Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žiniasklaidoje skelbiama, kad Lietuvos statybininkai šiuo metu dalyvauja naujos metro linijos tarp Suomijos sostinės ir greta esančio miesto Espoo statybų procese. Būsimos metro linijos ilgis - 20 km.


    Šaltinis

    Plačiau: Įspūdingam projektui suomiai pasirinko ir Lietuvos statybininkus

    Tarp Šiaurės Europoes miestų, šiomis dienomis metro sistemų plėtros darbai vyksta Helsinkyje ir Danijos sostinėje Kopenhagoje. Nežinau, ar vyksa kokie darbai Osle. O didžiausios ir labiausiai apkrautos Skandinavijoje Stokholmo metro sistemos plėtros darbai bus pradėti netolimoje ateityje.
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.06, 00:57.

    Comment


      Metro simboliai skirtingų Europos valstybių miestuose:

      Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.06, 03:15.

      Comment


        Metro Geteborge

        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        Geteborgas (šv. Göteborg/Gothenburg; [jœteˈbɔrj]) - tai antrasis pagal dydį Švedijos miestas ir didžiausias Švedijos bei Skandinavijos uostas. Pačiame mieste gyvena 513 tūkst. gyventojų, o Geteborgo aglomeracijoje - apie milijoną gyventojų.
        Miesto industrializavimo metu, gyventojų skaičius ėmė augti ir buvo sprendžiamas susisiekimo gerinimo klausimas. Dar 1934 metais buvo parengtas miesto metro sistemos planas, tačiau neužilgo jis buvo pasmerktas žlugti -kadangi Geteborgas įkurtas Jota upės (Göta älv) deltoje, o mieste yra tankus kanalų tinklas, metro įrengimo idėjos buvo atsisakyta dėl geografinių priežasčių (didžiojoje, nekalvotoje, miesto dalyje gruntas pralaidus vandeniui).
        Metro idėja buvo svarstoma ir 1967 metais ir kai kuriose vietose net buvo iškasti tuneliai, tačiau dalis jų buvo patvenkti.
        Vis dėl to, šiame mieste jau nuo 1879 m. buvo pradėtas tankaus tramvajų (didžiausias Šiaurės Europoje), autobusų bei priemiestinių traukinių infrastruktūros tinklo plėtojimas.
        Šiomis dienomis, kai transporto srautai tampa vis didesni, o Geteborgo aglomeracijoje didėja gyventojų skaičius, po truputį vėl gaivinamos idėjos įrengti metro sistemą.
        Naujas organizacijos 'Yimby' narių parengtas preliminarų metro linijų ir stotelių žemėlapis Geteborgo miestui atrodo taip (T - metro stotelės, S - priemiestinių traukinių):

        (c) Yimby.se
        Atvaizdas
        Naujame priortetinių Sverigeförhandlingen paketo projektų sąraše dalinė esamos lengvojo geležinkelio sistemos konversija į metro. Pirmuoju tuneliu planuojama sujungti Linnéplatsen ir Lindholmen.

        Šaltinis: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.....TXFXTgWV.dpuf.

        Comment


          Maskva

          Maskvoje atidaryta nauja, 200 -oji, metro sistemos stotelė Salaryevo. Ši stotelė yra Rusijos sostinės metro sistemos pratęstos (1.9 km.) pirmosios linijos (Nr.1) dalimi. Netoli naujos stotelės bus įkurtas ir depas.


          Šaltinis

          Šaltinis: Ny station öppnar i Moskvas tunnelbana

          Comment


            Kai kurių pasaulio miestų metro sistemų schemos:

            Comment


              Linksmas piešinys. Gaila not to scale.

              Comment


                Ar Vilniaus metro – tik svajonė?

                http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34353631

                Comment


                  Perkirps juostelę valdžia gruodį ant Vakarinio. Tai bus finalas visų trijų etapų. Nors aš siūlyčiau ne Vakarinį garbinti, o vertinti kompleksiškai, žvelgti plačiau ir laikyti projektą "Tarandė-Minsko pl." užbaigtu. Ir panašu, kad toliau jokių esminių-principinių projektų, panašaus arba didesnio masto, kaip plėsti ir gerinti miestą.

                  O be ambicijų nieko nepadarysi. Ambicijoms nereikia pinigų. Metro galėtų būti tokiu projektu.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Perkirps juostelę valdžia gruodį ant Vakarinio. Tai bus finalas visų trijų etapų. Nors aš siūlyčiau ne Vakarinį garbinti, o vertinti kompleksiškai, žvelgti plačiau ir laikyti projektą "Tarandė-Minsko pl." užbaigtu. Ir panašu, kad toliau jokių esminių-principinių projektų, panašaus arba didesnio masto, kaip plėsti ir gerinti miestą.

