Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Be abejo, turi mažėti bendrai visas vartojimas. Kiekvienais metais skristi atostogų į Tailandą nėra kažkokia teisė, grečiau privilegija, statuso reikalas. Su Zoomu irgi nereikia skraidyti į Singapūrą kas savaitę, nebent esi Andriulis. Bet judėti reikalinga, ir todėl 15 min konceptas yra paremtas patogiu ir greitu susisiekimu pėsčiomis, dviračiu ar VT.
    Na lygiavos siekėjai galėtų papasakoti apie kapitalizmą ir Vakarų pasaulio klestėjimo priežastis, bet tema ne apie tai.
    Tai 15 min nėra visų sukišimas į miestus-bokštus ale Corbusier stiliumi. Gali kurti mažaaukštę jaukią ir prieinamą urbanistinę aplinką su gerais parkais ar patogia prieiga prie gamtos. Na čia vėlgi viena koncepcija neišpildys visų žmonių poreikių, kaip nepavyko su miestais-sodais, modernistiniu planavimu ir planavimo nebuvimu.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Bet pagal auto kiekį dar ne, nors nemažoje dalyje Lietuvos net nėra jokių alternatyvų automobiliui priešingai nei Olandijoje.
      Automobiliai patys savaime gatvių neužkemša. Jų naudojimas užkemša. Jei automobilis darbo dienomis dažniausiais tovi garaže, o yra naudojamas savaitgaliais, tai jis niekam problemų nekelia.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Automobiliai patys savaime gatvių neužkemša. Jų naudojimas užkemša. Jei automobilis darbo dienomis dažniausiais tovi garaže, o yra naudojamas savaitgaliais, tai jis niekam problemų nekelia.
        Kai Olandijos miestuose toks tankus gatvių tinklas, miesto-greitkelių, visokių dviejų lygio sankryžų net centrinėse miestų dalyse, tai nieko keisto, kad nelabai ir užkemša. Kur nors Šiauliuose ar Panevėžyje turbūt irgi kamščių nelabai daug būna, nors žmonės ne mažiau automobilius myli.
        Flickr

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tai kad Lietuva lenkia Olandiją pagal automobilių naudojimą.
          Taip, kadangi automobilių garbinimas yra homosovietikus požymis. O štai pažiūrėkite Olandijoje niekas automobiliais nevažinėja - visi automobiliai stovi priparkuoti.

          https://goo.gl/maps/UB4nrDL8WQxnaF4v9
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Taip, kadangi automobilių garbinimas yra homosovietikus požymis. O štai pažiūrėkite Olandijoje niekas automobiliais nevažinėja - visi automobiliai stovi priparkuoti.
            Tai kad Lietuvoje parkavimas bent jau čia forume "darniečių" laikomas sovietizmo požymiu.
            5 parkavimo vietos 60-bučiui - in your face - automobilistai.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
              Be abejo, turi mažėti bendrai visas vartojimas. Kiekvienais metais skristi atostogų į Tailandą nėra kažkokia teisė, grečiau privilegija, statuso reikalas. Su Zoomu irgi nereikia skraidyti į Singapūrą kas savaitę, nebent esi Andriulis. Bet judėti reikalinga, ir todėl 15 min konceptas yra paremtas patogiu ir greitu susisiekimu pėsčiomis, dviračiu ar VT.
              Na lygiavos siekėjai galėtų papasakoti apie kapitalizmą ir Vakarų pasaulio klestėjimo priežastis, bet tema ne apie tai.
              Tai 15 min nėra visų sukišimas į miestus-bokštus ale Corbusier stiliumi. Gali kurti mažaaukštę jaukią ir prieinamą urbanistinę aplinką su gerais parkais ar patogia prieiga prie gamtos. Na čia vėlgi viena koncepcija neišpildys visų žmonių poreikių, kaip nepavyko su miestais-sodais, modernistiniu planavimu ir planavimo nebuvimu.
              Atostogos Tailande yra tas pats, kas atostogos Šventojoje prieš 25 metus, jokia ne privilegija. Žmonės iš principo juda visur vis daugiau, niekas nenori gyventi, dirbti, leisti laisvalaikį tik savo mikrorajone. Vilniui reikalingas bėginis VT, kad padaryti patogų susisiekimą bent magistraliniais judėjimo keliais, bet kaip matom net Olandijoje žmonės neatsisako automobilių.
              ​​​​

              ​​
              Flickr

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Taip, už triukšmą reikia susimokėti. Pradedant nuo lėktuvų, fūrų, mocų, parduotuvių išsikrovimo rampų, kavinių ventiliacijų ir į lauką sklindančios muzikos... Ir reiktų iš surinkto mokesčio mažinti likusį triukšmą techninėmis priemonėmis.

