Už darbą per Kalėdas nakties metu atlygis dauginamas 2,5 karto (o viršvalandžiai tuo metu atrodo 3,5). Per šventes dienos metu įprastos valandos tik 2 kartus. Tai įdomu kiek ant popieriaus, o ne į rankas, nes Kalėdos ne kiekvieną mėnesį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Pasirodo Vilniuje gaves siaurino jau ir 1979 metais - https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ytojaus-vardan
Nuo 3:50.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPasirodo Vilniuje gaves siaurino jau ir 1979 metais - https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ytojaus-vardan
Nuo 3:50.
- 3 patinka
Comment
-
Paskelbtas konkursas modeliuoti Lietuvos miestų darnaus vystymosi galimybes ir poreikius
Aplinkos ministerija kviečia įvairių sričių profesionalus dalyvauti Tvarių miesto gairių, skirtų įvertinti urbanizuotų teritorijų darnaus vystymosi ir geresnės gyvenimo kokybės galimybes, parengimo viešųjų pirkimų konkurse. Į procesą skatiname įsitraukti įvairių sričių specialistus – ypač geografus, sociologus, ekonomistus, urbanistus, kurių žinios ir įžvalgos labai reikalingos sistemiškam ir tvariam miestų vystymui planuoti.
Labai gera idėja - iš ministerijos nuleisti gaires mikrojoninių kaimiečiu valdomiems Lietuvos miestams, tada dalinai finansuoti tinkamus projektus. Seniai to reikėjo. Svarbu tik pasikviesti užsienio chebros, nes vietiniai ‘urbanistai’ prirekomenduos sporto aikštelių ir želdinių ir viskas baigsis kaip visada.Paskutinis taisė VLR; 2022.07.31, 11:44.
- 6 patinka
Comment
-
Antraštė ir faktai – sau, policija ir statistika – sau.
Keli mėnesiai po dviračių gatvių įrengimo: neišvengta „asilo“ epiteto BMW vairuotojui ir pradurtos padangos, didmiesčiai jau planuoja plėtrą
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lanuoja-pletra
Peržiūrėjus policijos vedamą įvykių registrą, nuo birželio 1 d. M. K. Čiurlionio g. nebuvo registruota KET pažeidimų. <...>
Neišvengta policijos įsikišimo. Tuomet užfiksuotame vaizdo įraše matyti, kaip dviračių gatve važiuojantį BMW markės automobilį aplenkė elektriniu paspirtuku važiavęs vyriškis. Iškart po to analogišką atsakomąjį veiksmą nusprendė atlikti BMW vairuotojas ir kaip tik tuo metu įvyko apsižodžiavimas.
Uostamiestis planuoja plėtrą
„Dabar Klaipėdoje matome, kad yra kitų variantų, kur galėtų būti įrengta dviračių gatvė. Tai tokia galimybė svarstoma Melnragėje. <...> Pasak jo, pirmoji uostamiesčio dviračių gatvė Smiltynėje taip pat įrengta neatsitiktinai, kadangi čia, pašnekovo teigimu, nemažai poilsiautojų ir mažas automobilių eismo intensyvumas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Talpinu čia, nes liečia ir paspirtukus.
Šiemet – ne itin malonios tendencijos dviratininkams: fiksuojami rekordiniai dviračių ir jų dalių vagysčių skaičiai
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ysciu-skaiciai
Pasak draudimo eksperto, vidutinė nuostolio suma viršijo net 900 eurų, tačiau atskirais atvejais siekė ir kelių tūkstančių eurų sumą. Į dviračius besikėsinantys ilgapirščiai šiemet aktyviausi sostinėje. <...>
„Vis dėlto svarbu pastebėti, kad vagys geba įsilaužti ir į rakinamas, saugos kameromis stebimas parkingo vietas, pavogti net prirakintas transporto priemones.“
A. Juodeikis tikina, kad, siekiant apsaugoti turtą, svarbu pasirūpinti tvirtu užraktu ir jį teisingai naudoti. Vagys per keletą akimirkų gali nukirpti trosinę dviračio spyną, todėl dviratę transporto priemonę saugoti reikėtų tvirta, kieto plieno lydinio U formos spyna.
