Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    GPM mėtymas nėra problema, o sušvelnina esamas problemas.
    Kad kaip tik paaštrina esamas problemas.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kad kaip tik paaštrina esamas problemas.
      Sumažina problemas kai naudojama infrastruktūra ne tik oficialioje registruotoje savivaldybėje.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Sumažina problemas kai naudojama infrastruktūra ne tik oficialioje registruotoje savivaldybėje.
        T.y. ten kur ir taip mažiau registruotą dar labiau sumažina pajamas, o ten kur registruota daugiau nei realiai gyvena padidina?

        Comment


          Parašė jan Rodyti pranešimą

          Ar tas turtuolis kuris "pasiekęs tam tikrą pajamų lygį" išsikėlė gyventi ten kur pigesnis NT sumoka dešimt kart daugiau GPM už Fabijoniškių gyventoją kad galėtų tikėtis tų pačių Fabijoniškėse nutiestų kelių dviračių takų ir sutvarkytų šaligatvių?
          Galėtų savivaldybė padaryti GPM surinkimo žemėlapį, pasirodys jog tie "turtuoliai" suneša pakankamai pinigų tik žvyrkėlių greideriavimui.
          Tikri turtuoliai nemoka GPM. O kodėl "pasiekęs tam tikrą pajamų lygį" Tarandės gyventojas turi tau asfaltuoti dvirtakį Fabuose?
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Tikri turtuoliai nemoka GPM. O kodėl "pasiekęs tam tikrą pajamų lygį" Tarandės gyventojas turi tau asfaltuoti dvirtakį Fabuose?
            Kad tarandės gyventojas nesumoka net tiek kiek pas jį yra asfaltuojama, tai apie asfaltavimą kitur galima pamiršti.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Kad tarandės gyventojas nesumoka net tiek kiek pas jį yra asfaltuojama, tai apie asfaltavimą kitur galima pamiršti.
              Tarandės gyventojas tikėtina mokėjo 50/50 už savo gatvės asfaltavimą. Kokia dalis fabų susimoka bent 50/50?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Tarandės gyventojas tikėtina mokėjo 50/50 už savo gatvės asfaltavimą. Kokia dalis fabų susimoka bent 50/50?
                Tai su tuo 50/50 gal tada jų GPM ir šiaip taip užteko tam savivaldybės 50 padengti.

                Fabai susimoka 150 nes ten tankis pakankamas.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Tai su tuo 50/50 gal tada jų GPM ir šiaip taip užteko tam savivaldybės 50 padengti.

                  Fabai susimoka 150 nes ten tankis pakankamas.
                  Ir fabai gauna plačią gatvę su raudonais dvirtakiais, šaligatviais ir t.t. O tarandės turi siaurą asfalto dryžį kuriame du mamobusai vos prasilenkia. Tai kaip ir sąžininga viskas.

                  Šiaip lyginant GPM reikia nepamiršt kaip veikia NPD. Gal vidutinis fabijoniškietis uždirba nedaug mažiau už vidutinį tarandietį, bet sumokamo GPM skirtumai gali skirtis labai ryškiai. Pvz nuo €1k ant popieriaus sumokama €110 GPM, o nuo €1.5k - jau €244. Nuo €2k jau €368.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    Tikri turtuoliai nemoka GPM. O kodėl "pasiekęs tam tikrą pajamų lygį" Tarandės gyventojas turi tau asfaltuoti dvirtakį Fabuose?
                    Neturi ir neasfaltuoja.Dviračių takui fabuose pilnai pakanka pačių fabų sunešto GPM.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Ir fabai gauna plačią gatvę su raudonais dvirtakiais, šaligatviais ir t.t. O tarandės turi siaurą asfalto dryžį kuriame du mamobusai vos prasilenkia. Tai kaip ir sąžininga viskas.

