Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSeime niekas to nepastebi, nes jie vairuoja prabangius automobilius.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIr ne tik tai. Pvz.: beveik kasdien stebiu, kai visada vienu metu atvažiuoja iš karto trys 3G, kartais net keturi. Taip turi būti?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąArkliui akivaizdu, kad niekas po metų nepradės statyti metro net labiausiai norėdami. Tada visai nebelieka aišku kodėl jūs nuo pat pradžių priešinotės, juoba, kai niekas niekada nesiūlė atimti pinigų iš dabartinio VT ir jo netvarkyti.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJei VT nėra pinigų, tai iš kur bus metro? Jei atsiras pinigų miesto transportui, tai jie turėtų eiti pirmiau į VT. Kaip čia pagal tave gaunasi, už milijardus darytume metro, kuris bus po 40 metų ir iki tol toliau važinėsimės šiukšlių konteineriais?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVVT turi būti nuolat atnaujinamas, kas metai po partija. Taip nebus, kad per 5 metus atnaujini ir tada amžinai. 2017 pirkti 2022 jau bus senstelėję, o 2006 pirkti - seni.
Comment
-
Kiek metų važinėjo Londone Routmaster'iai? Ir nieko neatsitiko. Vienos durys. Vienos Soliaris gražiai pagamintas, todėl moderniai ir dabar atrodo. O Škoda, leisiu sau nukrypti, savaip žavus - kaip Giraitės VAI pastatas - griežtai kampuoti.
VT Vilniuje bėdos yra - nešvara, nesaugumas, nešildymas/nevėdinimas, lėtas greitis (pvz. nepiko metu leistinas 70 km/h, judama 35 km/h), asocialūs keleiviai (dėl ligų (TBC) ir dėl kabinėjimosi), draudimas vežti rankinę ir laptopą, idijotiška keleivių apskaita (pvz. 10 keleivių per dieną, o 40 reisų ten privalomai stoja). Visa tai aprašyta VVT temoje. Ir čia dėmesio daugiau reikia nei pinigų. Labai juokingai skamba kalbos, kai vairuotojai už maršrutus moka kyšius kyšius už reisą .
Nupirks VVT naujų, daugiau neatsiras keleivių, kol neišspręs šitų bėdų. Ir metro čia ne prie ko. Dar kartą sakau - su VVT turi savivaldybė tvarkytis. O metro jau būtų valstybinis reikalas dėl apimties ir dėl teisinės bazės pokyčių.Paskutinis taisė Fulgur; 2016.10.19, 21:31.
Comment
-
Taigi, kad savivaldybė, užuot tvarkiusi VT jau antrą dešimtmetį tik mala liežuviu, svaigsta apie metro ar tramvajų. O elementaraus dalyko - pastovaus parkų atnaujinimo kasmet ar ne mažiau nei kas porą metų užperkant po didesnė partiją autobusų ir troleibusų nesugeba padaryti. Jau netgi panaudotus autobusų nupirkti yra problema. Net ir jų nebeperka pastoviai reikiamu kiekiu. Iki ko nusirista...
Kas dėl VT kolapso, jei staiga pusė automobilistų persėstų į VT - nei velnio nebūtų jokio kolapso. Dabar VT tinklas platesnis, VT kursuoja pagrindiniai maršrutais maždaug taip kaip tarybiniais laikais, mieste gyventojų nepadaugėjo. Galiausiai, lyginant su tarybinio laikotarpio transporto piku, tas pusė automobilistų nesudarytų labai daug. Dar vienas niuansas, kad dabar pasikeitė transporto srautų šiek tiek, nebeliko pramoninių rajonų, į kuriuos dešimtys tūkstančių važiuodavo į darbą rytais ir iš darbo vakarais.
Miestas išskydo ir tai reiškia, kad metro tokiame mieste neperspektyvu, nes nebus srauto. Jei miestas "skystas", tai galima vystyti antžeminį transportą - juk yra vietos, o ne lįsti po žeme ar tiesti bėgius per miškus ir laukus.
