Radau daugiau įdomios informacijos apie buvusias ir esamas tramvajų sistemas Švedijoje.
XX a. elektrinių tramvajų sistemos egzistavo 14 miestų. Trylikoje miestų egzistavo nuolatos veikianti sistema, o Ulricehamn tramvajų sistema buvo naudojama bandymų metu. Iki elektrinių tramvajų tinklo plėtros, šešių miestų gatvėmis važiavo ir arkliais tempiami tramvajai.
XX - XXI a. tramvajų sistemos Švedijoje (žr. žemėlapį):
Miestas - miesto, kuriame egzistavo/egzistuoja tramvajų sistema, pavadinimas;
Miestas - miesto, kuriame egzistuoja tramvajų sistema šiomis dienomis, pavadinimas;
Miestas - miesto, kuriame tramvajų sistema šiomis dienomis atkuriama arba vyksta sistemos atnaujinimo darbai, pavadinimas.
Gävle: elektrinis tramvajus; 1909-11-13 - 1956-04-05;
Göteborg: arklinis tramvajus, 1879-09-24 - 1902-10-28, elektrinis tramvajus, 1902-08-18 - iki šių dienų;
Helsingborg: elektrinis tramvajus; 1903-06-11 - 1967-09-02; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Jönköping: elektrinis tramvajus; 1907-07-12 - 1958-06-07;
Karlskrona: elektrinis tramvajus; 1910-12-21 - 1949-05-15;
Kiruna: elektrinis miesto tramvajus (1907-10-01 - 1958-05-28), elektrinis muziejinis tramvajus (1984 - 1993-08-14);
Lidingö sala (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, šiaurinė atšaka (Norra Lidingöbanan): 1909-11-01 - 1971-06-12, pietinė atšaka (Södra Lidingöbanan): 1907-10-26 - iki šių dienų;
Limhamn (Malmė): arklinis travajus, 1900-07-01 - 1914-09;
Ljunghusen (prie Malmės): 1905-05 - 1924-08;
Malmköping: muziejinis tramvajus; 1969-06-15 - iki šių dienų;
Malmö: arklinis tramvajus (1887-08-28 - 1907-02-02), elektrinis tra,vajus (1906-12-20 - 1973-04-27), muziejinis tramvajus (1987-08-15 - iki šių dienų); tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Norrköping: elektrinis tramvajus, 1904-03-10 - iki šių dienų;
Ramlösa (prie Helsingborgo): arklinis tramvajus, 1877-06 - 1890-09; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Stockholm: arklinis tramvajus (šiaurinis tinklas: 1877-07-10 - 1905-02-10, pietinis tinklas: 1877-08-11 - 1901-11-15), elektrinis tramvajus (įvairių tipų tramvajai ir įvairios atšakos; 1887-08-11 - 1901-11-15, 1901-09-05 - 1916-12-31, 1901-09-05 - iki šių dienų, 1904-02-13 - 1916-12-31, 1924-04-14 - 1929-03-01);
Stocksund (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, 1911-10-15 - 1966-09-25;
Sundsvall: elektrinis tramvajus, 1910-12-21 - 1952-11-09;
Ulricehamn: bandomoji elektrinio tramvajaus linija, (1911);
Uppsala: elektrinis tramvajus, 1906-09-11 - 1953-10-12.
Šaltinis: Svenska Spårvägsstäder. Paspaudę miesto pavadinimo nuorodą, galite atsisiųsti PDF bylą su detalesne informacija apie tramvajų tinklą tam tikrame mieste (švedų kalba).
Šį pranešimą galima patalpinti temos pirmąjame puslapyje. (išskyrus pirmąjį sakinį)
XX a. elektrinių tramvajų sistemos egzistavo 14 miestų. Trylikoje miestų egzistavo nuolatos veikianti sistema, o Ulricehamn tramvajų sistema buvo naudojama bandymų metu. Iki elektrinių tramvajų tinklo plėtros, šešių miestų gatvėmis važiavo ir arkliais tempiami tramvajai.
XX - XXI a. tramvajų sistemos Švedijoje (žr. žemėlapį):
Miestas - miesto, kuriame egzistavo/egzistuoja tramvajų sistema, pavadinimas;
Miestas - miesto, kuriame egzistuoja tramvajų sistema šiomis dienomis, pavadinimas;
Miestas - miesto, kuriame tramvajų sistema šiomis dienomis atkuriama arba vyksta sistemos atnaujinimo darbai, pavadinimas.
Gävle: elektrinis tramvajus; 1909-11-13 - 1956-04-05;
Göteborg: arklinis tramvajus, 1879-09-24 - 1902-10-28, elektrinis tramvajus, 1902-08-18 - iki šių dienų;
Helsingborg: elektrinis tramvajus; 1903-06-11 - 1967-09-02; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Jönköping: elektrinis tramvajus; 1907-07-12 - 1958-06-07;
Karlskrona: elektrinis tramvajus; 1910-12-21 - 1949-05-15;
Kiruna: elektrinis miesto tramvajus (1907-10-01 - 1958-05-28), elektrinis muziejinis tramvajus (1984 - 1993-08-14);
Lidingö sala (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, šiaurinė atšaka (Norra Lidingöbanan): 1909-11-01 - 1971-06-12, pietinė atšaka (Södra Lidingöbanan): 1907-10-26 - iki šių dienų;
Limhamn (Malmė): arklinis travajus, 1900-07-01 - 1914-09;
Ljunghusen (prie Malmės): 1905-05 - 1924-08;
Malmköping: muziejinis tramvajus; 1969-06-15 - iki šių dienų;
Malmö: arklinis tramvajus (1887-08-28 - 1907-02-02), elektrinis tra,vajus (1906-12-20 - 1973-04-27), muziejinis tramvajus (1987-08-15 - iki šių dienų); tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Norrköping: elektrinis tramvajus, 1904-03-10 - iki šių dienų;
Ramlösa (prie Helsingborgo): arklinis tramvajus, 1877-06 - 1890-09; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Stockholm: arklinis tramvajus (šiaurinis tinklas: 1877-07-10 - 1905-02-10, pietinis tinklas: 1877-08-11 - 1901-11-15), elektrinis tramvajus (įvairių tipų tramvajai ir įvairios atšakos; 1887-08-11 - 1901-11-15, 1901-09-05 - 1916-12-31, 1901-09-05 - iki šių dienų, 1904-02-13 - 1916-12-31, 1924-04-14 - 1929-03-01);
Stocksund (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, 1911-10-15 - 1966-09-25;
Sundsvall: elektrinis tramvajus, 1910-12-21 - 1952-11-09;
Ulricehamn: bandomoji elektrinio tramvajaus linija, (1911);
Uppsala: elektrinis tramvajus, 1906-09-11 - 1953-10-12.
Šaltinis: Svenska Spårvägsstäder. Paspaudę miesto pavadinimo nuorodą, galite atsisiųsti PDF bylą su detalesne informacija apie tramvajų tinklą tam tikrame mieste (švedų kalba).
Šį pranešimą galima patalpinti temos pirmąjame puslapyje. (išskyrus pirmąjį sakinį)
Comment