                      Šiaip lyginant GPM reikia nepamiršt kaip veikia NPD. Gal vidutinis fabijoniškietis uždirba nedaug mažiau už vidutinį tarandietį, bet sumokamo GPM skirtumai gali skirtis labai ryškiai. Pvz nuo €1k ant popieriaus sumokama €110 GPM, o nuo €1.5k - jau €244. Nuo €2k jau €368.
                      Fabai gauna plačia gatvę kuria važinėja tarandiečiai važiuodami į mokyklą/darbą/parduotuvę dažniau nei patys fabiečiai.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Fabai gauna plačia gatvę kuria važinėja tarandiečiai važiuodami į mokyklą/darbą/parduotuvę dažniau nei patys fabiečiai.
                        Tam reikia atskirti tranzitines ir kvartalo vietines gatves. Kitaip prieisim iki verkimo, kad fabijoniškiečiai nustiesia gatvę, o ja po to ukmergiškiai į nekropolį važiuoja.

                        Comment


                          na negali dalinti taip mechaniškai, perskirstymas yra savivaldybių pagrindu, nežinau kur dėtųsi tarandiečiai be miesto infrastruktūros, mokyklų ligoninių ir baseinų, kuri finansuojama iš jų GPM. būtų netgi logiškiau kad Vilniaus rajonas kofinansuotų Vilniaus plėtrą o ne parazituotų. Bet pats Vilniaus rajonas yra anachronizmas, turėtų būti atskira savivaldybė priemiesčių žiedui, kur renkami dešinieji ir tolimesnėms vietovėms, kur daugiau balsuojama už LLRA

                          Comment


                            Sąžiningiausia būtų jei „didžiojo Vilniaus“ GPM skeliamas, sakykim, per pusę ir dalis būtų skiriama bendrai infrastruktūrai, o dalis - vietinei fabijoniškių-tarandžių-nemenčinių. Tuo pačiu ir daugiau savivaldos kiekviena vieta gautų.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Tam reikia atskirti tranzitines ir kvartalo vietines gatves. Kitaip prieisim iki verkimo, kad fabijoniškiečiai nustiesia gatvę, o ja po to ukmergiškiai į nekropolį važiuoja.
                              Na jeigu atvažiuja iš ukmergės tai taip, jie naudojasi miesto infrastruktūra nors už tai nemoka.

                              O tai kad vilniuje vietinės kvartalo gatvės ir yra tranzitinės, nes net tokių elementarių dalykų kaip šiaurinė gatvė nepadaro.
                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Sąžiningiausia būtų jei „didžiojo Vilniaus“ GPM skeliamas, sakykim, per pusę ir dalis būtų skiriama bendrai infrastruktūrai, o dalis - vietinei fabijoniškių-tarandžių-nemenčinių. Tuo pačiu ir daugiau savivaldos kiekviena vieta gautų.
                              Tai jis ir yra skeliamas per puse, tik dabar dalis yra skiriama beidrai miesto biudžetui o kita pusė tiesiog kitoms savivaldybėms.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Tai jis ir yra skeliamas per puse, tik dabar dalis yra skiriama beidrai miesto biudžetui o kita pusė tiesiog kitoms savivaldybėms.
                                Turiu omeny miesto viduje liekantis GPM turėtų būti atskiriamas ir paskirstomas mokėtojo vietinei ir miesto bendrai infrastruktūrai.

                                Comment


                                  Aš galvočiau, kad pirmiau turbūt reikėtų paskaidyt kai kurias seniūnijas į smulkesnes.

                                  O biudžetą duot labiau patiems panaudot - pritarčiau. Tik apie pusę galvot yra be šansų, nes pusė Vilniaus biudžeto berods yra socialiniai reikalai.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Laivų sąvininkams teks būti atsakingiems už savo laivus? O siaube. Nebebus galima kaltės suversti kitiems už tai kad 20 metų neremontuojamas laivas visgi sugedo ir kur nors atsitrenkė. Bet su laivų pakeitimu jie gali nesijaudinti, laivai ne automobiliai, juos naudoja ir po 60 ir po 80 metų tai kol jie pasikeis spės ir dabartiniai savininkai numirti.
                                    Iš šalies viskas atrodo paprasta. Tačiau bet kurią sudėtingą sistemą reikia suderinti, paleisti naudojimui ir periodiškai prižiūrėti. Aš daugiau susijęs su pastatais, tad tai, kad absoliučiai visos pastato sistemos veikia normaliu režimu greičiau yra išimtis, nei taisyklė.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Tai tada jus ginčijatės su Mantu kuris sako kad pramonė išsikraustys.
                                    Taip, pramonė iš miestų išsikraustys. Nes miestas juda iš pramonės centro į paslaugų centrą.

