Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    20 metu negales buti, nes Lietuva kaip visa ES yra isipareigojus nuo 2050 m buti klimatui neutealia, tai daugely nors kiek normaliau valdomu miestu autobusai yra zemiausiai kabantis obuolys, kur lengviausia panaikinti emisijas
    Klimato neutralumas nėra sudėtinga - nusipirk carbon credit padengti savo taršai ir va, teisiškai neutralus esi.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Klimato neutralumas nėra sudėtinga - nusipirk carbon credit padengti savo taršai ir va, teisiškai neutralus esi.
      Tai dabar, nes ETS sistema yra, nuo 2050 metu jau nebe (tiesa, greitai bus pristatyta carbon removals direktyva aiskia apibrezianti kaip CO2 pasalinti.). Bet siaip keista, kad Lietuvoje net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupi- ilguoju laikotarpiu tai pati didziausia problema pasaulyje. Be to, del oro tarsos anksciau mirsta apie 3000 zmoniu Lietuvoje. Perkant naftos produktus didinama naftos pasiula - remiama Rusijojs ekonomika. Rekordinio biudzeto didejimo lesomis, kai didziaja dali Simasines chebros kadensijos metu buvo neigiamos palukanos investuot i normalu netersianti viesaji transporta tai pats lengviausias transportuot prisidet prie klimaro kaitos ir priklausomybes naftai stabdymo.

      Comment


        Parašė TIME Rodyti pranešimą

        Tai dabar, nes ETS sistema yra, nuo 2050 metu jau nebe (tiesa, greitai bus pristatyta carbon removals direktyva aiskia apibrezianti kaip CO2 pasalinti.). Bet siaip keista, kad Lietuvoje net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupi- ilguoju laikotarpiu tai pati didziausia problema pasaulyje. Be to, del oro tarsos anksciau mirsta apie 3000 zmoniu Lietuvoje. Perkant naftos produktus didinama naftos pasiula - remiama Rusijojs ekonomika. Rekordinio biudzeto didejimo lesomis, kai didziaja dali Simasines chebros kadensijos metu buvo neigiamos palukanos investuot i normalu netersianti viesaji transporta tai pats lengviausias transportuot prisidet prie klimaro kaitos ir priklausomybes naftai stabdymo.
        Kaip suprasti - nerūpi? Šiame forume dauguma sutinka kad reikia mažinti automobilių taršą pakeičiant automobilių keliones viešuoju, dviračiais ar pėsčiomis. Dauguma taip pat pritaria vienokiai ar kitokiai bėginei VT formai, kas būtų elektrifikuota ir netarši. Energetikos temose taip pat kalbama vos ne išskirtinai apie atsinaujinančius. Ar čia galvojate kad forumas turi kokį piketą prie savivaldybės organizuoti prieš autobusų pirkimą?

        Comment


          Ne apie forumą eina kalba, vien tik pasižiūrėjus į kandidatų į merus debatus apie klimatą ir tvarumą (rimtos) kalbos nėra, būtinybę mažinti automobilių kiekį, investuoti į netaršias transporto priemones. Tuo tarpu šildymas užtikrintas deginant mazutą.

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
            Ne apie forumą eina kalba, vien tik pasižiūrėjus į kandidatų į merus debatus apie klimatą ir tvarumą (rimtos) kalbos nėra, būtinybę mažinti automobilių kiekį, investuoti į netaršias transporto priemones. Tuo tarpu šildymas užtikrintas deginant mazutą.
            Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiama

            Comment


              Parašė TIME Rodyti pranešimą

              Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiama
              Norint radikaliai sumažinti emisijas išvis reiktų nebevažinėt net ir elektriniais autobusais.

              Comment


                Apie kelionių mažinimą kalba ir 15 minučių miesto idėja, kurią jau pasigavo visokie JAV respublikonai ir UK konservatoriai kaip eilinį marksistų išmislą ir ataką prieš laisvę ir demokratiją. Mes tuo tarpu deklaruojam laisvę nuo urbanistikos principų ir aplink Vilnių visus likusius dirbamus laukus užstatysim

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                  Apie kelionių mažinimą kalba ir 15 minučių miesto idėja, kurią jau pasigavo visokie JAV respublikonai ir UK konservatoriai kaip eilinį marksistų išmislą ir ataką prieš laisvę ir demokratiją. Mes tuo tarpu deklaruojam laisvę nuo urbanistikos principų ir aplink Vilnių visus likusius dirbamus laukus užstatysim
                  Iš principo visokie tokie „15min miestai“ ir ya prieš laisvę ir demokratiją. Pvz prieš laisvę važiuot į kitą miesto galą (ar išvis kitą meistą) nusipirkt mėgstamą dešrigalį ir demorkatiškai prabalsuot pinigine. Tiesiog klausimas ar yra kitokių sprendimo variantų.

