Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai grafikas rodo, kad automobilio įperkamumas didėja
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąThe Economist straipsnis, kuris labai nepatiks barankos sukiojimo fanatams
Throughout the rich world, the young are falling out of love with cars
https://www.economist.com/internatio...love-with-cars
Paskutinė pastraipa neblogai apibendrina:
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kai Lietuva pagal automobilizaciją pasieks kokią Olandiją, tada meilė gal irgi pradės mažėti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad Lietuva lenkia Olandiją pagal automobilių naudojimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa džiugu kad Lietuvai niekas negresia ai pala, gresia tuo, kad klimato krizė sukels tokias migracijos bangas, kad reikės penkių aukštų sieną ties Baltarusija statyt. Na ir dar neprognazuojami orai sudarys itin sudėtingas sąlygas žemdirbystei. Na o kur dar masinis rūšių išnykimas ir populiacijos mažėjimas.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMarksistams (kad ir kas turima omenyje, globalistai, sorošistai, leftistai, ar tiesiog žmonės su akiniais, kaip Mao Kinijoje) tik ir knieti kam nors apriboti tūlo vakariečio laisvę į steiką ir SUV.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGerai, jeigu sutariam kad ekonominė veikla, kelianti ekstarnalitetus, turi būti tinkamai apmokestinta, tai reikia įtraukti absoliučiai visus kriterijus. Kad gyvenimo kaina kokiose nors Pagurkliškėse 30 km nuo miesto ribos ir kasdienis važinėjimas atpirktų tokios veiklos daromą žalingą poveikį globaliu mastu.
Kas man labai nepatinka - noras sukišti į „15min miestus“ tuo pačiu nesirūpinant žmonių psichologine sveikata. Tai panašiau į pakalninį tankinimą, o ne holistišką gyvenimą ramioje aplinkoje su prieiga prie gamtos. Kai tankinimas reiškia kaboką su garso tarša po langu ir daugiaaukščius monstrus su minimaliai insoliacijos.
- 1 patinka
Comment
-
Be abejo, turi mažėti bendrai visas vartojimas. Kiekvienais metais skristi atostogų į Tailandą nėra kažkokia teisė, grečiau privilegija, statuso reikalas. Su Zoomu irgi nereikia skraidyti į Singapūrą kas savaitę, nebent esi Andriulis. Bet judėti reikalinga, ir todėl 15 min konceptas yra paremtas patogiu ir greitu susisiekimu pėsčiomis, dviračiu ar VT.
Na lygiavos siekėjai galėtų papasakoti apie kapitalizmą ir Vakarų pasaulio klestėjimo priežastis, bet tema ne apie tai.
Tai 15 min nėra visų sukišimas į miestus-bokštus ale Corbusier stiliumi. Gali kurti mažaaukštę jaukią ir prieinamą urbanistinę aplinką su gerais parkais ar patogia prieiga prie gamtos. Na čia vėlgi viena koncepcija neišpildys visų žmonių poreikių, kaip nepavyko su miestais-sodais, modernistiniu planavimu ir planavimo nebuvimu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pagal auto kiekį dar ne, nors nemažoje dalyje Lietuvos net nėra jokių alternatyvų automobiliui priešingai nei Olandijoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Automobiliai patys savaime gatvių neužkemša. Jų naudojimas užkemša. Jei automobilis darbo dienomis dažniausiais tovi garaže, o yra naudojamas savaitgaliais, tai jis niekam problemų nekelia.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad Lietuva lenkia Olandiją pagal automobilių naudojimą.
https://goo.gl/maps/UB4nrDL8WQxnaF4v9-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Taip, kadangi automobilių garbinimas yra homosovietikus požymis. O štai pažiūrėkite Olandijoje niekas automobiliais nevažinėja - visi automobiliai stovi priparkuoti.
5 parkavimo vietos 60-bučiui - in your face - automobilistai.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBe abejo, turi mažėti bendrai visas vartojimas. Kiekvienais metais skristi atostogų į Tailandą nėra kažkokia teisė, grečiau privilegija, statuso reikalas. Su Zoomu irgi nereikia skraidyti į Singapūrą kas savaitę, nebent esi Andriulis. Bet judėti reikalinga, ir todėl 15 min konceptas yra paremtas patogiu ir greitu susisiekimu pėsčiomis, dviračiu ar VT.
Na lygiavos siekėjai galėtų papasakoti apie kapitalizmą ir Vakarų pasaulio klestėjimo priežastis, bet tema ne apie tai.
Tai 15 min nėra visų sukišimas į miestus-bokštus ale Corbusier stiliumi. Gali kurti mažaaukštę jaukią ir prieinamą urbanistinę aplinką su gerais parkais ar patogia prieiga prie gamtos. Na čia vėlgi viena koncepcija neišpildys visų žmonių poreikių, kaip nepavyko su miestais-sodais, modernistiniu planavimu ir planavimo nebuvimu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Taip, už triukšmą reikia susimokėti. Pradedant nuo lėktuvų, fūrų, mocų, parduotuvių išsikrovimo rampų, kavinių ventiliacijų ir į lauką sklindančios muzikos... Ir reiktų iš surinkto mokesčio mažinti likusį triukšmą techninėmis priemonėmis.
