželių valstybine kalba.

      Comment


        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
        https://www.facebook.com/vilnius.lt/...rw6qmw5FezK9cl

        Dabar, kai Vilnius oficialiai tapo Europos Žaliąja Sostine (kad ir ką tai reiškia) pati geriausia proga kažką daryti viešai dėl kaimo lygio VT ir jau tarptautinių įsipareigojimų žaliojo vystymosi srityje.
        Svetimos gėdos jausmas matyti Šimašių džiūgaujant, kai tas pats Šimašius žandukus suspaudęs sėdi ir nė murmur nesako dėl Benkunsko siautėjimo. Kur tas žalumas, apie ką mes kalbam?

        Comment


          Atsisakyk automobilio ir "nudvėsk"...
          https://www.delfi.lt/sveikata/sveika...adejo-94729009
          Ir tai tarpmiestinis susisiekimas vadinasi, jau nekalbant apie rajoninius...
          Na viešojo transporto garbintojai-demagogai prašom ant pjedestalo pasireikšti

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Vilniaus rajone gyvenantys registruoja mieste dėl to, kad rajonas piktybiškai nesteigia pakankamai darželių valstybine kalba.
            Gal padėtų darželiai, tačiau kuriose lokacijose? Daugybė žmonių gyvena ten, kur nėra visiškai jokių centrų. Sugalvoju nebent Avižienius, Riešę, Bukiškį. Daugiau turėtų atsirasti darželiai paties miesto pakraščiuose - Balsiuose, Tarandėje, Perkūnkiemyje, Pilaitėje, Kairėnuose.
            Be to, ar apsimoka vežti vaikus į darželį ar pradinę mokyklą kažkur kitur, kai vienu ar kitu atveju žmonės važinėja į miestą? Daug lengviau priregistruoti vaikus pas giminaičius, nes gali tada pabandyti pakliūti į geresnę mokyklą.
            Paskutinis taisė Zefyras; 2023.10.06, 22:43.

            Comment


              Parašė Kecal Rodyti pranešimą

              Svetimos gėdos jausmas matyti Šimašių džiūgaujant, kai tas pats Šimašius žandukus suspaudęs sėdi ir nė murmur nesako dėl Benkunsko siautėjimo. Kur tas žalumas, apie ką mes kalbam?
              Čia toks atvejis kai kažkoks policy change vedamas grynai biurokratiniais sumetimais, tai kas daroma tvarumo linkme yra menkniekis, palyginus su vystymusi, vedamu ekonominių sumetimų. Tvarumo tema per rinkimus buvo nagrinėta tik vienu aspektu - susiaurintos gatvės trukdo (automobilių) eismo pralaidumui.

              Comment


                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                Gal padėtų darželiai, tačiau kuriose lokacijose? Daugybė žmonių gyvena ten, kur nėra visiškai jokių centrų. Sugalvoju nebent Avižienius, Riešę, Bukiškį. Daugiau turėtų atsirasti darželiai paties miesto pakraščiuose - Balsiuose, Tarandėje, Perkūnkiemyje, Pilaitėje, Kairėnuose.
                Balsiuose valstybinis darželis yra, bet vietų trūksta. Pilaitėje irgi tas pats. Šalia Perkūnkaimio yra senų darželių, bet ta pati istorija su vietų trūkumu. O Kairėnai berods jau rajonas su visom iš to išplaukiančiom problemom?

                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                Be to, ar apsimoka vežti vaikus į darželį ar pradinę mokyklą kažkur kitur, kai vienu ar kitu atveju žmonės važinėja į miestą? Daug lengviau priregistruoti vaikus pas giminaičius, nes gali tada pabandyti pakliūti į geresnę mokyklą.
                Šiaip nemaža dalis dirba iš namų ar tokiuose darbuose kur nėra ryte/vakare kasdien važiuojama į/iš darbo. Arba jei ir važiuojama, tai darbas irgi kažkur priemiesčiuose. Iš kaimynų gal kokie 20% kasdien bent vienas važiuoja į centrą.

                Kitas dalykas, net ir važiuojantiems dirbt į centrą, nulis garantijų, kad velnias žino kur nukritęs darželis bus pakeliui.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Balsiuose valstybinis darželis yra, bet vietų trūksta. Pilaitėje irgi tas pats. Šalia Perkūnkaimio yra senų darželių, bet ta pati istorija su vietų trūkumu. O Kairėnai berods jau rajonas su visom iš to išplaukiančiom problemom?
                  Tegul vaikai važinėja mokytis į Vilnių.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                    Reikia palaukti kol šiaip pasikeis kartos, postai čia ne prie ko. Visuomenėje veiksniai dažnai gali būti iliustruojami laikrodžio švytuoklės principu, t.y. procesas juda iš vieno kraštutinumo į kitą. Ir po sovietinio priverstinio kolektyvizavimo dabar mūsų švytuoklė yra priešingoje pusėje, visi nori gyventi savo asmeninėje erdvėje, nekomunikuojant su kitais. Iš ten ir bardakas mūsų kiemuose (nes kiemas yra kolektyvinė erdvė, kurioje dėl to niekas nenori leisti laiko), ir perdėta automobilizacija (žmonės dažnai būna linkę ilgiau stovėti kamštyje, bet savo asmeninėje erdvėje, nei galbūt nuvažiuoti greičiau, bet su kitais). Turi išmirti kartos, kad tai pasikeistų.
                    O postai čia yra labiau pasekmė, o ne priežastis. Pasikeis visuomenė, pasikeis ir užimantys postus.
                    Viešas transportas būtų visai nieko, jei žmonės turėtų elementarų higienos ir viešos erdvės etiketą

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      Viešas transportas būtų visai nieko, jei žmonės turėtų elementarų higienos ir viešos erdvės etiketą
                      Galbūt. Bet to ką parašiau viršuje (apie visuomenės norą gyventi savo individualioje erdvėje) tai iš esmės nekeičia.

