Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO dabar paremk faktais. Ačiū, geros dienos.
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąMano mieste vaziuoja kas 4 min, piko metu kas 2.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.21, 15:02.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO logikos nepakanka? Jei reikės toliau eiti iki stoties nei dabar iki stotelių, tai kaip, VT patrauklumas didėja?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą lygini... Klaipėdą ir milijoninį didmiestį.
Comment
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimątai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
Comment
-
[SOUNDCLOUD][/SOUNDCLOUD]Parašė Arni5 Rodyti pranešimąJei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
Comment
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąJei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą1 km ne taip ir mažai,
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą1 km ne taip ir mažai, dalis tikrai tiek nevaikščios ir nelaipios laiptais giliai po žeme, jei šalia namų yra VT stotelė. Čia ne koks Londonas, kur žmonės važiuoja į darbą už kelių dešimčių km.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDideliame mieste normalu paeiti iki stotelės 500 m. Mažame - ne. Čia juk net porą kilometrų dabar žmonės važiuoja automobiliu. O tu siūlai 500 iki stotelės, 500 nuo stotelės. Tai kiek reikės važiuoti? Vakarų didmiesčių kriterijai nei vienam Lietuvos miestui netinka. Kas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNes ašis Šilutė - Klaipėda - Kretinga - Palanga yra perspektyvi.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai netgi panaudotiems nėra (yra, tik nėra politinės valios)... O kažkas nori metro... Čia vien tik noro ir valios nepakanka.
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąAutobusai priveza prie metro, tada zmogus seda ir lekia.
Kiek tai patogu?
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąŽmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelės, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
Kiek tai patogu?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMikriukas yra atgyvena.
Wifi? Ne. Dviratį vežti? Ne. Kortele susimokėti? Ne.
Kamščiai? Taip. Vėlavimas? Taip.
Palangai trūksta pramogų ne sezono metu. Prašau - yra jūrų muziejus, delfinariumas. Bet mikriukais ten niekas nevažiuos.
Comment
Comment