Stebėtinai panašu į kokį vidutinio dydžio Teksaso miestą iš paukščio skrydžio. Telieka dar kelis pastatus nugriauti, kad būtų daugiau vietos parkingui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąČia šiaip priminimas, kaip atrodo tai, ką VMS vadina "pačiu Vilniaus centru". "Reikia placinci gatvias". "Nėra kur parkoci mašina". "Reikia statiti iastakadas"
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąStebėtinai panašu į kokį vidutinio dydžio Teksaso miestą iš paukščio skrydžio. Telieka dar kelis pastatus nugriauti, kad būtų daugiau vietos parkingui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nelabai panašu.
Comment
-
"Not just bikes" išleido naują video. Kalba apie Oslo dviračių takus ir miesto transportą, urbanistiką. Įdomi dalis tai, kad pasidalino Oslo miesto gatvių dizaino instrukcija. Kadangi nebuvo jokio valstybinio lygio gairių, miestas susikūrė savo. Manau geras pavyzdys Vilniuj, žinant naujausias aktualijas.
Nuoroda į failą
https://www.oslo.kommune.no/getfile....manual_ENG.pdf
- 5 patinka
Comment
-
Tai Vilnius irgi parengė ir naudoja Gatvių standartą: https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai Vilnius irgi parengė ir naudoja Gatvių standartą: https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš jau dabar galiu pasakyti, ką reikia įtraukti į Vilniaus gatvių standartą:
- Naudoti šaligatvių plyteles ir kitas statybines medžiagas, kurios nesulūžta po poros mėnesių.
- Šaligatvių plyteles kloti lygiai, o ne bele kaip.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Dar kosmodroma Novavasiukuose pasiulyk pastatyt
- 8 patinka
Comment
-
Delfi.lt 2023.04.26
Lietuvių prieraišumas automobiliams neblėsta – kasdien jais naudojasi 70 proc. gyventojų
Automobilis Lietuvos gyventojams išlieka sunkiai pakeičiama transporto priemone, kuria kasdien naudojasi 7 iš 10 lietuvių. 15 proc. gyventojų visur, kur prireikia, vaikšto pėsčiomis, o 12 proc. kasdien naudojasi viešuoju transportu. Tokius duomenis atskleidė draudimo bendrovės „Ergo Lietuvoje“ iniciatyva tyrimų bendrovės „Norstat“ atlikta šalies gyventojų apklausa, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Labiausiai prie automobilių yra prisirišę Panevėžio (78 proc.), Telšių (77 proc.) ir Klaipėdos (76 proc.) apskričių gyventojai, o mažiausiai – gyvenantys Vilniaus (63 proc.), Marijampolės (67 proc.) ir Kauno (71 proc.) apskrityse. Viešuoju transportu daugiausiai remiamasi Vilniaus (19 proc.), Kauno (14 proc.) ir Šiaulių (14 proc.) apskrityse.
Pagal viešojo transporto naudojimą ypač išsiskiria Vilniaus miestas – ketvirtadalis vilniečių nurodė kasdien besinaudojantys autobusais ar troleibusais. (...)
„Nepaisant to, kad Lietuvoje vis labiau populiarėja keliavimas dviračiais ir el. paspirtukais, o vis daugiau gyventojų tokias transporto priemones renkasi ne tik rekreacijai, bet ir susisiekimui, daugelis tautiečių savo kasdienybės vis dar neįsivaizduoja be automobilio. Daugeliu atveju tai vis dar yra patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemonė, ypač turint omenyje, kad didelę dalį metų Lietuvoje klimatas nėra palankus keliavimui alternatyviomis transporto priemonėmis“, – sako bendrovės ERGO Verslo klientų transporto draudimo portfelio valdytojas
Apklausos duomenimis, po 1 proc. šalies gyventojų kasdien naudojasi pavežėjų ar taksi paslaugomis ir keliauja dviračiu. Paspirtukais kasdien naudojasi dar mažesnė gyventojų dalis. (...)
https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...83951#cxrecs_s
Comment
-
Daugeliu atveju tai vis dar yra patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemonė, ypač turint omenyje, kad didelę dalį metų Lietuvoje klimatas nėra palankus keliavimui alternatyviomis transporto priemonėmis“, – sako bendrovės ERGO Verslo klientų transporto draudimo portfelio valdytojas
Bet niekas niekada nepasako kas veikia Lietuvoje, kas neveiktų ten, kur klimatas kitoks. Ar čia šitai veikia tik į vieną pusę?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKokioje Kopenhagoje ar Helsinkyje, spėju, irgi panaši situacija su automobilizacija ir VT? Na nes oras tinka tik su automobiliu važinėti?