                Bet15min miestų apologetų kalbose vyrauja kitos temos nei triukšmo mažinimas.
                Nežinau kas tie 15 min apologetai (čia pagal portalą?), bet sutinku kad triukšmo tarša šiuo metu yra visiškai ignoruojama.
                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                dėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys
                Prašau argumentus kas čia per teiginiai?
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Bet pagal auto kiekį dar ne, nors nemažoje dalyje Lietuvos net nėra jokių alternatyvų automobiliui priešingai nei Olandijoje.
                Lietuva lenkia nyderlandus pagal auto kiekį, nors ir nėra pačiame EU tope.

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Atostogos Tailande yra tas pats, kas atostogos Šventojoje prieš 25 metus, jokia ne privilegija. Žmonės iš principo juda visur vis daugiau, niekas nenori gyventi, dirbti, leisti laisvalaikį tik savo mikrorajone. Vilniui reikalingas bėginis VT, kad padaryti patogų susisiekimą bent magistraliniais judėjimo keliais, bet kaip matom net Olandijoje žmonės neatsisako automobilių.
                ​​​​

                ​​
                Atostogis kitame mieste apskritai yra modernus prabangos reiškinys kurį ankščiau ipirkdavo tik koks 1-5% turtingiausių.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Lietuva lenkia nyderlandus pagal auto kiekį, nors ir nėra pačiame EU tope.
                  Latvija atrodo kaip viena pažangiausių Europoje pagal šį rodiklį.
                  Realybėje Latvijoje jokių stebuklų nėra. Beveik tas pats kap Lietuva, jei ne blogiau (pvz. dviračių takai). Gal tik Rygoje VT kiek geresnis.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Latvija atrodo kaip viena pažangiausių Europoje pagal šį rodiklį.
                    Realybėje Latvijoje jokių stebuklų nėra. Beveik tas pats kap Lietuva, jei ne blogiau (pvz. dviračių takai). Gal tik Rygoje VT kiek geresnis.
                    Latvijoje yra didesnė urganistinė koncentracija (į Rygą) kurioje yra geresnis VT. Pridėk dar tai kad ten yra didesnis kiekis visokiio pensijinio amžiaus žmonių kuriem nereikia automobilio jeigu yra VT, tai ir gauni tokią statistiką.

                    Beje gal žinote, ar Latvijoje yra taršos mokestis?

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                      Be abejo, turi mažėti bendrai visas vartojimas. Kiekvienais metais skristi atostogų į Tailandą nėra kažkokia teisė, grečiau privilegija, statuso reikalas. Su Zoomu irgi nereikia skraidyti į Singapūrą kas savaitę, nebent esi Andriulis. Bet judėti reikalinga, ir todėl 15 min konceptas yra paremtas patogiu ir greitu susisiekimu pėsčiomis, dviračiu ar VT.
                      Na lygiavos siekėjai galėtų papasakoti apie kapitalizmą ir Vakarų pasaulio klestėjimo priežastis, bet tema ne apie tai.
                      Tai 15 min nėra visų sukišimas į miestus-bokštus ale Corbusier stiliumi. Gali kurti mažaaukštę jaukią ir prieinamą urbanistinę aplinką su gerais parkais ar patogia prieiga prie gamtos. Na čia vėlgi viena koncepcija neišpildys visų žmonių poreikių, kaip nepavyko su miestais-sodais, modernistiniu planavimu ir planavimo nebuvimu.
                      Reikalingas judėjimas yra mankštos, plaukiojimas, bėgimas ir kita aktyvi veikla. O visa kita - diskusijų objektas kiek ekonominė ir kultūrinė sistema paverčia jį reikalingu. 15min su žemu ir netankiu užstatymu vargu ar įmanomas su šiandienine ekonomine sistema.

