Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai Vilnius irgi parengė ir naudoja Gatvių standartą: https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
    Bus galima laisvu laiku palygint

    Comment


      Aš jau dabar galiu pasakyti, ką reikia įtraukti į Vilniaus gatvių standartą:
      - Naudoti šaligatvių plyteles ir kitas statybines medžiagas, kurios nesulūžta po poros mėnesių.
      - Šaligatvių plyteles kloti lygiai, o ne bele kaip.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Aš jau dabar galiu pasakyti, ką reikia įtraukti į Vilniaus gatvių standartą:
        - Naudoti šaligatvių plyteles ir kitas statybines medžiagas, kurios nesulūžta po poros mėnesių.
        - Šaligatvių plyteles kloti lygiai, o ne bele kaip.
        Dar kosmodroma Novavasiukuose pasiulyk pastatyt

        Comment


          Parašė TIME Rodyti pranešimą

          Dar kosmodroma Novavasiukuose pasiulyk pastatyt
          Dar reiktų pridurti, kad Vilnius nėra Amsterdamas ar Viena ir tam nėra pinigų.

          Comment


            Delfi.lt 2023.04.26
            Lietuvių prieraišumas automobiliams neblėsta – kasdien jais naudojasi 70 proc. gyventojų
            Automobilis Lietuvos gyventojams išlieka sunkiai pakeičiama transporto priemone, kuria kasdien naudojasi 7 iš 10 lietuvių. 15 proc. gyventojų visur, kur prireikia, vaikšto pėsčiomis, o 12 proc. kasdien naudojasi viešuoju transportu. Tokius duomenis atskleidė draudimo bendrovės „Ergo Lietuvoje“ iniciatyva tyrimų bendrovės „Norstat“ atlikta šalies gyventojų apklausa, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

            Labiausiai prie automobilių yra prisirišę Panevėžio (78 proc.), Telšių (77 proc.) ir Klaipėdos (76 proc.) apskričių gyventojai, o mažiausiai – gyvenantys Vilniaus (63 proc.), Marijampolės (67 proc.) ir Kauno (71 proc.) apskrityse. Viešuoju transportu daugiausiai remiamasi Vilniaus (19 proc.), Kauno (14 proc.) ir Šiaulių (14 proc.) apskrityse.
            Pagal viešojo transporto naudojimą ypač išsiskiria Vilniaus miestas – ketvirtadalis vilniečių nurodė kasdien besinaudojantys autobusais ar troleibusais. (...)

            „Nepaisant to, kad Lietuvoje vis labiau populiarėja keliavimas dviračiais ir el. paspirtukais, o vis daugiau gyventojų tokias transporto priemones renkasi ne tik rekreacijai, bet ir susisiekimui, daugelis tautiečių savo kasdienybės vis dar neįsivaizduoja be automobilio. Daugeliu atveju tai vis dar yra patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemonė, ypač turint omenyje, kad didelę dalį metų Lietuvoje klimatas nėra palankus keliavimui alternatyviomis transporto priemonėmis“, – sako bendrovės ERGO Verslo klientų transporto draudimo portfelio valdytojas

            Apklausos duomenimis, po 1 proc. šalies gyventojų kasdien naudojasi pavežėjų ar taksi paslaugomis ir keliauja dviračiu. Paspirtukais kasdien naudojasi dar mažesnė gyventojų dalis. (...)

            https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...83951#cxrecs_s

            Comment


              Daugeliu atveju tai vis dar yra patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemonė, ypač turint omenyje, kad didelę dalį metų Lietuvoje klimatas nėra palankus keliavimui alternatyviomis transporto priemonėmis“, – sako bendrovės ERGO Verslo klientų transporto draudimo portfelio valdytojas
              Labai aišku ir savaime suprantama, kad dalykai, kurie veikia kitur, kur klimatas kitoks neveiks Lietuvoje, kur klimatas ne toks.
              Bet niekas niekada nepasako kas veikia Lietuvoje, kas neveiktų ten, kur klimatas kitoks. Ar čia šitai veikia tik į vieną pusę?

              Šita dangaus žydrynė irgi vizualinė tarša kaip ir troleibusų laidai, ar nesiskaito?

              Comment


                Kokioje Kopenhagoje ar Helsinkyje, spėju, irgi panaši situacija su automobilizacija ir VT? Na nes oras tinka tik su automobiliu važinėti?

