O kodėl nebuvo sumodernizuota iki "commuter rail"? Per mažai keleivių? Per maži posūkių spinduliai?
Labai platus Stokholmo geležinkelių riedmenų rūšių parkas.
Buvo planuojama konvertuoti į metro, bet paliktas istorinis siaurasis geležinkelis.
Citata:
"(...) When SL took over the railway it had many problems. It was narrow gauge and not connected to the rest of the rail network in any way. It was slow, being outperformed by busses, especially to the areas near the end of line, and it was mostly single-track and had low capacity. Because of this there was a strong political interest to close the railway and replace it with buses and a metro line to Täby. The public opinion was much against this and after a referendum in 1980 the county decided to save the Roslagsbanan and invest in new trains and modernize the infrastructure and formed a new company SLJ to run Roslagsbanan. (...)"
Stokholmas. Nockebybanan yra 5.7 km. (10 stotelių) ilgio tramvajaus linija vakarinėje miesto dalyje tarp Alvik transporto terminalo (metro (Tunnelbanan) žaliosios linijos, Tvärbanan lengvojo geležinkelio, Nockebybanan tramvajaus linijos ir autobusų) ir Nockeby. Reisai vykdomi nuo ankstaus ryto iki 2 valandos nakties 10-12 minučių ntervalais, o piko metu 6-8 minučių intervalais. Pagrindiniai tramvajų modelis - Bombardier Flexity Swift. Linija eksploatuojama nuo 1929 m. spalio 1 dienos.
Upsala. Kelios naujesnės planuojamų tramvajaus linijų vizualizacijų. Jau oficialu tai, kad tramvajai grįžta į Upsalos miesto gatves. Planuojamos dvi linijos, kurių pagrindinės ašys bus Centrinė stotis ir naujai formuojamas transporto mazgas ties Gottsunda/Ultuna/Södra station (Pietinė stotis). Valstybė projekto įgyvendinimui skiria 2 mlrd. kr (apie 200 mln eurų), o kita finansavimo dalis - savivaldybės ir regiono skiriamos lėšos. Vėliausiai projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2029 metų.
Upsala. Kelios naujesnės planuojamų tramvajaus linijų vizualizacijų. Jau oficialu tai, kad tramvajai grįžta į Upsalos miesto gatves. Planuojamos dvi linijos, kurių pagrindinės ašys bus Centrinė stotis ir naujai formuojamas transporto mazgas ties Gottsunda/Ultuna/Södra station (Pietinė stotis). Valstybė projekto įgyvendinimui skiria 2 mlrd. kr (apie 200 mln eurų), o kita finansavimo dalis - savivaldybės ir regiono skiriamos lėšos. Vėliausiai projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2029 metų.
Smagu matyti dar vieną nuo nulio statomą ‘atgyvenusios’ transporto priemonės projektą Europoje.
Paskutinis taisė digital; 2023.12.24, 13:36.
Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos
Smagu matyti dar vieną nuo nulio statomą ‘atgyvenusios’ transporto priemonės projektą Europoje.
Nuo nulio taip pat reliatyvu, nes tramvajų sistema jau buvo Upsaloje XX a. O šiais laikais buvo įvertinta, kad apsimoka tiesti tramvajų linijas, jungiant kitus transporto mazgus ir tankiau apgyvendintus rajonus.
Nuo nulio taip pat reliatyvu, nes tramvajų sistema jau buvo Upsaloje XX a. O šiais laikais buvo įvertinta, kad apsimoka tiesti tramvajų linijas, jungiant kitus transporto mazgus ir tankiau apgyvendintus rajonus.
O ten yra kažkokios infrastruktūros likusios, kurią jie pernaudos?
Comment