Metro – prioritetinė viešojo transporto rūšis
Dabar, kuomet kaip mėginama įteigti yra sprendžiama Vilniaus VT ateities, kilo mintis paieškoti informacijos apie Rytų ir Centrinės Europos šalių patirtį vystant požeminio VT sistemas. Šia tema „Railway Pro“ žurnale radau neblogą Pamela Luică straipsnį, kurį nutariau išversti. Jame analizuojami Vienos, Prahos, Varšuvos, Kijevo, Sofijos, Bukarešto metropolitenų vystymo planai, strategijos, jų realizavimas ir finansavimo šaltiniai.
Metro – prioritetinė viešojo transporto rūšis
Dabar, kuomet kaip mėginama įteigti yra sprendžiama Vilniaus VT ateities, kilo mintis paieškoti informacijos apie Rytų ir Centrinės Europos šalių patirtį vystant požeminio VT sistemas. Šia tema „Railway Pro“ žurnale radau neblogą Pamela Luică straipsnį, kurį nutariau išversti. Jame analizuojami Vienos, Prahos, Varšuvos, Kijevo, Sofijos, Bukarešto metropolitenų vystymo planai, strategijos, jų realizavimas ir finansavimo šaltiniai.
Metro – prioritetinė viešojo transporto rūšis
Būdamos bene vienintele efektyvia priemone eismo intensyvumui gatvėse mažinti, požeminės viešojo transporto (VT) sistemos vaidina išskirtinai svarbų vaidmenį didmiesčių gyvenime. Jos geba pervežti didžiausius keleivių srautus iš visų viešojo transporto rūšių, o taip pat vidutinis pervežimo greitis tokiomis sistemomis yra gerokai didesnis nei antžeminio VT. Metro – tai saugi, greita, efektyvi, punktuali ir patogi transporto rūšis.
...
...
Comment