Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Taksi Lietuvoje ir pasaulyje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Matyt tokią kaip Londone?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Londonas čia labiau išimtis, daugumoje pasaulio miestų Uber ir pan. pavežėtojai veikia be licencijų.Paskutinis taisė John; 2018.07.30, 15:12.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSkylė, nes paslaugos iš esmės yra vienodos. Tik vieni vadinami taksistais, o kiti pavėžėtojais. Keleivis dažnai net nesusigaudo, ar važiuoja su taksistu, ar su pavėžėtoju, nes skirtumai tik biurokratiniai kosmetiniai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet ką daryti, jei tuo ima naudotis priešiškos valstybės valdžia, su tikslu rinkti informaciją apie šalies gyventojus?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Galim formaliai uždrausti Yandex dėl "saugumo" priežasčių, bet nemanau, kad priešiškos šalies saugumui didelė problema rinkti reikiamą informaciją iš kitų pavežėjų kaip etaki ar uber serverių.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBūtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.
Comment
-
Mažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.01, 23:23.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalima dar statybininkus keisti pastatybininkais (labai pigiai ir labai kokybiškai):
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Nu bet jus lygynat nesulyginamus dalykus. Statybininkai pas mus ir stato 9 klases baige de facto, tik laikantis reglamentu.
Jei lygynat su odontologais ar gydytojais tai yra visiskai skirtingi dalykai. Taksi licenzijai reikia 2 savaiciu kursu, minimaliai zinoti lietuviu kalba, iskaita kur dalis klausimu papildomai is bendru ziniu. Kas savo laiku turejo apriboti ubagu norinciu pasivadint taksistais srauta. Tie laikai jau praejo, dabar viso to nebereikia ir manau cia daugiau biurokratijos nei naudos. Nereikia nesamoningu palyginimu su daktarais. Kad man zmona vezt i darba kazkodel 2 savaiciu papildomu kursu nepraso.
Comment
-
Esmė ne tame. Čia tikriausiai daugiau yra ironizuojama. Tiesiog kažkada sumąstyta paslauga vadinama "pavežėjimu" iš esmės yra išsikreipė, beveik niekas realiai nieko nepavežinėja. Realiai dabar ji niekuo nesiskiria nuo kitų taxi paslaugų. Juolab, kad jos patobulėjo ir irgi naudoja panašias internetines platformas.
Sunku su kažkuo paprastesniu palyginti. Sakykime, maitinimo versle būtų dvi kategorijos paslaugų: kulinarai ir virėjai. Kulinarijos meistrams galima dirbti pagal išskirtines licencijas, jiems netaikomi jokie reikalavimai dėl higienos, patalpų ir pan. (bet savireguliacija išlieka, nes liaudyje jie kotiruojami kaip aukštesnė kasta), o virėjų paslaugas gali teikti tik UAB, samdanti darbuotojus pagal sutartis, turinčios visas licencijas, besilaikančios nustatytų begalės reglamentų. Iš pirmo žvilgsnio kulinarų ir virėjų restoranai turėtų būti vienodi, tačiau realiai rinka išryškintų skirtumus.Paskutinis taisė Sula; 2018.08.02, 11:05.
Comment
-
Taip, taksi paslauga gerokai paprastesnė ir ten tų didelių reglamentavimų gal ir nereikia. Kita vertus, pvz., Londono taksi vairuotojo egzaminas garsėja savo sudėtingumu.
Pagrindinė mintis buvo, kad tą reglamentavimą reikėtų suvienodinti ir nedaryti dirbtinio skirtumo tarp taksistų ir pavėžėtojų, kurie teikia tokią pačią paslaugą.
Kažkas panašaus aviacijoje atsiradusios mažų kainų bendrovės (kitoks verslo modelis). Reikalavimai juk visiems vienodi ir niekas nevaidina jų paskraidintojaisPaskutinis taisė senasnamas; 2018.08.02, 11:11.
Comment
-
Vel gi lyginat taksi su aviacija.. nu come on. Pavezejai esu tikras nuslepia maziau mokesciu nei oficialios taksi imones. Darbuotoju atranka yra grubiai tokia pat. Uber masinos gali buti iki 10 metu senumo, tuo tarpu paprastu taksi nors ir 25 metu grabai. Paprasta taksi sistema issigime, viskas, tai mafijozine korupcine schema, kurios minusu taip ir neisejo nugaleti per n metu.
- 3 patinka
Comment
-
Dėl mokesčių abejočiau. Galima pamanyti, kad pavėžėtojai kažkokius sąžiningumo egzaminus išlaiko. Aišku, kad taksistai susigalvoję daugiau visokių "apėjimų", nes jiems taikoma daugiau reikalavimų.
Konkuruoti sunku, nes taksi automobiliams taikoma tiek reikalavimų, kad su jais pasivyti nekontroliuojamų „laisvūnų“ neįmanoma – juolab kad tokiems vairuotojams netaikoma jokių kvalifikacinių reikalavimų. Be to, taksi firmų automobiliams reikia kur kas dažniau atlikti techninę apžiūrą, jiems taikomi didesni draudimo įkainiai ir pan. Asociacijos atstovai įtaria, kad pavėžėjimo rinkoje sukasi didelės juodųjų pinigų sumos. Vilniaus savivaldybės atstovai teigia neturintys priemonių kontroliuoti šios rinkos, keleivių saugumo, juolab – pajamų apskaitos. Neoficialiai net prasitaria: laukiama kokio nors neeilinio precedento, kad būtų galima imtis konkrečių priemonių.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.02, 11:47.
Comment
Comment