Jei atsirastų metro Pilaitė - Konstitucijos tai daug kas mestų mašinas, ypaė dirbantys Konstitucijos/Panoramos verslo centruose, nes ten greit iš viso nebus vietos kur statyti kai baigs visus naujus verslo centrus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąTai ir atsakyk iš kur kiekvienais metais atsiranda vis ilgesni kamščiai Vilniuje?Kam be paliovos statomi tie daugiabučiai mieste? Postringauji lygioje vietoje niekus, kai užtenka tik pažvelgt pro ofiso langą. Vakar Kalvarijų gatvėje pirmieji vakariniai kamščiai prasidėjo nuo Ibrahimo. Konstitucijos pr. kamštis link Pilaitės prasideda jau beveik nuo Minsko žiedo. Stotelėje prie Europos aikštės žmonių minia praktiškai stovi kasdien. Pasivaikščiok po miestą gal kartais vakarinio piko metu ir po to atsakyk, iš kur tas srautas atsiranda jeigu žmonių mieste nėra?
Užuot svaigusi apie metro, tramvajus ir kitokias nesąmones, valdžia nieko nedaro visų pirma esamo VT gerinimui. Turėtų būti imamasi radikalių priemonių - tos lėšos, kurios dabar kišamos į asfaltą, turėtų būti padalintos ir ženkli jų dalis skiriama VT sistemos gerinimui. Visų pirma parkų atnaujinimui, troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimui sankryžose, žieduose, nes ten ypač stabdo seni iešmai ir didelio kampo kreivės. A juostų daugiau, uždrausti parkavimą ant šaligatvių tose gatvėse, kuriose vyksta intensyvus VT eismas, gatvių, sankryžų rekonstrukcija VT pravažiavimui pagerinti. Viešojo transporto šviesoforų įvedimas. Pirmiausia, aišku, reikia keisti įstatyminę bazę ir KET. Bet tai padaroma. Savivaldybė gali imtis iniciatyvos šiam reikalui sutvarkyti. O visokios greito eismo gatvės gali palaukti. Jau pakanka, eilę metų į jas kišami dideli pinigai, VT nieko negauna.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.13, 19:58.
Comment
-
sutinku
ps. gal tik i viena dalyka tureciau atkreipt demesi, jau dabar reikia planuoti i elektriniu autobusu populiarejima ir elektrines save valdancias masinas (kas sumazins tarsa ir masinu skaiciu aplamai). Taipogi daugiau demesio skirti normaliu dviraciu taku infrastrukturai.Paskutinis taisė DeSadas; 2016.10.13, 20:31."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžuot svaigusi apie metro, tramvajus ir kitokias nesąmones, valdžia nieko nedaro visų pirma esamo VT gerinimui.
Jei manęs paklaustų, kada paskutinį kartą Vilniuje važiavau VT, tai... net negaliu pasakyti metų... gal 2000-taisiais?
Todėl balsuočiau TIK už investicijas į viadukus, gatves, asfaltą.
O VT - galit išmesti
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąjei gyventai USA gal taip ir butu, bet dziugu kad esame europoje vis tik .
Automatas, 5 litrai po kapotu - nepalyginsi
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąsutinku
ps. gal tik i viena dalyka tureciau atkreipt demesi, jau dabar reikia planuoti i elektriniu autobusu populiarejima ir elektrines save valdancias masinas (kas sumazins tarsa ir masinu skaiciu aplamai). Taipogi daugiau demesio skirti normaliu dviraciu taku infrastrukturai.
2. Save valdančios mašinos? Vilniuje? Kur gatvės be linijų, bordiūrų. Save valdančiai mašinai visa infrastruktūra turi būti tvarkinga. VISA.
3. Elektriniai autobusai - tolima svajonė.
Atrodo metro brangesnis n kartų už šitai.
Bet metro ties linija sukuria vertę butams ir ofisams (el. autobusų linija to nekuria).
Kartu metro uždara sistema, kurios automatizavimui reikia standartizuotų sprendimų tik linijų ribose (o ne visame mieste).Paskutinis taisė Fulgur; 2016.10.13, 23:48.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą2. Save valdančios mašinos? Vilniuje? Kur gatvės be linijų, bordiūrų. Save valdančiai mašinai visa infrastruktūra turi būti tvarkinga. VISA.
Tikrai tikrai NE (autonominis valdymas daugiau remsis radaru ir kamerom bent mieste), o ir perbraizyti linijas vienas juokas.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą3. Elektriniai autobusai - tolima svajonė."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei atsirastų metro Pilaitė - Konstitucijos tai daug kas mestų mašinas, ypaė dirbantys Konstitucijos/Panoramos verslo centruose, nes ten greit iš viso nebus vietos kur statyti kai baigs visus naujus verslo centrus.
Comment
-
Kokios potencialiai galėtų būti kelionės trukmės iš įvairių miesto dalių į centrą ir kitas dalis? Jeigu aš su metro vietoje dabartinės valandos trukmės kelionės (35 min. troleibusais, ~15 min. pėsčiomis) galėčiau tikslą pasiekti per 10 min. (7 min. metro, 3 min. pėsčiomis), tai dėl manęs tegul tik stato tą metro ir kuo greičiau.
Tik pagalvokim. Jeigu dabar kelionė iš vieno miesto galo į kitą viešuoju transportu trunka gerokai virš valandos, tai ką tuomet reiškia tokios kelionės sutrumpinimas kad ir iki 30 min. ar net dar mažiau. Ką tai reikštų tiems, kurie tas keliones atlieka automobiliais? Mano supratimu tai būtų kardinalus pokytis Vilniaus viešojo transporto srityje. Ir visai nesvarbu, kad metro turėtų tik 3-4 linijas. Jeigu tik jos pasieks didelį dalį žmonių, tai turėtų duoti nemažą naudą.
