Incidentas įvyko vakar, apie 17.20 val. Akcinei bendrovei “Kauno autobusai” priklausantis “Iveco” markės autobusas, leisdamasis Parodos gatve nuo kalno, staiga tapo nebekontroliuojamas. Iš jį vairavusio vyriškio pasakojimų galima spėti, kad keleivinėje transporto priemonėje sutriko stabdžių valdymas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauji Kauno autobusai Solaris Urbino 12
Collapse
X
-
Po metų Kauno gatvėse turėtų pasirodyti nauji troleibusai
Šiandien su Kauno miesto meru Arvydu Garbaravičiumi ir Savivaldybės atstovais susitikę Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (ERPB-) atstovai aptarė naujų troleibusų pirkimo ir švietimo įstaigų koncesijos klausimus.
Rugsėjį vykusiame Kauno miesto tarybos posėdyje buvo pritarta naujų troleibusų pirkimui, artimiausiu metu planuojama pasirašyti mandatų laišką, o kitų metų pavasarį - paskolos ir transporto pirkimo sutartis.
“Mūsų bankas suteikė paskolą autobusams pirkti Kaune ir tai buvo pirmas toks projektas Rytų Europos miestuose. Džiaugiuosi, kad jis buvo įgyvendintas labai sėkmingai. Dabar dirbsime kartu perkant troleibusus ir tikimės, kad kitų metų pabaigoje Kauno gatvėse jau važinės naujieji troleibusai”, sakė Thom Maier, ERPB Savivaldos ir aplinkosaugos infrastruktūros grupės direktorius.
UAB “Kauno autobusai” 55 naujus “Solaris” nusipirko gavusi 10 mln. eurų paskolą iš ERPB.
Šiuo metu AB “Autrolis” parke yra 149 troleibusai, 7 iš jų - visiškai susidėvėję.
“Paskutinį kartą troleibusų parkas atnaujintas 1999 metais, seniausias iš troleibusų net 34 metų. Troleibusų parką turime atnaujinti, jei norime į viešąjį transportą sugrąžinti keleivius. Tikiuosi, kad derybos su banku bus sėkmingos, juolab, kad jau turime patirtį. Kiek troleibusų pirksime, kol kas neapsispręsta, tačiau skaičius svyruoja nuo 30 iki 50 ”, sakė Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Kauno miesto meras Arvydas Garbaravičius sakė, kad ERPB, tęsdamas darbą su Kauno savivaldybe, parodo, kad miestas - patikimas partneris.
“Mums tai yra didžiulis įvertinimas ir pripažinimas. Džiaugiuosi, kad po sėkmingų projektų mūsų bendradarbiavimas tęsiasi ir viliuosi, kad mūsų planai bus įgyvendinti. Troleibusų parką privalome atnaujinti ir tai mums pavyks padaryti”, sakė Kauno vadovas.
ERPB atstovai patikino besidomintys Kaune paskelbtu mokyklų koncesijos konkursu ir planuojantys bendradarbiauti su jo laimėtoju.
Birželį paskelbtas mokyklų koncesijos konkursas artėja link derybų etapo, kuris, planuojama, gali užtrukti kelis mėnesius.
Bankininkų teigimu, mokyklų koncesija - “labai protingas ir dažnas žingsnis Vakarų Europos miestuose”.
Kauno miesto mero atstovė spaudai Jūratė Anilionytė
www.kaunas.lt
Comment
-
Štai tokių 17 autobusų tuoj riedės Kauno gatvėse:
Kauno diena:
Atgyvenusius autobusus pakeis mažiau naudoti
Kauno viešojo transporto bendrovė “Kauno autobusai” iš Olandijos bendrovės “Holland bus” įsigijo 17 naudotų belgiškų autobusų, kurie kainavo 1,62 milijono litų.
Kaip teigė bendrovės generalinis direktorius Mindaugas Grigelis, pirmieji dešimt autobusų į Kauną bus atvežti jau pirmadienį, o likusieji - maždaug po dviejų savaičių.
“Mes buvome paskelbę konkursą, kad norime pirkti keliolika naudotų autobusų. Faktiškai sulaukėme tik vieno rimto pasiūlymo. Paaiškėjo, kad rinkoje sunku rasti 15-20 vienos markės nedaug naudotų autobusų. Mūsų pagrindiniai reikalavimai buvo, kad autobusai būtų vienos markės bei žemagrindžiai”, - sakė M.Grigelis.
Anot jo, pirkti naudotus autobusus visada rizikinga, tačiau “Kauno autobusai” neturi kitos išeities. “Viską lemia lėšos. Pavyzdžiui, 15-20 naudotų autobusų kainuoja tiek, kiek 2-3 visiškai nauji. Yra prasminga visiškai susidėvėjusius senus “Ikarusus” keisti kur kas naujesniais. Šiuo keliu einama ne tik Kaune, bet ir kituose Lietuvos miestuose”, - teigė direktorius.
