Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMes kenčiame nuo pinigų neturėjimo. Būtų pinigai - būtų Vilniuje ir KT atnaujintas, ir nauji troleibusai bei autobusai nupirkti.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTai viena kompleksinės problemos sudedamųjų dalių. Be gero plėtros plano ir atsakingo institucijų darbo vargu ar būtų lengva įgyvendinti svarbesnius projektus.
Comment
-
Bet sutik, kad Lietuvoje (ne tik Vilniuje) NĖRA jokios viešojo transporto koncenpcijos ir VT nėra prioritetas panašiame lygmenyje kaip keliai, nors kartais kai kur tai deklaruojama. Tada būtų buvę ir pinigų kelių sąskaita. Gerai išvystytas VT reikalautų mažiau išlaidų kelių infrastruktūrai, pinigai eitų VT, taip pat ir žmonių pinigai, kuriuos jie dabar išleidžia automobiliams, eitų VT, nes važiuoti tai reikia. Tai spiralė, kol kas ji sukasi kelių ir automobilizavimosi naudai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet sutik, kad Lietuvoje (ne tik Vilniuje) NĖRA jokios viešojo transporto koncenpcijos ir VT nėra prioritetas panašiame lygmenyje kaip keliai, nors kartais kai kur tai deklaruojama. Tada būtų buvę ir pinigų kelių sąskaita. Gerai išvystytas VT reikalautų mažiau išlaidų kelių infrastruktūrai, pinigai eitų VT, taip pat ir žmonių pinigai, kuriuos jie dabar išleidžia automobiliams, eitų VT, nes važiuoti tai reikia. Tai spiralė, kol kas ji sukasi kelių ir automobilizavimosi naudai.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Vilniaus bėda yra ne tiek biurokratiniai labirintai, kiek viduramžiško miesto struktūra, kai beveik viskas eina per senamiestį. Dėl to labai sunku racionaliai suprojektuoti VT transporto tinklą. Štai Kaune paprasčiau, kai senamiestis yra tokiame "apendicite". Optimalus Vilnaus VT sprendimas reikalauja labai didelių pertvarkymų, matyt iš čia ir nesutarimai ką daryti.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąVilniaus bėda yra ne tiek biurokratiniai labirintai, kiek viduramžiško miesto struktūra, kai beveik viskas eina per senamiestį. Dėl to labai sunku racionaliai suprojektuoti VT transporto tinklą. Štai Kaune paprasčiau, kai senamiestis yra tokiame "apendicite". Optimalus Vilnaus VT sprendimas reikalauja labai didelių pertvarkymų, matyt iš čia ir nesutarimai ką daryti.
Vidutinis vilnietis ne taip ir dažnai atsiduria Senamiestyje.
Comment
-
Niekuo tas senamiestis nekenkia. Jokių didelių pertvarkymų nereikėtų dabar, jei būtų nuosekliai plėtojama ir palaikoma tai, kas buvo turima per visus 26 metus. Bet ir dabar tie pertvarkymai nėra sietini su kardinaliu VT pertvarkymu, o tik su vidiniu įmonės valdymu, transporto priemonių ir troleibusų KT daliniu atnaujinimu. Kur kas svarbesnis yra visos susisiekimo sistemos pertvarkymas, t.y. įskaitant ir gatvių tinklo panaudojimo prioritetų paketimą, atiduodant realų prioritetą VT, pėstiesiems, o automobilius išstumiant. Deja, tie, kas sukioja barankas, tokiam sprendimui nepritars, o tie, kas sėdi valdžioje irgi sukioja barankas ir VT net negalvoja naudotis, taip pat jiems svarbu ir jų politinė karjera (kam priiminėti labai nepopuliarius sprendimus?).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet sutik, kad Lietuvoje (ne tik Vilniuje) NĖRA jokios viešojo transporto koncenpcijos ir VT nėra prioritetas panašiame lygmenyje kaip keliai, nors kartais kai kur tai deklaruojama. Tada būtų buvę ir pinigų kelių sąskaita. Gerai išvystytas VT reikalautų mažiau išlaidų kelių infrastruktūrai, pinigai eitų VT, taip pat ir žmonių pinigai, kuriuos jie dabar išleidžia automobiliams, eitų VT, nes važiuoti tai reikia. Tai spiralė, kol kas ji sukasi kelių ir automobilizavimosi naudai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia tik jūsų nuomonė. Daugybė naujų darbo vietų yra Ukmergės g., Baltupiuose, Konstitucijos pr.
