Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Biudžetai skiriasi drastiškai.
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
...o tikimės giga smart sprendimų transporte, "kaip Londone".Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.16, 16:06.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMiesto vyriausiasis infrastruktūros inžinierius kol kas net neturi visiškai jokio inžinierinio išsilavinimo, tai matyt jei labai nori*, tai viskas įmanoma
*arba kažkas nori
Jau tada geriau į vakarus plačiai žiūrintis "žurnalistas" dirbantis miesto inžinieriaus vietoje, negu tie tradiciniai inžinieriai.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKas daryt jei iš vis filosofijas, menus baigė ir nori dirbt su urbanistika?
Juolab miestų tvarkymas yra eksterjero dizainas su visom gatvėm, dviračių takais ir net greitkelių sankryžom.
Tik reikia dar domėtis eismo organizavimu ir saugumu.
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
kai viršų ima inžinieriai, gaunasi Toyota
Comment
-
Kalbat lyg inžinieriai projektuotų taip, kaip patys norėtų, o ne kaip nurodo projektavimo sąlygos/užsakymas. Kalbu ne apie kažkokias smulkmenas (Pvz. kai nesužiūrėtas tinkamas ženklinimas), kur rimtai chaltūra, bet apie ''big picture''. Jau net nekalbu, kad pagal įstatymus kiekvienam naujam arba rekonstrukcijos projektui turi būti daromas auditas, kurio statytojas (savivaldybė) laikytis neprivalo.
Parašė TIME Rodyti pranešimąPazistu pora architektu. Jei galvojate, kad jie tokie durni ar uzsakovai yra kokie inteligentiski verslininkai, bandantys kazkoki didesni geri sukurt tai labai klystate. Dauguma uzsakovu yra "rimti dedes", kurie siekia, kad butu kuo daugiau kvadratu ir kuo pigiau. Archektus su kazkokiom idomesnem ideju, neatitinkanciu situ reikalavimu nevengia ir rusiskai pasiust ant keliu raidziuPaskutinis taisė Pilaitis; 2022.11.16, 19:18.
- 1 patinka
Comment
-
O tai atsakykite į klausimą, kas sudaro užsakymą su 50 šulinių 1, 2 ir 3 juostose, B kategirojos gatvėse mieste, 6 km atstumu? Ypač taikytinas pavyzdys Tūkstantmečio g., bei Vakarinio aplinkl. pirmame etape. Taip pat atsakykite į klausimą, ar antrame etapui pasikeitė kažkokios ypatingos sąlygos, kad tų šulinių salyginai sumažėjo? Pagrindinis užsakovas - miestas, visiems minėtiems etapams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąO tai atsakykite į klausimą, kas sudaro užsakymą su 50 šulinių 1, 2 ir 3 juostose, B kategirojos gatvėse mieste, 6 km atstumu? Ypač taikytinas pavyzdys Tūkstantmečio g., bei Vakarinio aplinkl. pirmame etape. Taip pat atsakykite į klausimą, ar antrame etapui pasikeitė kažkokios ypatingos sąlygos, kad tų šulinių salyginai sumažėjo? Pagrindinis užsakovas - miestas, visiems minėtiems etapams.
Vakariniame aplinkkelyje (būtent II etape) dar yra dujotiekis ir jis turėjo nemažą įtaką sprendiniams. Perkelti dujotiekį kainuoja milijonus.
Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.
Sutinku, kad trumpas tunelis būtų buvę geriau, sveikiau miestui. Viršuje galėtų būti mini parkelis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Vakarinio aplinkkelio projektavimo sąlygomis nesidomėjau, bet vien pasakyti "suprojektuok šulinį po X juosta" nepakanka. Jeigu yra šulinys, reiškia yra koks nors inžinierinis tinklas - nuotekos, lietaus nuotekos, ryšių tinklai ir t.t. Visus juos perkelinėti (jeigu jie yra) kainuoja ir labai nemažai, o savivaldybė taupo visur, kur įmanoma.
Vakariniame aplinkkelyje (būtent II etape) dar yra dujotiekis ir jis turėjo nemažą įtaką sprendiniams. Perkelti dujotiekį kainuoja milijonus.
Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nelabai supratote, ką noriu pasakyti. Kaip tik antrame etape ir nepriprojektavo šulinių ant juostų, kur tu, pirmo etapo atveju, arba dešiniu, arba kairiu ratu muši bugnus. Reiškia galima padaryti, o visumoj neteko niekur matyti, kad tokioje gatvės kategorijoje šuliniai yra įrengiami juostose, o dar geriau ne per vidurį, o jų kraštuose. Tokie dalykai yra daromi arba skiriamojoje juostoje, o jei nėra pakankamo pločio, tai avarinėje juostoje, o jei ir tokios nėra, tai kelkraštyje. Turėkime omenyje, kad tai nebuvo remontas, o visiškai naujos gatvės įrengimas. Juoda kliurka ir ne kitaip.