                    O be ambicijų nieko nepadarysi. Ambicijoms nereikia pinigų. Metro galėtų būti tokiu projektu.
                    Kad dar daug projektų: šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkkelis, Nemenčinės kelio rekonstrukcija, krūva viadukų centre, Šnipiškių infrastruktūros išvystymas, tiltas per Nerį... nebūtinai tai turi būti vienas šimtamilijoninis projektas. Tai gali būti ir šimtas projektų po vieną milijoną - tai duotų ko gero ne mažesnę naudą, negu aplinkkelis.

                    Comment


                      Nemenčinės pl. rekonstrukcija - tėra metų-dviejų projektėlis. Ne dešimtmečio. LAKD tą įrodė su savo dalimi.

                      Ir jei stato ką didesnio, tai nereiškia, kad negali statyti dar kelių mažesnių tuo pačiu metu. Kaip ir dabar - ir Vakarinį stato, ir gatves lopo, ir Žirmūnų žiedą perpaišė.

                      Blogiausia, kad nėra jokių siekių ar vizijų. Druskininkai gerai parodė - yra vizija, galima rasti ir finansų. ES fondai, PPP ir pan.

                      Puikiai pamenu laikus kai buvo vandens parkas Mikolaikose ir kitas Jūrmaloje. Kiek gražaus pinigo Lietuvos gyventojai ten išleido. Autobusais, klasėmis, pavieniai, per agentūras. Lietuvoje atrodė niekada nebus, nes labai sudėtinga, brangu. Po to pasakė, kad slidžių trasą statys. Atrodė kosmosas. Afera. O veikia.

                      Comment


                        Vilniaus U-Bahn

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Nemenčinės pl. rekonstrukcija - tėra metų-dviejų projektėlis. Ne dešimtmečio. LAKD tą įrodė su savo dalimi.

                          Ir jei stato ką didesnio, tai nereiškia, kad negali statyti dar kelių mažesnių tuo pačiu metu. Kaip ir dabar - ir Vakarinį stato, ir gatves lopo, ir Žirmūnų žiedą perpaišė.

                          Blogiausia, kad nėra jokių siekių ar vizijų. Druskininkai gerai parodė - yra vizija, galima rasti ir finansų. ES fondai, PPP ir pan.

                          Puikiai pamenu laikus kai buvo vandens parkas Mikolaikose ir kitas Jūrmaloje. Kiek gražaus pinigo Lietuvos gyventojai ten išleido. Autobusais, klasėmis, pavieniai, per agentūras. Lietuvoje atrodė niekada nebus, nes labai sudėtinga, brangu. Po to pasakė, kad slidžių trasą statys. Atrodė kosmosas. Afera. O veikia.
                          Nėra ko lyginti mažų miestų projektų su Vilniumi. Čia tie projektai turi būti arba 10 kartų didesni, arba 10 kartų daugiau, kad matytųsi, jog kažkas daroma.

                          Comment


                            Vyriausybė pritarė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui

                            http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34363336

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Nemenčinės pl. rekonstrukcija - tėra metų-dviejų projektėlis. Ne dešimtmečio. LAKD tą įrodė su savo dalimi.

                              Ir jei stato ką didesnio, tai nereiškia, kad negali statyti dar kelių mažesnių tuo pačiu metu. Kaip ir dabar - ir Vakarinį stato, ir gatves lopo, ir Žirmūnų žiedą perpaišė.

                              Blogiausia, kad nėra jokių siekių ar vizijų. Druskininkai gerai parodė - yra vizija, galima rasti ir finansų. ES fondai, PPP ir pan.

                              Puikiai pamenu laikus kai buvo vandens parkas Mikolaikose ir kitas Jūrmaloje. Kiek gražaus pinigo Lietuvos gyventojai ten išleido. Autobusais, klasėmis, pavieniai, per agentūras. Lietuvoje atrodė niekada nebus, nes labai sudėtinga, brangu. Po to pasakė, kad slidžių trasą statys. Atrodė kosmosas. Afera. O veikia.
                              Matant kokie ambicingi projektai įgyvendinti vos 13 tūkst. gyventojų turinčiame mieste, galime spėti, kad Malinauskui būnant Vilniaus meru, metro tikrai atsirastų.
                              Flickr

                              Comment


                                Nu ir kas. Įstatymų galima priiminėti kokių tik nori, ateis kita valdžia pasikeis ir įstatymai. Be to niekas čia nieko neinvestuos. Va, kodėl tuomet į RB neinvestuoja "privatus" investuotojai? Krovinių vežimas kaip bebūtų yra pelningas verslas. Keleivių - tuo labiau mieste - ne.

