Parašė Zefyras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na iš visų jūsų išvardintų blogybių labiausiai gyvenimą gadina A juostos mėgėjai – nes sutrukdomas didžiausias skaičius žmonių (t. y. VT keleiviai, kuriems dėl pusgalvių reikia važiuoti ilgiau)
Bet šiaip tai nežinau, man tai blogiau yra gyventi apšnerkštoje aplinkoje, nei važiuot 5 minutes ilgiau. Bet čia turbūt pagal kiekvienam savo.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
O gal enforcinam visas savo jėgas ten, kur tikrai rūpi? Pavydžiui, prieš debilus, kurie savitarnos kasoje nesugeba net savo čekio nusiimti ar vežimėlio į vietą grąžint ir numeta bet kur? Arba tuos, kurie nuorūkas mėto gatvėje? Arba tuos, kurie į gatves šokineja?
Bet taip nėra, nes galima ir pačiam į galvą gaut. Geriau siuntinėt nuotraukas kiekvieno žioplio, kuris A juosta pravažiavo. Nu nes vairuotoją nubausti yra lengviausia, o ir didvyrio etiketę galima lengvai užsiklijuot.
Aš labiau mėgstu su šiukšlintojais kovot. Kuo tamsta užsiimat?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad dabar yra perkelinėjama iš VT į dviračius, o ne iš autmobilių. Pagrinde bloginant VT situaciją. VT yra ne backupas, VT turi būti primary option, o viską kitką jau yra papildomai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Čia tiesa ar tik šiaip susigalvotas argumentas?
Bet šiaip tai nežinau, man tai blogiau yra gyventi apšnerkštoje aplinkoje, nei važiuot 5 minutes ilgiau. Bet čia turbūt pagal kiekvienam savo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
aš negalėčiau teigti nei kad kažkas "perkelinėja", nei kad žmonės persikelinėja, ar kad jei ir kas persėda ant dviračio tai yra blogai VT. Aš turėjau omenyje, kad jei žmogus nusprendžia nevažiuoti dviračiu, jis turi rasti vietos viešajame transporte. Su automobilių judėjimu yra kitas reikalas, ar Vilniuje užteko to kas padaryta gerinant dviračių infrastruktūrą, turbūt ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Kai miesto institucijos į skundus dėl blogai sudarytų tvarkaraščių arba perpildytų transporto priemonių viešai atsako ''rinkitės dviračius ir paspirtukus'' - čia yra tikrų tikriausias perkelinėjimas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pykit nepykit, bet didžiajai daliai visuomenės dviratis nėra patrauklus kaip keliavimo priemonė ištisus metus. Kai šilta - taip, be abejo. Bet tokiu oru, kai vieną dieną +3, kitą -10, dviratininkų yra labai ir labai mažai.
Dėl to normalus VT visada privalo būti, kad žmonės turėtų keletą alternatyvų. Ukmergėje jis beje jau yra, ne pati geriausia sistema - bet tikrai jos griauti dėl dviračių neverta. Lygiai kaip ir būtina išlaikyti miesto VT Marijampolėje, Mažeikiuose ar Jonavoje.
Lietuvoje turime keletą labai puikių VT pavyzdžių mažuose miesteliuose - Alytuje, Druskininkuose, kur yra ir ebilietas, ir švieslentės stotelėse, ir nauji autobusai. Labai tikiuosi, kad kažkas panašaus anksčiau ar vėliau atsiras ir kituose mažesniuose miesteliuose. Ypač liūdnai šiame kontekste atrodo Utena, kur tikrojo miesto VT nėra.
Nors dviračių nelinkčiau nurašyt. Reljefas Lietuvoje daug kur tinkamas. Žiemos jau nebetokios šaltos. Tiesiog nepamaišys civilizuota dviračių infra, geru oru įprasti daugiau kelionių atlikti dviračiais, kai kurie netgi žiemą arba bent jau rudenį, pavasarį išdrįs dažniau išvažiuot.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNors dviračių nelinkčiau nurašyt. Reljefas Lietuvoje daug kur tinkamas. Žiemos jau nebetokios šaltos. Tiesiog nepamaišys civilizuota dviračių infra, geru oru įprasti daugiau kelionių atlikti dviračiais, kai kurie netgi žiemą arba bent jau rudenį, pavasarį išdrįs dažniau išvažiuot.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Žiemos bijo ne dviratininkai, o infrastruktūra – niekas nenori važiuoti nenukastais (o kartais nuo kelio sniegu užverstais) takais.