Comment
-
Žinot, pamirštat vieną svarbų dalyką - neverta statyti visos metro sistemos dėl trivagonio traukinio, kuris ryte užpildytas tik link Centro, o vakare tik iš Centro. Antra, jau dabar nėsugebama suspausti tvarkarasčių. Važiaviau troleibusu. Jis per sankryžas važiavo 5 kmh greičiu, taip sukeldamas automobilistų pyktį. O štai Mijola rodė, kad net ir tokiu tempu važiuodamas jis skuba 3 minutėm!!!
Trečia, fiziškai negalima tilpti į greituosius autobusus. Sakote, lauk kito? Tai ir pusvalandį galima pralaukti ir vis tiek netilpsi. O alternatyvas turi ne visos atkarpos.
Ketvirta, nėra A juostų. 4G ryte praleidžia daugiau nei 20 minučių važiuodamas nuo Papilėnų iki T. Narbuto. Nes paprasčiausiai yra mirtinai stovintis kamštis, bet nėra A juostos.
O penktą parašysiu trumpai - esant liūtims, troleibuse geriau važiuoti su skėčiu, antraip rizikuojat sušlapti.
Comment
-
Viešojo transporto paslauga nėra tik kelionė iš taško A į tašką B. Tai yra patirtis, kuri keleiviams turi palikti kuo geresnį įspūdį. Miesto gyventojams VT turi būti neabejotina ir priimtiniausia kelionės po miestą alternatyva, o svečiams bent netrikdyti kaupiant gerus vizito įspūdžius. Kai mąstome apie visumą ir sistemiškai, tikrai galime pastebėti, jog toli gražu ne vien transporto priemonių amžius lemia keleivių patirtį kelionės viešojo transporto priemonėmis. Fulgur paminėjo dar kelias aspektus, kurie taip pat prisideda prie nekokios patirties. Problemos bendrovės vadyboje taip pat prisideda prie paslaugų kokybės. Tad VT įmonėmis Lietuvoje reikia rimtai pasitempti ir gerinti įvaizdį miesto gyventojų tarpe. Kita vertus, nereikėtų atmesti galimybės savivaldybei bent laikinai patikėti VT sistemos priežiūrą geros reputacijos tarptautinei bendrovei.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAsmeninis transportas ne dėl tradicijų nebuvimo išpopuliarėjo. Dėl patogumo.
Dabar tas patogumas mažėja - per kainas (parkavimo, kuro), per laiką (sugaištą kamščiuose, ieškant parkavimo vietos). Svarstyklės gali persisverti į VT ir metro pusę. Laukiniai laikai, kai buvo pigu ir parkuoti, ir kuras, ir taisyti, ir draudimas (net nereikėjo tokio) - jau negrįš.
