Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visiškai nevertas klausymosi video.

    Comment


      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
      http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
      7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
      Nesąmones šneka atseit skirta nuvažiuoti iš Jeruzalės į Fabijoniškes. Pirmiausia reikia matyti tai, kad Ozo ir Ateities gatvės užsikemša ir visoje erdvėje šalia jų nėra alternatyvos. Plius Ozo įsibeda į šunkelį tarp kapinių prie Mados. Pastačius gatvę pilnai atsirastų kartu jungtis nuo Nemenčinės plento, Žirmūnų, Baltupių, Jeruzalės, Fabų, Laisvės pr. iki VA.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
        http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
        7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
        Apskritai Vilniaus gatvių tinklas turbūt kokis keturis kartus skystesnis nei turėtų būt normaliam mieste. Durnas video, sukurtas durniams.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
          7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
          Labai teisingas pastebėjimas dėl miesto plėtros į periferijas ir kad reikia pirmiausia tvarkyti ir panaudoti neišnaudotas teritorijas mieste.

          Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka... Aišku, jei tai žmogus turintis kažkokį interesą paremtį į savivaldybę bandantį pateikti diskusijos kolegą, tada viskas su jo tokia šneka aišku. Dabar dėl gatvės, kaip galima kalbėti tokį ''briedą'' net sunku įsivaizduoti. Keli greiti kontrargumentai:
          1. atsidaryk maps lt ir pasiskaičiuok atstumą tarp horizontalių (rytai-vakarai) miestą aptarnaujančių gatvių ryšių ir pamatysi.
          2. kadangi Ozo gatvė net nebaigta tiesti ir todėl pilnai nefunkcionuoja kaip rytai-vakarai ryšys, tai matuoti atstumą reikia net ne tarp Ateities ir Ozo gatvių, o tarp Ateities ir Narbuto gatvių. Atstumas tarp jų yra apie 4 km, tad visiem kuriem reikia susisiekimo rytai-vakarai kryptymi, miestą trūčyja važinėdami ''aukštyn-žemyn'', kad rasti alternatyvas jų ieškomam maršrutui...
          3, mieste nebaigtas tiesti gatvių tinklas, kuris buvo suplanuotas dar 70 / 80 dešimtmečiais. Dar pridėkime kokiam auto srautui buvo skaičiuojama apkrovos...
          4. ar šitie veikėjai, ypač urbanistas, yra girdėję apie kritinę gatvių apkrovimo ribą? Tai riba, kurią viršyjus eismas stoja masiškai (gridlock angliškai), nes fiziškai nebėra kur dėtis transportui. Taigi, tai gatvei nuėmus, kad ir kokius 3-5 proc nuo kritinės ribos, efektas nuvilnyja per didelę dalį miesto - atsilaisvina gatvės masiškai. Šis efektas jau buvo pastebėtas nutiesus VA - to pasekoje stipriai ima atsilaisvinti ir aplinkinės atrodytų nelabai susijusios gatvės.
          5. tarša stovint eismui ir judant ''stabdis-gazas'' rėžimu
          6. nuostoliai kylantys dėl spūsčių (prastovos)
          7. kaip kontrargumentą Šiaurinės tiesimui bando pateikti, kad anot jų matai nereikia gatvės, nes yra GV ir Ukmergės gatvės... ???????? Vyručiai, ar jūs bent žinott kokia kryptymi pagal pasaulio šalis orientuotos eina jūsų minimos gatvės ir kokia kryptymi bus orientuota Šiaurinė???

          negaliu... Sinkevičius, ar kaip ten jis, katik eliminavo save iš kandidatų į merus mano akyse. Jo tikrai nerinkčiau.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka...
            Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .

            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

            Comment


              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

              Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
              Šiaurinė gatvė lygiai taip pat skirta ir VT ir dviračiams.

              Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...

              Comment


                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
                O tai kokie siūlymai? Nes video tai išvis maždaug, kad nereik statyt tos gatvės. Tai palikt dykynę skersai visą miestą? Ar įrengt dar vieną mišką? O gal tiesti gatvę, bet leisti tik VT?

                Nors aš beveik sutikčiau, kad galėtų pamažinti juostų skaičių iki 2 (kurių viena būtų A). Kita vertus ši kadencija ir taip padarė nemažai dirbant su tos gatvės koncepcija. Turint omenyje, kad pirmuosiuose PP nebuvo nei medžių, nei normalių dviračių takų, pilna viadukų... tai kas pasiūlyta dabar yra net labai gerai.

                Dar kritikavo siūlymą ją apstatyti komerciniais pastatais, neva tai bus vėl Ukmergės g. Nu tai neleis to ir nebus. Čia tokie argumentai, kad juos net sunku argumentais pavadinti.

                Kita vertus labai įdomu Sinkevičiaus pozicija autonominio transporto klausimu. Kas bus, jeigu smarkiai išplis kad ir mažesni, bet individualūs autonominiai automobiliai, o jų nuomos kaina bus juokinga? Ar nebus taip, kad dabartinio stiliaus VT visai numirs?
                Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.07, 19:41.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Šiaurinė gatvė lygiai taip pat skirta ir VT ir dviračiams.

                  Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...
                  Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                  Comment


                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                    Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
                    Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėja

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                      Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
                      O kur važiuos VT kai nėra adekvataus gatvių tinklo? Kai turi ratais kvadratais važinėt, nes gatvės tiesiai nėra - natūralu, kad su mašina greičiau nei VT.

                      Dar geriau kai mieste nevažinėjama nereikalingų kilometrų, ką leidžia tankus gatvių tinklas su jungtimis visomis kryptimis. Tada ir pėsčiom ar dviračiu yra daugiau motyvacijos, nes kiekvienas kilometras pro aplinkui jaučiasi daug labiau nei su motoriniu transportu.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėja
                        Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                        Comment


                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                          Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
                          Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?

                          Comment


                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                            Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
                            Kodėl? Jei ta pačia gatve važiuoja ir VT - reikiamą maršrutą turi ir taip. Jei naujos gatvės pastatymas buvo paskutinis lašas įsigyti automobilį, tai jis anksčiau ar vėliau būtų įsigytas.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              O tai kokie siūlymai? Nes video tai išvis maždaug, kad nereik statyt tos gatvės. Tai palikt dykynę skersai visą miestą? Ar įrengt dar vieną mišką? O gal tiesti gatvę, bet leisti tik VT?
                              Įrengti light rail'ą
                              Paskutinis taisė Briedis; 2019.02.07, 20:44.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?
                                Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
                                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                  Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
                                  Atskiros atkarpos duotų tik nedidelę dalį naudos kaip ištisinis išpildymas. O gatvės tiesimo kaštai tiesiant 1+1 tik viešo transporto gatvę su dvirtakiu ir pilnas variantas skirtųsi ne tiek daug. Didelė dalis kainos yra darbai, kurių šiaip ar taip reikia, nesvarbu kiek juostų paklot.

                                  Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?

                                  Comment


                                    Aš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?
                                    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.02.07, 21:30.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
                                      Argi svarbu pateikti argumentus tokiems prieš ir kaip išspręsti nurodytas esančias problemas? Svarbu prieš.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                        Aš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?
                                        Lygiai taip pat negalima ignoruoti, kad moderni urbanistika dažniausiai šneka kaip keisti esamus pilnai išpildytus miestus. O ne pusiau sutvarkytą, pusiau palopytą sistemą kaip Vilniuje.

                                        Be to, susisiekimas nėra izoliuota problema kurią galima spręsti kaip nori. Ji susijus su n+k kitų faktorių. Daryt talibaninę politiką - bus atitinkama ir reakcija. O mūsuose ta reakcija dažniausiai yra padėjimas ant taisyklių. Pvz talibaniniai sovietiniai parkingai, skaičiuoti juokingam auto skaičiui. Kokio nors urbanisto akimis gali būti idealus automobilizacijos mažinimo būdas. Bet mūsų realybė yra kitokia...

                                        Comment


                                          Mažiau jūs kreipkite dėmesį į tą "urbanistą", jam ir Narbuto viadukas gi buvo blogai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X