Parašė tivoli
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąKopenhagos ir Stokholmo suskirstymas šiuo metu skiriasi.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąMiestas sparčiai tankėja, ypač vidinis miestas. Kadangi mieste ir priemiesčiuose yra gyvenamojo būsto trūkumas, skai kurie rajonai tankinami, tik kol kas naujų gyventojų atvyksta daugiau negu spėjama pastatyti naujų namų.
Beje, pagal paskaičiavimus, netolimoje ateityje miestas perauks Berlyną ir Romą. Mälardalen'o regione jau gyvena virš 3,5 milijono gyventojų, kurių nemaža dalis atvyksta į miestą dirbti.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąAr tai tiesa? Aš nustebęs. Niekada negirdėjau, kad Stokholmas taip auga, priešingai, girdėjau Helsinkis galimai jį praaugs netolimoje ateityje, nes yra (??) labiausiai augantis miestas Europos Sąjungoje. Kažkur skaičiau suomių ir švedų vertinimus apie perspektyvius šių miestų augimus ir batalijas kuris kurį aplenks
Dėl Helsinkio esu nustebęs.
Beje, auga ir Gioteborgas, kuris yra tankiau gyvenamas miestas už Stokholmą (nėra suskaidytas gamtos barjerų) ir neužilgo turėtų pasiekti 1 mln. ribą. Priemiesčiai ten neatskirti nuo pačio miesto.Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.10, 02:42.
Comment
-
Tos "spacialistų" prognozės apie kai kurių Skandinavijos miestų augimą yra tik eilinis NT burbulo pūtimas. Reikia žiūrėti į demografinę situaciją. O ji nieko gero nežada. Iš kur atsiras tie gyventojai, kas dirbs naujai kuriamose darbo vietose ir t.t.? Etninių gyventojų mažėja. Pagal JT prognozes iki 2050 m. Europoje gyventojų sumažės, nepaisant to, kad imigracija iš kitų pasaulio regionų ir toliau vyks. Abejotina, kad vidinė migracija Europoje vyktų Skandinavijos link, nes ji ir dabar palyginti menka. Kaimas Skandinavijoje yra remiamams, be to Vakarų Europoje migracija iš kaimų į miestus praktiškai pasibaigusi.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąMėnesio bilietų kainos:
1) tik metro (tunnelbana) - 690 SEK arba ~230 Lt; studentams: 420 SEK arba ~140 Lt;
2) metro ir priemiestiniai traukiniai - virš 2000 SEK arba virš 600 Lt;Paskutinis taisė andyour; 2010.09.10, 11:05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTos "spacialistų" prognozės apie kai kurių Skandinavijos miestų augimą yra tik eilinis NT burbulo pūtimas. Reikia žiūrėti į demografinę situaciją. O ji nieko gero nežada. Iš kur atsiras tie gyventojai, kas dirbs naujai kuriamose darbo vietose ir t.t.? Etninių gyventojų mažėja. Pagal JT prognozes iki 2050 m. Europoje gyventojų sumažės, nepaisant to, kad imigracija iš kitų pasaulio regionų ir toliau vyks. Abejotina, kad vidinė migracija Europoje vyktų Skandinavijos link, nes ji ir dabar palyginti menka. Kaimas Skandinavijoje yra remiamams, be to Vakarų Europoje migracija iš kaimų į miestus praktiškai pasibaigusi.
Apie visą Europą nekalbėjome, tik apie Skandinavijos regioną, o gyventojų čia daugėja ir ne tik musulmonų dėka. Atvyksta ir britai, italai, prancūzai, belgai. Iš JAV, Kanados, Brazilijos, Čilės, Japonijos taip pat atvykstama.. Na, gal pakaks.Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.10, 14:52.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJeigu Lietuvoje butu metro, manau kainos irgi butu apie 200lt. Lietuviams po butinu islaidu(maistas, bustas) telieka keli simtai litu, o shvedui turbut bent pora tukstanciu? Su priemiestiniais gan idomiai. Ar verta dar papildomai moketi 100 euru ir vazineti po pora valandu is priemiescio, ar tiesiog mieste labai brangi nuoma? Nes tos keturios valandos keliones atsiliepia ir darbingimui, bei virsvalandziu nebesinoretu dirbti, tiesiog nebebutu kada.Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.10, 14:52.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPer prastai mastai apie Skandinaviją. Jeigu jau tektų dirbti taip toli neturint automobilio, tai įmonės perka bilietus savo darbuotojams tokiais atvejais. Tai yra kievienos kompanijos interesas, kad jos darbuotojai patirtų kuo mažiau streso ir išlaidų.
