Reikalingas judėjimas yra mankštos, plaukiojimas, bėgimas ir kita aktyvi veikla. O visa kita - diskusijų objektas kiek ekonominė ir kultūrinė sistema paverčia jį reikalingu. 15min su žemu ir netankiu užstatymu vargu ar įmanomas su šiandienine ekonomine sistema.
Atostogos Tailande tiesiog turėtų kainuoti tiek, kad vėl būtų prieinama tik labai siauram ratui irba retai. Tada jau kiekvieno pasirinkimas ar taupyti atostogoms, ar, sakykim, gyventi užmiestyje ir reguliariai atvažiuot į miestą dirbt/apsipirkt.
Dėl lygiavos siekėjų. Sakyčiau grupinės bausmės proproprovaikaičiams nėra labai sąžininga. Tuo labiau kai taikoma ne konkrečioms valstybėms pagal jų pasižymėjimo lygį, o tiesiog vertinant aklai pagal turtingumą šiandien. Vertinant sąžiningai reiktų įsivertinti kiek tikrųjų naudos gavėjų skurdžiose pasaulio dalyse yra tiesiog koloborantų palikuonys, kurie gerai gyveno tiek anuomet, tiek dabar
Čia kaip su negrais vergais. Norinčių paverkt kokie visi baltieji negeri daug. O prisiminti kaip vienos vietinių gentys masiškai grobė savo kaimynus ir pardavinėjo atvykėliams nelabai nori.
Tai ar mes iškeliam ekonominę sistemą ar na, kiek įmanoma planetos ir ateities kartų interesus?
Sakykim ne grupinė bausmė, o tarptautinis solidarumas nes sukurta pridėtinė vertė iš dykai išnaudotos darbo jėgos ir resursų net neįsivaizduoju kiek siektų.
Na o galiausiai dalintis rasistiniais epitetais labai skanu, net ir šitame forume
Juda vis daugiau, nes šiuo metu yra pigu teršti ateities kartoms.
Dėl noro ir nenoro, klausimas kiek tai yra tiesiog kultūrinė įtaiga. Atseit esi prastesnis jei nekeliauji. O, pavyzdžiui, vietoj to užsiimi hobiais namuose ar aplink.
Lietuviai dar nedaug keliauja palyginus su tais pačiais skandinavais.
Avialinijos jau pardavinėja žalius bilietus tiems, kurie pergyvena dėl savo taršos.
Lietuviai dar nedaug keliauja palyginus su tais pačiais skandinavais.
Avialinijos jau pardavinėja žalius bilietus tiems, kurie pergyvena dėl savo taršos.
Prioritetas Minijos gatvėje yra transportas, todėl gali susiklostyti situacija, ypač piko valandomis, kad pėstiesiems žalio šviesoforo signalo gali tekti palaukti ilgiau. Kartais net iki 3 minučių. Paspaudus pėsčiojo mygtuką sistemoje iškart gaunamas iškvietimas. Bet piko metu vienas automobilių eismo ciklas trunka 140 sekundžių, todėl pėstiesiems tenka luktelėti. Bet jei mašinų srauto nėra, tiek laukti nereikės. Identiškos sistemos veikia daugelyje pasaulio šalių. Teko pačiam įsitikinti, kad ten, kur intensyvus transporto eismas, pėstiesiems išties tenka pastovėti laukiant galimybės pereiti gatvę ir 5 minutes, ir dar ilgiau.
Nu tai nevyniojo į vatą - palauks tie vargOliai, jiems gi ne su kondicionieriumi kovoti per stiklą kaitinant saulei ar valytuvus reguliuoti drebiant sniegui...
Identiškos sistemos veikia daugelyje pasaulio šalių. Teko pačiam įsitikinti, kad ten, kur intensyvus transporto eismas, pėstiesiems išties tenka pastovėti laukiant galimybės pereiti gatvę ir 5 minutes, ir dar ilgiau.
Remiamasi geriausiomis pasaulinėmis praktikomis kaip ir priklauso Liūdesys visiškas su Klaipėda.
Tai ar mes iškeliam ekonominę sistemą ar na, kiek įmanoma planetos ir ateities kartų interesus?
Sakykim ne grupinė bausmė, o tarptautinis solidarumas nes sukurta pridėtinė vertė iš dykai išnaudotos darbo jėgos ir resursų net neįsivaizduoju kiek siektų.
Na o galiausiai dalintis rasistiniais epitetais labai skanu, net ir šitame forume
Kodėl man turi rūpėti planetos ateities kartų interesai?
O kokia sukurta vertė padarant infrastruktūrą, išmokant vietinius ir t.t.? Bendrai sudėjus kolonijos gavo daugiau naudos nei žalos. Ypač anglosaksiškos.
P.S. negras nėra rasistinis epitetas ir tą yra patvirtinę teismai Lietuvoje.
Panašu JAV irgi turėtų pradėti mažėti automobilizacija, kažkur buvo skelbta, kad jaunimas turi vis mažiau automobilių nei prieš tai ankstesnė karta savo laiku.
Panašu JAV irgi turėtų pradėti mažėti automobilizacija, kažkur buvo skelbta, kad jaunimas turi vis mažiau automobilių nei prieš tai ankstesnė karta savo laiku.
Nėra ką apie tuos automobilizmo silpnuolius šnekėti, mes dar 2012 buvome JAV aplenkę pagal automobilių skaičių ant galvos.
P.S. šaltinis gal kreivokas, Wikipedia meluoja gerokai kitokius skaičius šiai dienai.
Jeigu pas mus būtų normali techninė apžiūra, uždrausti garažiniai servisai, o policija gaudytų ne tik greičio viršytojus, bet ir dūmijančius kaminus, tai automobilių irgi stipriai apmažėtų, liktų tik nauji tvarkingai prižiūrimi.
Yra, bet kiekviena valstija reguliuoja savaip. Be to ten nėra automatinio TA patikrinimo, t.y. nei draudžiantis, nei gatvės kameromis netikrina, taigi gali tiesiog užsiklijuoti lipduką ir tikėtis kad policininkas nenorės knistis.
USA turi dazniausiai tik emissions testing. Bet ten lengva ta testa apgauti nes gali pats tiesiog isvalyti ECU kodus pagal kuriuos testavimo padaliniai sprendzia ar tavo automobilis tinkamas ar ne.
Čia šiaip priminimas, kaip atrodo tai, ką VMS vadina "pačiu Vilniaus centru". "Reikia placinci gatvias". "Nėra kur parkoci mašina". "Reikia statiti iastakadas"
Comment