Aišku, teko važiuoti. Naujieji tramvajai žemagrindžiai tik per vidurį (įskaitant ir trigubo vidurinę sekciją). Priekinė ir galinė dalis iki antrųjų ir priešpaskutinių durų yra aukštagrdinės. Važiavimo komfortas geras. Nors sėdynės galėtų būti minkštesnės. Veikė kondicionierius. Surinkimo kokybė irgi nebloga vertinant iš keleivio pozicijų. Nors yra kai kurių smulkmenų, kurių vis rusiškuose, baltarusiškuose, ukrainietiškuose autobusuose, troleibusuose ar tramvajuose pasitaiko, bet tai mažmožis. Lyginant su senais tramvajais, tai didelis šuolis į priekį. Svarbiau kiek ilgai jie laikys ir ar neges.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV, EE] Tramvajai Latvijoje ir Estijoje
Collapse
X
-
RVZ-6M2 paminklas senojoje parko teritorijoje 18 Novembra gatvėje.
Tačiau RVZ tramvajai dar dirba. Buvau dvi dienas, tai dirbo tik vieną dieną vienas sąstatas. Kitą dieną vietoje jo maršrute dirbo naujas paprastas (ne trigubas) KTM.
Bilietus ir toliau parduoda konduktoriai, kaina - 43 ct. Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.17, 21:18.
Comment
-
Liepojai irgi metas atnaujinti tramvajus, nes tramvajai pagaminti 79-90 metais (90 tik 1 vnt., 79 - 2 vnt.). Dabar Daugpilis palyginti neblogai atsinaujinęs, nors kai kurios Tatros yra ~1980 metų. Seni KTM yra 90-91 metų ir netgi RVZ yra 85-87 metų. Matyt Liepojoje sekantis žingsnis ir bus tramvajų atnaujinimas. Tramvajų infrastruktūrai jau teko, autobusų parkui taip pat.
Comment
-
Europos komisija patvirtino Skanstės tramvajaus projektą. Bus nutiesta 3,5 km tramvajaus linija.
Dar vienas straipsnis (irgi latviškas), iš kurio paimtas planas
Paskutinis taisė lukass; 2017.08.25, 20:51.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment