Pridursiu tik tiek, kad prie ištemptų tvarkaraščių pripratinti ir išlepę Vilniaus vairuotojai Prahoje gautų šoką nuo to, kokiais ten greičiais yra važinėjama.
Tiksliau? Galvojau, kad žmonės, bent forume, kaip tik skundžiasi, kad per lėti-ištempti tyvarkarščiai
Tramvajai, deja, net ir tiesiose atkarpose, atskirtose nuo gatvės, neviršija 50km/h.
Sakyčiau, tramvajui čia visai normalus greitis. Juk tramvajus ne autobusas, jo stabdymo kelias yra kur kas ilgesnis. Nemanau, kad labai saugu būtų važiuoti greičiau nei 50 km/h mieste, kur pilna ir sankryžų, šviesoforų, ir automobilių, o ypač dviratininkų ar pėsčiųjų, kurie gali bet kada užsižiopsoti ir įžengti ant bėgių. Tokių tramvajaus linijų, kurios būtų pilnai atitvertos nuo gatvės (tvora, barjeras) Prahoje neteko matyti (išskyrus Barandovo "tunelį", bet čia labiau išimtis nei taisyklė).
Į Prahos gatves po 45 metų pertraukos sugrįš troleibusai. Tiesa, tai nebus tiesiog troleibusai, veikiau elektriniai autobusai su įmontuotais "ūsais", kurie galės prisijungti prie kontaktinio tinklo dalyje trasos. Kontaktinis tinklas bus įrengiamas rudenį.
Nurodyta, kad važinės tik tarp 2 stotelių: Kondratka ir Kelerka, t.y. atkarpoje, kurioje yra status kalnas. Esu ten reguliariai važinėjęs 140 maršruto ilga Karosa - jai tikrai nekildavo jokių problemų.
Comment