„Kalbant apie užrakinimą dar svarbu paminėti, kad dviračio savininkai apgalvotai rakintų transporto priemonę – gali nutikti taip, kad grįžę rasite prirakintą tik dviračio ratą be paties dviračio. Geriausia rakinti patį rėmą, prie turėklo ar kito objekto, kurio neįmanoma patraukti neatrakinus spynos.“♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Europos sąjunga nepasieks tikslo 2030 metais 30% sumažinti kenčiančių nuo garso taržos žmonių dalį
About 18 million people suffer long-term annoyance from transport noise in the European Union (EU). The European Commission’s zero pollution action plan aims to reduce the number of people chronically disturbed by transport noise by 30% by 2030, compared to 2017 levels. According to the European Environment Agency’s assessment, published today, reaching this target is unlikely due to the difficulty in reducing the large number of people exposed to noise from road traffic.
According to the EEA briefing, even a high level of implementation of noise reduction measures would only reduce the number of people highly annoyed by transport noise by about 19% by 2030. Some examples of measures included in this optimistic scenario include a 50% electrification of road vehicle fleet, reduction of speed limits on urban roads, quieter aircrafts, and night curfews for take-offs and landing.
The less ambitious scenario considers a more modest set of measures such as the regulation of noise from motor vehicles, a 25% electrification of road vehicle fleet, and improved landing and take-off procedures for aircrafts. This scenario predicts that the number of people affected by noise would actually increase by 3%, mainly due to a projected increase in road, rail and air transport.
Eurobiurokratai eilinį sykį kažkokiuose kosmuose plavinėja. Įdomu, kokie Lietuvos rodikliai ir į kurią pusę juda. Prie manęs reikalai pajudėjo tokia linkme, kad reikia beveik nuolat laikyti langą uždarytą nuo (D kategorijos) gatvės pusės.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.23, 13:14.
- 1 patinka
Comment
-
Elementarus pavyzdys yra Vilniuje tarp VA ir ~Šeškinės. Kitaip nei vidinėmis Justiniškių, Pašilaičių, Viršuliškių gatvėmis normaliai nepateksi, nes darnaus nejudrumo apologetai labai džiaugiasi, kad iki šiol nėra Šiaurinės gatvės.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąElementarus pavyzdys yra Vilniuje tarp VA ir ~Šeškinės. Kitaip nei vidinėmis Justiniškių, Pašilaičių, Viršuliškių gatvėmis normaliai nepateksi, nes darnaus nejudrumo apologetai labai džiaugiasi, kad iki šiol nėra Šiaurinės gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr tikrai džiaugiasi? Gal nebent dėl 2-ojo (paskutinio) etapo dalis prie Ozo atitinka tokį apibūdinimą, kur išties yra klausimų, bet nelabai girdėjau prieštaraujančių 1 ir 3 etapo statyboms. Buvo diskusijų, ar 1-as etapas būtinai turi būti 6 juostų pločio, bet nėra ir niekada nebuvo klausimo, ar ta gatvė apskritai reikalinga.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąOi tikrai buvo talibaninio sparno atstovų ne vienas, kuris sakė kad reikia dalį ir esamų gatvių užarti kad visi išliptų iš automobilių negalėdami pervažiuoti skersai miestą.
O konkrečiai dėl Šiaurinės gatvės opozicijos, kai kurie gal tiesiog kalbėdami apie Šiaurinę gatvė turi omeny tik 2-ą etapą prie Šeškiuko ežerėlio. Visa kita jiems arba neįdomu, arba jie net nežino, kur ta gatvė eis, kiek ten etapų ir kurie etapai bus įgyvendinami pirmiausia. Panašiai kaip ir kitose srityse būna daug garsiai rėkiančių, bet detalių nežinančių ir nenorinčių žinotui verksnių. Rėkia vardan rėkimo ir tiek.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąOi tikrai buvo talibaninio sparno atstovų ne vienas, kuris sakė kad reikia dalį ir esamų gatvių užarti kad visi išliptų iš automobilių negalėdami pervažiuoti skersai miestą.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąČia rimtai automobilių vairuotojai nori užarti gatves?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Tai čia tie, kur prieš automobilių talibaną?
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Siaip tai nesuprantu.. paprastas klausimas. As asmeniskai galiu pasakyt kad moku mokescius Vilniaus miestui.
Tiesiog pastebejau daugiausia besipiktinanciu yra provincijos arba vilniaus rajonu gyventojai.. kurie negyvena Vilniui ir jiems YRA POCHUI kuo kvepuoja miestieciai, jiems yra idomu tik GATVIU PLOTIS ir kaip greit su savo tacka nusigaut nuo tasko A iki tasko B.
