Tos pačios 7 linijos Bellmansro stotelė (prie Italijos ambasados, Jūrgordene), ji yra pirmoji važiuojant Sergel torg (Stockholmo centro link):
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Tramvajai Švedijoje
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Čia Stockholmo tramvajų depas Jūrgordene:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Stokholmo lengvasis geležinkelis ir trmavajai "Bombardier Flaxity Swift":
1. Alvik stotelėj - terminalas - vienos linijų galutinė stotelė:
(c) SSC, Falubaz
2. Gullmarsplan:
(c) SSC, Falubaz
(c) SSC, Falubaz
Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=171Paskutinis taisė Silber418; 2011.08.25, 19:45.
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąVidus iš pažiūros atrodo itin jaukiai ir patogiai.
O šiaip, transporto sistema Stokholme man patinka - nesunku rasti VT stotelę betkurioje metro area vietoje, lengva persėsti į kitą transporto priemonę (suderinti tvarkaraščiai). Geteborge taip pat teko išmėginti viešąjį transportą ir nenuvilė.
Didžiausias trūkumas - bilietų, ypač ilgesniam laikotarpiui, kainos.
Comment
-
Stokholmo lengvojo geležinkelio naujos tvärbanan linijos tiesimo darbai ties Sundbyberg.
Tiesiamas bėgių ruožas ties Sundbyberg. Matome kraną 'Demag CC6800' :
(c) SSC, mess
(c) SSC, mess
Uploaded with ImageShack.us
Projekto planas:
(c) SSC, mess
Uploaded with ImageShack.us
Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=965Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.01, 20:35.
Comment
-
Rugpjūčio mėnesio pabaigoje Stokholmo viešojo transporto plėtros komitetas suteikė leidimą kompanijai SL ('Storstockholms Lokaltrafik') tęsti naujų tramvajų linijų tinklo plėtrą miesto centre. Naujos projekto 'Spårväg City' tramvajų linijos bus nutiestos nuo Sergels Torg iki Gåshaga, prie Lidingö. Tuo pat metu Lidingö salos lengvojo geležinkelio infrastruktūra bus atnaujinta ir pakeista.
Naujosios tramvajų linijos bus nutiestos ir į naująjį gyvenamąjį ir verslo rajoną, Norra Djurgårdsstaden.
Tramvajus 'Spårväg city' linijoje:
(c) sl.se
Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.10, 00:16.
Comment
-
/\ Kaip gerai, bus galima iki kelto i Ryga su tramu davaziuotEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Kaip gerai, bus galima iki kelto i Ryga su tramu davaziuot
Comment
-
Bet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąArba metro, arba pendeltåg'u.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąBet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...
Ką tu apskritai vadini "poreikiu"?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąPrašau, ir metro vystomas, ir tramvajus, ir niekas neverkia dėl "keleivių trukumo", niekas tų dalykų nesupriešina ir panašiai... Gaila, kad Vilnius dėl kvailų kažkieno ambicijų prarado 5 metus, jei ne daugiau...
Kita vertus, infastruktūra yra ir gera investicija, mastant apie ateities perspektyvas.
Comment
-
/\ Senos infrastrūkturos visi rezervai išsemti, atsiranda poreikis keisti ja i nauja.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąNemanau, kad jau švedai viską daro tik dėl to, kad nėr kur pinigų dėti...
Tiesiog gal prioritetai geriau sudėlioti. Ir mažiau gal klausoma visokių rėksnių-politikanų.
Comment
-
Neseniai Geteborgo miesto valdžia ir viešojo transporto kompanija 'Västtrafiken' patvirtino, jog susitarta dėl tramvajų linijos nr. 2 (Högsbotorp – Krokslätt) maršruto pratęsimo iki Mölndal Centrum. Bėgių tiesimo darbai bus pradėti už kelių savaičių.
Nors Mölndal oficialaus miesto ribose, šiame rajone įkurtas svarbus traukos centras - 'Astra Zeneca' medicinos mokslų slėnis bei daug žmonių kasdien vyksta mesto centro linkme. Viso projekto įgyvendinimo kaina - 17 milijonų Švedijos kronų.
1. Tramvajus Geteborgo mieste:
Gothenburg: Trams by jacobchristensen, on Flickr
Šaltiniai: http://www.gp.se/nyheter/molndalharr...-ny-vandslinga, www.goteborg.se.
Taip pat neseniai pradėti naujos tramvajų linijos nuo Järntorget iki Lilla torget per Skeppsbron įrengimo darbai. Viso iki 2019 metų Geteborgo mieste planuojama išleisti apie 40 milijardų Švedijos kronų infrastruktūros projektų įgyvendinimui.
Šaltinis: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....uren-tar-stryk
Comment
-
Stokholmas toliau nesnaudžia. Be šių jau vykdomų projektų, siūloma plėtoti lengvojo geležinkelio sistemą aglomeracijos šiaurinėje dalyje. Kompanijos 'Kollektivtrafikant Stockholm' darbuotojo David Tiberg siūlymu, dabar tiesiamas lengvojo geležinkelio (tvärbanan) linijas iki Kista ir Solna rajonų, būtų tikslnga pratęsti iki Arlanda oro uosto, o vėliau - ir iki Upsalos centro šiaurėje, Bålsta ir Västerås bei Sollentuna ir Täby, visas linijas sujungiant į bendrą sistemą pavadinimu 'Norrortsbanan', kuri būtų miesto viešojo transporto dalis (žr. žemėlapį).
Pastaba.: pilka spalva pažymtos nagrinėjamame regione egzistuojančios metro ir regioninio geležinkelio (pendetåg) linijos.
Numatoma darbų kaina ~7 mlrd. SEK.
Šaltinis: http://www.dn.se/sthlm/dyrbar-tid-at...varbana-i-norrPaskutinis taisė Silber418; 2012.01.10, 00:25.
Comment
Comment