Comment
-
Na, pavyzdžiui, mano kelionė iki Stokholmo centro būna tokia: išėjęs iš namų, kiek paeinu iki stotelės (2 - 3 min.), tuomet laukiu autobuso, kuriuo vykstu iki geležinkelio stoties (apie 20 min.). Jam atvykus perone būna keli traukiniai, vykstantys į miesto centrą (autobuso ir traukinių tvarkaraščiai suderinti). Sėdu į tą, kuris išvyks anksčiau ir po kelių minučių jau riedu iki centro. Na, ir maždaug po valandos būnu centre. Taip, važiuojant traukiniu galima ir panaršyti internetu arba pasnausti.
Įdomu tai, kad kiekvienas didesnis rajonas (district) turi savo centrą, kuriame ir yra metro arba priemiestinio traukinio stotelė. Iš centro į tam tikras gatves galima patekti autobusais, tramvajais arba lengvuoju geležinkeliu.
Bent jau man tokia integruoto transporto sistema labai patinka.Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.10, 16:11.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą3min iki stoles, autobusu 20min, su traukiniu pajudi is viestos uz 3min. iseina 30min kelione traukiniu iki miesto centro. O dar iki darbo kiek trunki? Kiek mazdaug km susidaro namu iki pat darbo?
Pats šiuo metu nedirbu, o mokausi kalbos, kad galėčiau tęsti studijas magisrantūroje.
O šiaip, geriau ieškoti darbo kuo arčiau namų, t.y. savo komunoje. Jeigu nepavyksta, tuomet galima ieškoti darbo atokiau.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąnuo centro dar 30min, tai viso gautusi 1h 30min i viena puse ? O del arciau namu, manau busta daug daug lengviau susirasti arciau darbo nei norima darba salia namu aiskus jei darbas ne paciame centre.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTaip, miestas sparčiai augo 90 - aisiais ir auga iki šiol. Kasmet mieste apsigyvena po 10 - 15, o neseniai ir po 20 tūkstančių gyventojų, bet tai tik inner city. Urban area ir priemiesčiai auga taip pat labai sparčiai.
Dėl Helsinkio esu nustebęs.
Beje, auga ir Gioteborgas, kuris yra tankiau gyvenamas miestas už Stokholmą (nėra suskaidytas gamtos barjerų) ir neužilgo turėtų pasiekti 1 mln. ribą. Priemiesčiai ten neatskirti nuo pačio miesto.
Metropolitan Stockholm
Area 6,519 km²
Population 1,964,805
Greater Helsinki
Area 3,551.08 km²
Population 1,333,394
Helsinki Urban Area
770.14 km² 1,036,290
Stockholm Urban Area
377.30 km2 1,252,020
Na kaip matau, apie Romos ar Berlyno aplenkimą galima tik pasvajoti, nes net jei ir pasieks 3,5 mln, jie bus išskydę per milžinišką teritoriją (buv. Kauno apskrities dydžio) kai Romoje ar Berlyne susispaudę 10 kartų mažesniame ištisai urbanizuotame plote.
Dėl Stokholmo ir Helsinkio varžybų, rods, irgi neklydau.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąKiekvienu atveju individualiai. Man, asmeniškai, iki pačio centro kelionė trunka, maksimum, apie 1 h 30 min. (nuo namų durų). O ten jau vaikštau, kiek noriu.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO ofisu nera uzmiestyje, ar tik gamyklos?
Pavyzdžiui, net migracijos tarnyba yra 'užmiestyje' Solna. Ten pat yra ir žymusis Karolinska medicinos kompleksas.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąNoriu paklaust kaip valdomi metro traukiniai, ar sėdi mašinistas, ar automatiniu būdu?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment