Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O visai nėra bloga idėja. Pvz., Barselonoje prie tokio keltuvo reikia laukti mažiausiai valandą sezono metu. Be abejo, turistų skaičius skirias, bet principas, kad tai būtų lankomas objektas išlieka. Praskristum virš gamtos paminklo, NMC ir pamatytum Senamiestį iš aukštai. O ir statybą galėtų bent dalinai finansuoti Akropolis.
Įpieš kainą Eur 5 ir ten bus Minsko gyventojai, atvežti į Akropolį, o ne Šeškinės skubantys į darbą.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Susisiekimo ar turizmo?
Įpieš kainą Eur 5 ir ten bus Minsko gyventojai, atvežti į Akropolį, o ne Šeškinės skubantys į darbą.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGalim paklausti ar Druskininkų gyventojai keliauja kasdien į darbą su gondolom ar ne. Ir kiek moka už kelionę
Comment
-
Parašė Al1
Automobilizmo mažinimui reikėtų neplatinti gatvių ir bloginti padėti važinėjantiems automobiliu, tuo pačiu gerinti VT. Kito kelio nėra. Kuo daugiau gerų plačių gatvių, aplinkkelių, tuo daugiau automobilių ir tą praėjo pasaulis, kol suprato, kad reikia investuoti ne tik į asfaltą, bet ir į VT.
Mieste yra nemažai blogai suprojektuotų sankryžų, taip pat nenutiestų gatvių, per siaurų gatvių, kur su palyginus nedidelėm išlaidom galima spręsti taršos problemas čia ir dabar be viso autobusų parko elektrifikavimo/tramvajaus linijos tiesimo, todėl manau, jog diskutuoti verta apie problemiškas vietas ir jų sprendimą.
Comment
-
Parašė Ginthus
O vat čia dar studijų metu buvau susidūręs su mastymo lankstumo stoka kalbant apie viešojo transporto priemones. Pvz. net dešimtmetį reklamuojamo metro ar tramvajaus vizijose nemačiau nei vieno atvejo, kad maršrutas būtų siūlomas pievomis. O kas negerai su pieva?
Visiškai sutinku su tomtom.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?
2010.05
https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...te-i-darba/842
2018.04
https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...i-istaiga/7890
Gal reikia formuluoti kitus klausimus:
- Kokia dalis naudojasi dviračiu vykdami į darbą (naudojasi 3-4 % )
- Ar tikslingos lengvatos P+R jei viešuoju transportu naudojasi tik 18-20% gyventojų
- kodėl mažai daroma eismo pralaidumui, ypač sankryžose bent padarant . Bet dirbtinai mažinamas eismo pralaidumas sankryžose nedubliuojamais šviesoforais sankryžose, o gatvėse - "išmaniaisiais" "stop" šviesoforais, radarais, kalneliais.
Tačiau ši tema vis dėlto apie parkavimą.
Todėl aktualus klausimas. Kas yra daroma pagerinant parkavimą gyvenamuosiuose rajonuose ir centro prieigose.
Comment
-
„Taxify“ vairuotojas Davidas iš Ganos: aplinka Lietuvoje buvo tokia atšiauri, kad turėjau pabėgti į Šveicariją
https://www.15min.lt/verslas/naujiena/karjera/tafixy-vairuotojas-davidas-is-ganos-aplinka-lietuvoje-buvo-tokia-atsiauri-kad-turejau-pabegti-i-sveicarija-666-962782
Per Vilnių jis važinėja nuosavu automobiliu, kurį įsigijo kasdienos reikmėms – keliavimui į paskaitas, bažnyčią, parduotuvę, futbolo treniruotes
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Koks ne, jei jau dabar nuo Perkūnkiemio ar Pilaitės iki Konstitucijos pr. piko metu yra greičiau VVT. Laiko automobiliui reikia skirti: važiuojant į servisą, tech. apžiūrą, pirkt / rinktis detales, skirt laiko draudimo pasiūlymams, pildyti eismo įvykio deklaracijas, keist padangas (sezoniškai ir prasidūrus), reguliariai prisipūst oro, piltis kurą, tikrint skysčius, plaut mašiną, siurbt / nuvežt valyt, žiemą gramdyt langus, valyt sniegą, aprasojus ir užšalus šildyti salono langus iš vidaus, kraut akumuliatorių, tikrint žvakes, valyt ir pildyt kondicionierių, galima visai neužsivest.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
va va, apsilankius kitų rajonų kiemuose vaizdas tas pats. Aš išdrįsiu teigti, kad Vilniuje nėra parkavimo problemos. Yra senų laužų ir emigrantų auto problema
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUh kokia foto uzmaciau
ta pati vieta po savaites:
O apie juostas tai John turejo omeny, kad bet koks kamsciu mazinimas ir keliones automobiliu laiko trumpinimas Vilniaus VVT bukles atveju tik skatina ateity vis naujus zmones isigyti automobilius.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPanašu, kad silpnas VT yra daugumos trečio pasaulio (tame tarpe ir LT) miestų reiškinys.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPanašu, kad silpnas VT yra daugumos trečio pasaulio (tame tarpe ir LT) miestų reiškinys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
JAV irgi trečiojo pasaulio šalis?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
JAV irgi trečiojo pasaulio šalis?
Comment
-
Jau negaliu greit atgaminti, bet Varlamovo laidų cikle apie JAV buvo kalbėta, kad Hiustone (TX), kur šiaip dominuoja individualus transportas, nuo 2004 m. paleido tramvajų ir jau yra 3 linijos, dar bus dvi. Kitose laidose kalbėta apie kitus miestus, gyvenusius ant individualių automobilių, kurie pereina ant viešojo transporto. Žinoma, čia kalba eina ne apie tuos megapolius, kur viešas transportas gerai funkcionuoja.
Comment
-
http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
Comment