Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tame ir esmė, kad dešimtys tūkstančių gyventojų mieste keliauja daugiau kaip 50 km per dieną. Apie tai šneku. Ir ne visi tenkinasi tik namai-darbas. O "užmušti" kelyje pusę gyvenimo nelabai norisi. Juolab, kad minti ar eiti prie judrių trasų netgi nesveika (vasarą prie Ukmergės g. vos neuždusau). Įvertinkime tai, kad visuomenė sensta, o kai kas turi ir įgimtų sveikatos problemų.
Automobilių skaičių (ir pačius automobilius) reikia mažinti, bet, manau, ne jūsų siūlomais būdais.
Gal blogas pavyzdys, bet sovietmečiu buvo plačios gatvės, tačiau 90% gyventojų važiavo VT ir eidavo pėsčiomis, dviratininkų beveik nebuvo.
Problema labai ir labai kompleksiška. Reiktų žvelgti plačiau.
Čia labai gera skaidrė apie tai kaip naujos gatvės lemia nuvažiuojamą kilometrų skaičių. Pasistatome pilną sovietų numatytą gatvių tinklą su visom dviejų lygių sankryžom ir tada 50 km per dieną bus nebe išimtis, o vidurkis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad nesisprendžia, žiūrėk į senamiestį.
Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Atsigavo ekonomika po krizės, nuvarėm iki jūros, gal dar į Tatrus.... Ir pyst per metus jau yra papildoma rida.
Comment
-
Skaitau diskusiją, tai peršasi mintis, kad yra du lygiai kaip galima supykdyti žmones dėl darnaus judumo:- Staigiai viską uždrausti/pakeisti, organiškai nepereinant prie alternatyvų (kaip geras VT, ypač jei nėra tvarkingo bėginio VT), taip pat nevengti keistų sprendimų (Naugarduko-Vytenio žiedas), griežtai skatint pereiti ant dviračių kai pats tinklas dar labai trūkinėja. Kyla protestai jei ne garsiai tai tyliai, esama savivaldybės taryba greitai ate ate su visom savo idėjom. Darnus judumas paprastoje liaudyje prilyginamas kažkuo artimam kaip nacizmas ar dar kažkas.
- Darnų judumą skatinančiam forume pradėti kalbėti kaip visiem po oda įsiūti GPS ir nuskaitinėti pinigus už oro taršą po 10 eur kiekvieną kartą, kartais nebūtai, pvz. sistema nesusitvarko ir nuskaitinėja nuo kamščiuose sėdinčių 53 autobuso keleivių. Aišku, atsiranda klaidos, dviprasmybės ir turbūt tokie dalykai tik savivaldybės tarybos atsistatydinimu/išėjimu nesibaigtų
Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.18, 16:46.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Bet kurio atvejų mokyklų ir naujų darželių statymas yra racionaliau mažinti kamščius nei platinti kareivių gatvė (jei čia apie tai, o ne apie Nemnčinės gyventojus, kurie po statybų nepravažios į savo Nemenčinė).
Pavyzdžiui Švedijoje, visi eina į savo rajono mokyklą, nes visų lygis maždaug vienodas. Ir visuomeninis transportas yra puikus.
Todėl nereikia rankioti razinų iš bandelių, tipo, padarysim kaip Švedijoje, jaukios susiaurintos gatvelės, bla bla bla. Kol neišspręsim visų problemų sistemos, kol nebus vystomi savipakankami rajonai, kol nebus išlyginti mokyklų skirtumai, kol nebus greito ir patogaus VT, sukiškit savo paspirtukus Šimašiui į .... kabinetą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad nesisprendžia, žiūrėk į senamiestį.
Kaip įsivaizduojate kamščių mokesčio įgyvendinimą?
https://www.transportstyrelsen.se/en...s-in-stockholm
https://tfl.gov.uk/modes/driving/congestion-charge
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pastatyti blokpostus sutvirtintus fortifikacija ir ginkluotais automatiniais ginklais sargybiniais miesto įvažiavimuose ir pagrindinėse tranzitinėse magistralėse. Paleisti patruliuoti sunkiąją šarvuotąją techniką.