Žodžiu, pradžioj reik bent jau išdrįst civilizuotai tiest dviračių takus be visokių stulpų ir kur kiekvienoj vietoj daugmaž apgalvota kaip tas dvir. srautas judės, o kartu su tuo, iškils poreikis ir nukasinėt sniegą taip kaip reikia. Pėsčiomis savom kojom sveikam žmogui tai tikrai daug kur gali nueiti net užpustytais keliais, tinkami batai reikalingi ir tiek, su dviračiu kiek sunkiau, nemažai kur iš vis nelabai pavažiuosi, kur pėsčias beveik be problemų gali nueiti.
- 3 patinka
Comment
-
The Economist straipsnis, kuris labai nepatiks barankos sukiojimo fanatams
Throughout the rich world, the young are falling out of love with cars
https://www.economist.com/internatio...love-with-cars
Paskutinė pastraipa neblogai apibendrina:
But in the parts of Europe where anti-car policies have been in place for the longest, they appear to have worked like a ratchet. Giulio Mattioli, a transport professor at Dortmund University, notes that almost nowhere in the world that has removed a big road, or pedestrianised a shopping street, has decided to reverse course. “Once people see [the benefits], they generally don’t want to go back.” Several studies, including Dr Chatterjee’s, have concluded that driving habits that are formed in youth seem to persist, with those who begin to drive later continuing to drive less, even into their 40s. If that pattern holds, the 21st century might just see the car’s high-water mark.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąThe Economist straipsnis, kuris labai nepatiks barankos sukiojimo fanatams
Throughout the rich world, the young are falling out of love with cars
https://www.economist.com/internatio...love-with-cars
Paskutinė pastraipa neblogai apibendrina:
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kitais žodžiais: "the young are failing to afford cars".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nu ok, apšvietėt. Realiai viskas ok, VT reikalingas ir mažesniuose miesteliuose, manau geras modelis, kai miesto maršrutas apjungia ir aplinkines gyvenvietes, jei miestas per mažas, pvz. Rokiškis mano žiniomis. Didesni miestai, kaip Ukmergė, Druskininkai gali turėti netgi tik miesto viduj esančius maršrutus.
Nors dviračių nelinkčiau nurašyt. Reljefas Lietuvoje daug kur tinkamas. Žiemos jau nebetokios šaltos. Tiesiog nepamaišys civilizuota dviračių infra, geru oru įprasti daugiau kelionių atlikti dviračiais, kai kurie netgi žiemą arba bent jau rudenį, pavasarį išdrįs dažniau išvažiuot.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip šių dienų jaunimas (tarkim, under 25) gali sau leisti belenkaip visko daugiau, įskaitant automobilius, nei bet kuri karta iki jų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kokiais būdais, jeigu neliečiant tėvų pinigų? Ir ką gali sau leisti? Iphoną lizingu? Bulką už 1000 eurų, kuris 99% forumo ekologistų nepatinka?
Jau nekalbu apie tai, kas buvo anksčiau.
Nebent neprisimenat.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Prieš 30 metų, kai pirkau savo pirmą automobilį, 10 metų senumo bulka buvo neprieinamas prestižas.
Jau nekalbu apie tai, kas buvo anksčiau.
Nebent neprisimenat.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Prieš 30 metų ir duona ant stalo buvo prestižas. Klausimas užduotas apie tai, ką gali leisti jaunimas iki 25-ų metų be tėvų pinigų.
John parašė, kad gali sau leisti daugiau nei kažkada iki šiol, ir aš su tuo sutinku. Juolab turiu gyvus pavyzdžius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Per daug bendras klausimas. Čia gi tema, lygtais, apie judumą.
John parašė, kad gali sau leisti daugiau nei kažkada iki šiol, ir aš su tuo sutinku. Juolab turiu gyvus pavyzdžius.
Tai man ir įdomu kaip jie gali sau tai leisti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Prieš 30 metų ir duona ant stalo buvo prestižas. Klausimas užduotas apie tai, ką gali leisti jaunimas iki 25-ų metų be tėvų pinigų.
- 6 patinka
Comment
Comment