                      Atostogos Tailande tiesiog turėtų kainuoti tiek, kad vėl būtų prieinama tik labai siauram ratui irba retai. Tada jau kiekvieno pasirinkimas ar taupyti atostogoms, ar, sakykim, gyventi užmiestyje ir reguliariai atvažiuot į miestą dirbt/apsipirkt.

                      Dėl lygiavos siekėjų. Sakyčiau grupinės bausmės proproprovaikaičiams nėra labai sąžininga. Tuo labiau kai taikoma ne konkrečioms valstybėms pagal jų pasižymėjimo lygį, o tiesiog vertinant aklai pagal turtingumą šiandien. Vertinant sąžiningai reiktų įsivertinti kiek tikrųjų naudos gavėjų skurdžiose pasaulio dalyse yra tiesiog koloborantų palikuonys, kurie gerai gyveno tiek anuomet, tiek dabar

                      Čia kaip su negrais vergais. Norinčių paverkt kokie visi baltieji negeri daug. O prisiminti kaip vienos vietinių gentys masiškai grobė savo kaimynus ir pardavinėjo atvykėliams nelabai nori.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Atostogos Tailande yra tas pats, kas atostogos Šventojoje prieš 25 metus, jokia ne privilegija. Žmonės iš principo juda visur vis daugiau, niekas nenori gyventi, dirbti, leisti laisvalaikį tik savo mikrorajone. Vilniui reikalingas bėginis VT, kad padaryti patogų susisiekimą bent magistraliniais judėjimo keliais, bet kaip matom net Olandijoje žmonės neatsisako automobilių.
                        ​​​​
                        ​​
                        Juda vis daugiau, nes šiuo metu yra pigu teršti ateities kartoms.

                        Dėl noro ir nenoro, klausimas kiek tai yra tiesiog kultūrinė įtaiga. Atseit esi prastesnis jei nekeliauji. O, pavyzdžiui, vietoj to užsiimi hobiais namuose ar aplink.

                        Comment


                          Didelė įtaka ir vosokios socialinės medijos, kur sekami asmenys parodo geriausias akimirkas ir tada žmogus bando tą patį atkartoti bet kokia kaina. Vieną pažinojau, lektuve ėjo į tuoletą 5 kartus persirengti, kad galėtu vėliau nusifilmuoti ir apsimesti instagrame 5 kartus skridusi atostogauti.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kai Olandijos miestuose toks tankus gatvių tinklas, miesto-greitkelių, visokių dviejų lygio sankryžų net centrinėse miestų dalyse, tai nieko keisto, kad nelabai ir užkemša. Kur nors Šiauliuose ar Panevėžyje turbūt irgi kamščių nelabai daug būna, nors žmonės ne mažiau automobilius myli.
                            Dėl gatvių tinklo tenka sutikti. Ten labiau vyrauja Naujamiesčio tipo kvartalai su tolygesniu gatvių tinklu, o pas mus daugiau sovietmečio mikrorajonų su įvažiavimais į kiemus tiesiai iš pagrindinės gatvės. Taip pat ir labiau išvystytas tarpmiestinių trasų tinklas. Nu bet dėl 2 lygių sankryžų mieste tai nesutiksiu. Suskaičiavus vnt dar kažin ar pas mus jų ne daugiau gautusi.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Beje gal žinote, ar Latvijoje yra taršos mokestis?
                              Kiek žinau yra jau seniai.
                              Kiek būtent, neturiu laiko kapstyti.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Nežinau kas tie 15 min apologetai (čia pagal portalą?)
                                Ne pagal portalą.
                                "Lietuva be 15min judrumo - Lietuva be ateities!"
                                -

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Reikalingas judėjimas yra mankštos, plaukiojimas, bėgimas ir kita aktyvi veikla. O visa kita - diskusijų objektas kiek ekonominė ir kultūrinė sistema paverčia jį reikalingu. 15min su žemu ir netankiu užstatymu vargu ar įmanomas su šiandienine ekonomine sistema.