Vidutinis vilnietis ne taip ir dažnai atsiduria Senamiestyje.
Kaip tik Senamiesčio ir ypač Naujamiesčio struktūra yra nebloga, savo laikams.
Kas vyksta "moderniame" Konstitucijos prospekte su transportu stebime kas dieną, o ateitis dar labiau neramina.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia tik jūsų nuomonė. Daugybė naujų darbo vietų yra Ukmergės g., Baltupiuose, Konstitucijos pr.
Vidutinis vilnietis ne taip ir dažnai atsiduria Senamiestyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekuo tas senamiestis nekenkia. Jokių didelių pertvarkymų nereikėtų dabar, jei būtų nuosekliai plėtojama ir palaikoma tai, kas buvo turima per visus 26 metus. Bet ir dabar tie pertvarkymai nėra sietini su kardinaliu VT pertvarkymu, o tik su vidiniu įmonės valdymu, transporto priemonių ir troleibusų KT daliniu atnaujinimu. Kur kas svarbesnis yra visos susisiekimo sistemos pertvarkymas, t.y. įskaitant ir gatvių tinklo panaudojimo prioritetų paketimą, atiduodant realų prioritetą VT, pėstiesiems, o automobilius išstumiant. Deja, tie, kas sukioja barankas, tokiam sprendimui nepritars, o tie, kas sėdi valdžioje irgi sukioja barankas ir VT net negalvoja naudotis, taip pat jiems svarbu ir jų politinė karjera (kam priiminėti labai nepopuliarius sprendimus?).
Buvo ir radikalesnių siūlymų. Gedimino pr. be automobilių. Ir kas iš to? Numirė centras. Varžtus atleido - vėl po truputį atgimė. Tai parodo, kad tik apgalvoti, pavadinkime lėti, žingsniai galimi pamažu keičiant dabartinę situaciją.
VT prioritetas? Ir kokia iš jo nauda tarkime Pylimo g. Ten kito transporto net nėra stoties kryptimi. Netelpa į stoteles, lėtieji trukdo greitiesiems ir pan.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąNa taip. Miesto vartai, t.y. aerouostas ir geležinkelio stotis viename miesto gale, pagrindiniai gyvenamieji masyvai visai kitoje pusėje. Per Naują Vilnią gal važinėt, norint centrą ir senamiestį aplenkt?
O oro uostas - yra aplinkkeliai iki jo. Be to, tipinis vilnietis kiekvieną dieną neskrenda kur nors.
Beje, pradžioje buvo "Senamiestis". Dabar jau atsirado "Centras ir Senamiestis". Biški pakeitėte poziciją.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąČia yra architektų ir miestų planuotojų nuomonė, tarp kitko. Vilniaus gatvių tinklas yra tragiškas. Po truputį tvarkomas.
Tai kaip tą tragišką gatvių tinklą tvarko? Juostas perpiešdami? Ir kiek tai padės?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGalima sukonstruoti koncepciją, bet vistiek tai liks popieriuje kol nebus pinigų.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJūsų sprendimai ne "labai nepopuliarūs", o nelogiški. Ir nereikia čia įsivaizduoti "kovotojo prieš sistemą". Tiek Zuokas, tiek Šimašius pėstute į darbą keliauja. Ir prioritetų kasmet pėstiesiems daugėja - "Gyvenamosios zonos", "30", "2 metrų" dviračių takas Gedimino pr.
Buvo ir radikalesnių siūlymų. Gedimino pr. be automobilių. Ir kas iš to? Numirė centras. Varžtus atleido - vėl po truputį atgimė. Tai parodo, kad tik apgalvoti, pavadinkime lėti, žingsniai galimi pamažu keičiant dabartinę situaciją.
VT prioritetas? Ir kokia iš jo nauda tarkime Pylimo g. Ten kito transporto net nėra stoties kryptimi. Netelpa į stoteles, lėtieji trukdo greitiesiems ir pan.
Kas dėl Gedimino prospekto, tai aišku, reikėjo palikti troleibusus jame, o ne drausti automobilių eismą. Gedimino prospektas senamiesčio apmirimui neturi lemiamos įtakos. Yra kita problema, ne transporto ir ne tik Vilniaus - chaotiška urbanizacija arba miestų dezurbanizacija, vykstanti Lietuvoje. Ir, deja, kaip jau ne kartą minėjau, tai turi būti sprendžiama valstybės mastu. Ne statau ten, kur noriu, kur nusipirkau ir ką noriu (daugiau mažiau), o tik griežtai pagal patvirtintą valdžios teritorijų užstatymo ir sutvarkymo daugiametį planą. Vėlgi, planas irgi turi būti ne ekstensyvios plėtros.
