Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    2013 metais Stokholme važinės ne tik nauji metro traukiniai, bet ir bus atnaujintas lengvojo geležinkelio parkas. Kompanija 'Storstockholms Logaltrafik' užsakė naujus tramvajus A35, kurie bus pagaminti Ispanijoje bei Didžioje Britanijoje. Naujieji tramvajai turėtų būti panašūs į Edinburgo ir Sevilijos miestų tramvajus.

    Tramvajus Edinburge:

    (c) Apskraft


    Tramvajus Sevilijoje:

    (c) Apskraft


    Šiuo metu eksploatuojami 'Bombardier Flexity Swift' tramvajai. Sistemoje - nuo 2000 metų:

    (c) railway-technology.com
    Paskutinis taisė Silber418; 2010.11.24, 20:59.

    Comment


      #22
      Iki 2025 metų Stokholmo gatvėmis turėtų riedėti nauji, dviaukščiai, ekologiški tramvajai. Tramvajų talpa bus nedidelė, 170 - 200 keleivių (tai nėra pagrindinė susisiekimo priemonė mieste), tačiau pasižymės įdomia smulkmena - kai kuriose stotelėse į didelių prekybos centrų antruosius aukštus bus galima tiesiai iš tramvajaus, t.y. nenulipant žemyn. Kompanijos 'Alstom' specialistai sukūrė tokio tramvajaus modelį 'Autonomous tram', kuris, beje, nebus varomas elektra:

      (c) Alstom


      (c) Alstom


      (c) Alstom


      (c) Alstom


      (c) Alstom

      Comment


        #23
        Kuo bus varomas?

        Comment


          #24
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kuo bus varomas?
          Viskuo, kas neteršia aplinkos ir reikalauja mažiausiai resursų.

          Comment


            #25
            Vandeninliu? Suspaustu oru (vis tiek reikia elektros kompresoriui), trosu po grindiniu (klimatas ne tas ir elektros vis tiek reikia), akumuliatoriniai tramvajai?

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vandeninliu? Suspaustu oru (vis tiek reikia elektros kompresoriui), trosu po grindiniu (klimatas ne tas ir elektros vis tiek reikia), akumuliatoriniai tramvajai?
              Kol kas tikslios informacijos neradau. 'Alstom' ir 'SL' sukūrė naujojo tramvajaus koncepciją, kuri turėtų atitikti griežtus aplinkosaugos reikalavimus. Visos pateiktose vizualizacijose tramvajai neturi laidų, o keliose nuotraukose pavaizduotose atkarpose šiuo metu kursuoja tramvajai, varomi elektra, tad, galima manyti, jog naujųjų tramvajų varomoji jėga nebus elektra.
              Šiuo metu vizualizacijoje pateiktoje atkarpoje kursuojantys tramvajai atrodo taip:

              (c) flickr
              Paskutinis taisė Silber418; 2011.01.22, 23:10.

              Comment


                #27
                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Kol kas tikslios informacijos neradau. 'Alstom' ir 'SL' sukūrė naujojo tramvajaus koncepciją, kuri turėtų atitikti griežtus aplinkosaugos reikalavimus. Visos pateiktose vizualizacijose tramvajai neturi laidų, o keliose nuotraukose pavaizduotose atkarpose šiuo metu kursuoja tramvajai, varomi elektra, tad, galima manyti, jog naujųjų tramvajų varomoji jėga nebus elektra.
                Geresnsės ir "žalesnės" alternatyvos elektrai nėra. Tik tos linijos tramvajams elektra gali būti gaminama atskirai kokioje nors "žalioje" elektinėje. Akumuliatorių naudojimas nėra "žalesnis" už elektros naudojimą iš tinklo.

                Comment


                  #28
                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  Kadangi atskiros temos lengviesiems geležinkeliams nėra, įkelsiu šį pranešimą čia. Šiuo metu įgyvendinama arba numatoma lengvojo geležinkelio linijų plėtra Stokholmo mieste ir keli įdomesni projektai yra šie:

                  1. Tvärbanan linijos plėtra į Stokholmo priemiestį, Solna, Solna Business Park ir Kista mokslų slėnį:

                  2009 metų rudenį pradėti linijos Alvik - Solna station įrengimo darbai. 7 km ilgio lengvojo geležinkelio ruožas sujunks Alvik terminalą (metro stotelę su parėjimu į lengvojo geležinkelio linijas), Sundbyberg centrą, Solna centrą ir Solna stotį (#77). Šiuo metu darbai vyksta Traneberg, Ulvsunda, Sundbyberg ir Solna komunose. Linijos pradžia yra 800 m ilgio tunelis po Traneberg rajonu, kurio pabaiga bus naujai pastatytas tiltas per Ulvsundasjön ežerą.
                  Naujoji linija nusidrieks per svarbius Ulvsunda pramoninį rajoną bei Solna verslo parką ir 'Arenastaden' kompleksą. Darbų pabaiga numatoma 2013 metams.

                  Informacijos šaltinis: www.sl.se
                  Šis projektas oficialiai patvirtintas ir laukiama darbų pradžios. (www.nyhetskanalen.se)

                  Comment


                    #29
                    Pabaigtas pirmasis Stokholmo lengvojo geležinkelio, tvärbanan, linijos iki Traneberg tiesimo darbų etapas:

                    http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=1536592

                    Comment


                      #30
                      Keli video su tramvajais Stokholme:

                      'Bombardier Flexity Classic', naudojami Spårväg city sistemoje (vėliau bus pakeisti dar naujesniais):



                      'Flexity Swift' tvärbanan lengvojo geležinkelio linijoje (taip pat bus pakeisti):





                      Dažnai sukabinami 2, 3 sąstatai.