Aišku VT situacija nesulyginama.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei Kopenhagoje klimatas gerokai švelnesnis. Helsinkyje klimatas jau panašesnis į Vilniaus ir, kiek teko lankytis, dviratininkų kiekis irgi panašesnis.
Aišku VT situacija nesulyginama.
Apskritai, nepaisant to, kad praktiškai visur mieste važinėju dviračiu (tiesa, Klaipėdoje, kuri turi visas klimatines ir reljefines sąlygas tapti lietuviška Kopenhaga; arba bent lietuvišku Stokholmu), manau, kad neproporcingas dviračių, kaip darnaus judumo ateities, propagavimas yra tam tikras nusimuilinimas ir apsimetimas, kad kažkas realiai daroma vietoj tikrųjų problemos sprendimų – viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo, miesto driekos ir automobilizacijos žabojimo. Plačios gatvės, tranzitai per miesto centrą, D kategorijos gatveles, (savadarbiai) parkingai palei langus, mažų vietinių maisto prekių parduotuvėlių prie gyvenamųjų namų stygius, pėsčiųjų jungčių trūkumas, perėjų trūkumas, dideli laukimo laikai pėstiesiems prie šviesoforų ir t. t. ir pan. Visumoj miestų amerikanizacija pas mus tik didėja tik su visokiais papudravimais (įskaitant į senus šaligatvius įgrūstus dviračių takus) šen ir ten labiau kad užsidėtų varneles ataskaitoms ir vasarą pafotkint dviratininkus, kad parodytų kokie mes darnūs.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimąOsle klimatas panašesnis į LT:
Pusiau susijus problema pas mus ir ką teisingai daro norvegai - vaikų ugdymas darželiuose. Kai Norvegijoje darželis eina į lauką kone kasdien ir praktiškai bilekokiu oru... Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim
Kartais su vaikais iki darželio pėsti ateinam (kiek daugiau, nei 2km). Pastebėjau, kad žiūri kaip į durnių, ko gero ir „vaikų teisėms“ apskųs anksčiau ar vėliau.
Manau, miestuose reikia radikalių automobilizmo mažinimo sprendimų (pradedant nuo centrinių miesto dalių). Kitaip žmonių neišlaisvinsi.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Oslo nepažįstu tai negaliu kalbėt. Bet permetus filmuką dviratininkų vaizdelis arčiau Vilniaus nei kopenhagų ir amsterdamų.
Pusiau susijus problema pas mus ir ką teisingai daro norvegai - vaikų ugdymas darželiuose. Kai Norvegijoje darželis eina į lauką kone kasdien ir praktiškai bilekokiu oru... Mūsuose arklio dalis darželių sėdi viduj ir net geru oru išeina minimaliai. Ir, deja, patenkintos tiek tiotkos auklėtojos, tiek nemaža dalis tėvų. Svarbiausia drabužėliai neišsiteplios! O norint normalaus pratinimo prie buvimo lauke įvairiu oru - belieka privatūs lauko, valdorfo ir t.t. darželiai... Su tokiu ugdymu ir ateityje turėsim pensininkų sveikatingumo lygį. Jei nuo mažens nebūna įdiegta „nėra blogo oro - yra tik netinkama apranga“, tada turim ką turim
Iš ko dar? Na, gal dar kad tas vaikas kaip ir įpratęs gyventi saugiame garde ir kažkokį kitokį vaizdą pamato tik savaitgaliais, kai tėvai kur nors jį nusiveža.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 14:18.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
100% ta pati patirtis. Nėr ko norėt iš mašinų visuomenės.
Kartais su vaikais iki darželio pėsti ateinam (kiek daugiau, nei 2km). Pastebėjau, kad žiūri kaip į durnių, ko gero ir „vaikų teisėms“ apskųs anksčiau ar vėliau.
Manau, miestuose reikia radikalių automobilizmo mažinimo sprendimų (pradedant nuo centrinių miesto dalių). Kitaip žmonių neišlaisvinsi.
Comment
Comment