                                    Esmė ta, kad dabartinei efektyviai pramonei reikia ne tūkstančių, bet kvalifikuotų darbuotojų. Ir taip, greičiausiai tie kvalifikuoti darbuotojai važinės iš miesto arba priemiesčių.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Tai kam tada savivaldybė, darom viską centraliztai valstybės valdymu? O gal visgi savivalda yra naudinga?
                                    Pasikartosiu, miestai-valstybės istoriškai nepasiteisino. Norint sudaryti sąlygas vystymuisi, reikia tam tikrą žmonių kiekį skirti apsaugai. Jei šių žmonių kiekio nepakanka, apsauga tampa neefektyvi ir sąlygos vystymuisi dingsta.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Na jeigu atvažiuja iš ukmergės tai taip, jie naudojasi miesto infrastruktūra nors už tai nemoka.
                                      Nagi nagi, jau metas popkornams.

                                      Tarkim wilenskas važiuoja senuoju kelių tinklu į Telšius. Kas tas "senasis kelių tinklas"? Ogi per Sudervę, dūkštas, Kernavę, Širvintas, Ukmergę, Kėdainius, Ariogalą, Raseinius, Kelmę, Užventį ir Luokę.
                                      Kam ir kiek jis turėtų sumokėti už naudojimasį keliais?

                                      Ad absurdum? Mesje, ne aš pradėjau.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Turiu omeny miesto viduje liekantis GPM turėtų būti atskiriamas ir paskirstomas mokėtojo vietinei ir miesto bendrai infrastruktūrai.
                                        Tam tikra dalis yra skiriama seniūnijoms, bet ji yra palyginus maža.
                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Iš šalies viskas atrodo paprasta. Tačiau bet kurią sudėtingą sistemą reikia suderinti, paleisti naudojimui ir periodiškai prižiūrėti. Aš daugiau susijęs su pastatais, tad tai, kad absoliučiai visos pastato sistemos veikia normaliu režimu greičiau yra išimtis, nei taisyklė.



                                        Taip, pramonė iš miestų išsikraustys. Nes miestas juda iš pramonės centro į paslaugų centrą.

                                        Esmė ta, kad dabartinei efektyviai pramonei reikia ne tūkstančių, bet kvalifikuotų darbuotojų. Ir taip, greičiausiai tie kvalifikuoti darbuotojai važinės iš miesto arba priemiesčių.



                                        Pasikartosiu, miestai-valstybės istoriškai nepasiteisino. Norint sudaryti sąlygas vystymuisi, reikia tam tikrą žmonių kiekį skirti apsaugai. Jei šių žmonių kiekio nepakanka, apsauga tampa neefektyvi ir sąlygos vystymuisi dingsta.
                                        O dabar laivininkystėje nereikia suderinti sistemų, prižiūrėti laivų ar paleisti naujų naudojimui?

                                        Laivų priežiūrai standartai aukštesni nei pastatų, bet tikrai gaila jog tai yra išimtis.

                                        Tai tegu važinėja, svarbu kad susimoka už infrastruktūrą kurią nuadoja. O pramonei darbininkų reikia vi mažiau, nes ji nesipriešina automatizacijai.

                                        Na kai kurie pasiteisino. Liuksemburgas, Monakas, Andora ir t.t. Bet gal nereikia lyginti savivaldos gebėjimo rinkti mokesčius už infrastruktūrą su separatizmu atsisakant šalies kariuomenes, a?


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Nagi nagi, jau metas popkornams.

                                        Tarkim wilenskas važiuoja senuoju kelių tinklu į Telšius. Kas tas "senasis kelių tinklas"? Ogi per Sudervę, dūkštas, Kernavę, Širvintas, Ukmergę, Kėdainius, Ariogalą, Raseinius, Kelmę, Užventį ir Luokę.
                                        Kam ir kiek jis turėtų sumokėti už naudojimasį keliais?

                                        Ad absurdum? Mesje, ne aš pradėjau.
                                        Idealiu atveju tai visiems miestams per kuriuos važiuoja. Už valstybinius kelius turėtu sumokėti automobilio mokesčiu, kurio lietuvoje taip pat nėra.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Idealiu atveju tai visiems miestams per kuriuos važiuoja.
                                          Ką darom su kaimais ir kodėl?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X