Nesek čia pasakų apie gyvenamas zonas, 30 ar dviračių takus. Tai realiai neturi jokios įtakos susisiekimui, nes apima šalutines gatves. Dviračiai mūsų klimato sąlygomis iš viso nėra jokia rimta alternatyva. Žinoma, jei ponai turi būstus prabangiame senamiesčio kvartale, kodėl gi jam į darbą nepaeiti pėstute dėl įvaizdžio. Kartais, ne kasdien.
Pylimo gatvėje yra problemų, bet jos išsprendžiamos. Visų pirma gatvių dangą reikia gerinti, šulinius sutvarkyti. Antra, daug šviesoforų, kurie stabdo eismą. Trečia, gatvė siaura, ypač artėjant prie stoties. Kas dėl stotelių, tai tik Reformatų ir Vingrių sudaro problemas aplenkiant VT. Be to, jei gatvė pilnai priklausytų VT, tai trys juostos leistų pilnai aplenkti vieniems autobusams kitus ir troleibusus. Taip pat troleibusų greičio didinimas yra įmanomas suspaudžiant grafiką. Nėra techninių kliūčių, kurios neleistų padidinti jų greičio. Dabar jie velkasi ir stabdo visą eismą.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąViadukų nestato, žiedų irgi. Namų negriauna, kurie įsiterpia.
Tai kaip tą tragišką gatvių tinklą tvarko? Juostas perpiešdami? Ir kiek tai padės?
Dabar užbaiginėjami 60-70-ųjų praėjusio amžiaus projektai. Kiek metų praėjo?
Šiuo metu net aiškios strategijos nėra. Viskas užsibaigia su BP iki 2015 m. ir 2020m. max. perpektyva. Nežinome koks bus VT, nežiniome, kur plėsis miestas, ar bus naujas geležinkelis. Ir, teisingai, nėra įstatyminių instrumentų nugriauti kokią sukežusią bakužę. Ir visa tai tęsiasi dešimtmečiais.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąRašiau, kad po truputį, gal po 50 metų sutvarkys, bet jau reikės kažko kitko.
Dabar užbaiginėjami 60-70-ųjų praėjusio amžiaus projektai. Kiek metų praėjo?
Šiuo metu net aiškios strategijos nėra. Viskas užsibaigia su BP iki 2015 m. ir 2020m. max. perpektyva. Nežinome koks bus VT, nežiniome, kur plėsis miestas, ar bus naujas geležinkelis. Ir, teisingai, nėra įstatyminių instrumentų nugriauti kokią sukežusią bakužę. Ir visa tai tęsiasi dešimtmečiais.
Instrumentai pastatui nugriauti patys neatsiras. Juos turi kažkas sukurti. Lenkijoje sukūrė ir grandioziniai projektai pajudėjo. Be tokių įstatymų, sutinku, jokie infrastruktūriniai projektai nepajudės. Bus "linijų perpaišymas" ir "šviesoforų statymas".
Neverta, šitoje temoje, klausti koks bus VT 2020, nes lengva pažiūrėti į skirtumą VT 2012->2016, kad atsakyti į klausimą 2016->2020. Per 2017, 2018 ir 2019 nei tramvajaus, nei metro, nei geležinkelio nepaleisi. Ir kaip yra vienas Vilniaus miesto meras pajuokavęs, "net tiltas dabar jau yra pusantros mero kadencijos klausimas, o ne pusantrų metų".
Ar reikia galvoti, koks bus VT 2030? Va šitoje temoje mes tą ir darome Nes metro pastatyti 40 metų nereikia.
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąDar vienas dalykas, na, bet aš niekaip netikiu Vilniaus augimu. Gal bus pasiekta 800k ar 900k, bet po to turiu pagrindo mąstyt miestas nebeaugs. Daugiau mažiau periferija sumigruos į Vilnių, bet kai ta migracija baigsis, su esama demografine situacija, miestas tiesiog sustos ties ta riba.
Comment
-
Su laiku gal net mažėsiančiam miestui galbūt tai tiesiog per brangu, juolab, kad iš bilietų didelio pelno metro negautų. Kad metro būtų gerai, tai žinoma taip, gal net būtų kokia nors galimybė daryti tą iš valstybės+verslo, bet iš kitos pusės miesto ir šalies demografija kažko teigiamo kol kas nerodo.
Comment
Comment