“Kauno autobusai” sutartį su “Holland bus” dėl autobusų pirkimo sudarė pirmą kartą. Įmonės skelbtame dalyvavo trys bendrovės.
Iš Olandijos atvyksiantys 26 sėdimų ir 72 stovimų vietų “Van hool A300” autobusai yra pagaminti 1994-1996 metais, tačiau yra techniškai tvarkingi. Jie nudažyti skirtingomis spalvomis.
Dabar “Kauno autobusai” turi apie 190 autobusų. Pernai ir šiemet buvo nupirkti 55 nauji “Solaris Urbino” autobusai. Neseniai bendrovė įsigijo 15 naudotų švediškų “Scania” autobusų, kuriais yra patenkinta.
Comment
-
/ Nuotraukoj pavaizduotas autobusas atrodo tikrai naujesnis, nei '94-'96 metu
Greičiau bus tokie:
Kaip bebūtų, protingas sprendimas. Gaila, kad Vilniuj prieš kelis metus nusprendė pripirkti naujų "Karosų", kurių daugelis jau dabar atrodo pakankamai prastai - daugelio vakarietiškų autobusų būklė po 20 metų geresnė, nei 4-5 metų senumo "Karosos"
Comment
-
Tavo nuotraukoje pateiktas autobusas 93 metų
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=879
Taigi manyčiau 96 metų atrodys šiek tiek geriau.
Comment
-
Ne, jis greiciausiai teisus
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=877
Cia yra 2001 toks pat kaip tavo pateiktas 93-u
Bet vistiek pakankamai neblogai atrodo, o jeigu dar raudonai nudazytu, tai butu isvis gerai..
Comment
-
Kauno savivaldybė pirks 50 naujų troleibusų, jų pirkimą numato finansuoti ERPB
Kauno miesto savivaldybės taryba ketvirtadienį pritarė 50 naujų troleibusų pirkimui.
Artimiausiu metu Kauno savivaldybės valdoma bendrovė "Autrolis" turėtų pasirašyti ketinimų protokolą su Europos rekonstrukcijos ir plėtros banku (ERPB-) dėl 11-15 mln. eurų (38-52 mln. litų) paskolos, už kurią būtų perkami nauji troleibusai, suteikimo.
Pasak Kauno miesto mero atstovės spaudai Jūratės Anilionytės, maždaug kitų metų pavasarį numatoma paskelbti troleibusų pirkimo konkursą. Numatoma, kad nauji troleibusai Kauną pasieks 2006 metų pabaigoje.
Pirmą konkursą pirkti 30 troleibusų "Autrolis" buvo paskelbęs šių metų pavasarį. Jis buvo sustabdytas paaiškėjus, kad bendrovė neturi finansavimo šaltinio, nežino būsimosios paskolos sąlygų.
ERPB yra suteikęs paskolas penkių Lietuvos miestų autobusų parkams atnaujinti. Tarp jų Kaunui buvo paskolinta 10 mln. eurų (34,528 mln. litų).
"Autrolis" šiuo metu eksploatuoja 160 troleibusų, kurių amžiaus vidurkis - 16 metų. Įmonės metinės pajamos siekia apie 30 mln. litų, kurių trečdalis gaunama subsidijomis bei kompensacijomis.
Anksčiau skelbta, kad per aštuonis šių metų mėnesius troleibusų keleivių Kaune padaugėjo 6,6 proc. iki 22,46 mln. žmonių.
Comment
-
Parašė VaidasGaila, kad Vilniuj prieš kelis metus nusprendė pripirkti naujų "Karosų", kurių daugelis jau dabar atrodo pakankamai prastai - daugelio vakarietiškų autobusų būklė po 20 metų geresnė, nei 4-5 metų senumo "Karosos"It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ryškiausias Karosos privalumas prieš Ikarusus yra dinaminės savybės.Dizainas panašus, bet metų skirtumas akivaizdus, taigi Karosa pralaimi.Ikarusų laiptai patogesni,vietos viduje panašiai, bet Karosos salonas žemokas.Prie durų nėra jokio atitvaro nuo vėjo ir lietaus, nei fenerinio nei stiklinio - daržinė Karosa.Nėra normalių liukų pas Karosas. Ypač išklerusios su mechanine transmisija. Ikarusus pakeis, ir ateis laikas keisti šituos dar nesenus kledarus.
Comment
-
Parašė liutassGal kas matete VanHooll?
Taigi kas turi fotika ir laiko galetu pagaut ji siandien galinei stotelei - Partizanu g.
Comment
-
Parašė moskitasman siek tiek keista, kad yra perkami tokie mazi autobusai. Manau deretu isigyti bent jau keliolika prailgintu autobusu.aiskiai matosi, kad valdininkai i darba su autobusais nevazineja
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
Comment