Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Mano nuomone, čia ir yra esminis klausimas. Ar pirma idėja, ar pirma pinigai.
Kadangi jei būna pinigų, juos visada išleidžia, reikia pradėti nuo idėjos. Turint idėją ir kažkokius paskaičiavimus, kiek kainuotų pirmas variantas, antras variantas, trečias variantas galima galvoti kaip tą apmokėti ir kurį pasirinkti.
Keli pavyzdžiai:
- miesto biudžetas gauna tik GPM dalį (~pusę), kai kiti miestai 100 proc. GPM
- NT apmokestinimas menkas (nors NT vertė kokio kilometro juostoje palei liniją augs stipriai)
- virš metro stočių galima įkurti prekybos centrus
- parkavimas/senamiesčio kirtimas pigus (palyginus su Talinu ar Ryga)
- dar likę valstybinės žemės, kurios pirkti nereiktų (gerokai mažiau nei prieš 10 m., bet gerokai daugiau nei po 10 metų)
- ES fondai
Kas šiuo metu nevertinama:
- miestiečių laikas spūstyse (jei 60 min per dieną, tai per visą miestą įspūdingi skaičiai);
- statoma daug projektų, kurių nauda mažesnė
- gatvių daugumoje vietų išplatinti nepavyks, šviesoforų daugės, žalių kortelių bus atsisakyta
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMano nuomone, čia ir yra esminis klausimas. Ar pirma idėja, ar pirma pinigai.Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.17, 13:26.
Comment
-
Nei vienas pasiūlymas, iš mano įvardytų, nekalba apie lėšų atėmimą iš VVT.
Pas šituos krizė, ir vistiek stato:
https://en.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_Metro
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai idėja jau yra, ir ne viena, net metro maketas stoti geležinkelio stotyje, bet iš jos išėjęs ir pamatęs kokie važinėja po miestą troleibusai ar autobusai, grįžti į realybę. Akivaizdu, kad miestas neturi tam pinigų, jų trūksta net esančios infrastruktūros atnaujinimui. Beje, 2 linijos labai daug, tiek turi pvz. Varšuva, 3-4 kartus didesnis miestas už Vilnių.
Juk galima prognozuoti, remiantis kitų šalių patirtimi, kiek finansinės naudos gyventojams ir savivaldybei atneštų metro per tarkim 20 metų nuo pastatymo. Ir žiūrim kokia ta suma. Gal tada logiška būtų jį pripažinti valstybei svarbiu objektu, gal valstybė pati galėtų pasiskolinti reikiamas lėšas (jeigu jau visiškai atmetam privačios partnerystės būdą), o gal dalį tikrai ES galėtų pafinansuoti? Matai, niekas net neieško išeičių. Ką ten kalba Metro sąjūdis - yra viena, jie turi aiškų suinteresuotumą. Savivaldybė galėtų objektyviai išnagrinėti visus įmanomus finansavimo šaltinius. Ir tada paaiškėtų, yra prasmė statyti ar ne. O dabar gi numojama ranka ir "ai, čia po 15 metų bus aktualu". Taip, po 15 metų bus aktualu. Ir per vėlu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNei vienas pasiūlymas, iš mano įvardytų, nekalba apie lėšų atėmimą iš VVT.
Comment
-
Geri argumentai. Savivaldybės taryba galvoja pusę kadencijos ar kadenciją į priekį. Kad atsirastų kas masto 5 kadencijas (20 metų) - nėra arba negirdimi. Meras didžiuojasi krantine - bet čia joks žygdarbis. Eilinis einamasis darbas, kuris būtų nepriklausomai nuo to kas valdžioje, atliktas.
Beje, ką keičia 20 metų, kad parodyti kontrastą - prieš tuos pačius 20 metų mobilusis buvo labai svarbaus žmogaus statuso simbolis. Nauja mašina iš salono buvo kosmosas
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavivaldybė galėtų objektyviai išnagrinėti visus įmanomus finansavimo šaltinius. Ir tada paaiškėtų, yra prasmė statyti ar ne. O dabar gi numojama ranka ir "ai, čia po 15 metų bus aktualu". Taip, po 15 metų bus aktualu. Ir per vėlu.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTie pinigai ir turėtų eiti į VT, kuriuos tu nori surinkti iš mokesčių ir skirti metro. Esmė, kad tik atsiradus papildomų pinigų - jie iškart bus sunaudoti.
Meras ateina ir sako, įveskite NT mokestį Vilniuje palei autobusų linijas, norime naujų autobusų. Neįves. Sakys Taline nauji ir nemokamai, sukis.
