Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad kaip tik paaštrina esamas problemas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sumažina problemas kai naudojama infrastruktūra ne tik oficialioje registruotoje savivaldybėje.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Ar tas turtuolis kuris "pasiekęs tam tikrą pajamų lygį" išsikėlė gyventi ten kur pigesnis NT sumoka dešimt kart daugiau GPM už Fabijoniškių gyventoją kad galėtų tikėtis tų pačių Fabijoniškėse nutiestų kelių dviračių takų ir sutvarkytų šaligatvių?
Galėtų savivaldybė padaryti GPM surinkimo žemėlapį, pasirodys jog tie "turtuoliai" suneša pakankamai pinigų tik žvyrkėlių greideriavimui.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tikri turtuoliai nemoka GPM. O kodėl "pasiekęs tam tikrą pajamų lygį" Tarandės gyventojas turi tau asfaltuoti dvirtakį Fabuose?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad tarandės gyventojas nesumoka net tiek kiek pas jį yra asfaltuojama, tai apie asfaltavimą kitur galima pamiršti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tarandės gyventojas tikėtina mokėjo 50/50 už savo gatvės asfaltavimą. Kokia dalis fabų susimoka bent 50/50?
Fabai susimoka 150 nes ten tankis pakankamas.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai su tuo 50/50 gal tada jų GPM ir šiaip taip užteko tam savivaldybės 50 padengti.
Fabai susimoka 150 nes ten tankis pakankamas.
Šiaip lyginant GPM reikia nepamiršt kaip veikia NPD. Gal vidutinis fabijoniškietis uždirba nedaug mažiau už vidutinį tarandietį, bet sumokamo GPM skirtumai gali skirtis labai ryškiai. Pvz nuo €1k ant popieriaus sumokama €110 GPM, o nuo €1.5k - jau €244. Nuo €2k jau €368.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tikri turtuoliai nemoka GPM. O kodėl "pasiekęs tam tikrą pajamų lygį" Tarandės gyventojas turi tau asfaltuoti dvirtakį Fabuose?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir fabai gauna plačią gatvę su raudonais dvirtakiais, šaligatviais ir t.t. O tarandės turi siaurą asfalto dryžį kuriame du mamobusai vos prasilenkia. Tai kaip ir sąžininga viskas.
Šiaip lyginant GPM reikia nepamiršt kaip veikia NPD. Gal vidutinis fabijoniškietis uždirba nedaug mažiau už vidutinį tarandietį, bet sumokamo GPM skirtumai gali skirtis labai ryškiai. Pvz nuo €1k ant popieriaus sumokama €110 GPM, o nuo €1.5k - jau €244. Nuo €2k jau €368.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Fabai gauna plačia gatvę kuria važinėja tarandiečiai važiuodami į mokyklą/darbą/parduotuvę dažniau nei patys fabiečiai.
Comment
-
na negali dalinti taip mechaniškai, perskirstymas yra savivaldybių pagrindu, nežinau kur dėtųsi tarandiečiai be miesto infrastruktūros, mokyklų ligoninių ir baseinų, kuri finansuojama iš jų GPM. būtų netgi logiškiau kad Vilniaus rajonas kofinansuotų Vilniaus plėtrą o ne parazituotų. Bet pats Vilniaus rajonas yra anachronizmas, turėtų būti atskira savivaldybė priemiesčių žiedui, kur renkami dešinieji ir tolimesnėms vietovėms, kur daugiau balsuojama už LLRA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tam reikia atskirti tranzitines ir kvartalo vietines gatves. Kitaip prieisim iki verkimo, kad fabijoniškiečiai nustiesia gatvę, o ja po to ukmergiškiai į nekropolį važiuoja.
