Ar man atrodo, ar iš tikrųjų Kijeve tramvajaus maršrutas yra 3? Jeigu taip, tai turėtų būti greitasis tramvajus (berods greitųjų tramvajų maršrutai Kijeve yra 1 ir 3)
Dar vienas klausimas: Kada fotografuota? Nes greitųjų tramvajų kelias Kijeve šiuo metu rekonstruojamas ir nei 1-as nei 3-as maršrutai šiuo metu nevažiuoja
Ar man atrodo, ar iš tikrųjų Kijeve tramvajaus maršrutas yra 3? Jeigu taip, tai turėtų būti greitasis tramvajus (berods greitųjų tramvajų maršrutai Kijeve yra 1 ir 3)
Dar vienas klausimas: Kada fotografuota? Nes greitųjų tramvajų kelias Kijeve šiuo metu rekonstruojamas ir nei 1-as nei 3-as maršrutai šiuo metu nevažiuoja
Atkreipk demesi koki gatves plota uzima igilinti begiai,stoteles ir t.t. . O perveza keleiviu maziau nei vienas sudvejintas autobusas . Pats neracionaliausias sprendimas koks tik gali buti.
Paskutinis taisė Romas; 2011.10.16, 22:59.
Priežastis: Citavimas
Sumų sritis, Konotopas (Šiaurės Rytų Ukraina)
2009 07 17 Atvaizdas
Atkreipk demesi koki gatves plota uzima igilinti begiai,stoteles ir t.t. . O perveza keleiviu maziau nei vienas sudvejintas autobusas . Pats neracionaliausias sprendimas koks tik gali buti.
Pritariu, tačiau prisiminkite, kad šis tramvajus tiestas sovietmečiu, kada galiojo visai kiti standartai ir kitas keleivių srautas.
Vykdamas į Kijevą susidariau planelį, ką veiksiu laisvu laiku ir viena iš dalių buvo pasivažinėti tramvajumi Dniepro pakrante (maždaug nuo funikulieriaus iki maršruto pabaigos, link Patono tilto).
Jau pirmą dieną pamačiau važiuojant tramvajų šia linija ir labai apsidžiaugiau (praeito vizito Kijeve metu - nepavyko pamatyti), "ekskursija" įvyks
Kitos dienos pavakarę, lankantis prie monumento "Tėvynė Motina" įtikinau kolegas nusileisti į papėdę ir ten pasigauti minėtą tramvajų, ir taip sugrįžti į centrą. Kolegoms pažadėjau, kad bus labai labai faina Taigi, 18:30 nusileidome nuo kalno iki tramvajų žiedo ir paaiškėjo, kad paskutinis tramvajus išvyko prieš 13 minučių ir apskritai per dieną tik apie 15 reisų yra.
Kaip pasakojo vienas kijevietis, investuoti į tramvajus niekas nenori, o būklė blogėja ir blogėja, greičiausiai tramvajai išnyks. Ta proga dar kartą pasivažinėjau tramvajumi, nes kito karto gali ir nebūti:
Tačiau besivažinėjant pamačiau ir kai ką teigiamo - greitojo tramvajaus linijos rekonstrukciją. Nors stende nurodyta darbų pabaida 2009-tieji, mano vizito metu 2010-ųjų rugsėjį dar vyko darbai, o spalį linija buvo atidaryta tik dalinai:
Beje, Kijevo greitasis tramvajus pradėjo veikti 1978-aisiais ir buvo pirmasis toks projektas įgyvendintas Sovietų sąjungoje. Kitame Dniepro krante po kelių metų atidaryta dar viena GT linija, dabar berods uždaryta, likimas - neaiškus.
Mariupolyje mačiau dviejų modelių ar serijų tramvajus, senuosius 71-605 (KTM-5), gamintus Ust'-Katavsko gamykloje, Čeliabinsko srityje (Rusija) ir naujuosius K1, kurių Mariupolyje yra 7 vienetai. K1 gaminami Dnepropetrovske, Ukrainoje, "Južmašo" gamybinėje erdvėje. Gamintojas "Tatra-Jug", bendra Ukrainos ir Čekijos kompanija. Pats vagonas sukurtas "Tatros" pavyzdžiu su ukrainietiškais "viduriais". Bent jau vizualiai tai tik evoliucija, ir jau užprogramuotas atsilikimas nuo naujausių modelių pasaulyje. Bet nors elektra netrenks, kaip senuose KTM mariupolyje, žiemą
Nuotraukos:
71-605 (KTM-5)
K1
Paskutinis taisė digital; 2022.04.03, 22:46.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Comment