Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV, EE] Tramvajai Latvijoje ir Estijoje
Collapse
X
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąSakykit ką norit man tramas puošia miestą...
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKlaipėda panaši į Liepoją, ten užtenka vienos tramo linijos, kuri sekmingai veža keleivius nuo XIX a.Paskutinis taisė Salvijus; 2011.06.17, 20:41.
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąVa reikės ir vam tramvajų foto įdėti, bet va niekaip neprisiruošiu...
Comment
-
Na va pagaliau prisiruošiau įdėti Rygos tramvajų foto.
Taigi, Rygoje šiuo metu veikia du depai , 3 ir 5. 4 depas šiuo metu naudojamas kaip "baza zapasa", kuriame laikomi nenaudojami tramvajai, nes smarkiai sumažėjus reisų skaičiui, liko daug nereikalingų tramvajų.
Pirmiausia apie Škoda tramvajus, nors jie ir gražus ir nauji, tačiau vis dar turi daug problemų. Pirmas tramvajus, kuris buvo pristatytas į Ryga, nors ir metus važinėjo Rygos gatvėmis, tačiau tik neseniai buvo priimtas valstybinės komisijos, nes turėjo krūva problemų. Bene dažniausia problema elektronika. Skaičių kiek jų yra ir kiek bus - dabar jau nepasakysiu...
Škoda tramvajus 5 depe
Tame pačiame 5 depe laikosi ir retro stiliaus tramvajus, nors jis ir toks yra, bet gan pakankamai modernizuotas. Šis tramvajus kiekvieną šeštadienį ir sekmadieni išvažiuoja į Rygos gatves, bet sako, kad šis reisas nėra pakankamai populiarus, tad dažnai palaukęs valandą keleivų grįžta tuščias...
Vidus ir vairuotojo vieta
Tame pačiame depe yra ir daugiau senienų, toks daiktas kaip kontaktinio tinklo priežiūros vagonelis - jis yra didele retenybė, nes dažniausiai kontaktinį tinklui prižiūrėti naudojamas automobilių transportas
O taip pat pradėtas remontuoti Rygos tramvajų depe surinktas tramvajus (už jo RVR tramvajus)
Iš karto komentuoju, kodėl Rygoje nebuvo naudojami tramvajai, pagaminti RVR gamykloje. RVR tramvajai turėjo platesnį kėbulą, tad jie netiko naudoti siaurose Rygos gatvėse. Tad Rygos tramvajų depe buvo pradėti gaminti įvairios modifikacijos tramvajai, išliko deja, tik RM-56. Visa technika, tiek ir šis tramvajus, tiek ir jau pradėtas remontuoti RVR tramvajus, tiek ir kontaktinio tinklo priežiūros mašina išsaugota ir bus vėliau demontruojama jau kuriamam visuomeninio transporto muziejuje, kur bus ne tik tramvajai, bet ir troleibusai bei autobusai... Ką gi šioje srityje eilinį kartą esame apdėti...
Na aišku, mus irgi įdomūs yra spec paskirties vagonai, vienas iš jų - bėgių laistymo mašina, kuri man bebūnant depe prasinešė ir palaistė vidaus bėgius:
O šioje foto matote kairėje pusėje bėgių šlifavimo mašiną, dešnėje - darbinį vagoną, kuriame yra dvi valdymo kabinos, tad tramvajus gali važiuoti tiek į priekį tiek atgal, jam nereikia apsisukinėti. Beje, beveik visi darbiniai vagonai yra kuriami ir gaminami tame pačiame 5-tame Rygos tramvajų depe...
Vagonas platforma
Daugiausiai darbinių vagonų yra 3 depe:
Mini sniego valytuvas
Maxi sniego valytuvas
Dar vienas
Sniego valytuvas ir bėgių šlifavimo mašina
Ir vagonas kabrioletasTaip norėjau su juo prasinešti po Rygą, bet teko šį malonumą atidėti kitam kartui... Tad
Ir visa mano istorija apie Rygos tramvajus. Apie daugpilio tramvajus atrodo jau dėjau info, tad manau nesikartosiu...
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
tu nepaminejai pirmo ir antro...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tiekos to, papildau dar Daugpilio tramvajaus fotoKadangi turėjau galimybę važinėti su charteriniu tramvaju, tai pridedu ir jo foto
Dėl Daugpilio tramvajaus perspektyvų - žadama pirkti naujų tramvajų, tačiau dabar jau kryžiuojamos ietys ar tai būtų rusiški ar užsienietiški tramvajai... Vieni sako kad geriau rusiški, nes jie techniškai geriau pritaikyti , o ir problemų mažiau bus dėl jų detalių. Kiti sako, vakarietiški geriau ir t.t.... Žodžiu...
Pirmiausia tai kasininkė tramvajujeVis dar atplėšomi bilietukai
O pats Daugpilis... Šokiruoja pačiame mieste daug daug senų ir tuščių namų, tad nepykite dėl šių vaizdų ...
Comment
-
TALINAS, Estija
Už Talino tramvajus, kaip ir troleibusus, yra atsakinga Talino tramvajų ir troleibusų kompanija (Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondis). Jie turi du tramvajų debus mieste: Parnu ir Kopli dalyse. Mieste yra keturi tramvajų mraršrutai:
1 Kopli – Kadriorg
2 Kopli – Ülemiste
3 Tondi – Kadriorg
4 Tondi – Ülemiste
Naujų tramvajų mieste nėra, visi beveik dvidešimties metų senumo Tatra.
Parnu depe
Šie perdaryti Tatra KT4SU patogiausiai keleiviams - vidurinis vagonas žemagrindis.
Serviso technika.
Viskas valdoma rankomis
Comment
-
Kelios nuotraukos su Talino tramvajais:
Ir vaizdo medžiaga kaip tramvajus su mersu lektyniavo
http://www.youtube.com/watch?v=kGUmRGfH5QY
Comment
-
/\ Gal kas žino, kieno gamybos jų tramai? Panašus į Tatras kaip Liepojoje, bet vienaturiai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment