Visiškai nevertas klausymosi video.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka... Aišku, jei tai žmogus turintis kažkokį interesą paremtį į savivaldybę bandantį pateikti diskusijos kolegą, tada viskas su jo tokia šneka aišku. Dabar dėl gatvės, kaip galima kalbėti tokį ''briedą'' net sunku įsivaizduoti. Keli greiti kontrargumentai:
1. atsidaryk maps lt ir pasiskaičiuok atstumą tarp horizontalių (rytai-vakarai) miestą aptarnaujančių gatvių ryšių ir pamatysi.
2. kadangi Ozo gatvė net nebaigta tiesti ir todėl pilnai nefunkcionuoja kaip rytai-vakarai ryšys, tai matuoti atstumą reikia net ne tarp Ateities ir Ozo gatvių, o tarp Ateities ir Narbuto gatvių. Atstumas tarp jų yra apie 4 km, tad visiem kuriem reikia susisiekimo rytai-vakarai kryptymi, miestą trūčyja važinėdami ''aukštyn-žemyn'', kad rasti alternatyvas jų ieškomam maršrutui...
3, mieste nebaigtas tiesti gatvių tinklas, kuris buvo suplanuotas dar 70 / 80 dešimtmečiais. Dar pridėkime kokiam auto srautui buvo skaičiuojama apkrovos...
4. ar šitie veikėjai, ypač urbanistas, yra girdėję apie kritinę gatvių apkrovimo ribą? Tai riba, kurią viršyjus eismas stoja masiškai (gridlock angliškai), nes fiziškai nebėra kur dėtis transportui. Taigi, tai gatvei nuėmus, kad ir kokius 3-5 proc nuo kritinės ribos, efektas nuvilnyja per didelę dalį miesto - atsilaisvina gatvės masiškai. Šis efektas jau buvo pastebėtas nutiesus VA - to pasekoje stipriai ima atsilaisvinti ir aplinkinės atrodytų nelabai susijusios gatvės.
5. tarša stovint eismui ir judant ''stabdis-gazas'' rėžimu
6. nuostoliai kylantys dėl spūsčių (prastovos)
7. kaip kontrargumentą Šiaurinės tiesimui bando pateikti, kad anot jų matai nereikia gatvės, nes yra GV ir Ukmergės gatvės... ???????? Vyručiai, ar jūs bent žinott kokia kryptymi pagal pasaulio šalis orientuotos eina jūsų minimos gatvės ir kokia kryptymi bus orientuota Šiaurinė???
negaliu... Sinkevičius, ar kaip ten jis, katik eliminavo save iš kandidatų į merus mano akyse. Jo tikrai nerinkčiau.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka...
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
Nors aš beveik sutikčiau, kad galėtų pamažinti juostų skaičių iki 2 (kurių viena būtų A). Kita vertus ši kadencija ir taip padarė nemažai dirbant su tos gatvės koncepcija. Turint omenyje, kad pirmuosiuose PP nebuvo nei medžių, nei normalių dviračių takų, pilna viadukų... tai kas pasiūlyta dabar yra net labai gerai.
Dar kritikavo siūlymą ją apstatyti komerciniais pastatais, neva tai bus vėl Ukmergės g. Nu tai neleis to ir nebus. Čia tokie argumentai, kad juos net sunku argumentais pavadinti.
Kita vertus labai įdomu Sinkevičiaus pozicija autonominio transporto klausimu. Kas bus, jeigu smarkiai išplis kad ir mažesni, bet individualūs autonominiai automobiliai, o jų nuomos kaina bus juokinga? Ar nebus taip, kad dabartinio stiliaus VT visai numirs?Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.07, 19:41.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaurinė gatvė lygiai taip pat skirta ir VT ir dviračiams.
Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
Dar geriau kai mieste nevažinėjama nereikalingų kilometrų, ką leidžia tankus gatvių tinklas su jungtimis visomis kryptimis. Tada ir pėsčiom ar dviračiu yra daugiau motyvacijos, nes kiekvienas kilometras pro aplinkui jaučiasi daug labiau nei su motoriniu transportu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėja
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tai kokie siūlymai? Nes video tai išvis maždaug, kad nereik statyt tos gatvės. Tai palikt dykynę skersai visą miestą? Ar įrengt dar vieną mišką? O gal tiesti gatvę, bet leisti tik VT?Paskutinis taisė Briedis; 2019.02.07, 20:44.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Comment
-
Aš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?Paskutinis taisė AudriusV; 2019.02.07, 21:30.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBe to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?
Be to, susisiekimas nėra izoliuota problema kurią galima spręsti kaip nori. Ji susijus su n+k kitų faktorių. Daryt talibaninę politiką - bus atitinkama ir reakcija. O mūsuose ta reakcija dažniausiai yra padėjimas ant taisyklių. Pvz talibaniniai sovietiniai parkingai, skaičiuoti juokingam auto skaičiui. Kokio nors urbanisto akimis gali būti idealus automobilizacijos mažinimo būdas. Bet mūsų realybė yra kitokia...
- 1 patinka
Comment
Comment