Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visiems inkščiantiems apie patoguma mieste lakstyti automobiliais reikia dar kartą paskaityti šitą straipsnį:

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etuvos-ateitis

    Europa stengiasi, kad kelionės automobiliu būtų nepatogios ir gyventojai jų atsisakytų: ar griežti ribojimai – Lietuvos ateitis?

    Comment


      R. Šimašius ir miesto inžnierius A. Nikitin pristatė savo "medžių standartus"

      Pasakė, kaip nuo šiol atrodys Vilniaus gatvės: sukūrė 12 standartų
      www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88542615

      1. Pirmas standartas; Medis visada yra pirmas

      https://www.linkedin.com/posts/remig...918010368-wO17

      Pirmas reklamuojams 12 principų "projektas" (Šimašiaus reklama nuo 19:43 ) - ta itin keista ir chaotiškas Naugarduko ir Vutenio gatvių "žiedinė sankryža"
      Anot to meluojančio piliečio, "viskas viskas sklandžiai, be nesuipratimų" ir pakvietė apsilankyti toje sankryžoje.


      Pirmas blynas gavosi itin susivilęs

      Delfi.lt 2021.10.28
      Pirma sankryža, nubraižyta pagal Vilniaus naujus 12 standartų, vairuotojams jau spėjo užkliūti
      www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88543521

      15min.lt 2021.10.28
      Vilniaus eisme – sumaištis: valdžia pirma padarė, o tada nuspręs, kaip geriau

      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...-221-1587998#_

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        R. Šimašius ir miesto inžnierius A. Nikitin pristatė savo "medžių standartus"

        Pasakė, kaip nuo šiol atrodys Vilniaus gatvės: sukūrė 12 standartų
        www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88542615

        1. Pirmas standartas; Medis visada yra pirmas
        https://www.linkedin.com/posts/remig...918010368-wO17

        Pirmas reklamuojams 12 principų "projektas" (Šimašiaus reklama nuo 19:43 ) - ta itin keista ir chaotiškas Naugarduko ir Vutenio gatvių "žiedinė sankryža"
        Anot to meluojančio piliečio, "viskas viskas sklandžiai, be nesusipratimų" ir pakvietė apsilankyti toje sankryžoje.
        https://youtu.be/oJ_FG8-Fwu4?t=1189

        Pirmas blynas gavosi itin susivilęs

        Delfi.lt 2021.10.28
        Pirma sankryža, nubraižyta pagal Vilniaus naujus 12 standartų, vairuotojams jau spėjo užkliūti
        www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=88543521

        15min.lt 2021.10.28
        Vilniaus eisme – sumaištis: valdžia pirma padarė, o tada nuspręs, kaip geriau

        http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...-221-1587998#_
        Siaip tai juokinga kritika, o is urbanistikos puses gana didziulis suolis i prieki, matosi kad kazkas pasimokines vakaru europos universitetuose. Tikiuosi per du metus bus pasistumeta i prieki
        Paskutinis taisė Romas; 2021.10.31, 23:30. Priežastis: Sutrumpinta citata ir asmeniškumai
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Šiaip tai siūlyčiau nepagailėt laiko ir paskaityti visą 200 pls. standarto dokumentą. Labai išsamus, aiškus ir į daug klausimų atsakantis.

          https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Šiaip kiek VMS nusipelno kritikos, bet už šitą dedu didelį pliusą, o labiausiai, kad pagaliau priėjo prie to paprasčiausio sprendimo, apie ką aš jau seniausiai kėliau pavyzdžius iš Švedijos - tamsūs gatvės elementai (čia dar geriau, nes išvis juodi). Toks paprastas sprendimas, bet sunku patikėt kaip sovietiniai supuvę stulpai pasikeičia ir staiga nebeatrodo siaubingai, pvz Pylimo gatvėje. Tikėkimės, kad prieš dažydami tinkamai paruošė paviršių ar naudojo specialius dažus, nes tie patys VMS genijai prieš porą metų dažė Baltojo tilto metalinius turėklus tiesiai ant rūdžių ir jau po poros mėnesių tiltas atrodė kaip prieš dažymą.

            Dar iš šitų 12 daug klausimų kyla dėl "Vizualinė švara - laisvė nuo perteklinių elementų". O tai kas kelis metus masiškai ir sistemiškai švaistė mokesčių mokėtojų pinigus visiems tiems belaraša style kislotiniams ženklams ant perėjų, beprasmėms tvoroms, kitiems elementams, jų statymų, o paskui dar ir demontavimui? Kas dėl šito kaltas ir kas už tai atsakys? Nes čia būtent šitos VMS bajeriai, neprisimenu nei vieno kislotinio ženklo iš Zuoko, ar dar ankstesnių laikų, nebent kur nors greito judėjimo gatvėse.