                  Bet ekofašystams reiktų nustot pūst arabus ir nebebėgt nuo terminų. Kuo blogai nedemokratiškai stumti nepopuliarius sprendimus kurie ribos įvairias laisves?

                  Comment


                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                    Ne apie forumą eina kalba, vien tik pasižiūrėjus į kandidatų į merus debatus apie klimatą ir tvarumą (rimtos) kalbos nėra, būtinybę mažinti automobilių kiekį, investuoti į netaršias transporto priemones. Tuo tarpu šildymas užtikrintas deginant mazutą.
                    Na TIME butent apie šį forumą kalbėjo:
                    net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupi
                    Parašė TIME Rodyti pranešimą

                    Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiama
                    Reikia nemaišyti "siūloma" ir "spėjama kad taip realiai bus"
                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Iš principo visokie tokie „15min miestai“ ir ya prieš laisvę ir demokratiją. Pvz prieš laisvę važiuot į kitą miesto galą (ar išvis kitą meistą) nusipirkt mėgstamą dešrigalį ir demorkatiškai prabalsuot pinigine. Tiesiog klausimas ar yra kitokių sprendimo variantų.

                    Bet ekofašystams reiktų nustot pūst arabus ir nebebėgt nuo terminų. Kuo blogai nedemokratiškai stumti nepopuliarius sprendimus kurie ribos įvairias laisves?
                    Tai gal ta laisvė važiuoti gali būti, jeigu susimoki už tai tiek kiek realiai tai kainuoja (t.y. įskaitant taršą ne tik dalelių, bet ir triukšmo ir t.t.). Tik va tada nelabai daug kas galėtu tą laisvę įpirkti.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Tai gal ta laisvė važiuoti gali būti, jeigu susimoki už tai tiek kiek realiai tai kainuoja (t.y. įskaitant taršą ne tik dalelių, bet ir triukšmo ir t.t.). Tik va tada nelabai daug kas galėtu tą laisvę įpirkti.
                      Taip, už triukšmą reikia susimokėti. Pradedant nuo lėktuvų, fūrų, mocų, parduotuvių išsikrovimo rampų, kavinių ventiliacijų ir į lauką sklindančios muzikos... Ir reiktų iš surinkto mokesčio mažinti likusį triukšmą techninėmis priemonėmis.

                      Bet15min miestų apologetų kalbose vyrauja kitos temos nei triukšmo mažinimas.

                      Comment


                        Tai čia nėra apie vien tik triukšmą apskritai, o apie iš judėjimo (!) kylantį bendrą resursų sunaudojimą (kurą ir infrastruktūros išlaikymą), taršą, poveikį pasauliniam klimatui, galiausiai globalų teisingumą (dėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys). Na bet čia per daug suvirškinti tūlam lietuviui, nes mes juk maža šalis ir šiaip ne prie ko

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          Tai čia nėra apie vien tik triukšmą apskritai, o apie iš judėjimo (!) kylantį bendrą resursų sunaudojimą (kurą ir infrastruktūros išlaikymą), taršą, poveikį pasauliniam klimatui, galiausiai globalų teisingumą (dėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys). Na bet čia per daug suvirškinti tūlam lietuviui, nes mes juk maža šalis ir šiaip ne prie ko
                          Globalus teisingumas labiausiai žudantis argumentas. Marksizmas dar gyvas Bet žiūriu jau ir mūsuose skiepo poveikis praeina

                          Ačiū už patvirtintą mano ankstesnį teiginį, kad tai iš principo yra noras apriboti judėjimo laisvę ir pasirinkimus. Ypač gerai kai tai daroma kaip Vokietijoje teismų sprendimais, o ne demokratiškai.

                          Asmeniškai daliai dalykų pritariu, daliai ne. Tiesiog norėtųsi kad ekofašyzmas nusimestų kaukes ir neslėptų savo prigimties.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Globalus teisingumas labiausiai žudantis argumentas. Marksizmas dar gyvas Bet žiūriu jau ir mūsuose skiepo poveikis praeina

                            Ačiū už patvirtintą mano ankstesnį teiginį, kad tai iš principo yra noras apriboti judėjimo laisvę ir pasirinkimus. Ypač gerai kai tai daroma kaip Vokietijoje teismų sprendimais, o ne demokratiškai.

                            Asmeniškai daliai dalykų pritariu, daliai ne. Tiesiog norėtųsi kad ekofašyzmas nusimestų kaukes ir neslėptų savo prigimties.
                            Na džiugu kad Lietuvai niekas negresia ai pala, gresia tuo, kad klimato krizė sukels tokias migracijos bangas, kad reikės penkių aukštų sieną ties Baltarusija statyt. Na ir dar neprognazuojami orai sudarys itin sudėtingas sąlygas žemdirbystei. Na o kur dar masinis rūšių išnykimas ir populiacijos mažėjimas.