Taip kad užtenka čia svaigti. Jokia viena metro linija Vilniuje nieko neišspręs. Neišspręs nei dvi nei trys linijos. Su tokia Vilniaus urbanzacija, kokia yra reikia 5-6 linijų į visus pagrindinius rajonus. Ar tam yra pinigų? Nėra ir tai nerealu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad savivaldybė, užuot tvarkiusi VT jau antrą dešimtmetį tik mala liežuviu, svaigsta apie metro ar tramvajų. O elementaraus dalyko - pastovaus parkų atnaujinimo kasmet ar ne mažiau nei kas porą metų užperkant po didesnė partiją autobusų ir troleibusų nesugeba padaryti. Jau netgi panaudotus autobusų nupirkti yra problema. Net ir jų nebeperka pastoviai reikiamu kiekiu. Iki ko nusirista...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl VT kolapso, jei staiga pusė automobilistų persėstų į VT - nei velnio nebūtų jokio kolapso. Dabar VT tinklas platesnis, VT kursuoja pagrindiniai maršrutais maždaug taip kaip tarybiniais laikais, mieste gyventojų nepadaugėjo. Galiausiai, lyginant su tarybinio laikotarpio transporto piku, tas pusė automobilistų nesudarytų labai daug. Dar vienas niuansas, kad dabar pasikeitė transporto srautų šiek tiek, nebeliko pramoninių rajonų, į kuriuos dešimtys tūkstančių važiuodavo į darbą rytais ir iš darbo vakarais.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMiestas išskydo ir tai reiškia, kad metro tokiame mieste neperspektyvu, nes nebus srauto. Jei miestas "skystas", tai galima vystyti antžeminį transportą - juk yra vietos, o ne lįsti po žeme ar tiesti bėgius per miškus ir laukus.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąViešojo transporto paslauga nėra tik kelionė iš taško A į tašką B. Tai yra patirtis, kuri keleiviams turi palikti kuo geresnį įspūdį. Miesto gyventojams VT turi būti neabejotina ir priimtiniausia kelionės po miestą alternatyva, o svečiams bent netrikdyti kaupiant gerus vizito įspūdžius. Kai mąstome apie visumą ir sistemiškai, tikrai galime pastebėti, jog toli gražu ne vien transporto priemonių amžius lemia keleivių patirtį kelionės viešojo transporto priemonėmis. Fulgur paminėjo dar kelias aspektus, kurie taip pat prisideda prie nekokios patirties. Problemos bendrovės vadyboje taip pat prisideda prie paslaugų kokybės. Tad VT įmonėmis Lietuvoje reikia rimtai pasitempti ir gerinti įvaizdį miesto gyventojų tarpe. Kita vertus, nereikėtų atmesti galimybės savivaldybei bent laikinai patikėti VT sistemos priežiūrą geros reputacijos tarptautinei bendrovei.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl neadekvataus VT. Štai Varšuvos pavyzdys. Metro ten yra tik nuo 1995 m. Ir ta viena linija (iki pernai metų, kai atidaryta antoji) tikrai nebuvo (o ir dabar nėra) panacėja susisiekimui. Pagrindinė darbą atlieka autobusai ir tramvajai, o ne metro. Ir būtent antžeminis kokybiškas transportas užtikrina, kad žmonės naudotųsi VT.
Taip kad užtenka čia svaigti. Jokia viena metro linija Vilniuje nieko neišspręs. Neišspręs nei dvi nei trys linijos. Su tokia Vilniaus urbanzacija, kokia yra reikia 5-6 linijų į visus pagrindinius rajonus. Ar tam yra pinigų? Nėra ir tai nerealu.
Viena linija tikrai nieko neišspręs, čia sutinku.
Comment
-
Tramvajus ar autobusas tai iš esmės pagal pervežimo pajėgumą ir greitį tas pats. Ankčiau buvo didesnis pliusas tramvajaus naudai, dabar jis mažesnis, nes autobusai patobulėjo - yra talpesni ir greitesni nei anksčiau.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTais laikais būdavo normalu netilpti į transporto priemonę. Dabar žmonės pratę prie komforto, nesutiktų taip važiuoti (silkių būdu).
Žalgirio stadionas - namai, Ozo laukai - namai, Pilaitė - namai. O gyvenamųjų daugiabučių negriovė. Tai kaip čia išeina?
Pilaitė ir tarybmečio pabaigoje jau buvo, tik mažesnė. Suprask, kad Vilnius yra retai užstatytas miestas. Tai irgi turi savo privalumų, lyginant su skruzdėlynais Azijoje ar netgi tankiai užstatyta Europa. Vilniuje tankiai užstatytas tik centras, t.y, Senamiestis ir Naujamiestis. Visur kitur retas užstatymas. Pilaitė kiek išsiskiriam ten tankus užstatymas, bet pats rajonas yra atitrūkęs nuo miesto pagrindinės dalies.
Comment
Comment