Iš tikrųjų, geriau tiesiog infrastruktūra tegul būna tvari ir tiekPaskutinis taisė PoDV; 2022.05.18, 17:00.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Taip pat kaip gaudomi važinėtojai be technikinės ar draudimo - su kameromis sankryžose.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pastatyti blokpostus sutvirtintus fortifikacija ir ginkluotais automatiniais ginklais sargybiniais miesto įvažiavimuose ir pagrindinėse tranzitinėse magistralėse. Paleisti patruliuoti sunkiąją šarvuotąją techniką.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąT.y. Negaudomi?
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKaune per mėnesį tarp 1000 ir 2000 pagaunami
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tada Kaune tikrai galima naikinti gatves nes tuoj automobilių neliks.Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.18, 17:06.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa čia vištos ir kiaušinio klausimas. Kas pirmiau:
1. tankus miestas -> geras VT -> mažiau kamščių
2. mažiau kamščių -> tankus miestas -> geras VT
3. geras VT -> mažiau kamščių -> tankus miestas
Bet kita bėda - beveik 0 darbo vietų. Beveik jokių pramogų, komercijos. Net kavinės padoresnės nėra, tik landynės. Maisto parduotuvių yra, bet gana apšnerkštos. Dėl skardinės dažų reikia belstis pusę miesto.
Dvirtakiai link centro ar potencialių darbo vietų tragiški. Link Gariūnų - neblogas.
Trūksta gal ir nedaug - gero MRT Laisvės prospektu ir gal link Gariūnų - A.Panerių, rimtesnio multifunkcinio pramogų-prekybos centro.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tada Kaune tikrai galima naikinti gatves nes tuoj automobilių neliks.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Palieki GPS dežute namuose ir apsimeti šlanga "niekur nevažiavau".-
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Aha, kad taip viskas būtų paprasta. Juk daugelis vežioja per miestą į mokyklas ir darželius, todėl, kad vienos mokyklos (kalbu tik apie valstybines) yra geros, o kitos beviltiškos. O teorijomis, kad gabus vaikas bet kokioje mokykloje nepražus, aš netikiu.
Pavyzdžiui Švedijoje, visi eina į savo rajono mokyklą, nes visų lygis maždaug vienodas. Ir visuomeninis transportas yra puikus.
Todėl nereikia rankioti razinų iš bandelių, tipo, padarysim kaip Švedijoje, jaukios susiaurintos gatvelės, bla bla bla. Kol neišspręsim visų problemų sistemos, kol nebus vystomi savipakankami rajonai, kol nebus išlyginti mokyklų skirtumai, kol nebus greito ir patogaus VT, sukiškit savo paspirtukus Šimašiui į .... kabinetą.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
na, nenuvertinkite taip Kauno - tikrai ne visi važinėja su neapdraustais pavojais kelyje
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Sustabdžius be dėžutės - bauda į feisą. Anglai juk kažkaip važinėja su dėžutėm dėl pigesnio draudimo.
Comment
-
Na, mažytė problėmėlė, Pliaterytės progimnazijoje mokosi ne vien Žirmūnų, bet ir Balsių, Dvarčionių, Kairėnų, you name it vaikai. Vis daugiau mokyklų, ypač gimnazijų, specializuojasi, vykdo atrankas. Plačiai žinomos taktikos kai vaikų gyvenamoji vieta deklaruojama pas senelius ar kažkur kitur. Tai vien nuo to, ar yra mokykla šalia ar ne, ne visada priklauso, ar tu į ją pateksi, ar ne.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa, mažytė problėmėlė, Pliaterytės progimnazijoje mokosi ne vien Žirmūnų, bet ir Balsių, Dvarčionių, Kairėnų, you name it vaikai. Vis daugiau mokyklų, ypač gimnazijų, specializuojasi, vykdo atrankas. Plačiai žinomos taktikos kai vaikų gyvenamoji vieta deklaruojama pas senelius ar kažkur kitur. Tai vien nuo to, ar yra mokykla šalia ar ne, ne visada priklauso, ar tu į ją pateksi, ar ne.
- 3 patinka
Comment
Comment