            Dėl "Medis visada yra pirmas" tai irgi toks... Pas mus didžioji dauguma centre prie gatvių esančių medžių yra taip apleisti, kad atrodo kaip 80 metų senis su 4 vėžio stadija, kuris jau pats meldžiasi, kad tik viskas greičiau pasibaigtų. Labai daug kur, žiūrint į ateitį, miestui būtų žymiai daugiau naudos vietoje esamų medžių pasodinti normalaus dydžio medžius (ne metro aukščio sodinukus), ir turėti vienodus gražius medžius, o ne naują gražų medį, ir porą onkologinių, kaip pvz yra prie MO muziejaus.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Šiaip tai siūlyčiau nepagailėt laiko ir paskaityti visą 200 pls. standarto dokumentą. Labai išsamus, aiškus ir į daug klausimų atsakantis.

              https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
              Tikra palaima toks dokumentas. Pataisykit jei klystu, bet šiuolaikinis urbanistinis suvokimas kol kas atėjo tik į Vilnių, bet ne į kitus didžiuosius miestus. Jau nekalbant apie regionų miestus, dėl kurių liūdniausia. Ten suėjo visi europiniai pinigai šaligatviams atnaujint belenkaip. Nors juk kaip tik mažieji miesteliai galėtų būti labiausiai car-free zona, kur dviračiu ar pėsčiomis galima būtų pasiekti didžiąją dalį miestelio taškų.

              Pavydžiui, 15 tūkst. gyventojų Rokiškis paverčia savo pagrindinę gatvę vienkrypte, bet palieka vienai krypčiai tris (sic) juostas! O pėstieji su dviračiais telpa į 1 metro pločio šaligatvį.

              Comment


                Parašė liootas Rodyti pranešimą

                Tikra palaima toks dokumentas. Pataisykit jei klystu, bet šiuolaikinis urbanistinis suvokimas kol kas atėjo tik į Vilnių, bet ne į kitus didžiuosius miestus. Jau nekalbant apie regionų miestus, dėl kurių liūdniausia. Ten suėjo visi europiniai pinigai šaligatviams atnaujint belenkaip. Nors juk kaip tik mažieji miesteliai galėtų būti labiausiai car-free zona, kur dviračiu ar pėsčiomis galima būtų pasiekti didžiąją dalį miestelio taškų.

                Pavydžiui, 15 tūkst. gyventojų Rokiškis paverčia savo pagrindinę gatvę vienkrypte, bet palieka vienai krypčiai tris (sic) juostas! O pėstieji su dviračiais telpa į 1 metro pločio šaligatvį.
                nes intelektinis potencialas, už Vilniaus ribų yra ženkliai mažesnis.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Šiaip tai siūlyčiau nepagailėt laiko ir paskaityti visą 200 pls. standarto dokumentą. Labai išsamus, aiškus ir į daug klausimų atsakantis.

                  https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
                  "• Suderinus su Vilniaus miesto savivaldybe, gali būti naudojamas nestandartinis pėsčiųjų perėjų ženklinimas, pvz., ryškių spalvų arba įvairių raštų."

                  P.S. kaip prisimenu už ką Kairį išspyrė iš ministro posto 2008, ir pamatau kaip meras parašu tvirtina savo žmonos tyrinėjimus - tikrai laisvės ... nuo bet kokios moralės...partija.

                  Comment


                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                    "• Suderinus su Vilniaus miesto savivaldybe, gali būti naudojamas nestandartinis pėsčiųjų perėjų ženklinimas, pvz., ryškių spalvų arba įvairių raštų."

                    P.S. kaip prisimenu už ką Kairį išspyrė iš ministro posto 2008, ir pamatau kaip meras parašu tvirtina savo žmonos tyrinėjimus - tikrai laisvės ... nuo bet kokios moralės...partija.
                    Stebint per Google Street View Olandijoje, tai ten daug pėsčiųjų perėjų su geltonais skydais. Tiek, kad jas aplamai naikina. Gal kada nors ir pėsčiųjų perėjos ženklą panaikins

                    Aš irgi nesu pėsčiųjų perėjų gerbėjas, kaip ir nesu baudimo už ėjimą ne per perėjas gerbėjas Jei panaikins visas nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas, pritaikys pėstiesiems saugius sprendinius, manau, kad pasaulis bus geresnis
                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                    nes intelektinis potencialas, už Vilniaus ribų yra ženkliai mažesnis.
                    Turime Birštono miestelį. Klausimas kaip ten už Vilniaus ribų bus po 10 metų.

                    Darnaus judumo kalbos Lietuvoje yra labai jaunos, turbūt net dešimtmečio nėra, jei neklystu.

                    Iš kitos pusės, bijau, kad toliau už didžiųjų miestų aglomeracijų nelabai liks gyventojų po kelių dešimtmečių.

                    Gaila, kad ES ant tiek netobula organizacija, kad leidžia klot trinkeles emigraciniuose no hope kaimuose, tipo dėl to kažkas grįš ten gyventi.
                    Na nebent tai kažkoks valstybės stabilumo garantas, kad būtų renkama daugmaž ta pati valdžia.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.01, 20:01.

                    Comment


                      Diskusija apie "12 principų" labiau tiks šioje temoje

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Diskusija apie "12 principų" labiau tiks šioje temoje
                        Kodėl? Vilniaus gatvių standartas yra visiškai tiesiogiai susijęs su Infrastruktūros projektais ir gerokai mažiau su Darniu judumu.