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Kokioje Kopenhagoje ar Helsinkyje, spėju, irgi panaši situacija su automobilizacija ir VT? Na nes oras tinka tik su automobiliu važinėti?
                  Teisybės dėlei Kopenhagoje klimatas gerokai švelnesnis. Helsinkyje klimatas jau panašesnis į Vilniaus ir, kiek teko lankytis, dviratininkų kiekis irgi panašesnis.

                  Aišku VT situacija nesulyginama.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Teisybės dėlei Kopenhagoje klimatas gerokai švelnesnis. Helsinkyje klimatas jau panašesnis į Vilniaus ir, kiek teko lankytis, dviratininkų kiekis irgi panašesnis.

                    Aišku VT situacija nesulyginama.
                    Osle klimatas panašesnis į LT:



                    Apskritai, nepaisant to, kad praktiškai visur mieste važinėju dviračiu (tiesa, Klaipėdoje, kuri turi visas klimatines ir reljefines sąlygas tapti lietuviška Kopenhaga; arba bent lietuvišku Stokholmu), manau, kad neproporcingas dviračių, kaip darnaus judumo ateities, propagavimas yra tam tikras nusimuilinimas ir apsimetimas, kad kažkas realiai daroma vietoj tikrųjų problemos sprendimų – viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo, miesto driekos ir automobilizacijos žabojimo. Plačios gatvės, tranzitai per miesto centrą, D kategorijos gatveles, (savadarbiai) parkingai palei langus, mažų vietinių maisto prekių parduotuvėlių prie gyvenamųjų namų stygius, pėsčiųjų jungčių trūkumas, perėjų trūkumas, dideli laukimo laikai pėstiesiems prie šviesoforų ir t. t. ir pan. Visumoj miestų amerikanizacija pas mus tik didėja tik su visokiais papudravimais (įskaitant į senus šaligatvius įgrūstus dviračių takus) šen ir ten labiau kad užsidėtų varneles ataskaitoms ir vasarą pafotkint dviratininkus, kad parodytų kokie mes darnūs.

                    Comment


                      Parašė kuk Rodyti pranešimą
                      Osle klimatas panašesnis į LT:
                      Oslo nepažįstu tai negaliu kalbėt. Bet permetus filmuką dviratininkų vaizdelis arčiau Vilniaus nei kopenhagų ir amsterdamų.

                      Pusiau susijus problema pas mus ir ką teisingai daro norvegai - vaikų ugdymas darželiuose. Kai Norvegijoje darželis eina į lauką kone kasdien ir praktiškai bilekokiu oru... Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim
                        100% ta pati patirtis. Nėr ko norėt iš mašinų visuomenės.

                        Kartais su vaikais iki darželio pėsti ateinam (kiek daugiau, nei 2km). Pastebėjau, kad žiūri kaip į durnių, ko gero ir „vaikų teisėms“ apskųs anksčiau ar vėliau.

                        Manau, miestuose reikia radikalių automobilizmo mažinimo sprendimų (pradedant nuo centrinių miesto dalių). Kitaip žmonių neišlaisvinsi.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Oslo nepažįstu tai negaliu kalbėt. Bet permetus filmuką dviratininkų vaizdelis arčiau Vilniaus nei kopenhagų ir amsterdamų.

                          Pusiau susijus problema pas mus ir ką teisingai daro norvegai - vaikų ugdymas darželiuose. Kai Norvegijoje darželis eina į lauką kone kasdien ir praktiškai bilekokiu oru... Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim
                          Kokteilis susideda iš supertėvelių, kurie iškolios auklėtoją, vaikui nusibrozdinus kelį, visur tykančių pedofilų ir vaikų grobėjų, transliuojamų isterijų apie smurtą prieš vaikus. Auklėtoja iš Jonuko rankų išplėšia pagalį, kuriuo jis daužo Petriuką, ir psichologiškai smurtauja jį bardama – Jonukas pradeda bliauti. Praeiviai visa tai pamato, kažkas nufilmuoja smartfounu, įkelia į FB – ažiotažas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaudoje. Verda diskusijos: ar auklėtoja galėjo pagalį atimti švelniau; gal reikėjo pagalio neatimti, bet paprašyti jį paduoti; kam reikėjo atėmus taip grubiai barti ir t. t. Auklėtoja iškviečiama pas direktorę pasiaiškinti „ant kilimėlio“. O jei vaikas iš po lauko pradeda kosėti? Sušaldė! Kur žiūrėjo auklėtoja?!