                                  Atostogos Tailande tiesiog turėtų kainuoti tiek, kad vėl būtų prieinama tik labai siauram ratui irba retai. Tada jau kiekvieno pasirinkimas ar taupyti atostogoms, ar, sakykim, gyventi užmiestyje ir reguliariai atvažiuot į miestą dirbt/apsipirkt.

                                  Dėl lygiavos siekėjų. Sakyčiau grupinės bausmės proproprovaikaičiams nėra labai sąžininga. Tuo labiau kai taikoma ne konkrečioms valstybėms pagal jų pasižymėjimo lygį, o tiesiog vertinant aklai pagal turtingumą šiandien. Vertinant sąžiningai reiktų įsivertinti kiek tikrųjų naudos gavėjų skurdžiose pasaulio dalyse yra tiesiog koloborantų palikuonys, kurie gerai gyveno tiek anuomet, tiek dabar

                                  Čia kaip su negrais vergais. Norinčių paverkt kokie visi baltieji negeri daug. O prisiminti kaip vienos vietinių gentys masiškai grobė savo kaimynus ir pardavinėjo atvykėliams nelabai nori.
                                  Tai ar mes iškeliam ekonominę sistemą ar na, kiek įmanoma planetos ir ateities kartų interesus?
                                  Sakykim ne grupinė bausmė, o tarptautinis solidarumas nes sukurta pridėtinė vertė iš dykai išnaudotos darbo jėgos ir resursų net neįsivaizduoju kiek siektų.
                                  Na o galiausiai dalintis rasistiniais epitetais labai skanu, net ir šitame forume

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Juda vis daugiau, nes šiuo metu yra pigu teršti ateities kartoms.

                                    Dėl noro ir nenoro, klausimas kiek tai yra tiesiog kultūrinė įtaiga. Atseit esi prastesnis jei nekeliauji. O, pavyzdžiui, vietoj to užsiimi hobiais namuose ar aplink.
                                    Lietuviai dar nedaug keliauja palyginus su tais pačiais skandinavais.
                                    Avialinijos jau pardavinėja žalius bilietus tiems, kurie pergyvena dėl savo taršos.

                                    Click image for larger version

Name:	Lufthansa-Economy-Green-Fare_edit_290237506830710.jpg
Views:	1025
Size:	54,9 kB
ID:	2032191



                                    ​​​​​
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Lietuviai dar nedaug keliauja palyginus su tais pačiais skandinavais.
                                      Avialinijos jau pardavinėja žalius bilietus tiems, kurie pergyvena dėl savo taršos.
                                      ​​​​​
                                      Žaliasis smegenų plovimas.

                                      Comment


                                        Darnus judumas Klaipėdietiškai

                                        Eismo pokyčiai mieste: kas tie radarai ir kaip jie veikia?
                                        https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...veikia-1114802
                                        Prioritetas Minijos gatvėje yra transportas, todėl gali susiklostyti situacija, ypač piko valandomis, kad pėstiesiems žalio šviesoforo signalo gali tekti palaukti ilgiau. Kartais net iki 3 minučių. Paspaudus pėsčiojo mygtuką sistemoje iškart gaunamas iškvietimas. Bet piko metu vienas automobilių eismo ciklas trunka 140 sekundžių, todėl pėstiesiems tenka luktelėti. Bet jei mašinų srauto nėra, tiek laukti nereikės. Identiškos sistemos veikia daugelyje pasaulio šalių. Teko pačiam įsitikinti, kad ten, kur intensyvus transporto eismas, pėstiesiems išties tenka pastovėti laukiant galimybės pereiti gatvę ir 5 minutes, ir dar ilgiau.

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Darnus judumas Klaipėdietiškai

                                          Eismo pokyčiai mieste: kas tie radarai ir kaip jie veikia?
                                          https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...veikia-1114802
                                          Nu tai nevyniojo į vatą - palauks tie vargOliai, jiems gi ne su kondicionieriumi kovoti per stiklą kaitinant saulei ar valytuvus reguliuoti drebiant sniegui...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X