                        Comment


                          Pažiūrėsime kur nukryps diskusija.
                          Jei diskusija bus aktyvi, gal bus verta ir atskiros temos.

                          Comment


                            Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur

                            Iš pagrindinės gatvės, kurią sudaro keturios juostos, atiduoti dvi juostas viešajam transportui, kuriame nematome šiai dienai judėjimo problemų, nelogiška. Juk tik būtų pablogintas lengvųjų automobilių judėjimas ir didėtų tarša dėl susidariusių spūsčių, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

                            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400

                            Comment


                              Parašė luknas Rodyti pranešimą
                              Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur




                              https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400
                              Juokinga kai Kaunieciai apie darnu juduma sneka, koks judejimas Kaune?

                              ps. o juokingiausia kai kritikuoja negyvenantys Vilniuje.
                              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                              - George W. Bush President of the USA

                              Comment


                                Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur




                                https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400
                                Laukiam Nausėdos, komentaro.

                                Comment


                                  Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                  Apie rekonstruojamas Vilniaus gatves pasisakė ir Kauno savivaldybė: nebūtina ardyti asfalto, medžius galima sodinti ir kitur




                                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...kitur-21220400
                                  Irgi Kauno savivaldybė: sodinsim dvigubai daugiau medžių ir išardysim dvigubai daugiau asfalto, nei Vilnius!

                                  Comment


                                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                    Juokinga kai Kaunieciai apie darnu juduma sneka, koks judejimas Kaune?

                                    ps. o juokingiausia kai kritikuoja negyvenantys Vilniuje.
                                    Šiaip yra ir gerų pavyzdžių Kaune, kur baisiai nesiafišuojant yra padaromi būtini ir geri sprendimai. Akivaizdžiausias pavyzdys turbūt Kęstučio gatvės sutvarkymas, kur buvo uždėtas apynasris buduliams skraidyti ant 80, šaligatviai atiduoti žmonėms, sumažinta tarša ir šiaip viskas padaryta gerai (nu gal biškiuką neskaitant tų keistų dviračių takų, bet tiek jau to). Aš turiu nuojautą, kad nepraėjus net kokiems 3 metams, Kaune irgi atsiras "Kauno gatvių standartas", kuris bus labai panašus į Vilniaus gatvių standartą

                                    Comment


                                      viskas ok ta gatviu standarta turi kiekvienas didesnis vakaru miestas. Realiai ta moko pirmam antram architekturos/urbanistikos kurse, tik ne kuriems ta suprasti yra ypac sunku o ir pastebejau kas paskutiniu metu visi specialystai patapo ir issilavinimas nuvertinimas. Bet kolkas jei Vilnius ta savo standarta igyvendins tai kardinaliai pakeis miesto vizaula i geraja puse. Bet jau matau buduliai rado vieta pasireikst.. o urbanistika yra rimtas mokslas, ir gana rimtai paskaiciuojamas ir pamatuojamas, nes cia nera grazu negrazu, ar man is mano kaimo geriau atrodo.

                                      Kaune problemos zinoma yra perteklinis zenklinimas, zenklu reversas nesutampa su stulpu spalva, pirmenybe masinom, milziniski srautai per senamiesti.. kaip tai gali but nesuprantu, super placios kai kurios gatves, galbutt identiteto nebuvimas gatves lygyje ... ir ne pilka spalva tai ne identitetas. Bet Kaunas turi upiu susikirtima , kalvas ir tarpukarini miesto branduoli, na ziuresim ar ta dalyka isryskins kolkas dziaugiuosi uz daugiaaukscius statomus prie upes, issiziojau kai pamaciau gatve prie krantines sanciuose ir kitus dalykus.
                                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                      - George W. Bush President of the USA

                                      Comment


                                        Ką aš noriu pasakyti, kad Kaunas, nepaisant kartais skambančios kvailos ir infantiliškos retorikos, visgi atsargiai imasi reikalingų sprendimų ir kartais juos netgi įgyvendina.

                                        Comment


                                          Ponas Rubikonas pasisako apie siaurinamas Vilniaus gatves. Panašu kažkas renka avtamabilystinį elektoratą būsimiems rinkimams. Jau įsivaizduoju jo šūkį: Make Vilnius Automobilistinis Again!

                                          https://fb.watch/91X2s8wWKA/

                                          Gatvių siaurinimas be taisyklių kelią avarines situacijas Vilniaus mieste. Tik laiko klausimas, kada susiaurintoje antrojoje juostoje Sukilėlių gatvėje įvyks nelaimė. Šiandien ir įvyko... Sudaužyti du automobiliai, sužeisti žmonės...
                                          Gatvių siaurinimas Vilniuje vyksta pagal kažkieno pieštas ,,schemas'', be jokių techninių projektų ir derinimų su atsakingomis institucijomis. Gal dabar Vilniaus policija pasidomės, kodėl be jų derinimo siaurinamos gatvės, o gal ir Statybų inspekcija išsiaiškins, kodėl Vilniuje faktinė gatvių rekonstrukcija vadinama ,,einamuoju remontu''. #vilnius

                                          Comment

                                          Working...
                                          X