                          Iš ko dar? Na, gal dar kad tas vaikas kaip ir įpratęs gyventi saugiame garde ir kažkokį kitokį vaizdą pamato tik savaitgaliais, kai tėvai kur nors jį nusiveža.
                          Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 14:18.

                          Comment


                            Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                            100% ta pati patirtis. Nėr ko norėt iš mašinų visuomenės.

                            Kartais su vaikais iki darželio pėsti ateinam (kiek daugiau, nei 2km). Pastebėjau, kad žiūri kaip į durnių, ko gero ir „vaikų teisėms“ apskųs anksčiau ar vėliau.

                            Manau, miestuose reikia radikalių automobilizmo mažinimo sprendimų (pradedant nuo centrinių miesto dalių). Kitaip žmonių neišlaisvinsi.
                            Nemanau, kad tai dėl automobilizacijos. Ekstremalius atvejus matau vyresnėje kartoje, kuri neretai net pati nevairuoja. Nu bet vaikus gi reikia popint ir saugot, o grūdinimas atrodo praktiškai kankinimas ir jau reiktų skambint vaikų teisėms. Tiesa, vaikų teisės negerai, nes kartais atlupt būtų gerai, ypač jei atsisako būti aprengti kaip šilti kokoniukai ir gražiai sėdėt. Neišspurvindami, su rankom ant kelių ir besišypsodami.

                            Comment


                              Parašė kuk Rodyti pranešimą

                              Kokteilis susideda iš supertėvelių, kurie iškolios auklėtoją, vaikui nusibrozdinus kelį, visur tykančių pedofilų ir vaikų grobėjų, transliuojamų isterijų apie smurtą prieš vaikus. Auklėtoja iš Jonuko rankų išplėšia pagalį, kuriuo jis daužo Petriuką, ir psichologiškai smurtauja jį bardama – Jonukas pradeda bliauti. Praeiviai visa tai pamato, kažkas nufilmuoja smartfounu, įkelia į FB – ažiotažas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaudoje. Verda diskusijos: ar auklėtoja galėjo pagalį atimti švelniau; gal reikėjo pagalio neatimti, bet paprašyti jį paduoti; kam reikėjo atėmus taip grubiai barti ir t. t. Auklėtoja iškviečiama pas direktorę pasiaiškinti „ant kilimėlio“. Iš ko dar? Na, gal dar kad tas vaikas kaip ir įpratęs gyventi saugiame garde ir kažkokį kitokį vaizdą pamato tik savaitgaliais, kai tėvai kur nors jį nusiveža.
                              Klausimas dar kur nusiveža. Jei apsiribojama saugiu žaidimų kambariu, o ne mišku ar senelių sodyboj.. Kita vertus pas senelius techniškai gali būti erdvės, bet jei vaikas turi sėdėt močiutei ant kelių ir atidirbt dėmesiu už saldainius, tai vargu ar daug naudos. Kitas klausimas - koks tėvų pavyzdys. Jei eina į sporto klubą, nes lauke ne +23 ir saulėta be vėjo..

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Klausimas dar kur nusiveža. Jei apsiribojama saugiu žaidimų kambariu, o ne mišku ar senelių sodyboj.. Kita vertus pas senelius techniškai gali būti erdvės, bet jei vaikas turi sėdėt močiutei ant kelių ir atidirbt dėmesiu už saldainius, tai vargu ar daug naudos. Kitas klausimas - koks tėvų pavyzdys. Jei eina į sporto klubą, nes lauke ne +23 ir saulėta be vėjo..
                                Arba nusiveža į miestą, kur, kol tėvelis apsišopins, mama nueis su vaiku į gardą su čiuožykla ir keliomis sūpynėmis ir skrolins telefonu sėdėdama ant suoliuko