Bet15min miestų apologetų kalbose vyrauja kitos temos nei triukšmo mažinimas.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimądėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet pagal auto kiekį dar ne, nors nemažoje dalyje Lietuvos net nėra jokių alternatyvų automobiliui priešingai nei Olandijoje.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Atostogos Tailande yra tas pats, kas atostogos Šventojoje prieš 25 metus, jokia ne privilegija. Žmonės iš principo juda visur vis daugiau, niekas nenori gyventi, dirbti, leisti laisvalaikį tik savo mikrorajone. Vilniui reikalingas bėginis VT, kad padaryti patogų susisiekimą bent magistraliniais judėjimo keliais, bet kaip matom net Olandijoje žmonės neatsisako automobilių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lietuva lenkia nyderlandus pagal auto kiekį, nors ir nėra pačiame EU tope.
Realybėje Latvijoje jokių stebuklų nėra. Beveik tas pats kap Lietuva, jei ne blogiau (pvz. dviračių takai). Gal tik Rygoje VT kiek geresnis.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Latvija atrodo kaip viena pažangiausių Europoje pagal šį rodiklį.
Realybėje Latvijoje jokių stebuklų nėra. Beveik tas pats kap Lietuva, jei ne blogiau (pvz. dviračių takai). Gal tik Rygoje VT kiek geresnis.
Beje gal žinote, ar Latvijoje yra taršos mokestis?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBe abejo, turi mažėti bendrai visas vartojimas. Kiekvienais metais skristi atostogų į Tailandą nėra kažkokia teisė, grečiau privilegija, statuso reikalas. Su Zoomu irgi nereikia skraidyti į Singapūrą kas savaitę, nebent esi Andriulis. Bet judėti reikalinga, ir todėl 15 min konceptas yra paremtas patogiu ir greitu susisiekimu pėsčiomis, dviračiu ar VT.
Na lygiavos siekėjai galėtų papasakoti apie kapitalizmą ir Vakarų pasaulio klestėjimo priežastis, bet tema ne apie tai.
Tai 15 min nėra visų sukišimas į miestus-bokštus ale Corbusier stiliumi. Gali kurti mažaaukštę jaukią ir prieinamą urbanistinę aplinką su gerais parkais ar patogia prieiga prie gamtos. Na čia vėlgi viena koncepcija neišpildys visų žmonių poreikių, kaip nepavyko su miestais-sodais, modernistiniu planavimu ir planavimo nebuvimu.
Atostogos Tailande tiesiog turėtų kainuoti tiek, kad vėl būtų prieinama tik labai siauram ratui irba retai. Tada jau kiekvieno pasirinkimas ar taupyti atostogoms, ar, sakykim, gyventi užmiestyje ir reguliariai atvažiuot į miestą dirbt/apsipirkt.
Dėl lygiavos siekėjų. Sakyčiau grupinės bausmės proproprovaikaičiams nėra labai sąžininga. Tuo labiau kai taikoma ne konkrečioms valstybėms pagal jų pasižymėjimo lygį, o tiesiog vertinant aklai pagal turtingumą šiandien. Vertinant sąžiningai reiktų įsivertinti kiek tikrųjų naudos gavėjų skurdžiose pasaulio dalyse yra tiesiog koloborantų palikuonys, kurie gerai gyveno tiek anuomet, tiek dabar
Čia kaip su negrais vergais. Norinčių paverkt kokie visi baltieji negeri daug. O prisiminti kaip vienos vietinių gentys masiškai grobė savo kaimynus ir pardavinėjo atvykėliams nelabai nori.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Atostogos Tailande yra tas pats, kas atostogos Šventojoje prieš 25 metus, jokia ne privilegija. Žmonės iš principo juda visur vis daugiau, niekas nenori gyventi, dirbti, leisti laisvalaikį tik savo mikrorajone. Vilniui reikalingas bėginis VT, kad padaryti patogų susisiekimą bent magistraliniais judėjimo keliais, bet kaip matom net Olandijoje žmonės neatsisako automobilių.
Dėl noro ir nenoro, klausimas kiek tai yra tiesiog kultūrinė įtaiga. Atseit esi prastesnis jei nekeliauji. O, pavyzdžiui, vietoj to užsiimi hobiais namuose ar aplink.
- 1 patinka
Comment
-
Didelė įtaka ir vosokios socialinės medijos, kur sekami asmenys parodo geriausias akimirkas ir tada žmogus bando tą patį atkartoti bet kokia kaina. Vieną pažinojau, lektuve ėjo į tuoletą 5 kartus persirengti, kad galėtu vėliau nusifilmuoti ir apsimesti instagrame 5 kartus skridusi atostogauti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kai Olandijos miestuose toks tankus gatvių tinklas, miesto-greitkelių, visokių dviejų lygio sankryžų net centrinėse miestų dalyse, tai nieko keisto, kad nelabai ir užkemša. Kur nors Šiauliuose ar Panevėžyje turbūt irgi kamščių nelabai daug būna, nors žmonės ne mažiau automobilius myli.
- 1 patinka
Comment
Comment