1-ajame etape maždaug per vidurį tarp tunelio šiaurinio portalo ir pirmosios nuovažos į Asanavičiūtės gatvę yra buitinių nuotekų magistralė, jungianti vakarinius mikrorajonus su valymo įrenginiais. Viskas pastatyta dar 1965, įjungus 2005 metų ortofoto puikiai matosi, kad miškas jau buvo širk tiek iškirstas ir visi inžinieriniai tinklai buvo paruošti dar sovietmečiu. Tai kad kelias naujas, nereiškia, jok požeminiai tinklai statyti tuo pačiu laiku kaip ir kelias.
Ta pati istorija su Pietiniu aplinkkeliu (Tūkstantmečio). Nemažose atkarpose tinklai buvo paruošti dar sovietmečiu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Vakarinio aplinkkelio projektavimo sąlygomis nesidomėjau, bet vien pasakyti "suprojektuok šulinį po X juosta" nepakanka. Jeigu yra šulinys, reiškia yra koks nors inžinierinis tinklas - nuotekos, lietaus nuotekos, ryšių tinklai ir t.t. Visus juos perkelinėti (jeigu jie yra) kainuoja ir labai nemažai, o savivaldybė taupo visur, kur įmanoma.
Vakariniame aplinkkelyje (būtent II etape) dar yra dujotiekis ir jis turėjo nemažą įtaką sprendiniams. Perkelti dujotiekį kainuoja milijonus.
Pvz. rengiant Narbuto A juostų (ne dvirtakio) projektą, Vilniaus planas siūlė Žvėryne padaryti tunelį, nes gatvė jau eina iškasoje, tunelį įrengti būtų pakankamai nesunku (visi žemės darbai jau atlikti) - vos ne pridengti gatvę iš viršaus. Tai labai sumažintų triukšmą Žvėryne. Ką pasakė savivaldybė? Ne. Per brangu. Reikia taupyti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vakarinio aplinkeliu atveju nuotekų sistemos nebuvo (darė nuo nulio) todėl galėjo padaryti šulinius kur tik norėjo.
Comment
-
Turėkime omenyje, kad kelias padarytas į tolimą ateitį, praktiškai be galimybės perdaryti, tai tokią sitiaciją galima vertinti kaip visišką senamadiškumą ir profaniškumą. Jeigu tai projektavo koks Kelprojektas, tai nestebina. Teko nemažai važinėti dviračiu prieš projektą, jį pradedant ir baigiant, tai iškasant griovius būsimam keliui, nesimatė jokių kosminių inžinierinių tinklų, bent jau nuo Oslo g. iki Pilaitės pr. Dabar vietomis yra ruožų, kur šuliniai yra abiejose kelio pusėse, t.y. per visą aplinkkelio plotą. Tai kokios ten senos komunikacijos galėjo užimti tokius plotus ir tokio ilgio ruožus, kai ten vos ne parko teritorija buvo, laukai ir pamiškė.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs uzmeciau aki ant vieno skelbimo JUDU puslapyje - tai buvo smagu pasijuokti...
...
Va kur juokinga pasidare. Tikisi tiek daug is tokios pozicijos, o alga - pagal reikalavimus ir uz atsakingas pareigas - tai apgailetina. Aisku galim argumentuoti kad cia sako bus galimybe "deretis" bet tikrai normalia kompetencija turintis zmogus iskarto apeitu toki skelbima. Ko galima tiketis is tokiu zmoniu kurie yra samdomi uz centus atlikti tokias svarbias miestui pareigas?
Imam, supakuokit tris.
- 1 patinka
Comment
-
,,Darnaus judumo plane iki 2024'' yra tokia suma - 506 milijonai eurų.
Žinote, kai tiek metų girdžiu, kad nu niekaip nėra pinigų net esminiams viduryje miesto nesantiems šaligatviams nutiesti ir pamatau tokią lyg iš oro atsiradusią sumą ir nematydamas smarkaus šaligatvių ir M. Lietuvio (ilgis apie 3 km), Šiaurinės (ilgis apie 6 km) ir Ozo gatvės (ilgis apie 1,5 km) užbaigimo iki VA akcentavimo ir prioretizavimo, man truputėli darosi pikta.
Nors plane ir numatyta šaligatvių tiesimas / remontas, bet 180 km 2 m pločio šaligatviui reikia grubiai 18 milijonų eurų...
Mano galva, didžioji dalis šios pusės milijardo sumos (sakyčiau kokia 400-450 milijonų) turėtų būti skirta minėtoms gatvėms nutiesti ir radikaliam šaligatvių tiesimui su remontu.
Taip pat mane neramina minimos senamiesčio gatvės (išskyrus kilpinį eismą) - kad tik nelįstų prie jų be rekonstrukcijų, kurių metu turi būti lietvamzdžiai pajungiami į nuotakyną ir kietosios dangos per visą plotį daromos viename lygyje: jokių iškilusių šaligatvių, jokių atitvertų dvirtakių ir tt.).
Paskutinis taisė spekas; 2022.12.03, 17:48.
- 2 patinka
Comment
-
Darniečių svajonės pildosi:
Aiškėja didmiesčių planai dėl taršių automobilių eismo ribojimo: kai kur neįvažiuotų, laukia rinkliavos
Šiaip tai nelabai aiškus skirstymas pagal taršas. Ir diegimas numatomas per lėtas.
Senamiesčiuose neleisčiau važiuoti net elektromobiliams.
- 6 patinka
Comment
Comment