Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Tramvajai Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Olštyne irgi depą reikia statyti. Bet jis kažkodėl kelių šimtų milijonų nekainuoja. Olštyne irgi reikia iškėlinėti komunikacijas iš po būsimos linijos. Olštyne irgi bent jau centrinėje dalyje gali tekti atlikti archeologinius tyrimus.

    Comment


      #42
      Taigi Vilniuje planuojamas modernusis, o ten tikriausiai - senovinis

      Comment


        #43
        Taigi jau išsiaiškinome, kad tas modernusis Vilniuje yra elementarus gatvinis tramvajus. Visi senoviniai tramvajai miestuose šiais laikais rekonstruojant tampa tokiais, kokiu būtų žadamas naujas Vilniaus tramvajus.

        Comment


          #44
          Olštyne kiek mačiau trasa 80 procentų eina gatvėmis su skiriamąja juosta, gal todėl pigiau, be to į Vilniaus tramvajų gali būti įskaičiuota naujo tilto per Nerį kaina.

          Comment


            #45
            Tiltas nekainuoja šimtų milijonų. Vilniuje tramvajus irgi eitų gatve. Ir visai nesvarbu, su skiriamąja juosta ar be jos. Be to Į Vilniaus tramvajaus kaštus neįtrauktos eismo perorganizavimo išlaidos. O ką, gal lenkai jas įtraukė? Tai tuomet tik tramvajus dar pigiau kainuoti turėtų...

            Comment


              #46
              Kraków - line 50 with underground stations.

              Comment


                #47
                new trams in Krakow :































                Comment


                  #48
                  exterior looks a bit dated...

                  Comment


                    #49
                    Pranešimai atkelti iš temos Tramvajai Europoje.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #50
                      Parašė Woonsocket54
                      On 21 Jan in northern Warsaw tram line #2 began service. It's a short line that runs from Młociny metro station across the recently opened Marie Skłodowski-Curie bridge to Stare Swidry.

                      http://www.se.pl/wydarzenia/warszawa...ze_302431.html


                      http://www.rynek-kolejowy.pl/38938/W..._Polnocnym.htm


















                      Comment


                        #51
                        Kraków







                        Comment


                          #52
                          New tram line in Bydgoszcz




                          New line in Kraków




                          Withdrawal of 13N trams in Warsaw, last course




                          Paskutinis taisė Delfinas; 2013.03.19, 05:53.

                          Comment


                            #53
                            Užtenka tik peržvelgti tokias nuotraukas, ir tada supranti kokios apgailėtinos yra Lietuvos miestų vt sistemos. Darosi labai liūdna, kai pamatai miesto gatvėmis vis dar zujančius "mikrobus", "vėjus" rodančias švieslentes, jau neminant, kad pačiuose autobusuose išvis mažai jų galima aptikti.

                            Comment


                              #54
                              Tramline number 11 in Kraków

                              Comment


                                #55
                                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                Užtenka tik peržvelgti tokias nuotraukas, ir tada supranti kokios apgailėtinos yra Lietuvos miestų vt sistemos. Darosi labai liūdna, kai pamatai miesto gatvėmis vis dar zujančius "mikrobus", "vėjus" rodančias švieslentes, jau neminant, kad pačiuose autobusuose išvis mažai jų galima aptikti.
                                O kas įdomiausia, tai net Augustave (30k gyventojų) daugumoje stotelių yra veikiančios švieslentės ir kai kuriose netgi bilietų automatai!
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                  O kas įdomiausia, tai net Augustave (30k gyventojų) daugumoje stotelių yra veikiančios švieslentės ir kai kuriose netgi bilietų automatai!
                                  Augustavas toks pats kurortas, kaip Lietuvoje Druskininkai, tik turi 2 kartus daugiau gyventojų. Druskininkuose ir švieslentės veikia, ir autobusai dažniau važiuoja nei Augustave. Tik va tramvajų tai nė vienas neturi, todėl čia truputį ne į temą.

                                  Comment


                                    #57
                                    Užtat Druskininkai nori keltuvo per Nemuną. Lietuvoje tokios transporto rūšies dar nėra.

                                    Comment


                                      #58
                                      Yra, tik pačių pasidarytos. Pvz., Skirgiškėse per Nerį.

                                      Comment


                                        #59
                                        Gal yra vaizdu? Idomu kaip atrodo.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          #60
                                          Tramline 18 in Kraków

                                          Comment

                                          Working...
                                          X