O tai kad vilniuje vietinės kvartalo gatvės ir yra tranzitinės, nes net tokių elementarių dalykų kaip šiaurinė gatvė nepadaro.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSąžiningiausia būtų jei „didžiojo Vilniaus“ GPM skeliamas, sakykim, per pusę ir dalis būtų skiriama bendrai infrastruktūrai, o dalis - vietinei fabijoniškių-tarandžių-nemenčinių. Tuo pačiu ir daugiau savivaldos kiekviena vieta gautų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai jis ir yra skeliamas per puse, tik dabar dalis yra skiriama beidrai miesto biudžetui o kita pusė tiesiog kitoms savivaldybėms.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąLaivų sąvininkams teks būti atsakingiems už savo laivus? O siaube. Nebebus galima kaltės suversti kitiems už tai kad 20 metų neremontuojamas laivas visgi sugedo ir kur nors atsitrenkė. Bet su laivų pakeitimu jie gali nesijaudinti, laivai ne automobiliai, juos naudoja ir po 60 ir po 80 metų tai kol jie pasikeis spės ir dabartiniai savininkai numirti.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai tada jus ginčijatės su Mantu kuris sako kad pramonė išsikraustys.
Esmė ta, kad dabartinei efektyviai pramonei reikia ne tūkstančių, bet kvalifikuotų darbuotojų. Ir taip, greičiausiai tie kvalifikuoti darbuotojai važinės iš miesto arba priemiesčių.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kam tada savivaldybė, darom viską centraliztai valstybės valdymu? O gal visgi savivalda yra naudinga?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa jeigu atvažiuja iš ukmergės tai taip, jie naudojasi miesto infrastruktūra nors už tai nemoka.
Tarkim wilenskas važiuoja senuoju kelių tinklu į Telšius. Kas tas "senasis kelių tinklas"? Ogi per Sudervę, dūkštas, Kernavę, Širvintas, Ukmergę, Kėdainius, Ariogalą, Raseinius, Kelmę, Užventį ir Luokę.
Kam ir kiek jis turėtų sumokėti už naudojimasį keliais?
Ad absurdum? Mesje, ne aš pradėjau.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turiu omeny miesto viduje liekantis GPM turėtų būti atskiriamas ir paskirstomas mokėtojo vietinei ir miesto bendrai infrastruktūrai.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iš šalies viskas atrodo paprasta. Tačiau bet kurią sudėtingą sistemą reikia suderinti, paleisti naudojimui ir periodiškai prižiūrėti. Aš daugiau susijęs su pastatais, tad tai, kad absoliučiai visos pastato sistemos veikia normaliu režimu greičiau yra išimtis, nei taisyklė.
Taip, pramonė iš miestų išsikraustys. Nes miestas juda iš pramonės centro į paslaugų centrą.
Esmė ta, kad dabartinei efektyviai pramonei reikia ne tūkstančių, bet kvalifikuotų darbuotojų. Ir taip, greičiausiai tie kvalifikuoti darbuotojai važinės iš miesto arba priemiesčių.
Pasikartosiu, miestai-valstybės istoriškai nepasiteisino. Norint sudaryti sąlygas vystymuisi, reikia tam tikrą žmonių kiekį skirti apsaugai. Jei šių žmonių kiekio nepakanka, apsauga tampa neefektyvi ir sąlygos vystymuisi dingsta.
Laivų priežiūrai standartai aukštesni nei pastatų, bet tikrai gaila jog tai yra išimtis.
Tai tegu važinėja, svarbu kad susimoka už infrastruktūrą kurią nuadoja. O pramonei darbininkų reikia vi mažiau, nes ji nesipriešina automatizacijai.
Na kai kurie pasiteisino. Liuksemburgas, Monakas, Andora ir t.t. Bet gal nereikia lyginti savivaldos gebėjimo rinkti mokesčius už infrastruktūrą su separatizmu atsisakant šalies kariuomenes, a?
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nagi nagi, jau metas popkornams.
Tarkim wilenskas važiuoja senuoju kelių tinklu į Telšius. Kas tas "senasis kelių tinklas"? Ogi per Sudervę, dūkštas, Kernavę, Širvintas, Ukmergę, Kėdainius, Ariogalą, Raseinius, Kelmę, Užventį ir Luokę.
Kam ir kiek jis turėtų sumokėti už naudojimasį keliais?
Ad absurdum? Mesje, ne aš pradėjau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIdealiu atveju tai visiems miestams per kuriuos važiuoja.
Comment
Comment