                      Comment


                        #31
                        Neseniai pristatyme Malmės miesto plėtros plane iki 2030 m. apžvelgiamų projektų tarpe paminėti ir svarbiausi viešojo transporto sistemos plėtros planai. Vienas svarbiausių transporto plėtros projektų šiuo metu yra lengvojo geležinkelio (spårväg) sistemos diegimas. Jau suplanuotos miesto (spårväg, renodlad stadslinje) ir regioninės (spårväg, regional linje) linijos, kurios papildys autobusų (kurių naujos linijos taip pat plaunuojamos) ir priemiestinių traukinių linijas (järnväg; bus papildyta 'Citytunneln' sistema bei suformuota Malmöringen - žiedo formos linija):

                        (c) ÖpPlanstrategi


                        Svarbu pastebėti, jog Malmės, Lundo, Helsingborgo lengvojo geležinkelio linijos bus sujungtos į bendrą sistemą ir kai kuriuose, naujai statomuose rajonuose, bus įrengti nauji VT terminalai. Prie viso to dar reikėtų nepamiršti paminėti ir tiesiamų dviračių greitkelių.
                        Paskutinis taisė Silber418; 2011.05.30, 08:59.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Neseniai pristatyme Malmės miesto plėtros plane iki 2030 m. apžvelgiamų projektų tarpe paminėti ir svarbiausi viešojo transporto sistemos plėtros planai. Vienas svarbiausių transporto plėtros projektų šiuo metu yra lengvojo geležinkelio (spårväg) sistemos diegimas. Jau suplanuotos miesto (spårväg, renodlad stadslinje) ir regioninės (spårväg, regional linje) linijos, kurios papildys autobusų (kurių naujos linijos taip pat plaunuojamos) ir priemiestinių traukinių linijas (järnväg; bus papildyta 'Citytunneln' sistema bei suformuota Malmöringen - žiedo formos linija):

                          (c) ÖpPlanstrategi
                          Atvaizdas


                          Svarbu pastebėti, jog Malmės, Lundo, Helsingborgo lengvojo geležinkelio linijos bus sujungtos į bendrą sistemą ir kai kuriuose, naujai statomuose rajonuose, bus įrengti nauji VT terminalai. Prie viso to dar reikėtų nepamiršti paminėti ir tiesiamų dviračių greitkelių.
                          Na va, net Klaipėdos dydžio ar tik truputį didesni miestai Europoje stato S-Bahn'us/U-Bahn'us
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            #33
                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            Na va, net Klaipėdos dydžio ar tik truputį didesni miestai Europoje stato S-Bahn'us/U-Bahn'us
                            300 t. gyv. - Nieko sau Klaipėdos dydžio miestas, o paėmus priemiesčius gaunasi gerokai virš 600 t.
                            Beje, iš Pabaltijo valstybių tik Taline yra S-Bahn
                            Paskutinis taisė Kosovo; 2011.06.01, 23:56.
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              #34
                              Tramvajų/lengvojo geležinkelio tunelių sistema 'StorKringeng' Geteborge

                              Vieta: Švedija, Geteborgas;
                              Projekto pavadinimas: "StorKringen";
                              Projektą vykdo: 'Traffikverket', 'Västtrafik';
                              Paskirtis: susiekimo tramvajais miesto centre pagerinimas;
                              Infrastruktūra: tuneliai su 2 bėgių poromis;
                              Ypatybės: po Geteborgo miesto centru įrengiamia žiedo formos tramvajų tunelių sistema; 6 tuneliai su požeminėmis stotelėmis sujunks svarbiausius Geteborgo miesto centro traukos taškus: Geteborgo Centrinę stotį, Brunnsparken, Aveniu (Avenyn), Haga, Järntorget, Lindholmen, Hjalmar Branting platsen, Svinegln, Körsvägen, Linnéplatsen, Marklansgatan, Masthuggstorget; taip pat ateityje numatoma įrengti tunelį, sujungsiantį "Chalmers" Universitetą ir "Sahlgrenska" ligoninę.
                              Įdomi detalė: "Storkringen" projektas taip pat bus sujungtas su "Västlänken" priemiestinių traukinių linijomis;
                              Kaina: -;
                              Darbų pradžia: 199-;
                              Numatoma darbų pabaiga: -.
                              Šaltinis: www.trafikverket.se, www.västtrafik.se
                              Projekto žemėlapis: (punktyrine linija pažymėtos dar neįrengtos tunelių atkarpos):

                              (c) SSC, Krm500
                              Paskutinis taisė Silber418; 2011.06.03, 21:30.

                              Comment


                                #35
                                Įdomus projektas.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Įdomus projektas.
                                  Taip. Seniai vykdomas, o aš apie jį mažai ką žinojau.

                                  Comment


                                    #37
                                    Norėjosi pasakyti man : O ka,ten tramvajaus dar nėra?

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Norėjosi pasakyti man : O ka,ten tramvajaus dar nėra?
                                      Seniai yra (pirmoji linija įkurta 1879 m.), tačiau miesto centre jų eismas bus perkeltas į tunelius.

                                      Comment


                                        #39
                                        Brangoka bus.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Brangoka bus.
                                          Brangoka plėtoti metro sistemą, tačiau ir ji bus (bent planai yra).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X