Meras siūlo virš sustojimų statyti prekybos centrus. NT investuotojai nesidomi.
Meras pabrangina parkingą, kad kamščiai mažesni būtų - jo nebeperrenka.
Net jei autobusai bus hibridiniai, nauji, jų eismo greitis nepadidės ir išvežamų keleivių skaičius taip pat (ženklas "Pirmojo autobuso vieta" prie Žaliojo tilto parodo, kad pralaidumas jau ant ribos).
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąDabar aktualu pakeisti senus autobusus ir troleibusus ir tai kainuos labai daug. Ar tikiesi su jais važinėtis iki kol po 40 metų pastatys vieną metro liniją?
Nori pasakyt, kad jeigu savivaldybė dabar normaliai objektyviai išanalizuotų metro naudą/kainą/pinigų šaltinius, tai dabartinis VT jau bankrutuotų iš karto? Aš prašau tik tiek.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNet jei autobusai bus hibridiniai, nauji, jų eismo greitis nepadidės ir išvežamų keleivių skaičius taip pat (ženklas "Pirmojo autobuso vieta" prie Žaliojo tilto parodo, kad pralaidumas jau ant ribos).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu vat tiesiog būtina supriešinti metro su dabartiniu VT, ane? Nes jeigu nesupriešini, tai kaip ir nebelieka argumentų?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMeras ateina ir sako, duokite 75 proc. GPM, norime troleibusų naujų. Neduos, pasiūlys ūkiškiau tvarkytis.
Meras ateina ir sako, įveskite NT mokestį Vilniuje palei autobusų linijas, norime naujų autobusų. Neįves. Sakys Taline nauji ir nemokamai, sukis.
Meras siūlo virš sustojimų statyti prekybos centrus. NT investuotojai nesidomi.
Meras pabrangina parkingą, kad kamščiai mažesni būtų - jo nebeperrenka.
Net jei autobusai bus hibridiniai, nauji, jų eismo greitis nepadidės ir išvežamų keleivių skaičius taip pat (ženklas "Pirmojo autobuso vieta" prie Žaliojo tilto parodo, kad pralaidumas jau ant ribos).
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO tu tikiesi laukti 40 metų vienos metro linijos ir iki tol važinėtis dabartiniu tragiškos būklės VT?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO tu tikiesi laukti 40 metų vienos metro linijos ir iki tol važinėtis dabartiniu tragiškos būklės VT?
Comment
-
Kasmet vis daugiau Lietuvos gyventojų ima ignoruoti visuomeninį transportą, teigia žinių radijas
http://www.ziniuradijas.lt/laidos/zi...e?soundtrack=1
Kažkaip be isterikos klojame milijonus kvadratinių metrų asfalto, bet isterika prasideda kai kalba pasisuka apie metro. Kodėl asfaltui nėra keliami panašūs reikalavimai kaip metro? Kodėl neklausiama kada atsipirks viadukas ar šviesoforas? Kada atsipirks vakarinis aplinkkelis, kur tik III etapui išleista 100 mln euro? Kodėl neklausiama kada atsipirks milžiniški parkingai prie bet kokio PC ar sporto tvarto? Bet metro apie tai nepamirštama paklausti. Visi akcizai ir ekologiniai mokesčiai vis tiek grįžta atgal į tą pačią smarvę? Tikiuosi technologijos pakeis šitą neracionaliausią pasaulio vietą.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKasmet vis daugiau Lietuvos gyventojų ima ignoruoti visuomeninį transportą, teigia žinių radijas
http://www.ziniuradijas.lt/laidos/zi...e?soundtrack=1
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKodėl neklausiama kada atsipirks viadukas ar šviesoforas? Kodėl neklausiama kada atsipirks milžiniški parkingai prie bet kokio PC ar sporto tvarto?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGeras pavyzdys, kodėl nuo Pilaitės iki Pedagoginio žiedo nėra padaryta A juosta, kuriai nereiktų didelių investicijų, kodėl tas nepadaroma ir kam bėgius tiesti laukais ir miškais ta trasa?Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKad ten net nereikalinga ta juosta, bent jau centro kryptimi. Pilaitės kryptimi - nebent Narbuto g. link sankryžos su Laisvės prospektu. Šita atkarpa nėra ta, kuri labiausiai kimštųsi
Metro racionalus būtų tik pačiame centre, pvz. nuo soties iki Ozo g. Bet kažkur miškais ir laukais tiesti tikrai nėra tikslo, reikia esamą situaciją išnaudoti.
Comment
Comment