Parašė kasparas.v
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtleiskit, bet užteks kliedėt.
Pamąstymui. Klaipėdoje nurašomi geresni autobusai nei dauguma važinėjančių viešojo transporto priemonių Vilniuje. Metų gale bus maždaug 10 nurašomų autobusų. Gal norite pasiimti? Manau, už metalo kainą juos atiduotų. Galėsite važinėti ir toliau svaiguliuoti apie metro Klaipėdoje.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO vilniečiai jau nesvaigsta apie metro už nacionalinius pinigus? Matyt, kad tikrai tu ten Klaipėdoje per gerai gyveni, laikas Vilniui GPM didintiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTik jau nesakyk kad paeiti 1,5km (kas yra maždaug 15min.) pėsčiomis pakenks tavo sveikatai
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNepersistenkit, nes ir šita tema bus užrakinta.
Parašė LetteredNepakenks, bet kam eiti keliasdešimt minučių iki tramvajaus stotelės, jei galima per tą laiką su šalia pravažiuojančiu autobusu jau būti vietoje centre?
Comment
-
Apibendinant - Lietuva apie 2070 -uosius:
- po Vilniumi teberausiami pirmos metro linijos tuneliai ()
- Klaipėdos gyventojų patogumui viešojo transporto funkciją atlieka levituojantys limuzinai nuo durų iki durų ()
- tarp Vilniaus ir Nidos tiesiama tiesi hyperloop trasa su dviem stotelėmis (tik ponams) (;D).
Šiek tiek konteksto:
- Kaunas pagaliau tapo Vilniaus priemiesčiu
- Kuršių nerijos miestai turi specialų statusą
- Tarp sostinės ir uostamiesčio nebelikę miestų.Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.22, 14:25.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNegalima pasvajot apie metro/tramvajų Klaipėdoj?
Comment
-
As suprantu, kad visi zino geriau kaip padaryti, bet paziurekite i sviezius pavydzius. Kopenhaga (miestas su 1,2 mln gyventoju) stato City Circle line - trecia ir ketvirta metro linijas. City Circle tai ~16 km linija po miesto centru su 17 stoteliu.
Anot paskutiniu report'u - dabartine kaina yra siek tiek virs 3 milijardu EUR. Kaina greiciausiai dar augs, nes iki atidarymo dar geri 2 metai. Vilniaus miesto biudzeto pajamos 2016 metais yra 442 milijonai EUR. Tai dvieju metro liniju kaina yra 6.8 metiniai biudzetai. Lietuva neturi jokios patirties statant tokius objektus, todel visiskai realu kad kaina butu daug didesne.
Tai gal pasvajojom ir pabaikim?
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąAs suprantu, kad visi zino geriau kaip padaryti, bet paziurekite i sviezius pavydzius. Kopenhaga (miestas su 1,2 mln gyventoju) stato City Circle line - trecia ir ketvirta metro linijas. City Circle tai ~16 km linija po miesto centru su 17 stoteliu.
Anot paskutiniu report'u - dabartine kaina yra siek tiek virs 3 milijardu EUR. Kaina greiciausiai dar augs, nes iki atidarymo dar geri 2 metai. Vilniaus miesto biudzeto pajamos 2016 metais yra 442 milijonai EUR. Tai dvieju metro liniju kaina yra 6.8 metiniai biudzetai. Lietuva neturi jokios patirties statant tokius objektus, todel visiskai realu kad kaina butu daug didesne.
Tai gal pasvajojom ir pabaikim?
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąN Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąNeblogai tai aprašo profesionalas: čia
Bet dabar plėtra tiek nuėjusi, kad nesustabdysi. Ir teks ne plėtrą derinti prie bėgių, bet bėgius (metro, geležinkelio, lengvojo geležinkelio) prie plėtros.
Comment
-
Naujos teritorijos numatytos net devyniose neįsisavintos vietose aplink sostinės pagrindinį masyvą. Pagal „Vilniaus m. plėtros iššūkius ir tendencijas“, kai kurios (pvz. Didžiojoje Riešėje) augs nuo centro nutolusios net 14 kilometrų. Faktiškai kaip sakoma, „džinas jau paleistas iš butelio...“: jei galima devyniose, tad kodėl ne devyniolikoje? Vartai į M. Pakalnio pavadintą „Mozambiką“ tuo buvo atverti plačiai, svetingai.
Kaip rodo praktika (ir numato perspektyviniai miesto planai), šiose naujakurystės plotuose auga ir augs daugiausia retas, sodybinis užstatymas. Tankiai raizgysis brangus inžinerinių komunikacijų voratinklis. Ilgės kelionės į miesto centrą, darbo vietas, švietimo įstaigas, ir tai smarkiai skatins ir taip jau miestą dusinančią automobilizaciją. Nepamirškime, kad Vilnius pagal automobilių skaičių vidutiniškai tūkstančiui gyventojų jau šiandien įeina į pasaulio miestų dešimtuką.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=72536758
O dėl automobilių - jų daugės dvigubai, nes ateityje vairuos pensininkai ir moterys, vilniečiai bus turtingesni - pirks mašinas. Kitas momentas, Vilniuje nėra tiek vietos gatvėms, o tuneliai brangūs. Jei atsiras naujų gatvių, pasidarys patrauklu turėti automobilį, tada atsiras daugiau automobilių. VT gali konkuruoti su automobiliais kamščiuose, bet laisvoje gatvėje niekaip.Paskutinis taisė andyour; 2016.10.24, 21:36.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNebūtina į užmiestį tiesti komunikacijas ir Vilniaus VT. Kas veržiasi gyventi į užmiestį - tai puikiai žino, kad komunikacijas ir transportą reikės patiems susiorganizuoti.