                                Comment


                                  Čia abstraktus pas jus įvertinimas.

                                  Pelningas-nepelningas. Įrašykite į sąlygas, kad virš metro stočių leisite statyti NT objektus, ir bus susidomėjimas. Metro nėra beorėje erdvėje.

                                  Atvirkščiai su RB. Tradiciškai pelninga sritis įstumta į tokias aplinkybes, kad nepelninga (greitis, blokiruotė, ribojimai, iškrovimo vieta ir t.t.).

                                  Comment


                                    Vėl eilinis temos atgaivinimas apie nieką. Metro tiesiama po gatvėmis atviruoju būdu ir nieko virš jų nepastatysi. Gilus tiesimas taikomas tik tankaus užstatymo zonoje, o visur, kur tik galima esant magistralinei gatvei, ji tiesiog perkasama ir po ja pakišama. Taip statoma tokio gan lengvo reljefo ir užstatymo kaip Vilnius miestuose. Ten, kur iš viso jokio užstatymo nėra ir reljefas nekalvotas, metro tiesiama ant žemės. Eilinis pavyzdys - Varšuva. Tik po centru ir naujamiesčiu praeita su skydu, visur kitur po gatvėmis su jau esamu užstatymu. 2 linija su skydu tik po Visla. Taip kad nieko ypatingo pasiūlyti užstatymui šalia stočių nelabai yra kur.

                                    Comment


                                      ziurint kaip Vilnius vystysis, ar dauges gyventoju, kaip ofisai centre statysis, kiek darbo vietu "back ofisai" sukurs vilniuje... kolkas nematau kad tas atsipirktu net su ES parama (ko ji abejoju ar duos). Jeigu bus tukstantines darbo vietos centre banku ir kazkas panasaus kaip "Western union" galbut .. nes zmonems I darbus davaziuot kazkaip reikes.
                                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                      - George W. Bush President of the USA

                                      Comment


                                        Iš kur tų gyventojų daugės, jei vis iš Lietuvos bėga. Vidinė migracija neatsveria. Vilniuje gyventojų nedaugėja, nepaisant teritorijų prijungimo (jau gan seno). Ofisų planktonas nėra tie, kurie naudosis VT, nes Vilnius ne milijoninis miestas su rimtomis transporto problemomis. Visur galima automobiliu privažiuoti. Kamščiai yra problema, bet joks ofiso chomiakas nekeis savo naujos tačkės į VT dėl kelių minučių laiko ekonomijos vos viena kryptimi (o juk ne visi gyvena ten, kur būtų metro). O daugiau vargu ar išeis, nes Vilnius nėra toks didelis.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Iš kur tų gyventojų daugės, jei vis iš Lietuvos bėga. Vidinė migracija neatsveria. Vilniuje gyventojų nedaugėja, nepaisant teritorijų prijungimo (jau gan seno). Ofisų planktonas nėra tie, kurie naudosis VT, nes Vilnius ne milijoninis miestas su rimtomis transporto problemomis. Visur galima automobiliu privažiuoti. Kamščiai yra problema, bet joks ofiso chomiakas nekeis savo naujos tačkės į VT dėl kelių minučių laiko ekonomijos vos viena kryptimi (o juk ne visi gyvena ten, kur būtų metro). O daugiau vargu ar išeis, nes Vilnius nėra toks didelis.
                                          Tai ir atsakyk iš kur kiekvienais metais atsiranda vis ilgesni kamščiai Vilniuje?Kam be paliovos statomi tie daugiabučiai mieste? Postringauji lygioje vietoje niekus, kai užtenka tik pažvelgt pro ofiso langą. Vakar Kalvarijų gatvėje pirmieji vakariniai kamščiai prasidėjo nuo Ibrahimo. Konstitucijos pr. kamštis link Pilaitės prasideda jau beveik nuo Minsko žiedo. Stotelėje prie Europos aikštės žmonių minia praktiškai stovi kasdien. Pasivaikščiok po miestą gal kartais vakarinio piko metu ir po to atsakyk, iš kur tas srautas atsiranda jeigu žmonių mieste nėra?
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X