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Pusiau susijus problema pas mus ir ką teisingai daro norvegai - vaikų ugdymas darželiuose. Kai Norvegijoje darželis eina į lauką kone kasdien ir praktiškai bilekokiu oru... Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų.
                                  Nežinau iš kur čia, bet mano patirtis sako priešingai - tiek mano vaikai kasdien ėjo į lauką, tiek dabar pro langą matau, kaip darželinukai būna lauke.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Nežinau iš kur čia, bet mano patirtis sako priešingai - tiek mano vaikai kasdien ėjo į lauką, tiek dabar pro langą matau, kaip darželinukai būna lauke.
                                    Čia garduose? Šiaip vaikai vieni mažai tebevaikšto ir žaidžia kiemuose. Turbūt, šalia visų visuomeninių ir psichologinių problemų ir to, kad vaikystės praleidžiamos įsikniaubus į planšetes, tie kiemus užbarikadavę auto ir suintensyvėjęs eismas prie gyvenamųjų namų kvartalų irgi nelabai padeda.

                                    Kažkaip jau seniai teko matyti ir penkiamečius kažką perkančius parduotuvėje. Bet daugeliu atveju nelabai ir beįmanoma, kai beveik visos parduotuvės yra tik prekybcentriai su parkingais priekyje prie didesnių gatvių.

                                    Comment


                                      Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                      Čia garduose? Šiaip vaikai vieni mažai tebevaikšto ir žaidžia kiemuose. Turbūt, šalia visų visuomeninių ir psichologinių problemų ir to, kad vaikystės praleidžiamos įsikniaubus į planšetes, tie kiemus užbarikadavę auto ir suintensyvėjęs eismas prie gyvenamųjų namų kvartalų irgi nelabai padeda.

                                      Kažkaip jau seniai teko matyti ir penkiamečius kažką perkančius parduotuvėje. Bet daugeliu atveju nelabai ir beįmanoma, kai beveik visos parduotuvės yra tik prekybcentriai su parkingais priekyje prie didesnių gatvių.
                                      Didžiąją metų dalį, jei tik nėra saulės ir šilumos, kiemai tušti, lyg iššluoti. Visą žiemą, didelę dalį rudens ir pavasario pravaikščiojau su vaikais, vildamasis, kad jie kur nors sutiks potencialių naujų draugų... Darželiuose gal nėra labai bloga padėtis, bet vaikus išveda tik jei visiškai sausa, nešalta, etc.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Nežinau iš kur čia, bet mano patirtis sako priešingai - tiek mano vaikai kasdien ėjo į lauką, tiek dabar pro langą matau, kaip darželinukai būna lauke.
                                        Aha, išveda. Neretai išvedimas būna. 30min daržo kieme idealiu oru. Ir dar prižiūrint, kad per daug nesiaustų ir netyčia neįlįstų į kokį paradinį gėlių darželį. Nes nu daržo kieme gėlės skirtos pasirodyt direktorei prieš tėvus, o ne vaikams patyrinėt.

                                        Tiesa, girdėjau, kad ir valstybiniuose retsykiais pasitaiko auklėtojos su teisingu suvokimu. Bet tada reikia, kad grupėj ir gnydų tėvų nebūtų, kurie tokias auklėtojas nusodina greitai.

                                        Comment


                                          Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                          Čia garduose? Šiaip vaikai vieni mažai tebevaikšto ir žaidžia kiemuose. Turbūt, šalia visų visuomeninių ir psichologinių problemų ir to, kad vaikystės praleidžiamos įsikniaubus į planšetes, tie kiemus užbarikadavę auto ir suintensyvėjęs eismas prie gyvenamųjų namų kvartalų irgi nelabai padeda.

                                          Kažkaip jau seniai teko matyti ir penkiamečius kažką perkančius parduotuvėje. Bet daugeliu atveju nelabai ir beįmanoma, kai beveik visos parduotuvės yra tik prekybcentriai su parkingais priekyje prie didesnių gatvių.
                                          Teko matyti legendinį komentarą kaimo FB... Kam tas šaligatvis vaikams, jei vistiek tik namuose Fortnaitą lošia Šaligatvio statybos sėkmingai blokuojamos jau bene 5 metus. Bet didiesiems kovotojams su tujomis valstybinėj žemėj neįdomu pavažiuot į priemiesčius. Patogiau perkėlinėt gatvės humanizavimo projektą metai iš metų. Ragučio gatvė Balsiuose, pagrindinė autostrada tarp mokyklos ir prekybcentrio. Matyt kol kokio rimtesnio šulo vaiką partrenks, tol taip ir tęsis. Mažesnio kalibro incidentų berods jau buvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X