                            Marksistams (kad ir kas turima omenyje, globalistai, sorošistai, leftistai, ar tiesiog žmonės su akiniais, kaip Mao Kinijoje) tik ir knieti kam nors apriboti tūlo vakariečio laisvę į steiką ir SUV.

                            Gerai, jeigu sutariam kad ekonominė veikla, kelianti ekstarnalitetus, turi būti tinkamai apmokestinta, tai reikia įtraukti absoliučiai visus kriterijus. Kad gyvenimo kaina kokiose nors Pagurkliškėse 30 km nuo miesto ribos ir kasdienis važinėjimas atpirktų tokios veiklos daromą žalingą poveikį globaliu mastu.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                              Viską keičia.
                              Nieko nekeičia. Prieš 20 metų lygiai taip pat jaunimas pirko mašinas iš tėvų santaupų. Šiais laikais tėvų santaupos gerokai didesnės.

                              Comment


                                Parašė Lettered

                                Lietuvoje taip, bet JAV nelabai.

                                Tai grafikas rodo, kad automobilio įperkamumas didėja

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Tai grafikas rodo, kad automobilio įperkamumas didėja
                                  Reiškia didėja visur, ne tik LT.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    The Economist straipsnis, kuris labai nepatiks barankos sukiojimo fanatams

                                    Throughout the rich world, the young are falling out of love with cars
                                    https://www.economist.com/internatio...love-with-cars



                                    Paskutinė pastraipa neblogai apibendrina:
                                    Kai Lietuva pagal automobilizaciją pasieks kokią Olandiją, tada meilė gal irgi pradės mažėti.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kai Lietuva pagal automobilizaciją pasieks kokią Olandiją, tada meilė gal irgi pradės mažėti.
                                      Tai kad Lietuva lenkia Olandiją pagal automobilių naudojimą.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Tai kad Lietuva lenkia Olandiją pagal automobilių naudojimą.
                                        Bet pagal auto kiekį dar ne, nors nemažoje dalyje Lietuvos net nėra jokių alternatyvų automobiliui priešingai nei Olandijoje.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          Na džiugu kad Lietuvai niekas negresia ai pala, gresia tuo, kad klimato krizė sukels tokias migracijos bangas, kad reikės penkių aukštų sieną ties Baltarusija statyt. Na ir dar neprognazuojami orai sudarys itin sudėtingas sąlygas žemdirbystei. Na o kur dar masinis rūšių išnykimas ir populiacijos mažėjimas.
                                          15min miestas nieko neišspręs neribojant vartojimo bendrai. Kas iš to jei kažkas gyvens „15min mieste“, bet skraidys atostogų į kitą pasaulio kraštą ar darbo reikalais?

                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          Marksistams (kad ir kas turima omenyje, globalistai, sorošistai, leftistai, ar tiesiog žmonės su akiniais, kaip Mao Kinijoje) tik ir knieti kam nors apriboti tūlo vakariečio laisvę į steiką ir SUV.
                                          Esu prieš lygiavą, kai apmokestinami vakariečiai ir supilami pinigai į korumpuotus ntojo pasaulio režimus. Sumoj generuojant vartojimą kitur. Ir dažnai dar taršesnį.

                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          Gerai, jeigu sutariam kad ekonominė veikla, kelianti ekstarnalitetus, turi būti tinkamai apmokestinta, tai reikia įtraukti absoliučiai visus kriterijus. Kad gyvenimo kaina kokiose nors Pagurkliškėse 30 km nuo miesto ribos ir kasdienis važinėjimas atpirktų tokios veiklos daromą žalingą poveikį globaliu mastu.
                                          Tai taip. Turi būti apmokestinama tiek (elektro)automobiliai, tiek bet koks kitas transportas su kuru ar baterija. Miesto transportas irgi turi atitinkamai kainuoti, kad pigiau būtų vaikščioti, o ne važinėt autobusu į kitą miesto galą. Taip pat turi būti apmokestinamos statybos, kad vietoj naujų statybų apsimokėtų palopyti trobeles kupiškiuose.

                                          Kas man labai nepatinka - noras sukišti į „15min miestus“ tuo pačiu nesirūpinant žmonių psichologine sveikata. Tai panašiau į pakalninį tankinimą, o ne holistišką gyvenimą ramioje aplinkoje su prieiga prie gamtos. Kai tankinimas reiškia kaboką su garso tarša po langu ir daugiaaukščius monstrus su minimaliai insoliacijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X