Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai aš irgi apie judrumą kalbu, įskaitant John teiginį, kad žmonės iki 25 metų gali sau leisti viską, net ir mašinas. Be tėvų pinigų tokiame amžiuje retai kas sau gali leisti mašinas, net ir turtingose valstybėse.
Tai man ir įdomu kaip jie gali sau tai leisti.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nu tai gali sau leisti su tėvų pinigais, ką tai keičia?
Galima pritempti prie to paties, pavydžiui:
- mažėjantis nuosavo transporto kiekis neigiamai veikia televizorių pardavėjus.
- mažėjantis nuosavo transporto kiekis teigiamai veikia saulės akinių pardavėjus.
- mažėjantis nuosavo transporto kiekis neturi jokios įtakos žiurkių populiacijai miestuose.
- siaurinamos gatvės teigiamai veikia ant šaligatvio pridirbančius šunis.
- taip toliau ir panašiai.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKai sutampa blogėjanti perkamoji galia su nuosavo transporto priverstiniu išstumimu, tai ir galima pritempinėti įvairius dalykus pagal poreikį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
čia Lietuvoje mažėja?
- 1 patinka
Comment
-
Bet šis straipsnis visiškai neatitinka Lietuvos realijų.
Pirma, kaip jau buvo minėta, Lietuvoje didelei daliai jaunų didelių miestų gyventojų viskas yra kur kas labiau prieinama nei bet kada anksčiau, jaunimas uždirba gerokai daugiau nei jų tėvai, kai buvo panašaus amžiaus. O regionuose automobilis yra tiesiog būtinybė dėl visiems suprantamų priežasčių.
Antra, kultūrinis kontekstas - JAV, apie kurias kalbama straipsnyje, yra daug didesnis susidomėjimas klimato kaita, vartotojiškumu ir panašiomis problemomis, todėl daug jaunimo automobilių nenori vairuoti vien dėl to.
Trečia, daug didelių miestų Vakaruose automobilį tiesiog labai sunku turėti - kamščiai, parkavimo vietų trukumas ir t. t.
Neverta tikėtis, kad Lietuvos miestuose jaunimas staiga ims ir atsisakys automobilių - matau iš savo aplinkos, kad tai yra laikoma absoliučia būtinybe, kai ir finansai, ir mokesčiai, ir paprastumas jį turėti tai leidžia. Tai kardinaliai nesikeis dėl gana kompaktiškų miestų, kai nei kamsčiai nėra totaliniai, nei užterštumas milžiniškas, nei gyventojų tankis toks didelis, kad nebebūtų kur įkišti to automobilio.
Geriausia strategija yra mažinti ne pačių automobilių, o kelionių jais skaičių. Reikia pasiekti, kad į darbą, vakarėlius, polikliniką ir visur kitur miestuose būtų galima paprastai nusigauti kitais būdais. Ir nors paspirtukai ir dviračiai yra cool, pagrindas yra patogus, greitas ir dažnas viešasis transportas. Kol neadekvačiai mažus atstumus į darbą bus patogiau važiuoti automobiliu nei viešuoju, tol situacija nesikeis.Paskutinis taisė eigh; 2023.02.20, 01:07.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai aš irgi apie judrumą kalbu, įskaitant John teiginį, kad žmonės iki 25 metų gali sau leisti viską, net ir mašinas. Be tėvų pinigų tokiame amžiuje retai kas sau gali leisti mašinas, net ir turtingose valstybėse.
Tai man ir įdomu kaip jie gali sau tai leisti.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Atlyginimų augimas pernai metais neviršijo infliacijos, vadinasi, mažėjo ir Lietuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
20 metu negales buti, nes Lietuva kaip visa ES yra isipareigojus nuo 2050 m buti klimatui neutealia, tai daugely nors kiek normaliau valdomu miestu autobusai yra zemiausiai kabantis obuolys, kur lengviausia panaikinti emisijas
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Klimato neutralumas nėra sudėtinga - nusipirk carbon credit padengti savo taršai ir va, teisiškai neutralus esi.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Tai dabar, nes ETS sistema yra, nuo 2050 metu jau nebe (tiesa, greitai bus pristatyta carbon removals direktyva aiskia apibrezianti kaip CO2 pasalinti.). Bet siaip keista, kad Lietuvoje net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupi- ilguoju laikotarpiu tai pati didziausia problema pasaulyje. Be to, del oro tarsos anksciau mirsta apie 3000 zmoniu Lietuvoje. Perkant naftos produktus didinama naftos pasiula - remiama Rusijojs ekonomika. Rekordinio biudzeto didejimo lesomis, kai didziaja dali Simasines chebros kadensijos metu buvo neigiamos palukanos investuot i normalu netersianti viesaji transporta tai pats lengviausias transportuot prisidet prie klimaro kaitos ir priklausomybes naftai stabdymo.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNe apie forumą eina kalba, vien tik pasižiūrėjus į kandidatų į merus debatus apie klimatą ir tvarumą (rimtos) kalbos nėra, būtinybę mažinti automobilių kiekį, investuoti į netaršias transporto priemones. Tuo tarpu šildymas užtikrintas deginant mazutą.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiama
- 1 patinka
Comment
-
Apie kelionių mažinimą kalba ir 15 minučių miesto idėja, kurią jau pasigavo visokie JAV respublikonai ir UK konservatoriai kaip eilinį marksistų išmislą ir ataką prieš laisvę ir demokratiją. Mes tuo tarpu deklaruojam laisvę nuo urbanistikos principų ir aplink Vilnių visus likusius dirbamus laukus užstatysim
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąApie kelionių mažinimą kalba ir 15 minučių miesto idėja, kurią jau pasigavo visokie JAV respublikonai ir UK konservatoriai kaip eilinį marksistų išmislą ir ataką prieš laisvę ir demokratiją. Mes tuo tarpu deklaruojam laisvę nuo urbanistikos principų ir aplink Vilnių visus likusius dirbamus laukus užstatysim
Bet ekofašystams reiktų nustot pūst arabus ir nebebėgt nuo terminų. Kuo blogai nedemokratiškai stumti nepopuliarius sprendimus kurie ribos įvairias laisves?