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                        Gal padėtų darželiai, tačiau kuriose lokacijose? Daugybė žmonių gyvena ten, kur nėra visiškai jokių centrų. Sugalvoju nebent Avižienius, Riešę, Bukiškį. Daugiau turėtų atsirasti darželiai paties miesto pakraščiuose - Balsiuose, Tarandėje, Perkūnkiemyje, Pilaitėje, Kairėnuose.
                        Be to, ar apsimoka vežti vaikus į darželį ar pradinę mokyklą kažkur kitur, kai vienu ar kitu atveju žmonės važinėja į miestą? Daug lengviau priregistruoti vaikus pas giminaičius, nes gali tada pabandyti pakliūti į geresnę mokyklą.
                        Perkūnkiemyje planuoja darželį. Planuoja jau nuo 2012. Statybos dar neprasidėjo.

                        Comment


                          Virš forumo numylėtinio pakibo tamsūs debesys:

                          Vyriausybės atstovas: už gatvių siaurinimą Vilniuje atsakingas vyr. inžinierius į darbą priimtas neteisėtai, todėl turi būti atleidžiamas


                          Comment


                            Čia panašiai kaip tas santechnikas-stomatologas. Na bet nukvakusiems patinka.
                            -

                            Comment


                              Straipsnyje tik keturis kartus paminima, kad šis gatvių siaurintojas gatvių siaurinimo metu buvo atsakingas už gatvių siaurinimą. Būtų bent penkis, galėtum pagalvoti, kad visai ne priėmimas į darbą čia su juo problema...

                              Comment


                                Būtų baigęs VGTU tai žinotų, kad eismo juostos turi būti bent 5 metrų pločio ir be jokių kalnelių, dviračių juostų ir kitokių ten woke hipster nesąmonių.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                  Būtų baigęs VGTU tai žinotų, kad eismo juostos turi būti bent 5 metrų pločio ir be jokių kalnelių, dviračių juostų ir kitokių ten woke hipster nesąmonių.
                                  Paprasčiausiai pareigybė neatitinka reikalavimų. Nebent ji pavadinta neteisingai. Tuomet pati VMS Administracija klaidingą struktūrą sudariusi. Gal galėtų būti ne vyr. inžinierius, o miesto infrastruktūros tvarkymo naujovių populiarinimo vyr. specialistas?
                                  Jūs gi nenorėtumėte, kad jums širdies operaciją darytų 30-metis teisininkas su nepriekaištinga reputacija? Arba lėktuvą pilotuotų geras policijos inspektorius?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Paprasčiausiai pareigybė neatitinka reikalavimų. Nebent ji pavadinta neteisingai. Tuomet pati VMS Administracija klaidingą struktūrą sudariusi. Gal galėtų būti ne vyr. inžinierius, o miesto infrastruktūros tvarkymo naujovių populiarinimo vyr. specialistas?
                                    Jūs gi nenorėtumėte, kad jums širdies operaciją darytų 30-metis teisininkas su nepriekaištinga reputacija? Arba lėktuvą pilotuotų geras policijos inspektorius?
                                    Kad niekaip nepanašūs palyginimai. Reiktų gal pasikelti kokios ten pareigybės nurodytos tai pozicijai, bet jei kalbėsim tik apie gatvių SiAuRiNiMą, tai jis ten labiau buvo atsakingas už bendrą viziją. Na ir dar daug dalyvavo diskusijose su vietiniais, bent Algirdo g. projekte. Tikrai ne su autocadu brėžinius darė, ar tuo labiau, klojo eksvaldą.

                                    Ir va, turim tokią ironišką situaciją, kai nekvalifikuotas hipsteris stumia moderniausius gatvių projektus miesto istorijoj. Kai pažiūri SuSiAuRiNtą Algirdo g., tai žymiai labiau vakarų Europos vaibas, nei koks ištisai išeksvalduotas Vilniaus/Goštauto mazgas. Tai kyla klausimas, ar tas VGTU proftechninės diplomas turi kokios naudos šiuo atveju.

                                    Comment


                                      Esmė ta, kad biurokratija veikia pagal taisykles. Jei taisyklės ne(be)tinka - reikia keisti taisykles. Kai taisyklės lankstomos pagal aplinkybes/personas/patepimus, tada gaunasi rytietiško stiliaus valdymo sistema. Su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Geras kniazius gali labai efektyviai valdyti. Bet klausimas ar tokia sistema yra tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Kartais gaunasi singapūrai, o kartais maskolija.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Esmė ta, kad biurokratija veikia pagal taisykles. Jei taisyklės ne(be)tinka - reikia keisti taisykles. Kai taisyklės lankstomos pagal aplinkybes/personas/patepimus, tada gaunasi rytietiško stiliaus valdymo sistema. Su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Geras kniazius gali labai efektyviai valdyti. Bet klausimas ar tokia sistema yra tvari ilgalaikėje perspektyvoje. Kartais gaunasi singapūrai, o kartais maskolija.
                                        Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
                                          na jei būti tiksliam NS(dap) klapčiukai tik Kovą į tarybą pateko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X