Hamburge, Vokietijoje, pradėjo veikti nauja U4 linija.
Dabar važiavimas ją yra visiškai nemokamas. Linija bus uždaryta tolesniems darbams, dabar tai yra tiesiog parodomieji važiavimai, nes tiesiog kolkas stotys yra vietose kur iš esmės nieko nėra, t.y. dar statomas gyvenamasis ir turistinis rajonas prie uosto "Hafen city", išvertus "Uostamiestis".
Hafen city niverstiteto stotelė. Tie kubai viršuje šviečia skirtingomis spalvomis, keičiasi kas minute.
Kaip ir numatyta Malmės miesto transporto sistemos plėtros plane (iki 2030 m.), Eresundo regionas (Öresund) ateityje turėtų būti dar labiau integruotas bendrų infrastruktūros projektų dėka. Vienas jų yra Kopenhagos metro sistemos plėtra į Malmės miestą. Remiantis pirminiu planu, naujosios metro linijos sujungtų miestų centrus bei svarbiausius traukos objektus (žr. žemėlapį).
Žemėlapyje geltona linija pažymėta būsimo metro tunelio po Baltijos jūros Eresundo sąsiauriu vieta.
Detalesnis metro sistemos planas bus parengtas iki šių metų spalio mėnesio, kai bus atlikta 1 mln. eurų kainuosianti galimybių studija.
Verta paminėti, jog šiuo metu vyksta paruošiamieji darbai lengvojo geležinkelio sistemos Skonės grafystėje tarp Malmės, Helsingborgo ir Lundo miestų diegimui (projektas 'Spårvagnar i Skåne'). Šis projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2020 metų.
Puiki naujiena! Švedijos sostinės Stokholmo metro (tunnelbana) sistema bus praplėsta. Paskutinį kartą naujos metro atšakos buvo įrengtos 1994 m., o šiuo metu vyksta priemiestių traukinių eismui ksirto tunelio po miesto centru įrengimo (projektas "Citybanan") bei lengvojo geležinkelio ir tramvajų tinklo plėtros darbai.
SWEDEN: The Swedish government, Stockholm municipality, Greater Stockholm and the councils of Solna, Nacka and Järfälla have agreed on a 19 km expansion of the Stockholm metro network. The parties will take joint responsibility for the 19.5 bn SEK project.
The Blue Line is to be extended southeast to Nacka Forum and southwest to Hagsätra via Gullmarsplan — a realignment of earlier plans for a branch to Hagsätra. In the northwest the line would be extended from Akalla to Barkarby in order to provide interchange with commuter services. A new housing development in Barkarby will be built. A branch from Odenplan to Arenastaden via Hagastaden is also to be built, to serve a rapidly growing area of the city.
Work is estimated to begin in 2016, with the first extensions opening in 2020, for completion by the mid-2020s. As part of the programme, 78 000 houses are to be constructed along the new routes.
Daugiau informacijos pateiksiu Stokholmo metro sistemai skirtoje temoje.
Ar už ES pinigus ties? Nemanau. O mūsiškiai peza nesąmones apie privačius investuotojus, kurie ties už ES lėšas. Iš esmės tai garantuota afera. Ką, valstybė pati negali tų ES lėšų panaudoti? Reikia būtinai kažkokio tarpininko iš užsienio?
Ar už ES pinigus ties? Nemanau. O mūsiškiai peza nesąmones apie privačius investuotojus, kurie ties už ES lėšas. Iš esmės tai garantuota afera. Ką, valstybė pati negali tų ES lėšų panaudoti? Reikia būtinai kažkokio tarpininko iš užsienio?
Stokholmo metro ir viešojo transporto sistemos plėtra vyks ne ES lėšų pagalba. Aukščiau pateiktoje straipsnio citatoje paminėta, kas atsakingi už projekto įgyvendinimą (tame tarpe ir finansavimą).
Kita vertus, Švedija yra viena iš lėšų donorių ES, todėl nedaug bendruomenės lėšų panaudojama įgyvendinant reikšmingiausius projektus.
Donorė tai reiškia, kad daugiau duoda, nei gauna. Bet gi vis tiek gauna. Tačiau principas ir taip aiškus - ES nefinansuoja visiškai naujų VT sistemų statybų, nors esamoms atnaujinti ar plėsti kartais nukrenta.
turbut likusi Svedija neprotestuoja, juk ir taip pragyvenimo lygis vienodas visoje Svedijoje, ir investiciju didinimas Stokholme, teikiamai atsiliepia likusios Svedijos gerovei.
turbut likusi Svedija neprotestuoja, juk ir taip pragyvenimo lygis vienodas visoje Svedijoje, ir investiciju didinimas Stokholme, teikiamai atsiliepia likusios Svedijos gerovei.
Metro sistema kol kas yra tik Stokholme (bei šiuo metu rengiama galimybių dėl Kopenhagos metro sistemos plėtros į Malmę). O jeigu turėjai omenyje mano paminėtą Švedijos Vyriausybės investicijų paketą keliems artimiausiems metams, tai minėtos lėšos bus skiriamos projektams visoje šalyje. Dažniausiai reikiamos ir papildomas lėšos skiriamos iš savivaldybių, regionų lėšų. Pavyzdžiui, jeigu projektai vykdomi keliuose regionuose, tai jų vykdymas finansuojamas bendrai.
Metro sistema yra tik Stokholme. O jeigu turėjai omenyje mano paminėtą Švedijos Vyriausybės investicijų paketą keliems artimiausiems metams, tai minėtos lėšos bus skiriamos projektams visoje šalyje. Dažniausiai reikiamos ir papildomas lėšos skiriamos iš savivaldybių, regionų lėšų. Pavyzdžiui, jeigu projektai vykdomi keliuose regionuose, tai jų vykdymas finansuojamas bendrai.
nepasiekiakam, nes Indijoje dar pigesne. Ten jau Nokias gamina.
Na taip. Tačiau skandinavams esame pigi darbo jėga. Pavyzdžiui, statybose labai nemažai tautiečių dirba, o ir Lietuvos statybų bendrovės stengiasi įtikti Skandinavijos rinkos poreikiams.
Na taip. Tačiau skandinavams esame pigi darbo jėga. Pavyzdžiui, statybose labai nemažai tautiečių dirba, o ir Lietuvos statybų bendrovės stengiasi įtikti Skandinavijos rinkos poreikiams.
bet Lietuvai nuo to tik blogiau, nes visi emigruoja ten
Jeigu domina daugiau informacijos apie naujus Stokholmo metro traukinius, trumpą informacijos santrauką galite perskaityti čia. Nauji C30 vagonai bus automatiniai, o pirma partija bus eksploatuojama raudonoje linijoje. Šiomis dienomis atnaujinama signalų sistema, o bendrovė "Bombardier" gamins naujus traukinius. Vienas panašių naujų metro traukinių pavyzdžių būtų nauji Singapūro metro traukiniai.
Comment