Tačiau pagrindinis klausimas yra ekstensyvios miestų plėtros sustabdymas, kuris įmanomas tik valstybės, o ne vietos valdžios sprendimais. Interesų konfliktų čia daug ir nereikia manyti, kad net it valstybė pajėgi spręsti šitą klausimą, bet tai yra jos funkcija, ne savivaldybių. Tai liečia ne tik transportą, bet ir aplamai visą infrstruktūrą (elektra, vandentiekis, paštas (rajone visiška žopa), kanalizacija, socialiniai objektai kaip kad mokyklos, vaikų darželiai, gydymo įstaigos (pirminės), ir t.t.).
Mokesčiai už NT yra vienas iš transporto sprendimo būdų. Tarkim, tie, kas gyvena rajone ar kituose rajonuose ir dirba Vilniuje, turėtų mokėti tokį pat NT mokestį už savo būstą kaip vilniečiai, o ne tų rajonų gyventojai, dirbatys savo rajone ar gretimame rajone, bet ne Vilniuje. Mokestis turėtų būti mažesnis, jei žmogus į darbą Vilniuje vežamas darbdavio transportu (ne darbdavio duotu automobiliu, o autobusu), ar pats važiuoja VT. Abu šiuos dalykus būtų sunkiau sukontroliuoti, bet įmanoma.
Taip pat turi būti įvestas automobilių mokestis, kurio dydis turėtų priklausyti ne tik nuo jo galingumo, amžiaus, kuro tipo, bet ir nuo to, kokioje savivaldybėje gyvena ir dirba savininkas. Analogiškai kaip su NT, jei žmogus gyvena rajone, o dirba Vilniuje, mokestis turėtų būti ženkliai didesnis. Lygiagrečiai turi būti plėtojamas priemiestinis viešasis transportas, kuris turėtų kursuoti nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro kasdien su 30-45-60 min. intervalais, o ne 3-5 reisais per dieną ir dar supezusio mikrobo...Paskutinis taisė Al1; 2022.10.10, 10:32.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jokios A juostos čia neišspręs aplamai transporto problemos. O ji turėtų būti sprendžiama valstybės mastu. Taip, valstybės, nes dabar savivaldybė neturi teisinių galių išspręsti klausimą iš esmės.
Tačiau pagrindinis klausimas yra ekstensyvios miestų plėtros sustabdymas, kuris įmanomas tik valstybės, o ne vietos valdžios sprendimais. Interesų konfliktų čia daug ir nereikia manyti, kad net it valstybė pajėgi spręsti šitą klausimą, bet tai yra jos funkcija, ne savivaldybių. Tai liečia ne tik transportą, bet ir aplamai visą infrstruktūrą (elektra, vandentiekis, paštas (rajone visiška žopa), kanalizacija, socialiniai objektai kaip kad mokyklos, vaikų darželiai, gydymo įstaigos (pirminės), ir t.t.).
Mokesčiai už NT yra vienas iš transporto sprendimo būdų. Tarkim, tie, kas gyvena rajone ar kituose rajonuose ir dirba Vilniuje, turėtų mokėti tokį pat NT mokestį už savo būstą kaip vilniečiai, o ne tų rajonų gyventojai, dirbatys savo rajone ar gretimame rajone, bet ne Vilniuje. Mokestis turėtų būti mažesnis, jei žmogus į darbą Vilniuje vežamas darbdavio transportu (ne darbdavio duotu automobiliu, o autobusu), ar pats važiuoja VT. Abu šiuos dalykus būtų sunkiau sukontroliuoti, bet įmanoma.
Taip pat turi būti įvestas automobilių mokestis, kurio dydis turėtų priklausyti ne tik nuo jo galingumo, amžiaus, kuro tipo, bet ir nuo to, kokioje savivaldybėje gyvena ir dirba savininkas. Analogiškai kaip su NT, jei žmogus gyvena rajone, o dirba Vilniuje, mokestis turėtų būti ženkliai didesnis. Lygiagrečiai turi būti plėtojamas priemiestinis viešasis transportas, kuris turėtų kursuoti nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro kasdien su 30-45-60 min. intervalais, o ne 3-5 reisais per dieną ir dar supezusio mikrobo...
- 1 patinka
Comment
-
Prie ko čia pajamų, jei kalba apie NT ir automobilių mokesčius bei jų pritaikymą ekstensyvios urbanizacijos mažinimui. Taip vadinami naujieji "kaimiečiai", kurie gyvena už miesto rajone dauguma naujai pastatytuose namuose, gyvenvietėse ar getuose ir kasdien smaukosi į darbą didmiestyje su savo automobiliu ir yra Nr. 1 transporto problemų sudarytojai.
Net tokiame "didmiestyje" kaip Alytus jie sudaro kamščius gatvėse piko metu. Ryte į miestą, o vakarais iš miesto.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.10, 23:51.
- 4 patinka
Comment
Comment