O dėl automobilių - jų daugės dvigubai, nes ateityje vairuos pensininkai ir moterys, vilniečiai bus turtingesni - pirks mašinas. Kitas momentas, Vilniuje nėra tiek vietos gatvėms, o tuneliai brangūs. Jei atsiras naujų gatvių, pasidarys patrauklu turėti automobilį, tada atsiras daugiau automobilių. VT gali konkuruoti su automobiliais kamščiuose, bet laisvoje gatvėje niekaip.
- didinamas centro užstatymas, žmonės išsisuka su 1 mašina šeimoje (nors išgali 2).
- populiarėja pėsčiomis, dviračiai, el. dviračiai, netgi VVT.
- populiarėja City bee ir pan. dalijimosi platformos
Beje, įvyko rinkimai. Dabar regionų, o ne Vilniaus laikas
Comment
-
/\ viską ką išvardijai yra būtent kaip pirmam punkte pasakei - išsisukimas. Tai yra pastangos. Pvz. Europos didmiečiuose yra metro, bet vis tiek visi sėdi kosminiuose kamščiuose. Jie prie kompiuterio sėdėdami išsitreniruoja ilgiems sėdėjimams. Geriau 2h pasėdėti kamštyje komfortiškame automobilyje, nei eiti iki metro stoties, tada stovint važiuoti pusvalandį ir vėl eiti iki namų.Paskutinis taisė andyour; 2016.10.24, 22:19.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ viską ką išvardijai yra būtent kaip pirmam punkte pasakei - išsisukimas. Tai yra pastangos. Pvz. Europos didmiečiuose yra metro, bet vis tiek visi sėdi kosminiuose kamščiuose. Jie prie kompiuterio sėdėdami išsitreniruoja ilgiems sėdėjimams. Geriau 2h pasėdėti kamštyje komfortiškame automobilyje, nei eiti iki metro stoties, tada stovint važiuoti pusvalandį ir vėl eiti iki namų.
Comment
-
Pakalbėkime apie metro idėjos šaknis Vilniuje. Visų pirma metrosąjūdis skelbia, kad metro įdėja atsirado dar sovietmečiu. Leiskit šį mitą paneigti. Daug informacijos yra nerašytinių šaltinių, bet rašytinių - irgi nemažai.
Maždaug iki Karoliniškių pastatymo Vilniuje vis dar nebuvo atmetama gatvinio tramvajaus statyba. Tačiau apie 1976 ši mintis atšaukta, nes Volgograde prieita prie genialaus sprendimo - atskirti tramvajaus linijas nuo gatvių miegamuosiuose rajonuose, o centre pakišti tramvajų į tunelį. Tuo metu Volgogradas jau duso nuo kamščių, bet metro nebuvo leidžiama statyti - nebuvo miliono gyventojų. Todėl nuspręsta pagal metro parametrus centre nutiesti tunelius, o miegamuosiuose rajonuose maksimaliai atskirti tramvajų nuo išorinių poveikių.
Pirmasis ST maršrutas atidarytas 1984. Būtent tada ir Vilniuje kilo įdėja pastatyti ką nors panašaus. Būtent metrotramvajų, o ne metro, kaip sako MS. Apie 1988 buvo beveik pabaigtas sistemos planavimas, sudarytos 3 linijos:
1. Pilaitė - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Rotušė - Stotis - Oro uostas
Po žeme nuo Pedagoginio žiedo iki pat dabartinės Tūkstantmečio gatvės. Kitur žemės paviršiuje, vietomis stotys ant estakadų. Buvo prieita prie detaliojo plano, bet dėl politinės krizės nieko nepabaigta.
2. Fabijoniškės - Šeškinė - Žalgirio g. - Žaliasis tiltas - Lukiškių a. - Savanorių pr. - Žemieji Paneriai (+galimybė pratęsti iki Lentvario).
Tunelyje nuo Žalgirio/Kalvarijų sankryžos iki pat Savanorių žiedo. Prie detalaus planavimo prieita nebuvo, ir dėl to kyla neaiškumų dėl tikslios linijos trasos.
3. Stotis - Panerių g. - Laisvės pr. - Santariškės
Požeminiai segmentai nuo stoties iki maždaug Švitrigailos g. bei kai kuriose sankryžose. Trasa nuo Savanorių žiedo iki pat Santariškių sutampa su 2G.
Šaltinis: http://www.grant.lt/ltsr/2009/09/07/...ramvajus-1988/
Be šito, pavyko sužinoti, kad turėjo būti ir linija iki Antakalnio pastatyta cut and cover būdu, bet daugiau dėl jos nežinau.
Važinėti visose linijose turėjo Tatra KT8 D5.
Pirmosios linijos planas:
http://foto.terpe.lt/inkelti/20140411/i68_antano.jpg
iš vilniausmetro.lt
Tad prieš ruošiantis statyti sunkiojo metro sistemą, kuri Vilniuje išvis važinėtų tuščia, reikia oagalvoti apie lengvesnius variantus.
Comment
Comment