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNe apie forumą eina kalba, vien tik pasižiūrėjus į kandidatų į merus debatus apie klimatą ir tvarumą (rimtos) kalbos nėra, būtinybę mažinti automobilių kiekį, investuoti į netaršias transporto priemones. Tuo tarpu šildymas užtikrintas deginant mazutą.
net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupiParašė TIME Rodyti pranešimą
Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiama
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš principo visokie tokie „15min miestai“ ir ya prieš laisvę ir demokratiją. Pvz prieš laisvę važiuot į kitą miesto galą (ar išvis kitą meistą) nusipirkt mėgstamą dešrigalį ir demorkatiškai prabalsuot pinigine. Tiesiog klausimas ar yra kitokių sprendimo variantų.
Bet ekofašystams reiktų nustot pūst arabus ir nebebėgt nuo terminų. Kuo blogai nedemokratiškai stumti nepopuliarius sprendimus kurie ribos įvairias laisves?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai gal ta laisvė važiuoti gali būti, jeigu susimoki už tai tiek kiek realiai tai kainuoja (t.y. įskaitant taršą ne tik dalelių, bet ir triukšmo ir t.t.). Tik va tada nelabai daug kas galėtu tą laisvę įpirkti.
Bet15min miestų apologetų kalbose vyrauja kitos temos nei triukšmo mažinimas.
Comment
-
Tai čia nėra apie vien tik triukšmą apskritai, o apie iš judėjimo (!) kylantį bendrą resursų sunaudojimą (kurą ir infrastruktūros išlaikymą), taršą, poveikį pasauliniam klimatui, galiausiai globalų teisingumą (dėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys). Na bet čia per daug suvirškinti tūlam lietuviui, nes mes juk maža šalis ir šiaip ne prie ko
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTai čia nėra apie vien tik triukšmą apskritai, o apie iš judėjimo (!) kylantį bendrą resursų sunaudojimą (kurą ir infrastruktūros išlaikymą), taršą, poveikį pasauliniam klimatui, galiausiai globalų teisingumą (dėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys). Na bet čia per daug suvirškinti tūlam lietuviui, nes mes juk maža šalis ir šiaip ne prie ko
Ačiū už patvirtintą mano ankstesnį teiginį, kad tai iš principo yra noras apriboti judėjimo laisvę ir pasirinkimus. Ypač gerai kai tai daroma kaip Vokietijoje teismų sprendimais, o ne demokratiškai.
Asmeniškai daliai dalykų pritariu, daliai ne. Tiesiog norėtųsi kad ekofašyzmas nusimestų kaukes ir neslėptų savo prigimties.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Globalus teisingumas labiausiai žudantis argumentas. Marksizmas dar gyvas Bet žiūriu jau ir mūsuose skiepo poveikis praeina
Ačiū už patvirtintą mano ankstesnį teiginį, kad tai iš principo yra noras apriboti judėjimo laisvę ir pasirinkimus. Ypač gerai kai tai daroma kaip Vokietijoje teismų sprendimais, o ne demokratiškai.
Asmeniškai daliai dalykų pritariu, daliai ne. Tiesiog norėtųsi kad ekofašyzmas nusimestų kaukes ir neslėptų savo prigimties.
Marksistams (kad ir kas turima omenyje, globalistai, sorošistai, leftistai, ar tiesiog žmonės su akiniais, kaip Mao Kinijoje) tik ir knieti kam nors apriboti tūlo vakariečio laisvę į steiką ir SUV.
Gerai, jeigu sutariam kad ekonominė veikla, kelianti ekstarnalitetus, turi būti tinkamai apmokestinta, tai reikia įtraukti absoliučiai visus kriterijus. Kad gyvenimo kaina kokiose nors Pagurkliškėse 30 km nuo miesto ribos ir kasdienis važinėjimas atpirktų tokios veiklos daromą žalingą poveikį globaliu mastu.
- 4 patinka
Comment
Comment