Aišku, kitas klausimas su atsipirkimu. Tačiau prieš jį iškeldami nepamirškime, kad viešasis transportas apskritai kabo ant klaustuko dėl atsipirkimo, visai nesvarbu kokia forma. Tad belieka filosofinis klausimas ar išvis yra logikos vertinti naują VT rūšį pagal tiesioginį atsiperkamumą (prisimenu kalbas apie bilieto kainas etc.)? Galbūt netiesioginė nauda (sumažėję kamščiai mieste, sumažėjęs taršumas, sutaupytos išlaidos degalams ir t.t.) kelis kartus viršytų pačią statybos kainą?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKokios potencialiai galėtų būti kelionės trukmės iš įvairių miesto dalių į centrą ir kitas dalis? Jeigu aš su metro vietoje dabartinės valandos trukmės kelionės (35 min. troleibusais, ~15 min. pėsčiomis) galėčiau tikslą pasiekti per 10 min. (7 min. metro, 3 min. pėsčiomis), tai dėl manęs tegul tik stato tą metro ir kuo greičiau.
Tik pagalvokim. Jeigu dabar kelionė iš vieno miesto galo į kitą viešuoju transportu trunka gerokai virš valandos, tai ką tuomet reiškia tokios kelionės sutrumpinimas kad ir iki 30 min. ar net dar mažiau. Ką tai reikštų tiems, kurie tas keliones atlieka automobiliais? Mano supratimu tai būtų kardinalus pokytis Vilniaus viešojo transporto srityje. Ir visai nesvarbu, kad metro turėtų tik 3-4 linijas. Jeigu tik jos pasieks didelį dalį žmonių, tai turėtų duoti nemažą naudą.
Aišku, kitas klausimas su atsipirkimu. Tačiau prieš jį iškeldami nepamirškime, kad viešasis transportas apskritai kabo ant klaustuko dėl atsipirkimo, visai nesvarbu kokia forma. Tad belieka filosofinis klausimas ar išvis yra logikos vertinti naują VT rūšį pagal tiesioginį atsiperkamumą (prisimenu kalbas apie bilieto kainas etc.)? Galbūt netiesioginė nauda (sumažėję kamščiai mieste, sumažėjęs taršumas, sutaupytos išlaidos degalams ir t.t.) kelis kartus viršytų pačią statybos kainą?
Comment
-
Būtent, kad reikia 3-4 linijų, pirmame etape pakaktų 2. Bet ne vienos. Nes VT ir susisiekimo problema Vilniuje yra. Viena linija nieko nesprendžia. Dvi linijos, ne iš kažkur į centrą, p per centrą su susikirtimu jame. Tada turėtume X formos tinką ir miesto net keturi galai turėtų susisiekimą. Vėliau prisidėtų dar pora linijų. Kiek visa tai kainuotų? Labai labai daug. Todėl geriau nereikia demagogijos, nereikia kliedesių, nereikia fantazijų, savivaldybė turi visų pirma gerinti esamą VT ir iš jo išspausti maksimumą. Tikrai kad daug ką galima būtų padaryti ir pagerinti susisiekimą. Tik, kaip minėjau, reikia automobilistams nepopuliarių sprendimų. Ar valdžia išdrįs? Tokia, kokia yra tikrai ne. VT ir toliau vegetuos, o visokie liberalai jį ir toliau naikins.
Comment
-
Metro Vilniuje: ar turime užnerti finansinę kilpą ateities kartoms?
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...eities-kartomsNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMetro Vilniuje: ar turime užnerti finansinę kilpą ateities kartoms?
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...eities-kartoms
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąBe skaičių, faktų ir normalių argumentų. Silpna.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąFaktus ir skaičius turi pateikti šalininkai ir rėmėjai, o ne kritiškai mąstantys.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kaip kritiškai mąstantys gali kritiškai mąstyti, kai nėra apie ką kritiškai mąstyti?Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.14, 14:37.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKritiškai mąstantys mato realią miesto situaciją, t.y. kokį miestas turi biudžetą, kurio neužtenka bent kukliai išlaikyti VT, infrastruktūrą ir t.t. Jeigu nėra pinigų pakeisti 40 metų senumo troleibusams, autobusus nudažyti bent vienoda spalva, kad nevažinėtų margučiai, įrengti A juostas, užlopyti duobes, tai iš kur atsiras pinigų metro? Kalbantys apie metro panašūs į tuos politikus, kurie žada visus mokesčius sumažinti ir visiems pakelti atlyginimus iki vakarietiškų.
Comment
-
Pinigai nemokami? Ar apie mažus procentus kalbi? Tegul būna net su priemoka, bet kreditus reikia grąžinti su visu kūnu, ne tik procentus. Metro nėra tas projektas, kuris duotų pelną ir galima būtų grąžinti kreditą grynai komerciniu pagrindu. Tai investicija į infrastruktūrą ir gyvenimo kokybės pagerinimą. Tačiau kreditą vis tiek reikės grąžinti. Jei rašai apie nemokamus pinigus kaip ES lėšas, tai kodėl už jas net autobusų ir troleibusų nenuperkama? Ar jie nereikalingi? Ar metro linija viską išspręs ir nereikės autobusų su troleibusais?
Comment
Comment